Tamara, gelukkig is het voorbij, vervelend dat het zo pijnlijk was! Wat een mooi aantal, wauw! Op naar veel mooie bevruchtingen! Rust goed uit en laat je lekker vertroetelen!
Goede score boboke, Nu maar lkkr rusten veel drinken en op naar goede bevruchtingen. Laat je de komende dagen maar lkkr verwennen. Knuff
tamara wat vreselijk als en punctie zo veel pijn doet maar wat een mooie score op naar de bevruchtingen en de terugplaatsing. majorana heerlijk chocolade cupcakes mag best een keer toch. en je zelf lekker verwend met nieuwe kleren. ik vind ook dat de zon mag gaan schijnen. het is nu zou kil buiten met die regen. s'nachts mag het van regenen en overdag lekker het zonnetje. meisje 1977 hoe was het bij de acupunctuur?
Sas, hoe is jou echo gegaan vandaag? Lijkt me zo bijzonder. Ik begin weer een beetje tot mezelf te komen maar dag kan ook van de pijnstillers komen. God o god wat een pijn haha. Nu hopen op een super bevruchting.
Tamara, balen dat je er zoveel last van hebt gehad. Gelukkig wel een topscore! Nu hopelijk ook topbevruchtingen!
Tamara wow super zeg 16 eitjes! Nu inderdaad duimen voor mooie bevruchtingen! Krijg je donderdag de tp? Wel vervelend dat het zo'n pijn deed . Lekker met n kruikje op de bank en je laten verwennen . Veerle ik duim voor je mee dat je ongi nog even op zich laat wachten. Sas spannend hoor morgen je eerste echo! Fijn dat je van t weekend lekker afleiding gehad hebt, ook al was t weer niet denderend. Misselijk is niet leuk, maar inderdaad wel een bevestiging dat t goed gaat. Succes morgen! Meisje als de tp in een natuurlijke cyclus is, zou het toch nog kunnen deze ronde? Als je dat zou willen zou ik het zeker vragen morgen. Heel veel succes morgen bij je gesprek. Marjolien leuk hoor zo'n dagje met z'n drietjes . En een keer lekker snoepen mag hoor . Miepje ik had geen punctie vandaag, dat was Tamara . Maar ik laat me toch wel verwennen hoor . Staffie jij morgen toch ook je eerste echo? Succes! Ik vind t nu elke dag spannender worden. Ben al elke keer aan t wc-papiertjeloeren . Tot nu toe nog geen spoortje bruin of bloed, maar ja dat kan ook door de utro komen. Normaal is mijn lf 10 tot 12 dagen. Gerekend van de punctie (normale ovulatie) ben ik daar in ieder geval al voorbij .
Tamara wat een super score. Laat je lekker verwennen doe lekker rustig aan!!! Wanneer hoor je hoeveel eitjes er bevrucht zijn?? Sas veel plezier morgen !! Geld natuurlijk ook voor poekies!!
Sas, sorry dacht vandaag. Spannend meid, heel bijzonder. Ben weer goed opgeknapt. Morgen horen we of er bevruchtingen zijn, duimen dus. Woensdag of donderdag tp.
Hoi dames, Even weer een berichtje van mij. Sorry dat ik weinig heb laten horen de laatste tijd. Heb me erg beroerd en moe gevoeld. Gelukkig gaat het nu iets beter. Donderdag weer een echo om te kijken hoe het gaat. Vind het ook wel lastig om hier alles over de zwangerschap te delen, omdat ik niet weet of dit vervelend of te confronterend is voor jullie. Wel lees en leef ik mee met jullie verhalen! @tamara vervelend dat je zoveel pijn hebt gevoeld. Gelukkig heb je het achter de rug en een mooi resultaat! @boboke, spannend hoor mijn duimen draaien voor een positief resultaat!! Fijne avond allemaal!
