Wie ook IVF/ICSI in maart/april 2013?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door sylviabobo, 24 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Mini, Veel te lang geleden dat ik voor het laatst kwam spieken! Het gaat goed met mij :)
    Heel veel succes voor jou vandaag! Ik hoop dat je lekker vroeg mag, dan zit het er alweer bijna op voor jou!

Poekies, wat fijn dat je het hartje weer hebt gehoord! Zo spannend die eerste weken..

Taatje, ik voelde ook niets rond mijn nod meis! Had zelfs bloedverlies! Ik hoop het zo voor je!! Super spannend!!
    Ja bijna 12 weken! De 30e mogen we weer een echo en dan hebben we het afscheid bij de ivf kliniek.
    Mijn zoontje vind het geweldig! Die is super trots. Hij weet zeker dat hij een broertje krijgt en verzint de gekste namen :D

2. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Kit en Sas, wat fijn dat het zo goed gaat met jullie!! Jee wat gaat het hard! En wie weet, Kit, zit er wel een leuke naam tussen wat jullie mannetje verzint!

Taatje, nog heel eventjes maar. Wel goed dat je je toch nog heel even in kunt houden, want het is nog wel erg vroeg nu ;)..

Minigirl, heeel veel succes vandaag! Hopelijk een hele mooie oogst! En ik hoop dat je niet te veel last hebt van de punctie.

Veerle, hoe gaat het?

Sylvia en Meisje, met jullie ook alles goed?

Ik heb gisteren toch maar even het zh gebeld. Ze konden het ook niet echt plaatsen. Ik moest in ieder geval nog even een testje doen - negatief natuurlijk :( - en ze denken dat het dan toch wellicht een ovulatiebleoding is.. Blijkbaar kun je overal bloedingen van hebben ;).. Geen bloed meer vandaag, wel nog wat buikpijn, maar ik moest het in ieder geval in de gaten houden en als het aanhoudt of andere klachten bijkomen mocht ik gerust bellen. Wel heel aardig dat ze wel meedenken en je niet wegwuiven als lastig. Zover het nieuws hier, verder gaat het hier zijn gangetje. Aan het aftellen tot de vakantie, heb er ontzettend veel zin in! Dit jaar weer voor het eerst naar Ierland, sinds 4 jaar, echt heerlijk weer helemaal tot rust komen!

fijne dag allemaal,
    liefs,
    Marjolein.

3. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    hee Marjolein, wat leuk 4 weken naar Ierland. Lekker je hood resetten. Wanneer gaan jullie?

Kit, dat gaat snel, je zit bijan op 12 weken zodat je al je 12 weken echo krijgt! Voel je je ook goed?Ga je daarna naar een verloskundige? kreeg je tot nu toe de echo's na je zwangerschap ook van de ivf artsen (dr Vink en dr Van Os)?

@ Taartje: nog 2 daagjes en dan spannend....

@ Sylvia, Veerle en meisj: hoe is het met jullie?

Ik heb de puctie erop zitten. Ging goed, ik had een roesje en was een beetje van de wereld. Was wel fijn want ik herinner me niet veel meer.
    Oogst was 9 eicellen. Morgen mogen we bellen voor de bevruchtingen.
    Nu nog wel napijn, dus ik denk dat ik lekker op de bank blijf de rest van de dag.

4. shereen1987

shereen1987 Actief lid

13 mrt 2013
    282
    1
    18
    roermond
    Hallo dames, ik ben al een hele lange tijd niet geweest wilde even heel de mmm uit me hoofd zetten.. ik heb een beetje gelezen en las dat er al vele zwangere zijn.. wie zijn er allemaal zwanger geworden in de tussen tijd?! Ik ben super blij voor jullie!!

Ik heb vorige week donderdag me cryo tp gehad dus heb nu nog 11 cryo's in het vrieskastje dus nog 8dagen wachten tot ik kan testen

Heel veel liefs

5. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi meiden daar ben ik weer :D!! Weer even bijgelezen en spannende tijden hier!

Tamara wat een zenuwslopende tijd he?! Van tevoren dacht ik nog dat het hetzelfde zou voelen als na iui, maar ik vond dit toch veel spannender!!
    Ik voelde ook niks hoor. Zo rond 10 dagen na tp had ik t idee dat mn borsten zwaarder aanvoelden, maar dacht ook vaak dat ik dat alleen maar voelde omdat ik dat zo graag wilde ;). Ga heel hard voor je duimen!!
    Heb je wel een beetje afleiding door de verbouwing nu? Wanneer is de planning dat t klaar is?

