Wie ook IVF/ICSI in maart/april 2013?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sylviabobo, 24 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Joehoe, Debs wat geweldig!!!! Nu lekker gaan genieten!!

2. xXxpoekiesxXx

xXxpoekiesxXx Actief lid

16 apr 2013
    129
    0
    0
    verzorgende IG
    breda
    Wauw deps ben zo verschrikelijk blij voor je!!!!!!
    En al zo snel een echo. Geniet er van meid.
    Kus sas

3. Veerlev

Veerlev Actief lid

2 aug 2012
    471
    85
    28
    NULL
    Brabant
    Ohh wat heerlijk Debs, wat een opluchting.
    Nu lekker genieten en al lekker snel de echo.

4. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank je wel meiden! Ben zo blij!
    En idd snel de eerste echo, mijn eerste zw was een buitenbaarmoedelijke dus vandaar met 6 weken al!

Poekies; jij ook een super mooie test uitslag! Genieten meid!

Veerle; voor jullie gaat de 2de poging ook snel beginnen toch? 8-5 het gesprek? Spannend!! (Sorry als het niet klopt! Hoofd zit vandaag een beetje ergens anders!)

5. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Debs super meis!! En nu gaan genieten :).

Miepje wow gefeliciteerd!!!:D t zwangerebankje wordt goed vol zo :). Je gaat dit weekend toch nog paar dagen weg? Veel plezier!

Manousch echt balen dat je nu op je werk ook nog moet veranderen van functie :(. Kun je op dit moment helemaal niet gebruiken. Heel begrijpelijk dat je een beetje tijd nodig hebt om dit allemaal te verwerken en hier iets minder zult zijn. Heel veel sterkte en je weet ons te vinden he ;)?! Dikke knuffel

Sas mooie bloedtest! Nu begint t volgende wachten weer ;), op naar een mooie echo!

Veerle hopelijk snel een mooie vriesbeeb!

Marjolein hoe is t vandaag? Al iets minder last van de utro?

Hier vandaag goed nieuws bij de fm. Ik weet niet waar ze vandaan komen, maar nu had ik rechts 12 follikels zitten!! Allemaal tussen 17 en 21 mm. Links doet niet echt mee, hoogstens 2 en moeilijk te bereiken dus kan zijn dat ze die laten zitten. Morgenochtend hoef ik geen puregon meer te spuiten (jeej uitslapen!) alleen 's avonds om 20.00 pregnyl. Maandag om 7.15 melden voor punctie :D!
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier niet op gerekend had na de 1ste fm. Ik zal toch meer moeten vertrouwen op hun deskundigheid, maar dat valt niet mee voor een controlfreak ;).

Fijn weekend allemaal!

6. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Hallo meiden,

Even meekletsen ondanks dat ik niet veel te melden heb

Debs fij n dat er een einde aan de onzekerheid is gekomen. Communiceren is voor sommige mensen lastig. Jammer dat zze niet altijd in de gaten hebben wat dat met de ander doet. Lekker gaan genieten

Manousche wat een rot bericht. Ik snap dat je even afstand neemt.
    Hopelijk lezen we tzt een moi bericht op dit forum van jou.

Boboke wat een aantal zeg en fijn dat je maandag voor de punctie mag.

Miepje fijn weekend toegewenst

En hoe is het met Marjolein??

Ik ben vandaag bij de acupuncturist geweest. Ondanks dat ik een nuchter persoon ben, viel het mij mee.
    Ik ga vnl voor de rust in de 2 wachtweken, dat ik zelf niet zo gestrest ben. Ze behandelen ook de baarmoeder maar dat is niet de hoofdmoot
    Ik kwam er gestrest binnen ( heb vandaag te horen gekregen dat ik naar de 2e ronde van een sollicitatiegesprek ga, maar ga met meer uren weren minder verdienen)
    En kwam er relaxet uit.
    Ik had een lege pols en daarop kwam de vraag heb je koude handen en voeten> ja, heb je stolsels bij de menstruatie > ja dan is de bbm niet helemaal in orde waardoor de innesteling ook lastiger is. Bloed moet dunner worden.
    Of dat klopt weet ik niet maar vond het frapant.

Bou dat was het wel, ik kom net uit mijn werk
    Kruip dus lekker mijn mandje in
    Welterusten meiden!

