Shereen, ik zou testen 14 dagen na cryotp (dus dag 15 in de ochtend). Dat zou ik in mijn normale cyclus ook doen. (toen ik KID deed was het ook in de normale cyclus en was dat het advies van he ziekenhuis) Wat had het ziekenhuis tege je gezegd? Succes en sterkte met wachten!
Thnx elise! Ja ik had op zondag avond me eisprong gehad en had die donderdag de tp gehad.. dus eigenlijk in me normale cyclus had ik dan zaterdag/zondag moeten menstrueren, want uiteindelijk is er niets aan me cyclus veranderd behalve dat er een cryo terug geplaatst is hihi.. morgen zou ik op dag 14 zitten... en ik had ook gelezen dat vele op dag 12,14 al mogen testen.. maar ik ga kijken of ik me morgenvroeg kan inhouden..kan de onzekerheid nauwelijks nog aan hahah
Haha, shereen, das toch geen lastig vallen! Ik heb 2x een cryo gehad, en allebei de keren werd ik 13 dagen na ocvulatie ongesteld. Mijn LF is ook 13 dagen, dus geheel volgens natuurlijke cyclus. Hoe lang is jouw LF normaal? Spannend zeg! Ik duim voor je meis!
Mijne ook tussen de 13 en 14 .. heb een cyclus van 29/30 dagen en zit nu op dag 33/34.. wat spanning allemaal met een mens kan doen he.. Dank je wel misschien val ik niemand lastig hier maar soms vind ik van wel hahah
Nee, daar zijn we toch een beetje voor Maar dat klinkt veelbelovend! Wanneer mag je testen van het zh? En dan thuis of in het zh?
Shereen, wat spannend! Ik duim dat je een plakkertje hebt. Het is geen lastigvallen hoor, lekker je hart luchten, vragen stellen en meekletsen.
Sylviabobo dat maakt helemaal niet uit toch! Officieel zaterdag pas.. maar ja er zijn zoveel verschillende protocolen dat ik het morgenvroeg ga goed..heb genoeg van het gewacht en ik geef toe..ik ben bezweken hahah Taatje84 heeel lief van je!! Gaat het al wat beter met je??
Dank jullie wel ladies hoop dat ik me ook bij jullie mag voegen hihi jullie horen het morgen van me!!
Shereen wat spannend, het klinkt allemaal hoopvol. Hopen dat je morgen een mooie streep hebt, ik duim voor je! En je valt helemaal niemand lastig hoor. Wij begrijpen allemaal de spanning en zijn er hier voor elkaar om elkaar er doorheen te helpen.
Wauw, Shereen, spannend! Ik hoop op een hele mooie test morgenochtend! Taatje, hoe is het met jou? Overigens reageer ik hier wat minder de laatste tijd, maar heb ook echt het gevoel dat het weer even stil ligt bij mij en heel erg weinig te melden heb... Ik lees wel met jullie mee natuurlijk en ik duim ook heel hard mee voor de dames die nog in het traject zitten!
@Shereen: ik duim voor je (tot morgenochtend, want dan weet je het natturlijk al ) @ Marjolein, heel begrijpelijk dat je minder actief bent als het voor jou even stilstaat. Wel leuk dat je mee blijft lezen en soms wat laat horen
Hallo dames, een paar kennen mij wel van een ander forum. Zit al een paar dagen mee te lezen bij jullie en de spanning loopt lekker op, hihi ik ga lekker meedoen Door de tijd heen zijn er al een paar zwangere dames zie ik, das helemaal toppie! @Shereen ik ben benieuwd! hoop voor je op een mooie streep morgen! Ik ben wel benieuwd hadden ze 1 cryo laten ontdooien of meerdere?
@ Shereen, spannend hoor. Dat is toch geen lastig vallen? Daar is mi dit forum voor. Ik hoop het voor je meid! @ Marjolein begrijpelijk dat je wat afstand neemt. Zou het wel leuk vinden af en toe wat van je te horen.
Spannend shereen, ik zeg laat maar knallen die strepen.. Marjolein, helemaal begrijpelijk. Ik heb het zelf ook wel een beetje. Ik voel me wel weer goed. Het heeft niet zo mogen zijn maar we hebben nog een top cryo, dus we gaan ervoor. Heb zojuist het schema gehad van het ziekenhuis en heb rond 6-7 opnieuw een terugplaatsing. Minigirl, hoe voel jij je? Lekker aan het broeden hihi. Fischer, gezellig dat je komt meekletsen!!
Taartje: fijn dat je weer goed voelt. Idd deze top cryo moet hem gewoon worden. Wel fijn ook dat alles zo voortvarend gaat voor de cryo TP.
Majorana ik hoop dat het evaluatiegesprek iets gaat opleveren..en ik hoop al helemaal dat het ook voor jou (en alle andere) het snel raak is!! Fisher: ze hebben er twee ontdooit en 1 was goed en de ander perfect.. altijd jammer dat ze de ander dan in de prullebak gooien..: (( En iedereen bedanmt voor jullie goede wensen vind dat echt superrrr lieff en leukk En taatje 6-7 oehh laat de dagen maar voorbij vliegen he! Gaan ze het in je natuurlijke cyclus doen? Of krijg je medicatie? Knuffelsss