Wie ook IVF/ICSI MNC (=eigen cyclus)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door klaasje, 7 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    @ selam .. Wat een teleurstelling en domper voor je! :x ..wat kloten voor je... blijkbaar was er dus geen goede match tussen zaadje en eicel! ..
    Hopelijk geniet je van je roseetje ;) .. wellicht dat dat de pijn iets kan verzachten..

Trouwens wat raar dat je niet bent gebeld tussen de afgesproken tijd :$ .. je zit al zo in spanning en dan heb je dit er ook nog bij! .. vind het een kwalijke zaak! :(

Doe je rustig aan??

Stevige knuffel!

Liefs

2. klaasje

klaasje Actief lid

21 feb 2008
    200
    0
    16
    da's wel heel slecht, dat ze je vergeten te bellen! Je zit er zo op te wachten. En vooral heel jammer (understatement van de eeuw..) dat je geen terugplaatsing hebt.. En heel goed dat je de moed er zo goed in houdt, dat lukte mij niet zo toen er bij mijn eerste punctie bleek dat het eitje niet meegekomen was.

3. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    Bedankt meiden. Doet me goed. Het telefoontje dat uitbleef was wel raar. Ik houd het maar op een menselijke fout. Ik bekijk het maar van de andere kant: als je wel een terugplaatsing hebt en ze vergeten je te bellen...
    Morgen maar even bellen. Jullie horen het wel weer!!

Liefs

4. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    ohhh dat is balen selam! gelukkig sta je er positief tegen over, maar toch super K* ! Je leeft er wel naar toe. geniet maar lekker van de rose, ben ik nu ook aan t doen, ff ontspannen! dikke knuff

5. cindy1983

cindy1983 Lid

15 jul 2012
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    iedreen bedankt voor de lieve reactie's!

Selem wat ongelofelijk balen dat er geen terugplaatsing was :(
    pf je zit tussen die tijd al zo op wacht en dan word je ook nog niet gebeld ggrrrrr veel sterkte en met zn allen op naar de volgende ronde met nieuwe kansen!! We gaan gewoon voor augustus/september babyboom!!

klaasje ik kan me wel voorstellen dat je even een pauze wilt na alle teleurstellingen! zou wel weer leuk zijn als we weer samen opgaan!

6. jcd83

jcd83 Actief lid

12 aug 2012
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo!

ook wij doen ivf in eigen cyclus in het UMCG. Op dit moment zitten we midden in de wachtweken.

Tot nu toe ziet het ivf verhaal voor ons er zo uit:
    poging 1: geen eicel
    poging 2: geen eicel. Wel een bloeding gehad door de punctie waardoor ik 3 dagen in het UMCG gelegen heb en daarna nog zo'n 2 maanden thuis gezeten heb...
    poging 3: geen eicel
    poging 4: eicel!!! + bevruchting + tp van 4-cellig embryo!

en nu dus afwachten... Maar op dit moment zijn we al erg blij dat we zo ver gekomen zijn. Ik had de moed van het eigen cyclus verhaal al opgegeven, maar krijg nu weer hoop!

toch zijn jullie berichten tot nu toe nog niet zo positief... Hopelijk zijn jullie allemaal snel zwanger!

7. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    Welkom jcd83!
    Spannend dus voor jou... Hopen op een goede afloop! Wanneer kan je testen?? Succes!!!

8. klaasje

klaasje Actief lid

21 feb 2008
    200
    0
    16
    Hoi jcd, welkom hier! Middenin je wachtweken dus.. succes dan maar, de lastigste periode vind ik.

Hier nog steeds niet besloten of ik direct door ga, kom maar niet van het 'verslagen' en sombere gevoel af. Ook nog niet echt verdrietig geweest, misschien heb ik even wat meer tijd nodig om weer nieuwe energie te verzamelen voor de volgende poging. Wil er wel met positieve gevoelens aan beginnen, weet niet of het uitmaakt, maar voelt niet goed om met een 'laat maar' gevoel te starten..

En jullie?

9. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    Hè klaasje, wat vervelend. En je kunt zo weinig doen tegen dat nare gevoel. Laat je je emoties de vrije loop of ben je een echte binnenvetter? Het kan soms zo opluchten, een potje janken. Ik had me voorgenomen om niet te gaan huilen, maar kon het niet tegenhouden. Terwijl ik geen janker ben, luchtte het wel lekker op!
    Ik hoop voor je dat je veel positieve, lieve mensen om je heen hebt. Het zou prettig zijn dat goede gevoel weer terug te hebben voordat je weer begint.
    Succes!!!

Liefs

10. jcd83

jcd83 Actief lid

12 aug 2012
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Klaasje: vervelend dat je niet van dat gevoel af kunt komen... Misschien heeft het idd wat tijd nodig...
    Ik had er voor poging 4 helemaal geen vertrouwen meer in. Maar we vonden het ook zonde om dit op te geven. Ik ging nu echt met de instelling van 'we maken dit even af en dan gaan we verder met de gewone ivf'.
    De vorige keren moest ik meerdere keren een echo voor ik mocht beginnen met spuiten. Daar ging ik nu ook vanuit.
    Maar dit keer ging het juist allemaal als een speer! Maandags eerste echo en gelijk groot genoeg. Woensdags 2e echo en werd de punctie voor de zaterdags gepland. En zelfs die ging deze keer goed!

Ik weet dus niet of het veel uit maakt hoe je je er bij voelt.... Maar je moet jezelf niet 'voorbij gaan'. We hebben ook een aantal keer een paar maanden rust genomen.

Vorige week maandag was de terugplaatsing. Vandaag over een week mag ik testen, de 15e dag dus....
    Hoe snel was bij jullie de pregnyl uitgewerkt? (voor degenen die dit met testen hebben bijgehouden)

11. Agathe

Agathe Lid

19 mei 2011
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi

Ook wij doen ISCI in eigen cyclus we hebben net onze eerste behandeling gehad, maar helaas er was geen embryo ontstaan !:(

Straks op naar de 2de poging ! Hopen dat wel lukt!

Hebben jullie ook allemaal 6 pogingen?
    Ojaa wij zitten ook in het UMGC

12. cindy1983

cindy1983 Lid

15 jul 2012
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    jcd83 en agathe leuk dat jullie ook mee komen kletsen!
    Wat heftig jcd dat je zo vaak geen eitje had en ook nog een bloeding..brrr
    ik hoop voor je dat het nu raak is!! Duim met je mee!!

agathe volgen smij hebben we allemaal 6 pogingen in eigen cyclus.
    Wat balen dat er de eerste keer geen embryo was..dat lijkt me zo;n teleurstelling. het is zwaar he!
    Ik ga maandag weer heen voor mn eerste echo, onze 3e poging.

13. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    Cindy, drie keer is scheepsrecht!!!
    Agathe, welkom.
    Heb vandaag met de assistente gebeld en morgen word ik teruggebeld door de gynaecoloog.

Tot snel meiden.

14. wishfulthinking

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    @ agathe .. welkom .. idd een domper als er geen bevruchting is geweest .. kan er helaas ook over mee praten!
    Alvast s6 gewenst voor de 2e poging..;)

@jcd 83 .. ook welkom natuurlijk .. een spannende week nog voor de boeg!! .. mijn duimen draaien overuren ;).. toi toi toi

pregnyl meestal na 7 dagen na laatste dosering wel uit het bloed volgens mij..

@ cindy worden weer spannende dagen voor ons blijkbaar .. hier morgen de 1e echo ..

@ klaasje ben je er al overuit?? .. maandje rust of toch gewoon door??

hoe is het met de rest??

Liefs

15. klaasje

klaasje Actief lid

21 feb 2008
    200
    0
    16
    Vanmorgen mijn afspraak in het ziekenhuis afgezegd, maandje rust!
    Voelt goed om besloten te hebben, voelde me zo langzamerhand een wandelende cyclus ipv mezelf. Nu even lekker me-time! Voel me iets beter na een flinke rotdag gisteren. Ben normaal helemaal geen binnenvetter, maar het kwam er maar niet uit. Gisteren even echt toegegeven aan de situatie en dat lucht op.

Welkom agathe!

Succes met wachten jcd!

Laatste cyclus voor het eerst getest om te kijken wanneer de pregnyl weg was. Was na 7 dagen bij mij.

