@ Sas ik wil ook een foto zien hoor!!!! @ Tamara succes vandaag met de tp!!! @ Elise begrijpelijk dat je even afstand neemt. Maar je hoeft je voor mij niet te verantwoorden hoor. Doe waar je je goed bijvoelt en als dat posten is oke en als dat niet postenis is het ook oke. Je wordt op dit forum toch met allerlei gevoelens geconfronteerd. Als je leest dat iemand wanger is terwijl bij jouw de tp is mislukt is dat niet fijn om te lezen. @ Bonoke bij kwam de menstruatie rond 2-3 dagen voor de testdatum
@ Elise, zoals Meisje ook al zegt, je hoeft je echt niet te verantwoorden of schuldig te voelen, als je niet post of leest... Je hebt soms gewoon even wat tijd voor jezelf nodig, begrijpelijk toch? Fijn dat je je weer wat beter voelt. Soms is er gewoon ineens die spreekwoordelijke druppel in die emmer, ik kan er helaas ook over meepraten.... Wat dan ontzettend belangrijk is zijn inderdaad je partner, goede vrienden, familie die je er doorheen kunnen slepen. Super fijn dat je zulke goede vrienden hebt! Neem je tijd en wanneer je er klaar voor bent op naar de cryo tp! Hopelijk blijft dat mooie eskimootje plakken! Hele dikke knuffel!!!!
Meiden, weer even ego. Het zit erop, hele mooie embryo. Mocht er zelfs een foto van maken. Zo bijzonder. 29-5 mogen we testen. Hopen dat de dagen snel gaan..
Tamara, wat een hoop ego berichtjes maar zolang ze goed zijn, vind ik ze erg leuk om te lezen. Leuk dat je een foto hebt van je emmy, nu lekker broeden en zorgen dat het een grote jongen of meid wordt! Elise, praat mee als het voor jou goed voelt! Fijn te horen dat het weer wat beter gaat en je weer een beetje kunt genieten. Je hebt ook al zoveel meegemaakt en elke klap wordt steeds erger lijkt mij! Ga je bij je volgende cyclus al voor je eskimotje? Sas, kom maar op met die foto, ik ben heel benieuwd! Kunnen wij ons alvast voorbereiden op wat wij ooit te zien gaan krijgen bij onze eerste echo! Boboke, ik mocht pas testen op dag 17 na TP, ik testen op dag 12 na TP negatief en op dag 13/14 ging ik menstrueren. Maar ik heb er vertrouwen in dat het bij jou een plakbeeb is! Marjolein, mijn cyclus is volgens mij ook een beetje van het padje, ook niet gek met al die hormonen maar de eerste menstruatie na de TP was op precies 32 dgn zoals normaal en nu zit ik op dag 32 en er is nog niks te bekennen. Helaas want als het vandaag doorbrak moest ik vrijdag volgende week op echo en dat is tijdens schoolreisje bobeaanland, verschrikkelijk vind ik dat altijd
In afwachting om te starten: VeerleV -- 1e kindje -- IVF 1/cryo -- begin juni TP Sylviabobo -- 1e kindje -- ICSI 2/cryo 1 -- half juni weer aanmelden? Meisje1977--1e kindje-- IVF 1/cryo tp in Juni Elise75....1ste kindje...ICSI1/cryo1.... tp in juni Onderdrukkende fase (lange protocol): Stimulerende fase: Minigirl -- 1e kindje -- IVF 1 -- start deca 03/05 Punctie/terugplaatsing/wachtbankje: Taatje84 -- 1e kindje -- IVF 13/5 Punctie, 15-5 TP Boboke -- 1e kindje -- IVF 1 -- 29/4 punctie, 2/5 TP, NOD 17/5 Zwanger: Pipsqueak -- 1e kindje -- IVF 1 -- zwanger -- Kit -- 2e kindje -- IVF 1 -- zwanger -- Sabinedl -- 1e kindje -- ICSI 1 -- zwanger -- 7/5 echo Staffie84 -- 1e kindje -- IVF 1 -- zwanger--14/5 echo Debs1 -- 1e kindje -- IVF 1 -- zwanger Poekies -- 1e kindje -- IVF 1 -- zwanger -- 14/5 echo Miepje1985 -- 1e kindje -- ICSI 2 -- zwanger 30/5 echo Christina90 -- 1e kindje -- ICSI 1 -- zwanger Van het wachtbankje afgevallen: VeerleV -- IVF 1 mislukt -- 8/5 evaluatie. 1 cryo Sylviabobo -- 1e kindje -- ICSI 2 mislukt, nog 6 cryos in 3 rietjes Manousch -- 2e kindje -- IVF 2 mislukt Jan10 -- ICSI 2 -- mislukt Elise75 -- 1e kindje -- ICSI 1 mislukt, nog 1 cryo Majorana -- 2e kindje -- ICSI 1 mislukt -- 20/6 evaluatie
wauw taartje op naar die twee vreeslijke wacht weken. bobo, hoe is het al getest? elise het is heel erg begrijpelijk dat je je zo voelt. fijn dat het ook weer iets beter met je gaat. verlev, toch het einde van de week je ongie. hier dan toch een fotootje op verzoek van verschillende meiden.
