Wie ook IVF/ICSI in maart/april 2013?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sylviabobo, 24 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Hoi meiden,

Leuke koninginnedag gehad? Wat was Maxima mooi!!! Wat een pracht koningin..

Ik ga morgen eindelijk starten, maar zie er vreselijk tegenop! Mijn ongi is in totale gekte losgebarsten, voel me er vreselijk van... Heb het meestal wel erg maar het is echt niet normaal. Mijn bms was de laatste meting 19mm dik, waarschijnlijk is het daarom zo erg. Sorry voor het klagen, maar voel me best klote!!

2. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tamara wat een ellende :(. Ben je eindelijk op t punt beland waar je al zo lang naar toe leeft en dan voel je je zo beroerd. t Zou inderdaad goed kunnen dat je ongi nu zo heftig is door je dikke bms. Het is wel goed dat je baarmoeder goed schoon is voor je begint, maar op deze manier niet echt prettig. Heb je wel al eens vaker provera genomen? Was je reactie toen ook zo heftig? Hopelijk wordt t morgen wat beter als je begint met spuiten. Sterkte meis. Knuffel

3. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Tamara, wat rot dat je je zo voel. Denk ook wel dat dat extra dikke bms er voor zorgt... Helpt een warm bad of een lekkere warme kruik wellicht? Hopelijk duurt het maar kort. Heel veel succes met spuiten morgen! Knuffel.

Boboke wat een werk... Maar wel weer fijn als het straks lekker genieten is in het zonnetje in je tuintje!

Veerle, nog een weekje! Heel veel sterkte met de laatste loodjes weer!

4. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Ik slik altijd provera om ongi te worden, maar nooit eerder was het bms zo dik. Het dikste tot nu was 12mm. Voelt verschrikkelijk, loop helemaal leeg. Gelukkig kan ik morgen eindelijk beginnen..

Hoe gaat het met jullie? Knuffel

5. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tamara dan zal t toch aan de dikte van je bms liggen. Hopelijk wordt t snel beter. Knuf

Met mij gaat t goed, lief dat je vraagt. Heb eigenlijk helemaal geen pijn of andere klachten gehad na de punctie. Tot nu toe ook geen bijwerkingen van de utro gelukkig. Wel gespannen of er bevruchtingen zullen zijn donderdag. Nog even geduld ;).

6. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Boboke, wat fijn dat je verder geen last hebt van de punctie of de utro. houden zo :D:D! Spannend hoor, morgen de dag! Gezellig dat je op het wachtbankje erbij komt!

Tamara, hoe gaat het? Voel je je al wat beter? Succes vandaag, de eerste spuit!!

Veerle, hopelijk voel je je dan niet al te moe bij een zwsch. Ik heb wel van veel mensen gehoord dat de moeheid vooral de eerste paar maanden toeslaat, wat jij ook al zei, alles groeit en verandert in die eerste tijd, dus is ook wel logisch. Fijn dat je al weer af kunt tellen!

7. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Ik mag weer niet beginnen. Vrijdag weer terugkomen. Baal als een stekker!!!!

8. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Tamara, wat een tegenvaller! Waarom mag je nog niet beginnen? Was de echo niet goed? Dikke knuffel. Hopelijk vrijdag beter nieuws!

9. Veerlev

Veerlev Actief lid

2 aug 2012
    471
    85
    28
    NULL
    Brabant
    Tamara, wat een hoop pech heb je toch! Voel je je al niet goed door de menstruatie krijg je dit er nog bij! Er leek net een einde te komen aan al dat wachten. Dikke knuffel!

10. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tamara nee toch meis. Wat ontzettend balen. Waarom mag je niet beginnen? Dacht dat dat al vast stond? Sterkte! Knuffel

11. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Baarmoederslijmvlies is nog te dik. 13 mooie eitjes aan me rechter eierstok en 20 stuks links. Word er gewoon zo moedeloos van!!!

12. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tamara ik kan me voorstellen dat je er moedeloos van wordt. Je leeft toch de hele tijd naar deze datum toe en om dan op t laatste moment weer uitstel te krijgen arghh :x! Hopelijk is je bms vrijdag in orde en mag je alsnog starten. Knuf

13. Miepje1985

Miepje1985 Actief lid

26 sep 2012
    369
    0
    16
    Friesland
    Hier ook aangemeld bij MvM ben benieuwd wanneer ze bellen.

14. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    @Poekies
    14 mei heb ik de eerste echo, ik ben dan precies 7 weken en 1 dag zwanger...nog 2 weken wachten pfff...
    Maak me best druk of het allemaal wel goed zit:)

@Elise
    Fijn dat je directeur zo meegaand is!

@Taatje
    Wat balen zeg:x:( weer niet.......
    Waarom mag je eigenlijk niet starten als je BMS nog dik is?