Succes alle lieve dames! Ik duim voor jullie en lees wel mee, maar misschien wat minder intensief om echt wat rust te krijgen..

Liefs Klaasje

16. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    hey meiden, ben ik weer even!!

welkom voor de nieuwe meiden!!

Klaasje wat goed van je dat je een maand rust hebt ingepland... ik was er van te voren ook niet zo happig op maar moet zeggen dat het me echt even goed heeft gedaan!!!

Selam, ben je al terug gebeld? wat een gedoe ook allemaal ja...

bij ons was de eerste icsi geen bevruchting, o wat was ik boos zeg... kon het niet bevatten...

we gaan denk ik deze maand weer beginnen, maar wacht nog steeds op mijn ongi, nu dag 36... al voel ik het wel aankomen, dus dan zouden we volgende week voor echo heen kunnen...
    we zijn er nog niet helemaal over uit, omdat we aan het eind van het jaar ook een maand naar australie :) :) gaan...

hoe is het verder met iedereen?

17. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    Hallo meiden,

@klaasje: goed van je dat je het in je eigen tempo doet. Heel belangrijk ook denk ik.

Gisteren ben ik teruggebeld door de gynaecoloog. Toch fijn om nog even mee gesproken te hebben. Nu wachten op menstruatie en dan voor een nieuwe echo. Het was idd domme pech.
    Wij hopen nog een paar daagjes er tussenuit te gaan, dus van mijn kant wordt het even rustig!
    Succes meiden met alles en tot snel!

Liefs, Selam

18. Sansyl

Sansyl Lid

30 jul 2012
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Wij zijn ook begonnen met ISCI in mijn eigen cyclus in het UMCG. We hebben 6x een punctie gehad, waarvan 4x een terugplaatsing. 1x was de eicel niet rijp en 1x was er geen bevruchting.
    Het is bij ons helemaal niet gelukt, we hebben inmiddels de 2e grote gestimuleerde poging gehad, en ook daarvan is de "verse" terugplaatsing niet gelukt. In september krijgen we onze 2 cryo's terug geplaatst in het UMCG, en we hebben gisteren onze intake gehad in Dusseldorf, wij stappen over als het in september niet lukt. Ik heb er weinig vertrouwen meer in hier...

19. wishfulthinking

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    @ selam .. goed dat de gyn je toch een beetje duidelijkheid gegeven heeft! .. nu ff rust tot je menstruatie.. en bij tanken zodat je weer met frisse moed verder kunt gaan!

@klaasje .. groot gelijk meid dat je ff een ronde stopt.. wij hebben dat ook gedaan in mei en moet zeggen het doet je goed en je kunt dan helemaal jezelf weer zijn en even geen geleid leven leiden door bv echo afspraken.. punctie enz!
    Geniet ervan!
    En begrijpelijk dat je hier dan ook niet zoveel te lezen bent ;)

@ sansyl .. WELKOM ..wat jammer dat alle pogingen (uitgezonderd aankomend sept dan) tot nu toe nog niet gelukt zijn!
    wat een impact maakt dat op je leven!
    En wat een teleurstellingen...
    Hoe is het gesprek in Dusseldorf gegaan?
    Is er meer duidelijkheid gekomen?
    Was je/jullie gesprek met dr Scholten?
    Is het een aardige man?
    Betekent dit dat jullie deze poging dan zelf gaan betalen?
    Zou je mij eventueel op de hoogte willen houden van het hoe of wat en hoe het verloop verder gaat?

Ook wij zitten er over na te denken mochten deze laatste 2 icsi in eigen cylus .. en 1 gestimuleerde cyclus niet lukken de laatste gestimuleerde poging in Dusseldorf of Belgie te doen!

Sorry voor al mijn vragen maar hoop dat je ze wilt beantwoorden..

Liefs

20. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    Goed juist al die vragen wishfulthinking! Daarvoor is dit forum juist!! En als er meiden zijn die bepaalde dingen voor zichzelf willen houden is dat natuurlijk ook helemaal goed. Nogmaals, het voelt goed dat ik me hier heb aangemeld! Morgen een paar dagen weg! Heerlijk!!!

Liefs!!

Deel Deze Pagina