Wie ook IVF/ICSI in maart/april 2013?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sylviabobo, 24 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Pip, dank je, geeft ook weer hoop!

Wat gaaf dat je het hartje hebt horen kloppen, wauw! Mooi tranen-van-blijdschap- moment is dat! Geniet er van!

2. xXxpoekiesxXx

xXxpoekiesxXx Actief lid

16 apr 2013
    129
    0
    0
    verzorgende IG
    breda
    Pip: ik ga eerst even de bloed test afwachten van morgen. En dan ga ik me na het weekend aanmelden.

Meisje1977, dat is iid erg zuur heb je ondertussen al een andere afspraak kunnen regelen.

Staffie84, ik zit ook in die roes. B wil ook heel blij zijn maar merk dat hij ook erg terughoudend is om dat het al meerdere malen verkeerd is gegaan. Ben benieuwd wanneer dat je je eerste echo krijgt je laat het morgen wel weten hé?

Verlev, ik denk niet dat jij je schuldig moet voelen soms een beetje tijd voor je zelf in de baas zijn tijd mag best een keer.

Majorana, wat een domper weer ik kan me voorstellen dat je je zo voelt. De emmy die teruggeplaatst is gaat hem worden. Het is net wat pip zegt.

Pip , wat een geweldig nieuws!!!! En over 3 weken weer een echo, is een mooie datum 7 dec.

3. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Nou ze hebben niet gebeld en niet op de mail gereageerd. Mijn vriend werkt in het ziekenhuis die loopt even langs.
    Mij moeten ze maar even niet spreken.

@Marjorana ik snap dat je baalt. Het is fijn iets achter de hand te hebben.
    Maar misschien heb je ze wel helemaal niet nodig!
    Probeer positief te blijven dat is beter voor de plakkerd ( tenminste zo denk ik erover) niet te veel stressen

@ Pip wat bijzonder lekker ervan genieten

@ Veerle ik neem aan dat je ook wel eens iets thuis doet voor je werk??? Ja dan mag het ook weleens andersom zijn
    Nee?? dan heb je het gewoon even verdiend

4. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Ik hoorde het bericht pas nadat ik van de sauna terug kwam. Het ontpannen gevoel was wel gelijk weg......

5. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Krijg een mail moet nieuwe afspraak maken. Kan wel snel staat er bij
    Ga ik bellen 14 Mei pas
    Zit dus even jankend op de bank

6. pipsqueak

pipsqueak Actief lid

25 nov 2011
    461
    0
    16
    NULL
    NULL
    @meisje he bah wat vervelend allemaal zeg! knuffel voor jou!

7. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    He getver, meisje, wat een vervelend nieuws. Nu moet je weer wachten. Hebben ze er ook bij gezegd wat de reden was? Is het anders niet mogelijk om een telefonisch consult aan te vragen? Het gaat om de cryo, toch? Hoeft idd niet lang te duren, wat jij zelf al zei....
    Sterkte!

8. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    @ kon niet sneller dan 14 mei in het telefoon gesprek verteld dat ik al zo lang moet wachten. Heb dus weer een mail gestuurd dat ik ze geen valse hoop moeten geven door te zeggen kan snel terwijl dit niet zo is.
    Ook verteld dat ik vragen heb, na de mislukte tp werd mij gezegd dat ik geen cryo heb??
    Heb dat dus ook even vermeld in de mail dat ik gewoon met veel vragen zit en dus gewoon 6 weken in totaal moet wachten.
    Dus nu is het afwachten hoe ze daarop reageren.
    Mijn vriend werkt in het behandelede ziekenhuis, ik stuur hem nog wel even langs.
    Kreeg de mail je moet dit nummer bellen. Bel ik dat nummer nee hor je zit fout, je moet een ander nummer bellen en dat kan alleen tot 11:30. Ik zeg krijg net een mail dat ik dit nummer moest bellen grrrrrrrrr
    zZo zit even in de baal modus

9. Veerlev

Veerlev Actief lid

2 aug 2012
    471
    85
    28
    NULL
    Brabant
    Meisje, snap heel goed dat je baalt. Ik heb gewoon eerder een afspraak, dat kan echt niet! Hoop dat ze toch nog eerder tijd hebben en anders ga ik duimen dat de tijd wat sneller gaat.