7. sylviabobo

sylviabobo Actief lid

19 dec 2010
    331
    0
    0
    Noord-Holland
    hihi, marjolein. Ik doe ook veel celkweek en microscopie, heb wel eens het grapje gemaakt tegen mijn baas dat ik ook wel thuis zou willen werken (hij werkt wel veel thuis). Vond ie geen leuk grapje, hahaha.
    Miep, JAAAAAA!!!! Super! Gefeliciteerd! Laat het maar lekker druk worden op jullie bankje! :)
    Manoush, och nee, je was er al bang voor. Sterkte meis! Een dikke knuffel...
    Sas, wat een superwaarde! Fijn dat je volgende week weer mag komen, zou ik ook fijn vinden :)
    Debs, ja! Geweldig! Een dikke proficiat!
    Boboke, wow, wat fijn, 12 grote follikels! Succes maandag (wat vroeg trouwens! pfff), ik duim voor minstens 1 topeitjes! :)
    Meisje, zit je op het moment zonder baan, of wil je bij je huidige baan weg? Dat je voor meer uur minder gaat verdienen. Soms is het het waard, maar soms is er ook geen keuze. Mijn vriend wil ook dolgraag bij zijn baas weg, ook als ie dan minder gaat verdienen. Maar ja, hij werkt in de bouw... Daar is gewoon bijna niks op het moment.
    En ik zit ook heel erg te twijfelen of ik aan de acu ga beginnen. Maar wat jij beschrijft heb ik ook. Misschien moet ik toch maar eens gaan bellen... Hoe heb jij je puncturist gevonden? Gewoon op internet, of via de kliniek?

8. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    @ Sylvia ik heb een baan hoef dus niet weg maar ik werkook 's nachts en dat gaat soms een beetje opbreken.
    Het lijkt mij een leuke baan, maar ik moet er ook verder voor reizen.
    Daarnaast verwachten ze dat ik er minimaal 3-4 jaarblijf zitten.
    Plus wat ook meespeelt is dat ik nu in het pgd traject zit wat als ik zwanger word??

Ik he op internet gezocht en kwam uit bij een acupuncturist bij mij in de buurt.
    Als je googeld op innesteling of ivf en acupunctuur krijg je sites van mensen die dat doen

9. sylviabobo

sylviabobo Actief lid

19 dec 2010
    331
    0
    0
    Noord-Holland
    meisje, oef, ik vind dat knap hoor, mensen die wisseldiensten draaien. Ik ben er het persoon niet naar, hou me graag aan mn ritme vast :) Dus ik begrijp wel dat je daar vanaf wilt :)
    Maar moeilijk ja, beslissingen nemen. Vooral omdat je gewoon niet weet wanneer je toekomst gaat veranderen. Succes met beslissen en met je sollicitatie. Wanneer mag je op gesprek?
    Ik ga even googelen voor acupunctuur. Bedankt!

10. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Boboke, geweldig! Super! En nu op naar de punctie en een mooie tp!!!!
    Meisje, klinkt wel goed de acupunctuur. Heerlijk dat je je dan zo ontspannen kunt voelen.
    Debs, mooi!!!
    Sylvia, kan me er wat bij voorstellen ;) hihi!
    Tamara, hoe gaat het zonder de provera?

Ik moet zeggen dat het met mij wel aardig gaat. Utro lijkt iets beter te gaan gelukkig, maar nog steeds wel wat last van. Heb nu gelukkig genoeg omhanden, dus scheelt al weer. Lekker n weekendje met vrienden op pad. Even relaxen....

Liefs,
    Marjolein.

11. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Meisje fijn dat de acupunctuur goed bevalt. Is inderdaad frapant dat ze zoiets er dan toch uit halen. Beloofd toch veel goeds.
    Van baan wisselen blijft altijd spannend, je weet tenslotte nooit wat de toekomst brengt. Zolang jij je goed voelt bij de keuze die je maakt, is toch t belangrijkste. Succes!

Sylvia al een acupuncturist gevonden ;)?

Marjolein gelukkig gaat t weer iets beter. Nu lekker genieten van je weekendje weg :). Veel plezier!

Elise en Jantien houden jullie t nog steeds vol? Succes met testen morgen/maandag?!

Minigirl weet je al wanneer je gaat beginnen?

Tamara mag jij nou maandag gaan starten?

In afwachting om te starten:
    Minigirl -- 1e kindje -- IVF 1 -- start deca ca eind april

Onderdrukkende fase (lange protocol):

Stimulerende fase:
    Taatje84 -- 1ste kindje -- IVF -- 19-4 start menopur

Punctie/terugplaatsing/wachtbankje:
    Christina90 -- 1e kindje -- ICSI 1 -- 9/4 punctie, 12/4 TP NOD 26/4
    Miepje1985-- 1e kindje --ICSI 2-- 10/4 punctie, 13/4 TP
    Jan10 -- -- ICSI2 -- 11-04 punctie, 14-04 TP, NOD
    Elise75 -- 1e kindje -- ICSI 1 -- 12-04 punctie, 15-04 TP, nod 29-04
    Majorana -- 2e kindje -- ICSI 1 --20/4 punctie, 23/4 TP, NOD 8/5
    Boboke -- 1e kindje -- IVF 1 -- 29/4 punctie, 2/5 TP?

