Majorana Wat balen van die bloedingen. Hoop voor je dat het nu opgehouden is. Heerlijk, op vakantie naar Ierland!! Mini, wat fijn dat de punctie erop zit en 9 eicellen!!! Zoveel had ik er ook Hoe laat mag je bellen vandaag? Spannend!! Ik voel me goed! Wel misselijk de hele dag door en obstipatie, maar mij hoor je niet klagen Ja, de echo's krijg je bij de artsen. Ik heb eigenlijk altijd Dr.Vink. Die is zo lief!! ..maar eigenlijk zijn ze allemaal lief haha. Hoeveel cryo's Shereen?! Wat veel!! Ik duim voor een plakkerd!! Boboke! Wat goed dat je ook meedoet met MvM! En natuurlijk heb je straks een knaller Meisje, ik ga na de 12 weken naar de gyn Hoe gaat het met jou? Ik lees terugplaatsing in juni! Spannend meid! Ik hoop dat de tijd een beetje snel gaat voor je! Taatje, een dikke vette knuffel voor jou! Ik blijf voor je duimen hoor! Hoeveel dpo zit je? Fijne dag voor jullie!!
Hallo Kit Fijn te lezen dat het goed gaat!!! Ik zit nu op dag 16 van mijn cyclus. Hopelijk nu een cyclus van 28 dagen. @ Taatje is nog te vroeg hoor. @ Minigirl heb je al wat gehoord??/
Meiden bedankt voor jullie berichten. Het is ook te vroeg maar wil gewoon zo graag dat het lukt. Ga nu sowieso wachten tot zondag, dag 11 en misschien wel tot maandag. Hoe is het met jullie? Minigirl, heb je nog last van de punctie?
ha meiden, ik heb een beetje verhoging nav de punctie. Volgens de verpleegkundige moet ik blijven meten en bij >38 C paracetamol nemen. Ben ook wel erg moe en nog wel een beetje pijn. Ik blijf lekker binnen vandaag. Ik mocht na 11:30 het lab bellen en heb ook om 11:32 gebeld . Ik hield het ook bijna niet meer uit, want ik was bang dat we misschien helemaal geen bevruchtingen zouden hebben. Ze zouden bij >10 eicellen ook deels ICSI doen maar we hadden 9 eicelen waardoor dat niet doorging en ik het extra spannend vond. Van die 9 eicellen zijn er 4 bevruchtingen. Nu hopen dat ze ook doordelen. We zijn superblij Zondag de TP. @ Taartje: joehoe nog 2 nachtjes slapen je gaat testen (is nog wel een beetje aan de vroege kant om voldoende hcg te hebben, maar je weet het nooit). Als je tot maandag wacht dan zitten we waarschijnlijk een dag samen op het wachtbankje. Kunnen we lekker een theetje of cappucinno doen? @ Kit: fijn dat je je (op spijsverteringklachten na) goed voelt. Misschien dat de misselijkheid na 12 weken ook minder wordt Ik vind de artsen en zusters in Voorburg ook heel lief. Gisteren tijdens de punctie zat de zuster mijn hoofd te aaien, volgens mijn man (ik kan me niets meer herinneren). Dat is toch heel lief. En dr Vink en die andere dr. ook hoor, ik mag alles aan ze vragen, niets is veel en ze blijven geduldig. Alleen dr. Kapitein (die had ik met de vooronderzoeken) vond ik op enig moment niet meer aardig. Vandaar dat ik vroeg bij wie je nu echo's hebt, want die dr Kapitein wil ik niet. @ boboke: ik vind het super hoe jij steeds reageert hier op het forum Zo empatisch! Ik zou willen dat ik dat ook zou kunnen.