Pip, 7 december. Zorg maar dat jr niet 2 dagen eerder bevalt want dat is de ellendigste verjaardagsdag voor kinderen ;).
    Poekies, jij hebt ook een bijzondere dag zo te zien, 31 december. Straks li je met weeen terwijl buiten het vuurwerk af gaat.

Ik heb vandaag mijn fertiliteitsdagboek gekocht. Hierin kun je alles opschrijven en lezen rondom IVF of ICSI. Je kunt voor jezelf schrijven. Ik schrijf voor mijn hopelijk ooit komende wondertje. Zodat ons kindje later kan teruglezen wat wij hebben gedaan en gevoeld om hem of haar te laten komen. Ben blij met de aankoop. Kan van mij afschrijven en vind het een bijzonder idee om voor mijn wondertje te schrijven.

10. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    Meiden.. Net de ivf arts gesproken.. Eigenlijk heeft ze me best wel bang gemaakt. De bloedwaarde (hcg 145) was wel goed maar moet vrijdag bij controle wel goed door zijn gestegen.. Ik moest een slag om de arm houden.. Tja wat doe je nu met deze info? Mijn grootse blijheid is even weg.. En de onzekerheid staat boven aan!
    Sorry voor mijn ego bericht.. Weet even niet wat ik er van moet vinden!

Meisje; dat meen je niet! Wat laten ze je lang wachten zeker met al die vragen!! Nog via je vriend kunnen versnellen?

Pip; gefeliciteerd met de mooie echo! Super meis!!

Hoe gaat het op de wachtbank!? Nog vol te houden?

11. Miepje1985

Miepje1985 Actief lid

26 sep 2012
    369
    0
    16
    Friesland

Dat boekje heb ik ook en vind het erg fijn door de vragen kun je toch duidelijk opschrijven wat je denkt en voelt.

12. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Meisje, wat vervelend allemaal :( Knuffel!

Oh Deb, dat wil je helemaal niet horen!! Ik hoop dat vrijdag je hcg mooi gestegen is meid. Ook voor jou een knuffel!!

Pip, goed nieuws!! Jeej! Wat heerlijk. Op naar de tweede echo!

13. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Debs wat bot van haar, zoiets wil je echt niet horen. Hopelijk stijgt het gewoon mooi, daar gaan we gewoon vanuit! Kan me wel heel goed voorstellen dat je ongerust bent. Dikke knuffel!

14. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Meisjes dank voor jullie lieve reacties :)

Debs wat een manier zeg. Ik hoop dat het vrijdag is gestegenl
    Wat kunnen sommige mensen toch lomp reageren.

Ja mijn vriend is langsgeweest,zeggen ze je moet de het verpleegkundige nummer bellen dan kunnen ze dat regelen?/
    Nou ik weet het niet meer.
    Ik bel morgen wel even

15. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Pff, meisje, dat is toch om moedeloos van te worden. Belachelijk dat je nu weer zo lang moet wachten, alsof je dat al niet genoeg doet!!

Minigirl, hoe gaat het met de kindjes van je vriendin? Denk dat ze iedere reactie wel begrijpt. Het is een heel lastige situatie, waarbij het echt geen schande is dat je daar geen raad mee weet.

Staffie, geweldig dat je partner zo reageerde. Het is natuurlijk ook wel een ding!! En
    wat een verhaal van jou schoonzus. Dat je gewoon echt niet doorhebt, dat je al zo ver zwanger bent... Bizar en kan me heel erg voorstellen, dat dat ongelovelijk moeilijk is.

Marjolein, wat balen!! Snap dat je het er even doorheen zit, maar hopelijk heb je ze niet nodig!! Telt bij een tweede kindje, deze terugplaatsing als een 1ste poging. Of tellen ze door?

Pip, geweldig!! Jullie vieren straks gewoon kerst met een baby`tje in je armen.. Super hoor... Geniet, geniet, geniet!!

Veerle, ik heb ook voor dat dagboek zitten kijken, zag een pamflet in het ziekenhuis hangen. Wel een leuk idee, kun je inderdaad je kindje laten zien, hoeveel je ervoor over hebt gehad om hem/haar te krijgen..

Debs, wat een verhaal, dat begrijp je toch niet. Hoop dat hcg gestegen is, en je gewoon lekker zwanger bent. Ik duim nog even voor je. Heb je thuis nog wel een test gedaan? Of wacht je nu tot vrijdag?

