Alweer een positieve test gefeliciteerd. Wij testen ook vrijdag omdat we het weekend weg gaan met een hele ploeg vrienden en daar wil ik niet iedereen al op de hoogte hebben dus vante voren ff testen. Spannend nog maar 3 nachtjes. Knuff
Dames, heb even het lijstje weer up to date gemaakt, hoop dat jullie dat ok vinden... Wij zitten nu ook weer op dat ellendige wachtbankje, ben benieuwd hoe snel dat gaat.. Voelt goed om het kleine emmietje aan boord te hebben, gek idee wel. Nu maar hopen dat hij het naar zijn zin heeft daar en lekker wil blijven zitten voor de komende tijd! In afwachting om te starten: Minigirl -- 1e kindje -- IVF 1 -- start deca ca eind april Onderdrukkende fase (lange protocol): Stimulerende fase: Boboke -- 1e kindje -- IVF 1 -- start puregon 150eh 13/4, FM 22/4 Taatje84 -- 1ste kindje -- IVF -- 19-4 start menopur Punctie/terugplaatsing/wachtbankje: Christina90 -- 1e kindje -- ICSI 1 -- 9/4 punctie, 12/4 TP NOD 26/4 Miepje1985-- 1e kindje --ICSI 2-- 10/4 punctie, 13/4 TP Jan10 -- -- ICSI2 -- 11-04 punctie, 14-04 TP, NOD Elise75 -- 1e kindje -- ICSI 1 -- 12-04 punctie, 15-04 TP, nod 29-04 Majorana -- 2e kindje -- ICSI 1 --20/4 punctie, 23/4 TP, NOD 8/5 Zwanger: Pipsqueak -- 1e kindje -- IVF 1 -- zwanger -- 24/4 echo Kit -- 2e kindje -- IVF 1 -- zwanger -- 18/4 echo Sabinedl -- 1e kindje -- ICSI 1 -- zwanger -- 7/5 echo Staffie84 -- 1e kindje -- IVF 1 -- zwanger Debs1 -- 1e kindje -- IVF 1 -- zwanger Poekies -- 1e kindje -- IVF1 -- zwanger Van het wachtbankje afgevallen: Meisje 77 VeerleV -- IVF1 mislukt -- 08/05 evaluatie. 1 cryo Sylviabobo -- 1e kindje -- ICSI 2 mislukt Manousch -- 2e kindje -- IVF 2 mislukt
Sas gefeliciteerd!!! Begin toch maar blij te zijn want dat is een duidelijke streep! Marjolein fijn dat alles goed gegaan is met je tp. 9 emmy's is super, hopelijk een mooi aantal cryo's. Hebben ze nog iets gezegd over 2 terugplaatsen of dat dit toch weer als 1ste icsi wordt gerekend? Dat was vast even schrikken! Sylvia hier zijn nooit de juiste woorden voor te vinden. Heel veel sterkte meis! Dikke knuffel! Elise fijn om te horen dat je jezelf weer hebt terug gevonden . Succes nog met wachten die laatste moeilijke week. Miepje voor jou ook al bijna zover! Succes die laatste paar dagen. Christina en Jantien ook voor jullie succes! Wat zitten er nog veel op t wachtbankje ! Minigirl jeetje wat heftig zeg van je vriendin. Heb je ze al gesproken en weet je hoe t met de kindjes gaat? Sterkte! Tamara trek je t nog een beetje? Nog een klein weekje... Dank jullie wel voor jullie reacties. Super hoe iedereen hier toch met elkaar meeleeft . Morgen gaat gelukkig mijn vriend mee naar fm, dan hoef ik niet alleen te beslissen wat er gaat gebeuren. Ik zal vast een aantal mensen vergeten zijn, sorry! Fijne avond!
Sylvia: jeetje.. Dat is niet wat je had gehoopt! Kan me voorstellen dat je liever in bed wilt blijven.. Heel wel sterkte meid! Majorana: succes op de wachtbank!! En er een mooi aantal eskimo's! Super! Ik durf het nog niet helemaal uit te spreken maar vandaag bevestiging van het zh.. Hcg was 145! Vrijdag nogmaals bepalen en met 6 weken de eerst echo.. Jeetje wat onwerkelijk en spannend! Meiden op de wachtbank, succes met wachten!!
He Sylvia wat een teleurstelling zeg! Sterkte! Zwangeren proficiat en medewachtbankzitters pfff nog ff volhouden! Ik mag officieel ma testen, heb veel hoofdpijn... Gr. Jantien
Sylvia, wat ongelofelijk balen!! Hele dikke knuffel.. Bah heb er geen woorden voor.. Debs, top top top!! Van harte en nu genieten. Hier rustig aan de provera. A.s vrijdag laatste tablet. Kan niet wachten om te starten.. Heb alleen hartkloppingen en druk op de borst van die pilletjes, dus dubbel blij als dat voorbij is.
