Wie ook IVF/ICSI in maart/april 2013?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sylviabobo, 24 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    @ Tamara ik hoop innestelingsbloed voor je

@ Sylvia dan heeft iets wat een keer niet lukt een leuk voordeel. Hoop voor julie dat het beoogde nu wel lukt.

@ Jantien hoe bevalt de acupunctuur? Ik doe het ook en bevalt goed

De procedure is:
    Bellen op de eerste dag van de menstruatie.Op dag 10 een echo en bloedprikken.
    5000 ie pregnyl spuiten en ca op dag 16 de tp

2. Veerlev

Veerlev Actief lid

2 aug 2012
    471
    85
    28
    NULL
    Brabant
    Jantien, wat dapper dat je gaat afvallen. Ik heb een tijdje proberen aan te komen omdat ik juist het tegenover gestelde heb. Ik kan eten wat ik wil maar kom geen gram aan. De dietiste gaf toen ook aan dat dit net zo lastig is als afvallen, ik vond het verschrikkelijk steeds op mijn eten te letten e.d.

Tamara, ik ken het ook niet, maar ik duim voor een innestelingsbloeding!

Sylvia, voor je werk voortdurend moeten reizen lijkt mij verschrikkelijk maar voor zoiets ben ik ook wel te porren ;)

Meisje, ik heb inderdaad dezelfde procedure als jou! en aangezien ik maar 1 cryo heb, wordt er ook maar 1 ontdooit :)

Mijn menstruatie wil nog niet :( ben het een beetje beu, maar lees overal dat dit normaal is. De buikpijn is helemaal weg en geen koorts of iets dus wacht maar rustig af tot dinsdag.

3. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Veerle vervelend dat je ongi er nog steeds niet is. Als je erop zit te wachten, komt t niet :(. Gelukkig heb je in ieder geval geen buikpijn meer gehad. Hopelijk krijg je morgen meer duidelijkheid en komt je ongi nu snel.

Tamara hoe voel je je? Begint t al te kriebelen? Nog last gehad van afscheiding? Duimduim

Minigirl was t leuk in t safaripark? Was t moeilijk om niks tegen je moeder te zeggen?
    Succes met de fm vandaag! Hopelijk zijn ze allemaal mooi gegroeid :).

Mijn vriend gaat nog even in de tuin werken en ik hoop dat we later op de dag nog even naar een tuincentrum kunnen om alvast plantjes uit te zoeken ;).

Gaan jullie nog iets leuks doen vandaag?

Fijne dag allemaal!

4. Veerlev

Veerlev Actief lid

2 aug 2012
    471
    85
    28
    NULL
    Brabant
    Boboke, hier in Brabant is het werkt het weer alweer niet mee. Ik ga dus lekker in huis aan de slag. Net een nieuwe kast die in de beits moet en nog een paar van dit soort klusjes. Lekker aanrommelen dus.

Veel succes met de tuin en fijne dag vandaag allemaal

5. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    jan10: wat dapper dat je wilt afvallen!

Tamara: we duimen dat het met de innestelling te maken heeft. Het klinkt nog niet als menstruatie (niet helderrood); zolang dat niet is, is het goed nieuws toch?

Boboke: safaripark was heel leuk! Mijn moeder heb ik het gisteren toch maar verteld. Ze had het er over dat als mijn crohn rustig bleef ik zwanger mocht worden. Dat vond ik wel het goede moment om te vertellen dat we bezig zijn met de behandeling. We hebben afgesproken dat ze niets uit zichzelf gaat vragen.
    Succes met de tuin/ tuincentrum! Misschien dat ik zo ook naar het tuincentrum ga, daar is zo'n dag wel ideaal voor.

@ Veerle: jammer dat het weer tegenzit :( (hier in Zuid Holland is het ook beetje nat). Wel prima weer om in het huis aan de slag te gaan volgens mij. Succes!