Minigirl jippie!!! 4 mooie bevruchtingen ! Dat is ook zenuwslopend zeg tot 11.30 moeten wachten. Ik zou ook direct aan de telefoon gehangen hebben. Moet je zondag nog bellen voor de tp? Voor nu rustig aan doen en veeeel drinken. Laat je maar lekker verwennen door je mannetje . Blijf weer hard duimen! Lief van je ! Tamara hoe voel je je vandaag? Het is echt killing he die tweede wachtweek, zeker als je verhalen leest van mensen die al zo vroeg positief testen. Maar vergeet niet dat er ook mensen zijn die pas laat positief testen (kan ook een late innesteling zijn). Nog even volhouden en proberen afleiding te zoeken. Sterkte meis! Ook voor jou draaien de duimen overuren! Meisje dus over een klein maandje heb je je cryotje al aan boord?! Hopelijk is je cyclus weer regelmatig. Misschien heeft de acupunctuur daar ook wel invloed op? Kit goed om te horen dat je je goed voelt, op een paar klachtjes na dan. Op naar de 12 weken echo ! Ego. Ik heb net de dame van MvM op bezoek gehad en ik mag meedoen ! Vanaf dinsdag begin ik met kannen vullen.
Meisje, dank je wel! Laat juni maar snel beginnen Taatje, had je ook geen ochtendurine gebruikt? Op naar dat tweede streepje over een paar dagen! Duim, duim! Mini, Vervelend van de verhoging, maar wat fijn van de 4 bevruchtingen!!! Dr. Kapitein heb ik nog nooit gehad. Jammer zeg, zo'n rotte appel ertussen! Ik weet trouwens niet hoe ik erbij kwam dat ik altijd bij Dr.Vink zit, maar ik zit dus altijd bij Dr.van Os Voor de echo's komt het niet op een dag aan, misschien kan je tegen die tijd aangeven dat je bij een van de twee wilt ..en die misselijkheid en obstipatie neem ik er met liefde bij Boboke, ik vind je onderschrift zo mooi
Hoi Meiden, Ben ik weer...... toch lastiger mee te kletsen als je even stil staat merk ik. Maar ik lees mooie berichten @Mini, wat fijn dat de punctie is geweest, mooi resultaat qua eicellen en dat 4 bevruchtingen, echt super fijn! Op naar een goede tp zondag. @Taatje, je was wel erg vroeg met testen hoor, hahaha..... snap dat de moed houden moeilijk is, maar als je zo vroeg test, is het wel logisch. Zeker als het maandag pas dag 12 is. HCG heeft 10 dagen nodig om aan te maken, dus ja..... Maar kom op... vlhouden tot maandag. Je maakt jezelf anders helemaal gek en dat is echt zonde. @Boboke, je bent zo betrokken en zo lief naar iedereen. Zou raar zijn als jij niet meer in het topic bent hoor @Meisje, hopelijk een regelmatige cyclus zodat je op kan voor cryo-tp. @Majorana, lekkere vakantie met mooie herinneringen tegemoed, fijn vooruitzicht! Daarna op naar een goed traject. Hier is het begin van de menstruatie in aantocht. DUs morgen zet het denk ik echt door. Dan kan ik maandag bellen naar Rijnstate en krijg ik op dag 10/11 van mijn cyclus een echo om te kijken hoe het groeit/bloet van binen. Dan komt er een afspraak met het UMCU voor een cryo-tp (welke dag is dan afhankelijk van wat ze zien op de echo , hoever ik ben in mijn eigen cyclus) ..... dus wel weer leuk dat ik weer wat in het vooruitzicht heb. Ik wil graag weer verder nu alles weer goed met me gaat!!!
Minigirl, lekker rustig aan doen hoor. Het valt altijd een beetje tegen. Gebeurd van alles met je lichaam. Spannend zondag, heel veel succes alvast. Drink ik een kopje thee samen op de bank Boboke, wat top dat je mee mag doen. Voel jij je verder goed? Ik voel me prima, geen klachten. We wachten af. Kit, nee heb gisteravond om 20.00 uur getest. Waarschijnlijk te snel na tp en te laat op de dag.. Haha, hopen we dan maar. Elise, kan me voorstellen dat het lastig is. Je wilt het misschien ook een beetje van je afzetten. Merk hier heel erg dat bijna alles inmiddels om de mmm draait. Hoop dat jij snel weer mag beginnen, zou fijn zijn.