Minigirl,wat heftig! Ik hoop dat alles goed gaat met de babies! Hier trouwens een linkje van een fotografe die ik ken die hierbij is aangesloten. Het is zo'n mooi initiatief! Stichting Earlybirds | "speciaal voor prematuurkindjes" http://www.facebook.com/Earlybirdsfotografie?ref=ts&fref=ts Ik moest er meteen aan denken toen ik je bericht las. Wellicht dat je die vriendin, met de tijd, het als tip mee kan geven. Er zijn meerdere fotografen over het land aangesloten en het is nog maar net opgezet. Ze maken prachtige fotoreportages! Misschien is het niets voor je vriendin hoor, maar wilde het je niet onthouden Gefeliciteerd Poekies! Mooie test meid! Majorana, 9 emmy's Wooooow, wat goed! Kan me voorstellen dat je schrok van het aanbod om er twee terug te plaatsen, als je hier niet op voorbereid bent. Je gevoel volgen, dan zit je altijd goed! Sylvia, wat kl*te meid Knuffel! Succes Miepje met testen vrijdag! Spannend! Boboke, wat fijn dat je morgen niet alleen hoeft en je vriend meegaat. Ik hoop dat er dan meer eitjes zijn gegroeid. Duim voor je! Deb, wen er maar aan hoor. Je bent hartstikke zwanger Taatje, rotzooi he die provera! Fijn dat je daar vrijdag mee kan stoppen. Nog effe volhouden!
Pip, heel veel plezier morgen met de echo. Van af wanneer heb jij je aan gemeld bij moeders voor moeders? Majorana, ik kan ook om alles wat ik zie op tv janken het is gewoon te vreselijk voor worden. Tijdens mij (eisprong) had ik ook altijd last van obstipatie, soms nam ik gewoon een laxerend middel in en dan ging het weer wel. Mooie score 9 emmys, hoeveel hebben ze er uiteindelijk teruggeplaatst? Staffie, ik ga van de week ook nog een cleareblue doen gewoon omdat ik die ook op de foto wil hebben. Maar wacht eerst het bloed onderzoek af van a.s. vrijdag weet ik meteen de HCG waarde. Hoe reageerde je vriend? Boboke, heel veel succes morgen. Meisje 1977, grappig dat je bij de 112 werkt lijkt me een spannend maar ook vooral erg afwisselend baantje volgens mij maak je daar van alles en nog wat mee. Manousch, dikke knuffel het is allemaal zo dubbel. Minigirl, het programma wat jij bedoeld heet kleine babys grote zorgen. Ik zou ook niet weten hou je daar op zou moeten reageren. Jan10, nog een paardagjes en dan kan jij ook gaan testen. Deps1, ben benieuwd naar je HCG waarde volgende week dan kijk je precies zien hoe hard dat deze stijgt. Elize, wanneer ga je testen? Sylviabobo, dikke knuffel, Taartje 84, nog even vol houden het is voor een goed doel. Iedereen die op op het wacht bankje zit heel veel succes. Hier is het allemaal nog heel erg onwerkelijk ik wacht nog even de bloed test af van a.s vrijdag. Het maakt me erg bang dat het weer mis kan gaan. Ik ben al lichtelijk misselijk met vlagen. Het is afwachten hoop dat ik wel kan gaan genieten. kus sas
@poekies thanks ben ook erg benieuwd naar morgen. Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb me direct aangemeld voor moeders voor moeders en ben er nu ies meer dan een week mee bezig. @marjorana, spannend hor dat wachtbankje succes nesterige. Ik duim voor je dat de Emmy goed blijft zitten! @staffie, al een beetje gewend aan het idee? En hoe reageerde je vriend? @boboke, succes morgen en fijn dat je vriend meekan. Hopelijk tochnog een mooi resultaat en veel eitjes. @miigirl oh wat moeilijk dat je vriendin dit mee met maken. Heb ooit een collega gehalveerd ook erg vroeg is bevallen. De tweeling zijn inmiddels gezonde sterke kinderen. Maar wat een zware moeilijke periode was dat voor de ouders, sterkte. @sylviabobo, ik leef met je mee meid, sterkte. @taatje ik vind provera ook rotspul. Even doorbijten nog. @aan alle ophet wachtbankje ik duim voor jullie!!
poekies gefeliciteerd!! Sylviabobo en manousch sterkte met dit k@@!@!@!e bericht Minigirl heftig, maar wel een overlevingskans Ik zou ze feliciteren. Boboke succes morgen. Ik had een domper. Ik heb 3 weken geleden een telefonische afspraak gemaakt met mijn agenda ernaast voor morgen. Zit ik vandaag in de sauna, kijk ik op de telefoon oproep gemist Juist het ziekenhuis heeft gebeld en ik moet een nieuwe afspraak maken. Potverdorie als dit weer weken gaat duren. Heb maar een mail gestuurd of het toch niet even tussendoor kan. Heb geen zin om weer weken te wachten. Mijns inzins hoeft het ook niet lang te duren zo klaag modus weer uit Iemand ervaring met pendelen??