Zwanger:
    Pipsqueak -- 1e kindje -- IVF 1 -- zwanger -- 24/4 echo
    Kit -- 2e kindje -- IVF 1 -- zwanger -- 18/4 echo
    Sabinedl -- 1e kindje -- ICSI 1 -- zwanger -- 7/5 echo
    Staffie84 -- 1e kindje -- IVF 1 -- zwanger
    Debs1 -- 1e kindje -- IVF 1 -- zwanger
    Poekies -- 1e kindje -- IVF1 -- zwanger

Van het wachtbankje afgevallen:
    Meisje 77
    VeerleV -- IVF1 mislukt -- 08/05 evaluatie. 1 cryo
    Sylviabobo -- 1e kindje -- ICSI 2 mislukt
    Manousch -- 2e kindje -- IVF 2 mislukt

12. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Boboke, succes maandag! Wat vroeg...

Marjolein, lekker afleiding. Alweer een week na tp. Fijn dat je minder last krijgt. Hoop dat dat zo blijft. Ik heb nergens last meer van. Wel het idee dat er menstruatie aan zit te komen. Heb dat altijd vrij snel na de provera gehad. Hoop dat woensdag de 3de cyclesdag is, zodat ik kan starten.
    Vandaag zijn we aan verbouwing 27 begonnen thuis... Nog 6 weken dat is het af. Wilde eigenlijk 3 weken naar Indonesië maar hebben besloten om de begane grond aan te pakken. Vandaag dus begonnen met de kozijnen schuren. Dan kunnen we voor een eventuele punctie en terugplaatsing geschilderd hebben....

13. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Taatje wat een klus maar dan krijg je er wel wt moois voor terug. Succes met klussen

Ik heb afgelopen donderdag gesprek gehad ben door naar het assesment. Ik heb zelf afgesproken dat ik maandag bel of ik wel door wil.

Ze zijn bij de acupunctuur wel realistisch. Ze kunnen niet garanderen dat door de acupunctuur de innesteling wel lukt, maar ze geven aan dat dmv oefeningen, acupunctuur en voedingsadviezen de kans vergroot wordt.

Marjolein gezellig weekend toegwenst. Geniet er lekker van

14. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    Ha meiden,
    Ik zat de afgelopen dagen in Barcelona. Had bij het boeken gehoopt mijn wachtperiode aldaar door te brengen maar plotseling ging de ivf toch niet door en Barcelona wel. Helaas hebben we zoveel regen en natte vochtige dagen gehad dat ik nu last heb van mijn longen (bronchitisaanval).

Dank jullie wel voor jullie betrokken reacties, adviezen en links mbt tot vriendin die te vroeg is bevallen. Het heeft me wel geholpen en Ik heb haar inmiddels gefeliciteerd!

Miepje, Staffie, Saskia en christina: van harte gefeliciteerd met het mooie resultaat! op naar de volgende mijlpaal; een mooie echo!

Manousch: Wat een rotbericht! ik wens je veel sterkte!

Meisje: goed te lezen dat acupunctuur je bevalt. Ik heb ook een consult gehad maar ik weet nog niet of ik ermee verder ga. ze wil ook na de TP doen en dat zie ik niet zitten denk ik. Succes met je telefoongesprek maandag! In ieder geval wel fijn dat je door bent naar de assesmentfase.
    Sylviabobo: meid wat een teleurstelling weer! Ik vind het rot voor je!

@ Marjolein: balen dat je geen cryo's hebt. Je draagt nu een mooie embryo en we duimen dat dit voldoende is.
    @ Boboke: wat fijn dat de poging door kan gaan! Betekent dit dat de 3 grote ook meedoen voordat ze springen?

Ik verwachtndat ik ergens in de komende dagen kan beginnen met Deca.

Fijne avomd allemaal,
    Minigirl

15. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Minigirl wat fijn dat je weer mag starten!
    Boboke, veel succes morgen!!!!!!

Fijne zondag allemaal!