Ik merk ondertussen wel dat er het een en ander veranderd in mn lijf.
    Na een middagje rommelmarkt was ik gister echt doodop!
    Gewoon zo moe, ben dan eind van de middag ook naar bed gegaan om er om 21.30uur pas uit te komen haha

Hier nog steeds geen MvM geweest:x
    Vorige week maandag heb ik me al aangemeld bij Mvm, afgelopen vrijdag werd ik pas gebeld want ze had een sterfgeval in de familie..ok begrip natuurlijk...dit weekend zou ze de planning maken en me een mailtje sturen over wanneer ze langs zou komen...heel het weekend geen mail...
    Dus maandagavond zelf een mail gestuurd en tot op heden nog steeds niks!!

Ik baal hier best van...ik weet hoe hard de medicatie nodig is..hoevaak er een tekort aan is en nu gooi ik al een week mn plas weg...
    Ik ga dus morgen maar het gewone info nummer weer bellen misschien dat hun er wat druk achter kunnen zetten??
    heel vervelend hoor van het sterfgeval maar kan er dan niemand invallen??
    Dit kost echt heel veel plas want ik ben natuurlijk niet de enige hier in de regio die wil starten..
    Ben er dus wel een beetje boos over:):x

Ondertussen ben ik ook gewoon gestopt met de Utro, de bolletjes waren op, maar heb het toch afgebouwd, dat voelde gewoon prettiger voor me. Ben wel blij dat ik van die smeerboel af ben haha

15. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Miepje wat fijn dat je je ook aangemeld hebt!

Staffie, lijkt me gek als er maar 1 persoon is die het kan regelen. Wat goed van je dat je er vaart achter zet! En fijn dat je geen utro meer hoeft. Heerlijk, zonder die smeerboel inderdaad!

Tamara, zet de ongi nu nog wel verder dpor zodat het weer dun genoeg wordt? Moet je daar vrijdag weer voor terug? Ik hoop echt voor je dat je dan echt mag starten. Knuffel.

Boboke, nog maar 1 nachtje slapen! Wordt je morgen een beetje op tijd gebeld? Dan hoef je niet meer zo lang in spanning te zitten...

16. xXxpoekiesxXx

xXxpoekiesxXx Actief lid

16 apr 2013
    129
    0
    0
    verzorgende IG
    breda
    Silviabobo, heel veel succes met het maken van een beslissing volg je hard en praat goed met je mannetje.

Marjolein, nog 4 dagen tot je gaat testen, spannend fijn dat je er zo positief instaat zal er vast aan mee helpen. Lastig van je darmen ik gebruik er altijd iets voor als ik er last van heb. Ik had het erg tijdens het spuiten van de hormonen. En dat bloed was gewoon een innesteling hoor.

Deps1, ik ben ook zo moe op sommige momenten en kan overal een dutje doen.

Veerlev, nog een klein weekje snap dat je nu wel wil weten ho en wat.

Boboke, gelukkig heb je niet zo veel last van de punctie, morgen de terug plaatsing heel veel succes !!!!!

Taartje 84, wat een rot nieuws weer ik snap dat je er erg moedeloos van wordt dikke knuffel.

Staffie, ook de 14 de, en dan zijn we eve ver. Maar dat is niet zo gek als we de terug plaatsing hebben gehad op de zelfde dag, dat was ik even vergeten. Hoop dat je snel iets hoort van mvm. Ik ben nog niet gestopt met de utro ik durf het nog niet moch er van de gyn ook mee doorgaan.

morgen komen ze hier van mvm hoop dat ik snel kan beginnen.

17. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Miepje super dat je ook meeplast voor mvm :)!

Staffie lijkt me heel apart die veranderingen in je lichaam, maar wel mooi. Fijn dat je van de utro af bent en die zooi ;).
    Volgens mij heb ik ergens gelezen dat je pas mag meeplassen vanaf 6 weken zwangerschap en tot 16 weken. Maar t blijft wel vreemd dat er maar 1 iemand is die dit schijnt te coordineren. Hopelijk melden ze zich snel.

Meiden dank je wel voor de succeswensen :). We zijn net gebeld en er zijn 7 bevruchtingen :D! We mogen onze emmy om 10.30 komen ophalen.

18. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Wauw, boboke, wat een goed nieuws! Veel succes zometeen!

Het klopt trouwens wel wat je zegt, is van 6 tot 16 weken.

19. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Wauw boboke, wat een super aantal!!! Heel veel succes straks.. Dikke knuffel....

20. xXxpoekiesxXx

xXxpoekiesxXx Actief lid

16 apr 2013
    129
    0
    0
    verzorgende IG
    breda
    Wauw boboke wat een goede score. Succes strakjes.

Deel Deze Pagina