Hier is het wachten bijna voorbij. Ben gelukkig heel erg druk met het binnenslepen van een mega order op mijn werk, dus de dagen vliegen!! Vrijdag krijg ik daar uitsluitsel over, dus ben nog 1.5 werkdag zoet.... AFLEIDING!!!

16. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Marjolein jemig daar reken je niet op zeg! Ik kan me voorstellen dat je daar inderdaad onzeker van wordt, maar wat de anderen al gezegd hebben, t is nu gewoon een plakkerd! Dikke knuffel

Pip geweldig dat jullie t hartje hebben gehoord! Lekker genieten!

Meisje wat een gang van zaken zeg! Ik zou morgen toch maar eens flink boos worden hoor. Je zit al zo lang te wachten op dit gesprek en dan nog eens zo lang wachten?! Je zou denken dat een telefoontje toch zo gevoerd is !? Sterkte meis en knuffel

Veerle wel bijzonder zo'n dagboek, voor later maar ook voor nu om alles van je af te schrijven.

Debs jeetje wat een uitspraak! Zo zit je nu 2 dagen in onzekerheid terwijl er misschien helemaal niks aan de hand is..Ga heel hard duimen dat t vrijdag goed gestegen is en jij ook binnenkort een mooie echo hebt. Sterkte en knuffel!

Miepje morgen de grote dag! Succes!

Tamara bijna de laatste pil! Gelukkig heb je op je werk veel afleiding. Ik merk ook altijd dat dat toch wel fijn is.

Sylvia en Manousch hoe gaat t nu met jullie?

Elise, Jantien en Christina alles nog goed op t bankje?

Hier vanochtend met trillende benen naar de punctie, al helemaal voorbereid op afbreken van de poging, maar....wonder boven wonder ziet er niet zo slecht uit. Er zijn er nog steeds 2 a 3 die groter zijn (18mm), maar daarnaast telde ze nu ook 8!! van ca 15mm en dat alleen rechts! Links zitten er 1a2 die misschien meedoen. Die hele grote gaan waarschijnlijk wel verloren, maar als die andere 8 mee blijven doen ziet t er goed uit. Ik moet dus nog even doorspuiten en vrijdagmiddag weer echo en dan waarschijnlijk maandag punctie.

17. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    Boboke; dat is goed nieuws! Op naar een goede fm vrijdag en maandag de punctie!

Tja wat een verhaal he.. Moest de arts ook zelf vertellen dat er al een pos bloedtest was.. Echt zo vreemd!! Weet gewoon niet wat ik er van moet vinden!
    Test morgen weer. Nu met een dubbel gevoel. Vrijdag hopelijk goed nieuws! Wat een rot gevoel is dit zeg!

18. sylviabobo

sylviabobo Actief lid

19 dec 2010
    331
    0
    0
    Noord-Holland
    @marjolein, bah, wat enorm balen dat er geen cryos zijn. Maar probeer nog hoop te houden, ik ken meerdere meiden die van een B-kwaliteit emmy zwanger zijn geraakt. Als het geen kans had gehad, had je geen tp gehad. Succes meis.
    @pip, wat fijn dat het er goed uit zag!
    @meisje, wat een gehannes! Dikke knuffel!
    @debs, op hoeveel dagen na de tp is dat? Bij ons zh willen ze dat je 15 dagen na tp op 150 zit. Sterkte meis, ik ga extra hard voor je duimen!
    @boboke, fijn dat ze toch lekker meegroeien. Succes vrijdag!

Vandaag moest ik bloedprikken in het zh, en zoals verwacht is het hCG 0. Ik ben nu definitief van het wachtbankje afgevallen, en het doet pijn. Gelukkig voel ik me wel al iets beter dan gisteren. As maandag gaan we bij het spreekuur langs. Ik heb nu toch wel wat vragen. We hebben nu 4x een tp gehad. Ik wil nu wel weten waar we aan toe zijn.
    Liefs

19. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sylvia.. Ach meis.. Nu zo definitief!! Fijn dat je wel snel naar het spreekuur kunt! Kan me voorstellen dat jullie veel vragen hebben!
    Hou je taai!

Hcg was 145 12 dagen na tp..

20. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sylvia om t inderdaad definitief bevestigd te krijgen komt toch weer hard aan :(...
    Wel fijn dat jullie maandag al een gesprek hebben. Sterkte meis! Knuf

Deel Deze Pagina