Minigirl de punctie al achter de rug!! Super hoor 9 eitjes! Nu duimen voor vele bevruchtingen. Nu lekker op de bank je roesje uitslapen :). Hoe is t met je acupunctuur ;)?
    Gefeliciteerd met je zusje. Dat lijkt me inderdaad wel moeilijk om mee om te gaan, zeker met al die hormonen nu in je lijf ;). Ze weet waarschijnlijk ook niet dat je nu met ivf bezig bent of wel? Hopelijk ben je straks gewoon samen met je zusje zwanger!

Marjolein wat kunnen vrouwenlichamen toch van slag zijn door al die hormonen :(. Hopelijk kom je snel weer in je ritme. Inderdaad wel fijn dat t ziekenhuis met je meedenkt.
    Een vakantie naar Ierland klinkt ook goed! Wanneer gaan jullie?

Veerle hoe is t meis? Je ongi ondertussen al doorgebroken?

Meisje alles goed met jou? Druk met t werk?

Kit dank je wel :D en wat leuk dat je weer even komt spieken. Wat gaat de tijd snel he, al weer 12 weken voor jou! En wat leuk dat je zoontje zo enthousiast is!

Sas fijn dat je t hartje weer even gehoord hebt, toch weer een geruststelling.

Shereen ook voor jou weer spannende tijden. Duimen voor een plakkerdje ditmaal. Volgens mij kan je wel eerder testen dan over 8 dagen ;).

Wij hebben een heerlijk paar dagen gehad ondanks t slechte weer. Het was een leuk hotelletje met lekker eten en een mooie omgeving.
    Morgenmiddag komt er een dame langs van MvM. Ben benieuwd naar de test. Ik heb sinds zaterdag niet meer getest en heb geen knaller gehad...

6. shereen1987

shereen1987 Actief lid

13 mrt 2013
    282
    1
    18
    roermond
    Wanneer zou ik kunnen testen dan? Ik ga nu al op van de zenuwen haha

7. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Shereen normaal is je cryo op ca 3? dagen na je eisprong teruggeplaatst in nattulijke cyclus, dus zou je 11 dagen na tp al kunnen testen.

8. shereen1987

shereen1987 Actief lid

13 mrt 2013
    282
    1
    18
    roermond
    Ja bij mij 4 na eisprong joepiee ik ga het eens proberen zondag spannend!!

9. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Ha Shereen leuk weer wat van je te horen. Hou je ons op de hoogte

@ Minigirl 9 eicellen mooi man Hopelijk worden ze allemaal bevrucht.
    Nu lekker relaxen

@ Marjolein wat kan een vrouw bloedingen hebben zeg. Gelukkig niets ernstig
    Lekker op vakantie naa Ierland heerlijk vooruitzicht

@ Kit leuk weer wat van je te horen en fijn dat het goed gaat. Ga je onder controle bij een verloskundige of blif je bij de gyaecoloog in het ziekenhuis?

@ Boboke ik hoop op een kanltest dat zou fijn zijn

@ Tamara hou je het nog vol??

Met mij alles goed ik waht op mijn menstruatie, dat duurt nog wel 2 weken maar deze keer mag hij wel vroeger komen.

10. Miepje1985

Miepje1985 Actief lid

26 sep 2012
    369
    0
    16
    Friesland
    Nu maar lkkr bij komen minigirl en ik duim mee op mooie bevruchtingen en goeie sterke Emmy's.

Hier alles nog steeds top heb totaal niets te klagen.

Knuff

11. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Meiden, ik hou het niet meer! Ga vanavond een restje wagen, waar ik me niet teveel aan vast ga houden. Heb 2 voor 5 gekocht en een clearbleu voor maandag of dinsdag. Klinkt misschien heel dom maar voor mijn eigen stress haha..

Ik reageer vanavond even wat uitgebreider, zit op mijn telefoon.

12. shereen1987

shereen1987 Actief lid

13 mrt 2013
    282
    1
    18
    roermond
    Taatje we zitten beide op dag 8 hihi spannend hoorr

13. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tamara spannend meis! Ik duim heeeel hard dat er al iets te zien is.

14. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    Tamara: succes en ik ben benieuwd naar de uitslag. Mocht hij negatief zijn; dan heb je inderdaad nog een paar dagen de tijd.

