Meisje ik had tijdens de iui met puregon en pregnyl eerder een kortere cyclus dan een langere. Iedereen reageert anders op hormonen en dit waren natuurlijk ook meer hormonen. Hopelijk zet t snel door. Staffie ik ben eigenlijk niet al te veel bezig met mn evt. cryo's. Ik hoop gewoon dat mijn toppertje een blijvertje is . En wat daarna komt zie ik dan wel. Inderdaad wel apart dat je nu al je broeken niet meer past, maar maakt het wel steeds echter . Marjolein kon je je toch niet meer inhouden . Het is inderdaad wel heel vroeg, maar nu weet je in ieder geval dat de pregnyl uit je lichaam is en een volgend streepje echt zwanger betekent! De duimen draaien overuren! Tamara jipppppiee!!! Gefeliciteerd meis! Op naar mooie eitjes!
Tamara jeeuuuuuuuh! Goed zo! Wat fijn dat je eindelijk echt mag beginnen!!! Op naar een heel mooi resultaat! Boboke, zo had ik het nog niet bekeken .. de pregnyl is idd eruit nu. was het toch niet een geheel nutteloze test . Ik wist natuurlijk wel dat hij wit zou blijven maar toch.... En hoe is het met jou op het wachtbankje?
Taatje eindelijk kun je dan starten. Op naar hopelijk ook voor jou mooie resultaten. Hier vanmorgen visite gehad van MvM en een knal test maandag starten met verzamelen. Knuff
Staffie, wat grappig dat je na 5 weken al positiekleding mag bestellen. Ben benieuwd wat voor prachtige buik je straks hebt naar 40 weken . Een vriendin van mij was na 16 weken al net zo dik als een normaal iemand bij ongeveer 24 weken. Was mooi om te zien maar op het einde was het wat minder leuk , iedereen vroeg of ze wel zeker wist dat het er maar 1tje was. Maar voor nu lekker genieten van het feit dat je broeken niet passen,dat geeft ook zelfvertrouwen dat het goed zit. Marjolein, wat Boboke zegt we gaan er maar gewoon vanuit dat nu alle pregnyl uit je lijf is en dan gaan we zondag voor twee mooie streepjes. Blijf voor je duimen. Tamara, wat een super nieuws! Eindelijk . En al lekker snel je eerste echo. Hopelijk ga je weinig last krijgen van de bijwerkingen en mag je snel op het wachtbankje plaatsnemen! Hier gaat alles nog goed. Ik wordt alleen ook dikker wat heel raar is . Nu ben ik heel slank en zie je al snel als ik een paar kilo's aan kom, wat waarschijnlijk nu gebeurd nu alle stress van de IVF eraf is. Door de stress was ik wat afgevallen wat er nu natuurlijk weer aan komt, maar het voelt heel raar om net nu dikker te worden. Verder zijn we hier lekker aan het aftellen tot woensdag! Nog 5 daagjes en dan krijgen we eindelijk meer informatie. En ondertussen duimen dat mijn menstruatie geen zin heeft om opeens eerder dan gepland te komen want dan mogen we waarschijnlijk weer een maand wachten.
Ha Taatje wat fijn !!!!!!!!!!!! Marjolein kan idd nog te vroeg zijn. Overmorgen hopenlijk een knaltest. Veerle, dat hoop ik nu ook. Laat het maarwegblijven tot net iets voor de 14e. Marjolein lekker voor een plakker gaan, dan heb je die cryo's ook niet nodig Ik ga straks weer naar de accupuncturist Hetwordt lekker weer di tweekend. Geniet er allemaal van !!!!
succes taartje!!!! eindelijk. verlev, het wordt goed weer van het weekend ga iets leuks doen dan zijn die dagen snel voor bij. ik hoop dat je wat duidelijkheid krijgt. majorana, dat is idd wel heel erg vroeg maar pregnyl is uit je bloed dus dat kan geen verwarring meer veroorzaken. vandaag weer een bloedtest laten doen en mijn HCH was bijna 8000 ben er heel erg blij mee nog 11 dagen tot de echo ben zo benieuwd. iedereen lekker genieten van het weer dit weekend. hier komen ze de tuin bestraten en opknappen dus den niet dat ik veel tijd heb om te reageren. kus sas
Miepje toch fijn die bevestiging nog een keer door mvm. Zet m op met t vullen. Veerle ik ben juist veel aangekomen door de hormonen. Mag best wat af. Probeer nu na tp nog meer te letten op wat ik eet dus hopelijk helpt t. Marjolein ik heb mijn bankje vandaag heerlijk in t zonnetje gezet, met lekkere aardbeien erbij dus t bevalt prima Wij gaan dit weekend ook weer verder met de tuin, wel super met dit weer!
Sas oeps was jou vergeten...zit op telefoon dus kon niet teruglezen. Super van je bloedtest. Doen ze dat bij jou in t ziekenhuis altijd? Hoe vaak dan? Bij ons wordt helemaal niet getest,moet ik gewoon thuis doen.
