Oh ja, boboke, bij ons vriezen ze echt alleen toppers in, zodat de kans op ontdooien erg goed is. De cryo's die er dan zijn, geven dan ook goede kansen! Kan me je gevoel wel voorstellen, hoor, had ik ook. Maardie 10 cellige topper blijft nu gewoon al lekker plakken hopelijk en dan heb je ze niet eens nodig!
Hallo dames, Hier alles goed weinig klachten of hoe ze dan ook maar worden genoemd ik heb alleen erg gevoelige borsten en verder niet eigenlijk. Ook ik teste in principe 2 dagen te vroeg en toen was er al een duidelijke streep te zien. Maar je moet natuurlijk alleen maar vroeger testen als je je er echt goed bij voelt. Knuff
Fijn Miepje, dat je zo weinig klachten hebt. Geniet er lekker van. Hier beginnen mijn eierstokken toch wel behoorlijk op te spelen, voel vooral rechts heel erg goed. Verder gelukkig geen klachten. Ben benieuwd, mijn man is lekker vrij dus die gaat straks met me mee.
Miepje, wat heerlijk dat je zo weinig klachten hebt! Hopen dat het zo blijft en je lekker kunt blijven genieten. Boboke, wat Miepje ook zegt, je moet alleen testen als je je er goed bij voelt. Ik vond het zelf wel fijn eerder te testen. Hij was negatief en doordat het te vroeg was had ik nog hoop maar begon ik ook alvast aan het idee te wennen, toen mijn menstruatie kwam was ik daarom ook minder geschrokken en als hij al positief is, is het heerlijk om er de hele dag van te genieten thuis ipv op je werk . En Boboke, we gaan er gewoon voor dat je de cryo's niet nodig hebt. Bij ons is er maar 1 cryo ingevroren van de 7 eicellen die bij de punctie werden verzameld. Er waren er nog twee die kans maakte als eskimo maar ze selecteren streng.
Ik heb zojuist echo gehad. Vandaag nog 2 ampullen en morgen twee ampullen spuiten. Zaterdag echo, zaterdagavond pregnyl, maandag punctie. Er doen 9 eitjes mee. Ben zo blij!! Fijne dag meiden...
Taatje wat mooi dat het er zo goed uitziet. Sterkte maandag met de punctie en hopelijk een mooie oogst. Knuff
Hoi meiden! Wat is t opeens rustig hier! Er zijn natuurlijk al een hoop zwangeren en op dit moment nog maar weinig die actief in t traject zitten... Tamara gaat t nog met je eierstokken? Nog maar 1 dag spuiten en dan zit dit gedeelte er al op. Succes morgen met de echo! Veerle ongi al aangebroken? Hier voor de rest weinig nieuws. Ik voel echt helemaal niks anders . Vandaag in ieder geval een paar testen ingeslagen, ik weet alleen nog niet wanneer ik ze ga gebruiken... Hoe is t verder met iedereen? Fijne avond allemaal!!
Boboke, mijn eierstokken komen zowat naar buiten. Altans, zo voelt het. Zojuist mijn laatste menopur gezet, joehoe.. Morgenochtend laatste echo en dan hoor ik ook hoe laat ik pregnyl moet zetten en maandag de punctie is. Hmm, we gaan er vanuit, dat je niks voelt, een goed teken is... Spannend hoor! Mijn duimen draaien in ieder geval. Het is hier inderdaad rustig he. We horen niet zoveel van de zwangeren ook.. Ben benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat.
Het begint hier inderdaad rustig te worden, ik zag het vanmiddag al maar had ook niet zoveel te melden Hier de ongi helaas nog niet doorgebroken en wordt er een beetje zenuwachtig van . Ik moet begin juni twee weken lesgeven en dan komt er een assessor langs om te zien of ik startbekwaam ben. Nu ging ik vannacht rekenen en is de kans aanwezig dat ik een TP heb op de dag dat mijn assessor komt kijken. Dan ben ik de sjaak want ik kan het allebei niet verzetten. Die TP zal er dan komen maar mijn diploma wil ik toch ook wel erg graag 4 juli kunnen ontvangen. Hopen dus dat ik snel ongesteld wordt en ik dan niet precies op 3 juni mijn terugplaatsing krijg. De laatste lootjes wegen zwaarder dan ik had verwacht helaas Maar 1 maand bikkelen en dan hopelijk een diploma en een zwangerschap! En ondertussen met mijn platte buik solliciteren voor invalwerk. Tamara nog heel even en dan heb je een emmy Boboke, ik ben benieuwd wanneer je testen gaat! als je eenmaal testen in huis hebt dan is de verleiding erg moeilijk te weerstaan Maar wat fijn dat je nog nergens last van hebt!
Tamara ik zie t al voor me ! Gelukkig de laatste menopur. Nou morgen nog de pregnyl en dan zondag een heerlijk dagje spuitvrij. Ik had heel de dag het gevoel of ik iets vergeten was . Wanneer moet jij met de utro beginnen en hoe lang?
Veerle ik had je net gemist... Dat zou wel heel vervelend uitkomen zeg. Dus eigenlijk is t beter als je ongi nog even op zich laat wachten? Duimen dat t allemaal net goed gaat lopen. Wel spannend zo die laatste fase ook van je opleiding. Voor welke klassen mag je dan staan? Het zal straks wel weer meer aantrekken als de volgende ronde gaat beginnen met cryo's of nieuwe poging.
Jeej, heerlijk een dag geen spuiten. Al moet ik zeggen dat het me erg mee is gevallen.. Ik denk na de terugplaatsing, dat weet ik nog niet eigenlijk. Heb 60 bolletjes mee gekregen,
Het is hier inderdaad rustiger. Ik check ook steeds de reacties maar meestal zie ik steeds minder reacties. @ Boboke: geen nieuws is goed nieuws. Weet je al wanneer je gaat testen. spannnend! Ik duim voor je! @ Taartje: Veel succes morgen! Ik ben benieuwd of we elkaar nog eens tegenkomen? Gaje morgen met je man naar de echo? @ Veerle: ik dacht dat een tp 2, e of 4 dagrn na de punctie kon. Misschien kun je de situatie uitleggen en kunnen ze wellicht rekening houden met je "examen"? Hier is de menstruatie doorgebroken. Zomdag een nieuwe echo en als dan bms dun genoeg is en de cyste kleiner is, hoop ik te kunnen beginnen.
Ik moet helaas in mijn eentje. Mijn man moet werken vannacht. Hij heeft het heel druk momenteel. Heel veel succes, ik duim dat je snel mag beginnen. Kunnen we samen op de bank zitten..