Sas super dat je een goede echo had en wat kun je t inderdaad al duidelijk zien! Elise fijn dat t weer wat beter gaat met je. En wat de andere meiden zeggen, je moet doen waar jij je goed bij voelt en je hoeft je hier niet te verantwoorden hoor. Knuffel Tamara gefeliciteerd met je toppertje . Nu goed broeden! 29-5 is al snel! Veerle ongi komt nooit wanneer je dat wilt . Meiden allemaal bedankt voor jullie info over t testen. Jullie hebben me er van overtuigd dat ik al kon testen, dus dat heb ik gedaan......en hij is POSITIEF!!!!!!! Ik durf t gewoon nog niet te geloven. De eerste keer in mijn leven dat ik een tweede streepje heb! Tamara helaas zit je dus alleen op t bankje en kunnen we niet gezellig n kopje thee drinken .
Haha kan me inhouden hoor heb vandaag al wel een broek gekocht omdat die van mij niet lekker meer zitten. Moet kunne toch.
@ Boboke: joehoeoeoe Gefeliciteerd! Geniet ervan! Heb je het al aan je familie verteld? @ Sas: prachtige foto! ladies: ik heb volgens mij echt last van de hormooninjecties. Steeds emoties / huilbuien. Is dat normaal of begin ik nu te flippen? Als het normaal is, duurt dit zolang ik aan het spuiten ben of ook na de punctie? Ik wilde eigenlijk naar een andere afdeling (op het werk) maar ik durf zo niet te gaan praten, omdat ik niet weet of ik het emotioneel aankan
@boboke woehoe!!!! Gefeliciteerd!!!!! @sas mooie foto hoor! @minigirl, de emoties en huilbuien heb ik het hele traject gehouden. Zelfs nu er nog af en toe last van. Onderschat de emotionele impact van dit traject niet hoor. Sterkte meid!
Dank je wel meiden!!! Ben nog steeds in ongeloof. Morgen eerst maar t ziekenhuis bellen. Ik heb in ieder geval al een afspraak staan voor de eerste echo 11 juni. Minigirl we hebben t nog niet verteld, maar dat zal niet zo lang meer duren aangezien ze ook weten van de punctie en tp, dus die zitten te wachten op bericht . Qua emoties viel t bij mij nog wel mee. Zo af en toe wat kribbig, een onverklaarbare huilbui of onredelijke reactie . Hopelijk neemt t iets af bij jou. En tja of je nu een gesprek aan moet gaan op je werk, voel je denk ik t beste zelf aan of je dit aankunt. Weten ze van de ivf op je werk? Wat Pip zegt, t valt niet mee om dit traject emotioneel allemaal te verwerken. Sterkte meis! Knuffel
Minigirl, wat rot dat je je zo voelt. Ik heb zelf totaal geen last van emo buien gehad tijdens het spuiten. Denk dat je zelf inderdaad het beste aanvoelt of je het gesprek aan kan. Sterkte!!
Boboke, gefeliciteerd wat een mooi nieuws! Op naar zo'n foto als Sas heey! Minigirl, ik herken het wel maar merkte hier tijdens het werken niks van dan kon ik mij inhouden niet te huilen of boos te worden. 1 week na de negatieve test was ik weer een beetje de oude. Sas, heerlijk alvast een nieuwe broek kopen! Het zal niet lang meer duren dat je hem echt hard nodig hebt