Vandaag een fm gehad. Er waren 4 aan de ene kant en stuk of 8 folikels aan de andere kant te zien waarvan de grootste 18mm. Morgen heb ik weer een controle, mogelijk dat ze hard gaan groeien ineens en waarschijnlijk donderdag anders vrijdag punctie. Het komt steeds dichterbij... :) Ik begin echt nerveus te worden.
    Over acupunctuur waren ze wel positief mits de acupuncturist zich verder niet met de behandeling zou bemoeien ;) Dat is wel een lastige, want de acupuncturist die ik heb meent alles (beter) te weten ;)

6. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    @ Minigirl spannend hoor. Nou die acupuncturist moet zich er wel mee bemoeien ;)

Hier zit het weer ook niet echt mee ( midden van het land)
    Ik moet straks werken. Van 16 tot 22 uur

Fijne dag allemaal

7. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Minigirl blijft moeilijk om zulke dingen te verzwijgen voor je moeder he ;)?!
    Mooie fm hoor! Al bijna punctie, spannend!
    Ik ga morgen 3 daagjes weg (zonder internet :cool:) dus alvast heel veel succes met de punctie!!!

Meisje werkze!

8. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Veerle, het is ook echt binnenblijf weer. Het regent hier al uren, bah.
    Wij zijn wederom aan een verbouwing begonnen. Was eigenlijk niet de bedoeling maar ipv naar indonesie op vakantie toch maar besloten om de begane grond aan te pakken. Nieuwe electra, stucen wanden en plafonds, verven en een nieuwe houten vloer...
    Verder geen bruine afscheiding meer, wel steken in mijn onderbuik, ligt misselijk. Vind het nu wel heel moeilijk worden hoor. Ga volgende week maandag testen..

Minigirl, wat spannend en wat gaat het lekker snel nu.. Duim dat alles mooi doorgroeit. Fijn dat je het aan je moeder hebt verteld.

Boboke, afkicken hoor geen internet haha. Veel plezier alvast!

9. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    @ Boboke: heel veel plezier de komende 3 dagen!

@ Tamara: Verbouwing geeft ook lekker wat afleiding. En wie weet komt die Indonesie vakantie later nog, als de kleine er ook is, veel leuker :)
    Ik kan me voorstellen dat de spanning stijgt ;) Ga je een vroege test doen?

10. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Tamara, wat duurt dat lang he, die wacht weken... Dikke knuffel.

Boboke, veel plezier! Ook wel ns lekker zonder internet.. :)

Veerle, kan me voorstellen dat je het zat bent. Laat het nu maar snel komen!

Minigirl, 18 is al best groot toch? spannend hoor!

Ik heb geen idee wat er in mijn lijf bezig is, maar is behoorlijk van slag... Wat bruinig, roodachtig bloed kwijtgeraakt, niet veel, maar dat heb ik nooit zo vroeg... Ook wat buikkrampjes. Dus of het is heel gek en mijn ongi komt meer dan n week te vroeg, ofwel het is nog gekker en is het ook n (spontane) innestelingsbloeding ;). Zou wat zijn......
    Maar zal wel niet, ik denk dat mijn lichaam nogal van slag is van al de hormonen. Gek hoor.

Hier idd ook regen in utrecht.. Gisteren wel heerlijk genoten van de zon, super!

11. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    @ majolein, zou best kunnen dat je lichaam nog van slag is van al die hormonen. Je had toch ook dat je vocht vasthield rondom je buik? Dat was jij toch? 18cm is best groot, ze gaan morgen weer kijken. Heel spannend allemaal.

Vanavond kwamen mijn zus en zwager vertellen dat mijn zusje 7 weken zwanger is. Ik vond het zo lastig hoe ik moest reageren. Natuurlijk gun ik het haar van harte, anderzijds is het zo lastig om echt blij te doen en mee te praten nu ik zelf aan de hormoonspuiten zit en van de week een punctie moet ondergaan en dan nog is de uitkomst natuurlijk onzeker.

12. Veerlev

Veerlev Actief lid

2 aug 2012
    471
    85
    28
    NULL
    Brabant
    Minigirl, gefeliciteerd met je zus haar zwangerschap. Snap heel goed dat je dan niet zo goed weet te reageren. Weten zij van jullie IVF? Hopen dat jullie binnenkort allrbei zwanger zijn!
    Ik duim vandaag voor je dat de FM nu goed genoeg is en je binnenkort de punctie hebt. 18mm is al een mooi resultaat!

Marjolein, je lichaam kan behoorlijk van slag zijn door de hormonen maar meestal wordt je later ipv eerder ongi.