Pip, wat vervelend dat je je zo beroerd voelt, maar wel fijn om even weer iets van je te horen en te weten dat alles nog goed gaat. Ik hoor juist graag van je, leuk om alvast te horen wat ons vooruitzicht is . Ben dan ook benieuwd wat ze donderdag allemaal al kunnen zien na 10 weken! En voor nu hopen dat je je steeds minder beroerd gaat voelen en steeds meer kunt genieten! Zie je je buik trouwens al een klein beetje groter worden? Tamara, wat vervelend dat de punctie zo pijnlijk was, gelukkig heb je wel een prachtig aantal eitjes. Nu duimen dat er ook een hoop bevrucht worden!! spannend! Meisje, voor jou duim ik dat je alsnog deze cyclus kunt beginnen. Je hebt al lang genoeg gewacht hoor! En dan heb ik een voorbeeld . Boboke, wat houd je het toch spannend voor ons en vooral voor jezelf. Op een website noemde ze de tweede week ook echt de broekkijk week, ik vond het een heel herkenbare benaming. Hopen dat je steeds voor niks blijft kijken Sas,heel veel succes en plezier morgen bij de echo! spannend!! Marjolein, die chocolade cupcakes klinken niet verkeerd en lekker nieuwe kleren shoppen, heerlijk! Ik hoop met je mee dat de zon snel komt en we de gekleurde broeken aan kunnen doen! Hier nog steeds geen menstruatie, maar als meisje zegt dat die van haar 5 weken op zich liet wachten vermoed ik dat ik ook nog even kan wachten.
@ Boboke: je houdt de spanning er wel in hoor. Knap dat je het volhoudt! m'n duimen draaien overuren voor je, ik ben benieuwd of het heeft geholpen @ Tamara: Wat vervelend dat je zoveel pijn hebt gehad tijdens de punctie en daarna Wat heb je voor verdoving gehad eigenlijk? Morfine-achtige en roesje? Op naar mooie bevruchtingen
Dames hoe doen jullie eigenlijk zo'n tekst onder de streep! Ik wil dat ook maar ik begijp niet hoe ik dat kan doen.
Ik kreeg twee soorten pijnstilling en een roesje. Werkte meteen.. Ze vroeg of ik wat voelde, toen zei ik meteen, ja lijk wel high.. Voel het nog steeds erg goed, maar is wel te doen. Vanavond ga ik beginnen met de Utrogestan. Ik hoef dit maar 2x per dag 15 dagen lang te gebruiken. Hoe gaat het bij jou? Dat onderschrift kun je op je profiel, gebruikersinstellingen en dan handtekening kiezen.. Pip, hartstikke leuk om van je te horen. Balen dat je je zo voelt maar dan ben je in ieder geval op en top zwanger!!
Ik twijfel of ik deze cyclus al een terugplaatsing moet doen. Het liefst doe ik dat wel maar ik moet deze maand bijzonder veel werken. 180 uur ipv de normale 140 uur. Ik ben bang dat mijn gestreste baan teveel invloed op mijn lijf heeft,, Als ik het in Juni doe, dan ga ik daarna een weekje op vakantie.....
heeeeel herkenbaar! De laatste dagen voor NOD durfde ik vaak niet eens meer te kijken en liet ik 's avonds ook maar het licht uit. Ik dacht: als ik het niet zie, dan is het er ook niet.. @Meisje, als je je beter voelt bij een maand later moet je dat gewoon doen. Je kunt het er even over hebben in het zh misschien, of het invloed kan hebben. Ik denk dat ik ook wel een maand zou wachten bij twijfel.. Tamara, gek gevoel is dat he? Wat fijn trouwens dat je maar 2x per dag utro hoeft! Zal ook wellicht schelen in mogelijke bijwerkingen.. Voel je je al weer wat beter? Ben benieuwd naar het aantal bevruchtingen! Pip, ook ik vind het juist hartstikke leuk om wat van jullie te horen! Ik zie dat jij al weer op 10 weken zit, jee wat gaat dat snel!! Hopelijk voel je je snel weer wat beter. Het schijnt over het algemeen met een week of 12 weer beter te gaan dacht ik gelezen te hebben... Boboke, dikke knuffel!! even volhouden nog!! fijn dat je in ieder geval die 10-12 dagen al voorbij bent. Veerle, ik hoop dat het nog even uitblijft, zou fijn zijn als het allemaal na je examen kan! Miepje, hoe gaat het met jou? Sas, veel plezier bij de echo vandaag!!!!!
Meiden, sorry even ego! Zojuist gebeld, 5 top embryo's. Morgen om 14.00 uur een terugplaatsing. We zijn zo vreselijk blij!