16. Veerlev

Veerlev Actief lid

2 aug 2012
    471
    85
    28
    NULL
    Brabant
    Boboke, wat een heerlijk nieuws! fijn dat de artsen je toch weer een beetje vertrouwen kunnen geven. Vandaag dan lekker een dagje zonder spuiten en morgen de punctie. Heel veel succes alvast!!

Meisje, wat raar om te lezen van die koude handen en voeten en stolsels in je menstruatie. Dat heb ik ook!. Ik heb de ziekte van raynaud maar dan in lichte vorm, ga toch eens vragen aan mijn gynacoloog of dat van invloed kan zijn!

Marjolein, wat fijn dat de utro wat minder bijwerkingen geeft. En een lekker weekend gehad?

Minigirl, fijn dat je binnenkort mag starten met de deca! Hopen dat je snel een hoop mooie eitjes gaat hebben!

17. Veerlev

Veerlev Actief lid

2 aug 2012
    471
    85
    28
    NULL
    Brabant
    In afwachting om te starten:
    Minigirl -- 1e kindje -- IVF 1 -- start deca ca eind april
    VeerleV -- 1e kindje -- IVF1/ cryo -- gesprek 8 mei

Onderdrukkende fase (lange protocol):

Stimulerende fase:
    Taatje84 -- 1ste kindje -- IVF -- 19-4 start menopur

Punctie/terugplaatsing/wachtbankje:
    Christina90 -- 1e kindje -- ICSI 1 -- 9/4 punctie, 12/4 TP NOD 26/4
    Miepje1985-- 1e kindje --ICSI 2-- 10/4 punctie, 13/4 TP
    Jan10 -- -- ICSI2 -- 11-04 punctie, 14-04 TP, NOD
    Elise75 -- 1e kindje -- ICSI 1 -- 12-04 punctie, 15-04 TP, nod 29-04
    Majorana -- 2e kindje -- ICSI 1 --20/4 punctie, 23/4 TP, NOD 8/5
    Boboke -- 1e kindje -- IVF 1 -- 29/4 punctie, 2/5 TP?

Zwanger:
    Pipsqueak -- 1e kindje -- IVF 1 -- zwanger -- 24/4 echo
    Kit -- 2e kindje -- IVF 1 -- zwanger -- 18/4 echo
    Sabinedl -- 1e kindje -- ICSI 1 -- zwanger -- 7/5 echo
    Staffie84 -- 1e kindje -- IVF 1 -- zwanger
    Debs1 -- 1e kindje -- IVF 1 -- zwanger
    Poekies -- 1e kindje -- IVF1 -- zwanger

Van het wachtbankje afgevallen:
    Meisje 77
    VeerleV -- IVF1 mislukt -- 08/05 evaluatie. 1 cryo
    Sylviabobo -- 1e kindje -- ICSI 2 mislukt
    Manousch -- 2e kindje -- IVF 2 mislukt

18. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    Boboke; heel veel succes morgen!!

Fijne dag allemaal!

19. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Jeej meiden, ik ben vandaag ongi geworden. Morgen dus echt dag 1, dat betekend woensdag officieel starten. Eindelijk..

Hoe gaat het met de rest?

20. xXxpoekiesxXx

xXxpoekiesxXx Actief lid

16 apr 2013
    129
    0
    0
    verzorgende IG
    breda
    Boboke, heel veel succes morgen met de punctie op naar een mooi resultaat.;)

Meisje 1977, fijn dat de acupunctuur tegen de stres heeft gewerkt. Heb je al en keuze gemaakt of je de baan gaan nemen?

Sylviabobo, heb je onder tussen al een acupuncturist gevonden?

Majorana, heb je een leuk weekend gehad. Ik heb nog steeds lat van de utro maar durf er ook nog niet mee te stoppen mag daarom van mijn gyn het ook gewoon blijven gebruiken.:)

Taartje84 fijn z’n verbouwing haha hier zijn we ook bezig met de tuin het is vreeslijk al dat zand en heb twee honden die alles me naar binnen lopen gelukkig komen ze als het goed is volgende week straten en dan zijn we er weer van af. Wat een goed nieuws dat je ongie bent geworden. Normaal zijn we niet blij hier mee maar in jou geval wel.:p

Minigirl, fijn dat je al zo snel weer kan gaan beginnen :).

Gisteren hebben wij het aan onze ouders en zus verteld ze waren heel blij maar toch ook wel terughoudend om dat het al vaker verkeerd is gegaan. Mij zus heeft verteld dat ze is gestopt met de pil. Ik hoop dat zij er niet zo lang over hoeven te doen. Morgen ben ik lekker een dagje vrij. :D
    Kus sas

Deel Deze Pagina