Meisje dat is inderdaad balen. Fijn altijd die communicatieproblemen . Hopelijk reageren ze snel op je mail, zodat je eindelijk duidelijkheid krijgt over t vervolg. Enne hier mag alles gedeeld worden en kennen we geen klagen . Heb je toch nog een beetje van de sauna genieten kunnen?
@Boboke Balen zeg! was je gevoel toch goed.... Ik hoop voor je dat de kleintjes toch nog ff snel doorgroeien @veerlev Dank je wel @Majorana Dat met die darmen herken ik Niet fijn....ik zat ook helemaal verstopt, en nog, dus heb van die zemels gehad van de dokter Mooie score!! 2?? Misschien toch een telfoutje van het ziekenhuis, ik zou er denk ik ook niet bewust voor kiezen....of het moet echt je laatste poging zijn Thanks voor het updaten van het lijstje @Minigirl Dank je wel! Ik zou haar denk ik ook feliciteren met het feit dat ze ouders zijn geworden en tegelijkertijd heel veel sterkte wensen Erg heftig zeg.... @Taatje Ja het voelde heerlijk haha Wij hebben het nu bijna iedereen vertelt haha In ieder geval de mensen waar we veel contact mee hebben, naaste familie, goede vrienden en collega's die op de hoogte zijn van het traject Alle andere vrienden, familie en kennissen, die horen het tzt wel of zien het straks of FB. de echte dierbaren weten het nu in ieder geval persoonlijk. Ik wil het ook niet geheim houden, we hebben lang genoeg gewacht dus wil het gewoon tegen iedereen zeggen haha. Het kan altijd fout gaan...en ook dan zou ik het iedereen vertellen @Meisje het is mn ex schoonzus overkomen....kwam er pas achter dat ze zwanger was toen ze 8 cm ontsluiting had en naar de dokter ging ivm vermoedelijke blindedarm ontsteking... Ik had/heb heel goed contact met haar en ook ik heb nooit iets gemerkt van een zwangerschap. Ze heeft het er geestelijk echt moeilijk mee gehad...dr eerste kindje en niet kunnen shoppen, niet zelf het kamertje inrichten, geen echo's etc etc @Manousch Balen meid......:x Ik gun het iedereen zo...... @Jan10 Ik had ook last van hoofdpijn Knap dat je het vol kan houden zeg!! Ik mag van het ziekenhuis ook pas as vrijdag testen..18 dagen na punctie, maar ja..ik kon niet meer wachten haha @Poekies JAAAAAAA wat voelt dat heerlijk he!! Gefeliciteerd!!!! @Silvia Sterkte meid...... @Christina Spannend!!! De eerste wachtweek ging het redelijk met me...maar die 2e week werd met de dag toch zwaarder hoor @Miepje Spannend!! Bijna vrijdag @Debs Ja de echte bevestiging Ons ziekenhuis doet helaas niet aan bloedtesten en de echo pas met 7 weken Aangezien ik van hun ook pas vrijdag mag testen zal ik ze ook pas vrijdag bellen voor de afspraak Ik zit echt in een hele grote roes sinds gister! Die blijk in mn vriend zn ogen...onbetaalbaar!! En mn vader...toen ik vertelde dat hij opa ging worden....zo mooi.... Ik kan het nog steeds niet geloven...het voelt zo bijzonder... Eindelijk is het zo ver..ik kan de hele dag alleen maar lachen en huilen haha
Pip, veel plezier straks!! Boboke, veel succes!! Hopelijk zijn de kleintjes mooi meegegroeid. En anders geef je ze daar flink op hun donder, dat ze niet naar je geluisterd hebben!! Fijn trouwens dat je vriend mee is.