Kit dank je wel . Ik heb ook bewust nooit een onderschrift gehad, wilde ik pas doen als ik zwanger was . Die van jou vind ik ook heel schattig . Elise jeej je mag weer !! Fijn he dat je eindelijk weer naar iets kan uitkijken, wachten duurt zoooo lang. En fijn om te horen dat je weer goed in je vel zit! Op naar een mooi vriesbeeb ! Minigirl succes morgen met de tp!! Tamara als je morgen gaat testen heeeel veel succes!! Fijne zonnige dag allemaal
Boboke, ik vind het wel fijn hoor, als je nog gezellig even blijft hangen Wat goed dat je meedoet met MvM! Tamara, wat de rest ook al heeft gezegd, het kan nog positief worden. Ik duim 2x zo hard voor je meis. Voor mezelf hou ik altijd dag 12 aan. Maar ik kon mezelf ook niet inhouden, dus snap je helemaal Marjolein, leuk! Bijna vakantie Mini, wat fijn, 4 bevruchtingen! Hoe voel je je nu? Elise, wat fijn dat je alweer bijna voor een cryo mag! Hier loopt mn cyclus een beetje uit. Ben nu al 4 dagen over tijd, terwijl ik anders meestal netjes op tijd ben, max 1 dag later. Als er maandag nog niks in zicht is ga ik maar even bellen. Misschien dat ze hormonen kunnen meten, om te zien of er wel beweging in zit deze maand... X
Meiden, volgens mij begint mijn ongi zich aan te dienen. Heb wat licht bruin in mijn maandverbandje en buikpijn. Hoop dat het niet doorzet maar voel me er wel slecht van.
elise: Fijn dat je je weer fitter voelt Houden zo!Is je menstruatie immiddels doorgezet? Het zou fijn zijn als je snel weer kunt beginnen, nu je je goed voelt Sylvia: Zou het door de hormoonmedicijnen komen dat je cyclus nu een beetje in de war is? Ik ben benieuwd wat het ziekenhuis vindt ? Taartje: ik blijf voor je duimen, zolang je geen helderrood bloed ziet hoeft het nog geen slecht nieuws te zijn. ik zou zeggen, tot die tijd, alle reden om nog optimistisch te blijven. Ik heb morgen de terugplaatsing en ik wens iedereen een fijn weekend (voor wat ervan over is).
Tamara oh nee meis! Ik hoop zo dat t niks te betekenen heeft en dat t niet doorzet in ongi. Probeer hoop te houden. Knuffel
Sylvia volgens mij zijn er hier meer meiden die na een mislukte poging een ontregelde cyclus hebben of kan er een natuurlijk wondertje zijn??
Tamara, dat is kl***... Ik duim heel hard voor je, ken het gevoel. Maar het kan nog steeds, het hoeft niets te betekenen!!!! Even volhouden nog! Dikke knuffel. Minigirl, veel succes morgen!!! Sylvia, zou leuk zijn, n spontaan wondertje! Heb je toevallig getest?
Minigirl, succes morgen! Bedankt voor de berichten meiden, wat een onzekerheid. Heb net nog utrogestan gebruikt en nu geen bruin of rood te bekennen. Ik word er gek van! Sorry dat is zo stresserig overkom, maar word zo onzeker van dit hele gebeuren. Slaap lekker alvast.
@taatje84 laat de moed je nog niet in de schoenen zinken hoor! Ik kreeg 2 a 3 dagen vante vore al bruin en beetje helderbloed aan de inbrenghuls van de utrogestan... ik hoop dat het niet je menstruatie is die je voelt.. ik heb niet alles kunnen volgen maar je was nu op dag 11 of 12 toch na de tp?
Oh Taatje wat voel je je onzeker dan he? ..maar ik had net als Shereen een paar dagen bruin en zelfs nog langer roze verlies!! Ik blijf doorduimen!!