Wie ook IVF/ICSI in maart/april 2013?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sylviabobo, 24 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Minigirl dat klinkt al goed hoor! Hopen dat ze maandag allemaal mooi doorgegroeid zijn. Gaat snel he als je eenmaal bezig bent?!

Sylvia heerlijk een paar daagjes naar Italie! Heb je wel mooier weer gehad dan wij hier? En heb je ook nog wat gezien of was t alleen maar werken?

Tamara hoe zit t bankje?

Fijn weekend iedereen!!

2. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Boboke, hoe voel je je?

Sylvia, lekker hoor naar Italiƫ voor je werk. Als je dan ook nog wat kunt bezichtigen is het helemaal mooi meegenomen.

Het wachtbankje zit goed. Maar van mij mag de tijd wel vliegen. Eerste werk gaat denk ik wel snel voorbij. Denk alleen dat de tweede week langzaam gaat.

3. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tamara die eerste week gaat inderdaad nog wel, maar die tweede week begint t echt te kriebelen. Nog even volhouden meis! De 29ste is toch jouw officiele testdatum? Ik ben vollop aan t duimen!!!
    Ik voel me goed hoor. Nog steeds wel onzeker of t allemaal wel goed gaat/zal gaan. Heb nl best wel veel druk en krampjes in mijn baarmoeder. We hebben vandaag, voor t eerst, ook maar eens een digitale cb met wekenindicator gedaan en die gaf netjes 2-3 weken aan. Dat was toch wel een opluchting. Nu stop ik ook met testen :).
    Op mijn werk heb ik toch dat ik best veel moet tillen, dus ik ben blij dat we nu 2 weken vakantie hebben en dan op de dag dat ik weer moet gaan werken hebben we vantevoren de eerste echo :).

4. Veerlev

Veerlev Actief lid

2 aug 2012
    471
    85
    28
    NULL
    Brabant
    Boboke, wat heerlijk om nu even twee weken vrij te hebben. Kun je na de echo eventueel vertellen dat je niet meer zoveel tillen mag!

Tamara, die tweede week duurt inderdaad heel erg lang. De eerste gaat nog wel goed! succes met wachten!

Sylvia, wat heerlijk voor je werk naar Italie, zou ik geen straf vinden met dit weer!

Minigirl, wat fijn dat er zoveel groeien rond hetzelfde formaat. Laat ze maar allemaal doorgroeien en dan gaan we voor een mooie punctie volgende week!

Hier zit ik inmiddels op dag 34 van mijn cyclus terwijl ik normaal tussen de 28 en 32 ga menstrueren! Op dag 32 ben ik 's nachts wakker geworden met hevige buikpijn die ik nooit heb kunnen plaatsen en bij naar het toilet gaan werd ik onwel. Dit is mij nog nooit overkomen maar omdat het afzwakte na een tijdje heb ik gewoon die dag les gegeven en de volgende dag was het helemaal over. Zit nu een beetje in twijfel of ik dinsdag even moet bellen als mijn menstruatie er nog niet is, om de buikpijn op precies dag 32 en de uitblijvende menstruatie

5. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Jeetje Veerle, dat is niet normaal. Apart zeg dat je hele cycles zo in de war is. Ik zou zeker even naar je gyn of dokter bellen.

6. Veerlev

Veerlev Actief lid

2 aug 2012
    471
    85
    28
    NULL
    Brabant
    Dank je Tamara, denk inderdaad dat ik dinsdag toch even ga bellen. Vond gisteren nog iets te vroeg 1 dag te laat en niet wetend of de buikpijn er iets mee te maken heeft, maar als er dinsdag nog niks gebeurd is mag ik mij toch zorgen maken :D en als ik dinsdag wel menstrueer meld ik de buikpijn even als ik bel voor afspraak echo!

7. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    @ Veerle vervelend. Je kan dinsdag evt beter een keer teveel bellen dan te weinig.Is het de 1e menstruatie na de mislukte tp?

@Tamara ik vond de 2e week ook zwaarder dan de 1e.

@Minigirl je gaat lekker. Hopelijk groeien ze lekker door

@ Sylvia lekker naar Italie, was vast een vieze tegenvaller om weer in Nederland te zijn

8. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    @ Sylvia: wat leuk dat je naar Italie was! Heb je een beroep waarvoor je internationaal moet reizen?

@ Boboke: volgens mij heb je al heel wat testjes versleten de afgelopen dagen ;) Waarom geeft de cb test eigenlijk 2-3 weken aan? Hij telt dan niet vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie/ cd 1?
    Hoe reageerde je familie op je zwangerschapsbericht? Hoe heb je het eigenlijk verteld (met een test?).

@ Veerle: ik zou ook de dr bellen. Voor 't zelfde geldt heb je complicatie? Als je de komende dagen koorts of verhoging krijgt, zou ik niet tot dinsdag wachten hoor.

@ Tamara: hoe is het met je?

@ Meisje: hoe gaat de cryo tp bij jullie eigenlijk in z'n werk?

9. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Veerle ik zou voor de zekerheid even bellen voor die pijnklachten. Dan ben je in ieder geval gerustgesteld. T komt wel vaker voor dat n cyclus helemaal van slag is na een tp :(.
    Ik hoop inderdaad dat ik dat kan gaan aangeven op mn werk ;).