Tamara, dat wachten is verschrikkelijk. Nog 6 daagjes en ja mag testen!!!
    En ondertussen even afleiden met verbouwen!

Boboke fijne drie dgen!

13. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    Ik heb vandaag weer een echo gehad. Ik heb nu 3 eicellen van ca 19 mm - 20mm. en een aantal van 15 mm. en ik krijg donderdagochtend de punctie. Ik heb zelf het gevoel dat het een beetje snel is want nu kunnen die kleine eicellen niet meedoen ben ik bang. Hoewel ik ervan uitga dat zij het wel beter zullen weten. Heel spannend!!

14. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Super minigirl. Fijn.
    Vanavond de laatste spuiten:) en dan aan de knikkerbollen
    Snap dat hetwat lastig is nu je zus zwanger is, maar we gaan voor een mooie plakkerd van jou.

Tamara lekker in de zooi dus. Jammer dat het niet mooi weer is, dan kan je lekker de deur etc openzetten.
    Succes met de laatste loodjes wbt wachten

Veerle nog contact met ziekenhuis gehad??

15. sylviabobo

sylviabobo Actief lid

19 dec 2010
    331
    0
    0
    Noord-Holland
    mini, dat is vast even slikken geweest. Ik hoop dat deze poging in 1x raak is, dan kunnen jullie samen zwanger zijn. En bij mij deed alles vanaf 14mm mee, ik hoop bij jou ook! duimduimduimduim

16. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Minigirl, dat is wel een goede score toch. Komt helemaal goed. Op naar een plakkert!

Ik ben het wachten zat, ga zaterdag test doen. 14 dagen na de pregnyl en 10 na de punctie. Is het niks, doe ik er maandag nog 1.

17. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Dag lieve meiden!

Ik kom even bij jullie spieken!! ..en wat zie ik?!! Boboke!! Wat goeeeed! Gefeliciteerd meid!!!

Mini morgen een punctie! Spannend! Hoop dat er nog een paar eitjes meegroeien en toch mee kunnen. Succes!!

Spannend Taatje. Ik duim voor je meid!! Ik kom wat vaker spieken :D

Veerle, hoe gaat het nu? Ik lees dat je cyclus van slag is. Knuf!!

Liefs van hier! X

18. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    @ Syvia: super bedankt voor het duimen! Was inderdaad even slikken geweest ;)

@ Tamara hou je het nog vol op het wachtbankje? Hoe gaat het?

@ Kit: leuk dat je even komt spieken! gezellig! Hoe gaat het met je?

19. xXxpoekiesxXx

xXxpoekiesxXx Actief lid

16 apr 2013
    129
    0
    0
    verzorgende IG
    breda
    Taartje wat spannend over 3 dagen ga je al testen ben echt super nieuwsgierig. Maar dat zal iedereen hier wel zijn.

Kit hoe gaat het met je zie dat je al bijna 12 weken bent. Bijna je eerste trimster voorbij!

Minigirl gefeliciteerd met je zus, ik snap dat het ook moeilijk is. heel veel succes morgen met de punctie ik ga voor je duimen. Op naar een mooi embryo!!! Ben je strak samen met je zus zwanger.

Majorana, hoe is het met je heb je nog meer afscheiding/ bloed gehad idd heel vreemd idd.

Boboke hele fijne (vakantie) /daagjes weg.

Veerlev is je menstruatie er al?

Hier gaat het goed gisteren intake gehad bij de verloskundige en weer even het hartje van ons wondertje mogen bewonderen. Wel veel last van de bijbehorende kwaaltjes maar mij hoor je niet klagen. Voor de meiden die ik vergeten ben sorry ben soms een beetje het overzicht kwijt.:(;)

20. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Nou ik was straks bijna naar de kruidvat gereden maar heb me beheerst. Op dit moment voel ik helemaal niets, dat baart me wel zorgen. Pfff slopend!

Kit, bijna 12 weken, heerlijk zeg! Hoe vind je zoontje het, dat hij grote broer word?

Miigirl, jeej morgen eindelijk punctie, succes.

Veerle en marjolein, hoe gaat het bij jullie?

Sas wat fijn dat je het hartje weer heb horen kloppen. Heerlijk meid, geniet er maar lekker van!

Deel Deze Pagina