Iemand vroeg in welk ziekenhuis ik loop,sorry zoveel berichten als je even niet kijkt Dat is het umc utrecht
Christina super meis gefeliciteerd!!!! Marjolein balen dat je zo'n last hebt van de utro zeg. Hopelijk duurt t niet te lang en voel je je snel weer beter. Knuffel Sylvia weer de volgende confrontatie dat t niet gelukt is . Sterkte! Knuffel Debs sterkte voor morgen! Hopelijk goed nieuws. Tamara morgen laatste provera ! Meisje echt super balen voor je meis! Kan me voorstellen dat je boos en teleurgesteld bent. Ik zou t zeker aangeven als je je gesprek hebt dat dit geen manier van doen is!Knuffel Iedereen nog een fijne avond!
Meisje; wat balen zeg! Waarom duurt dat allemaal zo lang zeg!! Boboke; jij morgen toch fm? Spannend!! Majorana; utro.. Wat een kl*te spul he!! Maar het is voor een goed doel!! Hopelijk trekken de bijwerkingen snel weg! Rustig aan!! Test was vanmorgen duidelijk positiever dan dinsdag! Stelt toch wat meer gerust! Verder gesproken met de Vpk tijdens recept halen. Aangegeven dat ik het een heel vreemd gesprek vond met de gyn. Dat vond zij dus ook. Hcg kleiner dan 70 is zorgwekkend. Dus met 145 zit ik voor nu prima! Tuurlijk kan er van alles mis gaan. Ging er toch met een beter gevoel vandaan.. Morgen blijft spannend!!
Debs, heel veel succes vandaag. Het is een spannende dag. Hoe laat krijg je de uitslag? Ik duim voor je meis. Boboke, jij ook succes! Hopelijk de volgende echo over 5 weken
Debs, dat klinkt al een stuk bemoedigender! Zou de fa toch eens vragen waarom ze je zo onzeker maakt terwijl dat helemaal niet nodig is blijkbaar... Veel succes vandaag!!!! Boboke, jij ook veel succes!!! Hoop op mooi gegroeide eitjes! Tamara, joepie, de laatste tablet vandaag!!!! Op naar een mooie start! En die Utro, ik baal er ook echt van nu, maar de allereerste keer dat ik het gebruikte had ik deze bijwerkingen allemaal niet. Dus wellicht valt het wel mee voor je. En nog gefeliciteerd met het binnenhalen van de order! Meisje, jij ook in het UMCU? Ben ik denk ik ergens even vergeten tussen al die pagina's . Zelf ben ik wel heel erg tevreden over het UMCU, alleen ik kan me wel herinneren dat afspraken plannen niet het makkelijkst is daar inderdaad. Sylvia, dat klopt ja, was ik even vergeten.. cardiologie, toch? Ik had wel wat literatuur meegenomen, maar is er verder niet van gekomen.. en mijn man ziet me al aankomen met mijn flessen met cellen thuis... Ik houd het maar op deels ziekte, daar zijn ze vrij soepel in.
Hallo allemaal, Wil iemand mij even knijpen? We hebben een positieve test ik kan het wel uitschreeuwen van blijheid. Jeej Knuff
Jeej miepje, van harte gefeliciteerd!!!! Super leuk.. Geniet ervan.. Mooie dag is het ook hè 13 april... Haha
Christina, gefeliciteerd!! Op naar de eerste echo! Majorana. Ja super snel! Ik had eerst alleen een echo voor 30 mei omdat we af hebben gezien van het prenatale onderzoek, maar toen ik daarvoor afbelde kreeg ik een nieuwe afspraak voor de 10e! Goede instelling. Dit gaat hem gewoon worden! Zo is het Taatje, wat fijn dat je geen provera meer hoeft! Gefeliciteerd met je megaorder Veerle, weet jij al wanneer je op mag voor de cryo tp? Bah meisje, wat balen zeg.. Knuf! Fijn dat je test duidelijker was vanmorgen Deb!! Succes voor morgen!! Miepje, geweldig! Gefeliciteerd meid!!! Sterkte voor de wachtbankers! Ik leef met jullie mee!
Meiden, ik ga een tijdje weg hier. Moet even tijd voor onszelf nemen. 2e ivf niet gelukt en gisteren op het werk slecht bericht. Ivm bezuinigingen wordt ik uit mijn functie gehaald. Heb het dus even gehad. Ik wens jullie allemaal heel veel succes met het traject of jullie zwangerschap. Inmiddels zijn er al heel wat vrouwen zwanger en dat geeft de anderen hopelijk hoop. Ik zal jullie tussentijd in de gaten houden en zo nu en dan reageren, maar ben dus niet meer zo actief als voorheen. Dikke knuff Manousch
Manousch, ik kan me heel goed voorstellen dat je even wat tijd voor jezelf wilt. Wat ontzettend rot dat je toch wegbezuinigd wordt. Is een hoop om te verwerken allemaal. Neem er samen lekker de tijd voor en als je er klaar voor bent zien we je wel weer opduiken. Dank je wel ook voor jouw steun! Sterkte en heel veel succes! Dikke knuffel!
Manousch, wat een zware tijd maak je nu door Dikke vette knuffel en super veel geluk voor jou gewenst!
Majorana, ik mocht er eigenlijk mee stopen maar om dat ik zo panisch ben dat het verkeert gaat heb ik gevraagd of ik er mee door mag blijven gaan. En dat mocht dus ik gebruik het nog tot de eerste echo. Veerlev, ik heb ook last van die bijwerkingen maar heb het er graag voor over, nog even hihi Meisje 1977, het is echt balen dat je pas de 14 de kan. Belachelijk gewoon! Wij zijn ook mensen. Deps hoop dat je hcg goed gestegen is !!!!! die test zag er ook weer goed uit dus houd hoop. Miepje 1985, jaaaaaaa gefeliciteerd !!!!! Manosche, heel begrijpelijk neem lekker de tijd om alles op een rijtje te krijgen. Dikke knuffel Hier vandaag de bloed test gehad. Mijn hcg is 472 ben er echt blij mee volgende week nog eens laten prikken voor mijn gemoedsrust. De eerste echo staat nu ingeplant voor 14 mei. Nog 3 weken. Ben zo verschrikkelijk benieuwd. Maandag ga ik me aanmelden voor mvm vind het heel belangrijk om daar aan mee te doen. Iedereen nog een fijne avond. Kus sas
Miepje, Gefeliciteerd! wat wordt het toch een mooi lang rijtje zwangere dames! Mag je binnenkort ook HCG prikken? Manousch, ik snap het heel goed. Even alles een plekje geven en een beetje rust voor jezelf! Dikke knuffel. Kit, ik krijg 8 mei meer informatie! ben er wel weer aan toe om te starten . Dus hoop dat ik dan meteen bij mijn eerste menstruatie 12 mei gecontroleerd ga worden voor de TP. En dan duimen dat de 1e cryo die ik heb voldoende is om terug te plaatsen.
Debs, was je HCG trouwens beter? In ieder geval is een dikke positieve test ook wel een geruststelling. Geniet ervan!
Hee... JEEJ mijn hcg was 600..toen hoorde ik het niet meer, en nog wat! 8-5 de eerste echo!! Oh wat ben ik blij zeg!! Poeh zeg wat een opluchting!! Manousch; een een kl*te bericht zeg! Geef het een plekje, neem de tijd! Heel begrijpelijk dat je wat minder actief bent! Hou je taai!