Minigirl de cb geeft de tijd aan vanaf de bevruchting. Nu ga ik niet meer testen hoor ;).
    Mijn schoonmoeder was bijna in tranen :). Mijn ouders zitten op t moment in t buitenland op vakantie (3 maanden!!). Dus dat was wel wat lastiger, maar toen we aan t skypen waren heb ik ze de test laten zien :D. Waren ook door t dolle heen. Ze hebben t op de camping al aan de buren verteld. T is voor beide kanten het eerste kleinkind dus dat maakt t ook wel speciaal.
    Hoe voel jij je? Heb je last van je Crohn gekregen door de hormonen?

10. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    @ boboke: fijn dat je schoongamilie en je ouders zo blij voor jullie (en een beetje voor hun zelf (1e kleinklind tenslotte) zijn en dat ook hebben kunnen laten blijken ;) . Goed reageren is eigenlijk ook kunst, want niet iedereen kan dat.

De crohn is redelijk stabiel ondanks de hormonen. Aardig van je dat je eraan denkt :) Ik hoop dat het stabiel blijft. Morgen gaan we ter ontspanning naar een safaripark en daarna mijn moeder zien (ze weet niet dat we in het traject zitten).

Ik wens jullie allemaal een fijn pinksterweekend!

11. jan10

jan10 Actief lid

4 aug 2011
    192
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hoi allemaal,

Ben beetje stil de laatste tijd,moet alles ff plekje geven, maar volg jullie wl hoor!
    Ik heb vrijdag gesprek gehad over onze cryo's. Bij ons moeten we op 1e cyclusdag straten mrt hormoontablet dat het baarmoederslijm laat groeien en naar zoveel dagen utrogestan starten.
    Wat mij wel verbaasde is dat ze maar 1 per x ontdooien. Dacht dat dit bij cryo's 2 was? Is dit bij jullie ook zo?

Ik start over 3 maanden, ben nu gestart met acupunctuur en wil zelf graag 15 kg afvallen zodat mijn BMI onder 30 komt. Ben ma gestart en eerste 2,5 kg is eraf! Begin gaat altijd hard maar streven is 1 kg er week.
    Dit moet kunnen! We go for IT!

Succes allemaal xxx

12. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Jan10, spannend weer. Wist ook niet dat ze maar 1 cryo per keer ontdooien. Heb je wel veel pogingen, als je er meerdere hebt.
    Wat goed dat je gaat afvallen, veel succes daarmee. Hoe gaat het verder met je, heb je het al een beetje een plekje kunnen geven?

13. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jantien goed om weer wat van je te horen. Bij ons is gezegd dat bij een cryotp er 1 wordt ontdooit en als ze zien dat die niet goed ontdooit, ontdooien ze de tweede zodat je (mits die wel goed ontdooit) in ieder geval n tp hebt. Je mag er tegenwoordig nog maar 1 terugplaatsen, dus dat zou betekenen dat ze er 1 weg moeten gooien als ze er 2 tegelijk ontdooien en die allebei ook doordelen.
    Heel veel succes met t afvallen!

14. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Meiden, even een vies vraagje. Ik heb net bruine afscheiding in mijn maandverband ontdekt, ben sinds gistermiddag heel erg misselijk en mijn haar is heel vet. Herkent iemand dit?

15. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tamara sorry maar komt mij niet bekend voor. Misschien t misselijke van de utro?? Bruin innesteling?? Sterkte!

16. Miepje1985

Miepje1985 Actief lid

26 sep 2012
    369
    0
    16
    Friesland
    @taatje het zou ook nog wat restbloed kunnen zijn van de punctie.

17. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Tamara, ik herken t ook niet echt... Punctie is idd een mogelijkheid, zoals miepje zegt. Misseljk en vet haar kan van de hormonen zijn denk ik.

Jan10, succes, hou vol!

Bij ons ontdooien ze ook maar 1 tegelijk.

Fijn pinksterweekend allemaal!

18. sylviabobo

sylviabobo Actief lid

19 dec 2010
    331
    0
    0
    Noord-Holland
    meiden, ik heb helaas niet veel van de stad kunnen zien, maar had 1 avond en de dag van vertrek (moest om 14u richting het vliegveld) vrij.Dus ik heb nog wel even rondgetoert :) En nee, ik hoef (gelukkig) niet vaak naar het buitenland. De vorige keer was 3 jaar geleden. Ik werk in een laboratorium, we willen iets nadoen van de Italianen, maar dat lukte niet, dus mn baas vond dat ik daar maar eens langs moest gaan. Erg leuk, het voelt toch een beetje als een snoepreisje, ookal is het echt wel een nuttige trip geweest.

jantien, wat goed, succes met afvallen! Volg je een dieet? Ik vind het zo knap dat mensen dat kunnen, zo lang, ik zou daar de discipline voor missen.
    Bij ons ontdooien ze er in principe maar 1, als die niet goed ontdooid moet je weer een maand wachten. Bij mij hebben ze bij elke cryo een B-kwaliteit cryo mee ingevroren, zodat er dus elke keer 1 goede en 1 minder goede tegelijk ontdooien.
    tamara, bloed kan van alles zijn helaas. Ik hoop voor je dat het goed nieuws is. En de rest kan goed door de hormonen komen... Wanneer is ookalweer je officiele testdatum? Nog iets van een week toch? Succes!

19. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Het is geen bloed, meer bruine afscheiding. Behalve misselijk en wat steken in me onderbuik heb ik nu nergens last van. Ben benieuwd, ik kan vanaf de 27 ste testen.

20. Miepje1985

Miepje1985 Actief lid

26 sep 2012
    369
    0
    16
    Friesland
    Restbloed is ook bruin als het maar een kleine hoeveelheid is.

Deel Deze Pagina