Hou allemaal wie heeft ooit een buitenbaarmoederlijke zwangerschap meegemaakt en waardoor je alleen gewezen bent op ivf ??? ik heb zelf 2 keer een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en 1 miskraam meegemaakt wat een heftige periode was ik zou graag succesverhalen of ervaring willen horen die met ivf begonnen zijn
Helaas ook 2x buitenbaarmoederlijke zwangerschap en een miskraam..wat een ellende he.. 1 heel groot voordeel is dat je de perfecte kandidaat bent voor ivf.. Bij ons was het gelijk raak....je kan altijd pbtje sturen hoor.. Heel veel sterkte en er tegenaan in het nieuwe jaar
Hoi lillypie de beste wensen voor 2016 en gefeliciteerd met je zwangerschap wat goed een positieve verhaal te horen ik heb je een pb gestuurd 😉
Zie mijn handtekening. Inmiddels zaadonderzoek gehad en was dikke prima. Aankomende woensdag een bijeenkomst met andere stellen over ivf. Vervolgens een maand aan de pil? En dan hormonen spuiten. Dus ws eind maart 1e test doen. Gyneacoloog zei idd ook dat we perfect waren voor ivf. Ben benieuwd.
Fijn dat er meerdere mensen zijn die in hetzelfde schuitje zitten als wij Hier al een dochter en helaas in november 2014 ook een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Mijn andere eileider is niet doorgankelijk, dus nu starten we met IVF. Volgende maand beginnen met de pil en daarna gaat het van start. Hier zei de gynaecoloog ook dat we perfect waren voor IVF, omdat het al "bewezen" is dat we zwanger kunnen worden en het dus een "vervoersprobleem" betreft. Wanneer begin jij popie? @Lien26 volgens mij lopen we redelijk gelijk of moet je deze maand al beginnen met de pil? Wij zijn ingepland in mrt volgens de brief die we hebben ontvangen.
Na die bijeenkomst woensdag krijgen we een individueel gesprek met de verpleegkundige en afhankelijk van hun planning, kunnen we de volgende menstruatie beginnen. Eind januari dus aan die pil. Vind t wel spannend allemaal.
Hopelijk kan dat gesprek met de verpleegkundige voor de nieuwe menstruatie, dan kunnen we verder. Zo afhankelijk nu he.... Terwijl je eierstokken en cyclus t probleem niet zijn