Minigirl, ik weet niet hoe je eruit zie. Maar als je me herkend mag je me wel aanspreken. Ik moet dinsdag om 11.20 echo maken. Heb straks de tweede injectie gezet en voel helemaal niks. Dat is een goed teken, van de clomid begon ik na 10 minuten te beven en te rillen. Jan10, hoe moeilijk ook, geef de moed niet op! Dikke knuffel..
Hoi meiden, hier nog steeds tzelfde. Wat roze, ietsje meer, verder nog niet. Ben braaf doorgegaan met de utro. Heb er niet veel vetrouwen in, maar ergens in een klein uithoekje heb ik nog wel n sprankje hoop. Zit nu op exact 2 weken na de punctie. Dan is het wel balen om geen cryo's te hebben. Begint t hele cicus weer van voren af aan. Maar zover is t nog niet en anders gaan we pas ba de vakantie weer verder. Is dan wel weer n paar maanden verder helaas. Genoeg gezeurd hier . Tamara, fijn dat je er zo weinig last van hebt, super! En dinsdag al echo! Jantien, cryo's geven ook een goede kans, al is ie inderdaad iets kleiner. Zou die kans zeker niet afschrijven. Knuffel! Minigirl wat fijn dat je mag beginnen! Veerle, het is al weer bijna de 8e! Hopelijk mag je snel verder! Boboke, veel leuke dingen doen, maakt wachten aangenamer! Aardbeitjes klinken goed!!! Fijne dag allemaal!
Hoi, Ik ben 15 dagen na neg test gestopt met utrogestan en werd dag 18 na tp ongesteld. Ik hoop zo voor je dat het goed is, maar weet hoe frustrerend als het niet zo is. HT is gHeel irritant dat die med de menstruatie uit kunnen stellen! Ik duim voor je meis... Liefs jantien
Even een kort berichtje. Hier ook echt een kl*te week gehad. (die gaat niet in de boeken van nog eens over doen) Ik vind het super zwaar, erg veel gehuild, boos geweest en idd die teleurstelling.... toch wel een balans gevonden van verdriet en afleiding. Daarnaast gewoon heel veel lieve vrienden die er voor me zijn.... Gisteren lekker de hele dag met een vriendin mijn tuin gedaan. Zalig, letterlijk even aarden. Boboke, Een mooie terugplaatsing, succes op het wachtbankje! Marjorana, ik duim voor je dat het toch nog goed gaat! Taatje, eindelijk begonnen, Yeah!! Mini wat super dat jij ook eindelijk kon beginnen. Hopelijk hebben de hormonen op jou ook zo een goede uitwerking!
Marjolein succes morgen met testen. Duim voor alsnog een mooi positief resultaat. Elise fijn dat je zulke lieve vrienden hebt, die er voor je zijn nu je ze zo hard nodig hebt. Er is tijd voor nodig om deze teleurstelling te verwerken en een plaatsje te geven, zodat je weer verder kunt. Sterkte meis. Knuffel Fijne avond allemaal!
Lief dat jullie nog mee duimen! Ik denk alleen dat ik morgen nog niet ga testen. Ongi is nog niet door, is nog steeds weinig roze maar wordt al iets meer. Ik wacht rustig tot woensdag (officiele testdag) als het dan nog niet doorgezet is test ik alsnog. Moet zeggen dat op deze manier het langzaam aan begint te wennen. Slaap lekker allemaal!
Helaas, hier nu ook van het bankje afgevallen. Vreesde het al wel, maar voel me er nu aardig rustig onder. Heb een beetje aan het idee kunnen wennen. Niet helemaal wat ik van bevrijdingsdag gehoopt had, maar t is niet anders.. We gaan straks eerst nog even lekker op vakantie en waarschijnlijk daarna vol goede moed weer verder.
Marjolein, wat rot! Hele dikke knuffel... Fijn dat je nu met vakantie gaat, kun je het in alle rust verwerken.
Hoi tamara, duurt nog een kleine 2 maandjes, de vakantie. Maar het zal zeker wel helpen. Even verstand op nul en lekker genieten. Liefs, Marjolein.
Marjolein balen meis. Ook al heb je je er langzaam op ingesteld, t blijft toch een teleurstelling. Sterkte en knuffel!
Ach nee Marjolein, ik had ondanks je signalen anders voor je gehoopt. Sterkte meis, en een hele dikke knuffel!
Veel sterkte Marjolein!!! Laat je emoties toe, en baal ook echt.... het is echt een vette teleurstelling na alles wat je er voor hebt gedaan. Knuffel!
@ Marjoloein:echt heel erg balen meid! Ik wens je veel sterkte! Ik heb zojuist een uitgangsecho gehad. 10 eiblaasjes te zien, maar het bms was te dik (8,4mm) en een cyste. Ik moet nog een paar dagen wachten met hormonen spuiten tot de menstruatie echt doorzet en ook de cyste kleiner wordt en waarschijnlijk wordt dinsdag om 11:00 uur wordt opnieuw gekeken.
Balen dat je bms te dik was. Hoop dat je snel mag starten. Maar als je dinsdag moet komen, kom ik je bijna zeker wel tegen. Ik moet om 11.20 echo maken dinsdag.
Dat kan bijna niet missen, Het valt mij wel op dat jij hele andere medicijnen gebruikt. Jij hebt geen decaleptyl en Fostimon toch?
Minigirl balen dat je nu nog niet mag beginnen. Hopelijk dinsdag beter nieuws. Heb je wel vaker last van cystes? Ik ben benieuwd of jij en Tamara elkaar zullen herkennen .
Ik ben meteen gestart met Menopur. Heb verder ook geen andere medicijnen gekregen. Geen idee waarom dat is. Jij doet zeker lange protocol? Boboke, waarschijnlijk ik haar niet, weet niet hoe ze eruit ziet haha...