Shereen: sterkte met wachten! Het valt niet mee, dat is begrijpelijk.

Boboke: welkom terug en fijn dat het lekker was de afgelopen dagen. We hebben je wel gemist hier, het was een stuk stiller zonder jou.
    Mijn zusje wist dat we met ivf bezig zijn en ik deze week een punctie had. Ik vond de timing om te vertellen niet bepaald prettig. zeker nu ze nog maar 6 weken zwanger is.

Morgen mag ik bellen om te horen hoeveel bevruchtingen er zijn. Spannend!!!

15. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Minigirl wat lief dat je me gemist hebt :). Ik moet zeggen dat ik jullie ook gemist heb hoor. Ik hoop dat jullie t niet erg vinden dat ik nog mee blijf schrijven nu ik zwanger ben. Als jullie t vervelend vinden moeten jullie t ook zeggen hoor.
    Ja echt goede timing was t dan niet van je zus, zeker niet als ze weet van jullie proces. We moeten misschien maar positief blijven, dat ze het misschien als een positieve boost voor jou is bedoeld, zodat jullie samen kunnen zwangeren.
    Hoe laat mag je bellen? Hopelijk lekker vroeg, zodat je niet te lang in de zenuwen zit. Wel fijn dat je morgen al meer weet, wij hoorden t pas op de dag van de tp. Ik ga weer verder met duimen voor mooie bevruchtingen ;).

16. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Boboke, ik vind het hartstikke gezellig als je blijft meekletsen.

Ik heb net test gedaan, negatief. Niet eens een heel klein beetje een streepje. Probeer de moed erin te houden, maar vind het wel lastig.

17. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    @ Tamara: ah meissie toch. Maar het is volgens mij nog veel te vroeg, toch? Houd de moed erin, en een paar dagen later een nieuwe testje wagen. Sterkte met wachten!

@ Bobobke: Fijn dat je zo reageert! Ik vind het gezellig als je lekker mee blijft kletsen, je ervaring en visie deelt. Heel waardevol vaak.

ladies: fijne avond en nachtrust alvast!

18. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tamara fijn dat je t ook gezellig vindt :D.
    Je bent echt heel vroeg he met testen. Bij mij zeiden ze dat de innestelling in de eerste week zou plaatsvinden, dus bij late innesteling kan je nu ook nog niet genoeg hcg hebben aangemaakt. En het is ook nog eens avondurine. Lukt t al n beetje om je weer moed in te spreken ;). Je had toch tp op woensdag toch? Dan zou ik nu gewoon tot maandag wachten. Op 12 dagen na tp heb je meer kans op n positieve test. Hoop nog niet opgeven meis! Sterkte met de laatste loodjes. Knuffel

19. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Tamara wat balen, had zo graag een pos test voor je gezien.... Maar je bent idd echt heel erg vroeg, dus je hebt nog alle kans!!!!!! Hele dikke knuffel!

Boboke, ik vind t ook erg fijn dat je meekletst! Vind het sowieso erg fijn om te horen hoe het met jullie allemaal gaat. Je gaat toch ontzettend meeleven met elkaar in zo'n intensieve tijd.

Meisje, ik wist ook niet dat t kon, een ovulatiebloeding. En dat 3 dagen... Weer wat geleerd ;)

minigirl, hopelijk veel bevruchtingen! Rust goed uit!

Wij gaan trouwens begin juli naar Ierland. 3 weekjes bijkomen. We zijn er 5 jaar geleden getrouwd en gaan lekker uitrusten en herinneringen ophalen :), kan niet wachten!

Fijne avond allemaal, liefs!

20. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Minigirl net je berichtje gemist ;). Ik heb zelf heel veel aan t forum gehad sinds ik in de mmm terecht ben gekomen en ik moet zeggen dat ik t nu ook niet zo makkelijk meer los kan laten ;). In ieder geval fijn om te horen dat ik mag blijven van jullie :).
    Voor jou ook een fijne avond en een goede nachtrust!!

Marjolein wat leuk om daar dan weer heen te gaan en herinneringen op te halen! Heerlijk hoor!
    Het klopt wat je zegt, je krijgt zo'n band met iedereen, ondanks dat je elkaar niet persoonlijk kent. Ik vind t ook leuk om te horen hoe t met iedereen gaat :).

Fijne avond!!!

Deel Deze Pagina