Ik denk dat ik me even langzaam ga voorbereiden op een negatieve uitslag... Kwam net wat rozig slijm tegen en dat is bij mij tot nog toe nooit een positief teken geweest helaas.... Misschien dat de klap dan wat minder hard aankomt als ik me er alvast op instel.
Ha meiden, ik mag vandaag eindelijk starten met decapeptyl Ik twijfelde even of ik ook moest omdat ik ook weer last had van mijn darmziekte maar mijn darmarts vond dat ik wat meer Prednison moet slikken en wel moest starten met IVF. Zondag eerste echo en als alles er goed uitziet start in vanaf zondag met Fostimon. @ Taartje: jij zit ook in Voorburg toch? Wie weet komen we elkaar tegen? @Marjolein; dat klinkt niet best. Op hoeveel dagen na de punctie zit je nu eigenlijk? Wat ontzettend balen! Ik wens je veel sterkte! @ Boboke: 10 cellig klinkt goed! We gaan er gewoon van uit dat je überhaupt geen cryo nodig hebt
In afwachting om te starten: VeerleV -- 1e kindje -- IVF 1/cryo -- gesprek 8 mei Sylviabobo -- 1e kindje -- ICSI 2/cryo 1 -- half juni weer aanmelden? Onderdrukkende fase (lange protocol): Stimulerende fase: Taatje84 -- 1e kindje -- IVF -- 1/5 start menopur Minigirl -- 1e kindje -- IVF 1 -- start deca 03/05 Punctie/terugplaatsing/wachtbankje: Majorana -- 2e kindje -- ICSI 1 -- 20/4 punctie, 23/4 TP, NOD 8/5 Boboke -- 1e kindje -- IVF 1 -- 29/4 punctie, 2/5 TP, NOD 17/5 Zwanger: Pipsqueak -- 1e kindje -- IVF 1 -- zwanger -- 24/4 echo Kit -- 2e kindje -- IVF 1 -- zwanger -- 18/4 echo Sabinedl -- 1e kindje -- ICSI 1 -- zwanger -- 7/5 echo Staffie84 -- 1e kindje -- IVF 1 -- zwanger--14/5 echo Debs1 -- 1e kindje -- IVF 1 -- zwanger Poekies -- 1e kindje -- IVF 1 -- zwanger -- 14/5 echo Miepje1985 -- 1e kindje -- ICSI 2 -- zwanger 30/5 echo Christina90 -- 1e kindje -- ICSI 1 -- zwanger Van het wachtbankje afgevallen: Meisje 77 -- IVF 1 mislukt -- 14/5 gesprek, 1 cryo VeerleV -- IVF 1 mislukt -- 8/5 evaluatie. 1 cryo Sylviabobo -- 1e kindje -- ICSI 2 mislukt, nog 6 cryos in 3 rietjes Manousch -- 2e kindje -- IVF 2 mislukt Jan10 -- ICSI 2 -- mislukt Elise75 -- 1e kindje -- ICSI 1 mislukt, nog 1 cryo
Minigirl had net je berichtje gemist. Super dat je nu ook mag beginnen! Wel vervelend dat je meer last hebt van je darmen, maar misschien wordt t bij jou ook minder door de hormonen, net als bij Elise. Zit je eerste prik er al in? Succes! En ook voor jou op naar een mooi resultaat ! Elise, Manousch, Jantien hoe is t met jullie?
Sorry meiden, ik ben niet echt aanwezig. Ik probeer mee te lezen, maar het lukt me niet zo goed. De ene dag gaat het redelijk, de andere dag trek ik het nauwelijks. De komende weken staan ook helemaal vol gepland, hopelijk gaat dat me er een beetje doorheen slepen... Boboke, wat fijn, 10-cellig klinkt echt supergoed! Dit gaat hem echt worden! Marjolein, ach nee! Ik duim extra hard! En de rest, ik hoop dat het allemaal goed met jullie gaat! X
Hoi, Hier ff minder. De teleurstelling van deze ronde was groot, zit voor t eerste cht in een dipje. Heb weinig vertrouwen in de cryo's. Als een super verse niet lukt, waarom een cryo dan wel zou je denken? Sorry... Liefs jantien
Sylvia neem de tijd om alles te verwerken meis. Het valt allemaal ook niet mee, de hele mmm. Een echte rollercoaster qua emoties. Hopelijk voel je je snel weer iets beter.
Jantien sorry had jouw berichtje net gemist. Ik heb hier op zp al heel vaak gelezen dat meiden zwanger zijn geworden van een cryo hoor. Juist ook omdat t meestal in natuurlijke cyclus is zonder hormonen. Hoop niet opgeven hoor. Sterkte.
Jantien, de hoop niet opgeven. Ik snap dat je nu in een dip zit maar geef de moed niet op! Een cryo geeft minder kans maar is wel een mooie serieuse kans. Sylvia, dikke knuffel! Pas na zo'n IVF valt er opeens zoveel van je af en heb je echt tijd nodig dat een plekje te geven, maar we gaan gewoom voor goede cryo's Marjolein, dikke knuffel! Ik duim dat het toch nog goed gaat komen!!