Pip, heel veel plezier vandaag! Boboke, ik duim nog steeds voor je dat de kleintjes hard mee groeien en je straks een mooie punctie hebt!. Succes vandaag. Meisje, dat is balen. Hopen dat ze snel terugbellen. Boos worden aan de telefoon kan ook helpen . Heb veel geduld maar toen ze voor mijn AMH waarde het weer 3 wkn wilde verplaatsen heb ik toch iets van mij laten horen en opeens had ik twee dagen later een telefonische afspraak Majorana, dank je wel (a). En wat super dat je zoveel emmy's hebt! Ik zou het toch lastig vinden als ik mocht kiezen tussen 1 of 2 terugplaatsen. Maar denk dat je een goede beslissing hebt genomen. Sylvia, heel dikke knuffel. Heel herkenbaar dat je het liefst in bed wilt liggen. Ik had me een paar dagen groot gehouden en toen knapte er iets en ben ik huilend in bed gaan liggen en zei ook door mijn tranen heen tegen mijn vriend dat ik het liefst de hele week bleef liggen. Sterkte meid. Werken geeft voor mij een goede afleiding en in de weekenden lekker met mijn vriend wandelen en praten doet goed. Oejj ondertussen zit ik op mijn werk mij schuldig te voelen dat ik hier lekker kan internetten e.d. terwijl ik hoor hoe mijn klas de invaller de kast op jaagt! Zit in een kamer ernaast te werken als achterban voor de groep en ondertussen te werken voor school.
Staffie, wat heerlijk om je zo te kunnen voelen !!! Geweldig dat je je vriend en je vader zo kon verrassen!! Geniet er met volle teugen van! Stond gisteren wel even in dubio wat we zouden doen, maar waarschijnlijk is dit wel het meest verstandige. We hadden het wel goed gedaan trouwens, waarschijnlijk heeft er daar iemand niet op zitten letten Meisje, getver, wat vervelend van ze. Denken ze daar dat wachten je hobby is? Ik hoop echt van harte dat het toch gewoon door kan gaan! Laat ze maar ergens tijd voor je maken! Tamara, ik denk dat ik de link even oversla gezien mijn labiele toestand soms . Wel ontzettend mooi dat ze inderdaad zoiets moois kunnen doen! Heel even volhouden nog, nu mag je echt bijna starten!!! Wel vervelend al die bijwerkingen. Ik neem aan dat dat meteen weg is zodra je er mee stopt? Sas, blijft altijd spannend of het goed blijft gaan, kan me je gevoel heel goed voorstellen. Mocht het bij mij goed gaan deze keer denk ik ook wel dat ik de eerste paar weken heel terughoudend zal zijn. Mijn vorige keer was een vmk bij 6 wkn, je kijkt er dan toch wel anders naar. Maar probeer te ontspannen en gewoon lekker te genieten! Knuffel! Jan10, succes met wachten en testen! Miepje, spannend hoor! Christina, tsja, de wachtweken doorkomen is erg lastig. Je kunt helaas niets anders dan wachten, hopen en vrezen Afleiding zoeken helpt vaak wel. Maar feit blijft dat de tijd altijd vreselijk langzaam lijkt te gaan. Sterkte, nog even volhouden!! Sylvia, hoe gaat het met je? Knuffel! Zit hier even flink te balen Ben net gebeld door het zh, dat er geen cryos zijn. Te veel fragmentatie en de kans op goed ontdooien zou te klein zijn . In combi met de hormonen zit ik nu wel even met een brok in mijn keel. Van 8 embryos geen enkele cryo.. Ik vroeg haar hoe de teruggeplaatste embryo was en volgens haar was die van goede kwaliteit, wel 5 cellig maar veel minder fragmentatie. Ergens ben ik geneigd de hoop nu al op te geven, maar van de andere kant moet dit kleintje maar gewoon lekker blijven plakken en doordelen en uitgroeien tot een mooi kindje! Pfffffffffff..
Majorana, een hele dikke knuffel! Snap dat het je onzeker maakt maar we gaan gewoon voor een plakkerd. Staffie, las gisteren al je berichtje en moest toen erg lachen. Lijkt me prachtig om je vriend en vader zo te kunnen verrassen. Geniet ervan!
Dank je Veerle, ik probeer ook wel positief te blijven. Het gaat me niet eens om de cryo's, al zou dat mooi meegenomen zijn, maar ik maak me een beetje zorgen over de kwaliteit van dit emmietje en of het uberhaupt wel een kans maakt... Maar ik neem aan dat de dame van het lab daar wel eerlijk over is. Gaan we maar van uit!
@lieve marjorana niet d ehoop opgeven hoor. Mijn emmy was ook maar een matige 6-cellige embryo en kijk naar het resultaat. Ik duim gewoon heel hard dat ie mmoi blijft plakken bij je! Even kort en snel want zit inmiddels op mijn werk, maar zojuist de echo gehad. Wat bijzonder we hebben een hartje horen kloppen. Ik ben op 7 weken en 4 dagen gezet en uitgerekende datum is 7 december. Zit nog even helemaal na te genieten hier!