Ennetje gefeliciteerd met jullie mooie embryo!! Joehoe! Dat geeft weer moed, toch? Ik lees alles stilletjes mee hoor!! Ik kijk bijna dagelijks of hier nog nieuwtjes zijn.. Ik lees goede en minder leuke berichten... Sterkte met alles iedereen... Ik ben donderdag 32 weken zwanger, het gaat onwijs snel en ik geniet iedere dag!! Hierna nog 2 weken werken tot verlof. En dan komt het toch echt héél dichtbij! Poeh, echt zó spannend... We zijn enorm nieuwsgierig naar het geslacht, hoe het kindje eruit ziet, hoe het allemaal gaat... Bizar hoor, een jaar geleden zat ik net als jullie, niet wetend of onze droom ooit uit zou komen. Uiteindelijk ging het snel allemaal. Oktober 2012 hoorden we dat het ICSI ging worden, en in oktober 2013 slaagde de 6e poging in eigen cyclus! Wat gun ik dit jullie ook!! Houd moed meiden..
Dank je ennetje😊 En een gave 4-cellige, beter kan niet, wauw, moet heerlijk voelen!! Wat fijn aafke, het gaat echt snel idd. Heerlijk straks verlof, geniet nog even van het met z'n tweetjes zijn en het niks hoeven😉
Dankjewel meiden Wauw Aafke, het gaat echt snel nu! Spannend!! Heel veel succes morgen Marije, ligt vast een heel mooi embryootje voor je klaar! En hopelijk kunnen er ook nog wat worden ingevroren (voor als jullie nog een derde willen natuurlijk, want die van morgen gaat 'm worden!)
Twee 4-cellige embryo's terug in m'n buik! En nog 4 kanshebbers voor de vriezer, horen we per post volgende week. Helemaal blij, ze waren zooooo mooi😉 Ennetje, hoe gaat het met jou??
Super Marije, twee mooie embryo's! We gaan samen een spannende tijd in... Ik ben het wachten nu al zat hahaha
Spannend hoor Marije en Ennetje!! Ik ga heel hard duimen!! M'n bloedingen zijn inmiddels niet meer voorgekomen gelukkig! Nu wachten tot ik ongesteld word, denk dat dat zondag gebeurd..
Hallo dames! Ik ben in dit topic beland omdat na 3 afgebroken IVF-pogingen blijkt dat ik niet te stimuleren ben: met hoge doses hormonen produceer ik net zoveel follikels als mijn eigen lijf doet of zou kunnen doen (1,2). Daarom lijkt mij IVF MNC wel interessant. Maar een zoektocht op Google leert mij dat het alleen maar in Groningen kan? Is dat zo of wordt het ook nog elders aangeboden? En zo nee, is het dan mogelijk om de behandeling te ondergaan in Groningen en de metingen bij je eigen ziekenhuis? En ik zie dat de leeftijdsgrens tot 36 jaar is. Ik ben 36. Zijn hier dames >35 die toch worden behandeld? Veel vragen en ik hoop dat jullie deze kunnen/willen beantwoorden!
Hoi lamaris. Groningen is inderdaad het enige ziekenhuis die MNC aanbiedt. Het lijkt me dan ook dat alle benandelingen in het UMCG zijn, maar om het zeker te weten zou je even navraag moeten doen. Maar wat ontzettend zwaar zeg dat je al 3 ivf rondes hebt gehad... Heftig lijkt me! Deze behandeling lijkt me dan zeer geschikt idd! Maar de leeftijdsgrens is idd 35 of 36? Ik zou even een gesprek aanvragen...
hey ik ben er weer, kon het ff niet aan om mee te lezen en te schrijven, maar lees en schrijf vanaf nu weer gezellie mee Wish: Gefeliciteerd, je hebt een meisje ben super blij voor je Marije: Wat goed zoveel bevruchtingen, en twee mooie 4-cellige embryo's in je buik, dat wordt dubbel zo hard duimen...hihi Miekje: Ja geen TP is onwijs klote :x (volgens lab medewerker is dat heel normaal en gebeurt dat ook regelmatig op de normale manier) ik heb zelf bij poging 3 en 6 geen TP gehad. Melyszy: Allergisch voor cetrotide, das balen. Krijg je de volgende keer wat anders dan of ga je hier wel mee door, ook geen TP gadsie :x Ennetje: Je bent weer bezig wat goed, voel je je goed? Nog aan de AD? En voor het eerst een TP van een mooie 4-cellige embryo, ben heel blij voor je. Ook al zegt het niks een 4-cellige voor je eigen gevoel zegt het toch wel heeeel veel een poliep in je bm, ach jeej hoe gaan ze die dan verwijderen als het moet? duimpjes hier draaien heel hard Deb: heerlijk beetje minder werken, lekker genieten van je meisje Jcd: dus je bent er nog niet helemaal over uit of je wel of niet nog de laatste behandeling gaat doen. En idd iedereen om je heen zwangerd gewoon door, daarom was ik hier ook ff een tijdje niet, wilde er niet te veel meer mee bezig zijn. Soms zijn en blijven dingen zo oneerlijk. je gunt het een ander wel maar jezelf ook. Kop op meis Lamaris: ja umcg is echt de enige zkh die mnc aanbied. en idd onder de 35 jaar staat op hun website. maar miss omdat hyper bij jou niet mogelijk is kunnen ze wel een uitzondering maken Lauwra en aafke: nog effies....zoooo spannend. Ik ga in een keer door met de hyper (zit nu zo in het ritme van gezond eten en leven) heb deze week de bijeenkomst gehad....Zaterdag 17 mei ga ik beginnen met decapeptyl (de overgang in) en 28 mei heb ik de eerste echo. Als alles dan goed is mag ik 29 mei beginnen met stimuleren met menopur. mijn vriend zijn zaad is van 16 miljoen naar 56 miljoen gegaan dus mogen nu de ivf doen marije moet jij nu ook vag pillen inbrengen 3 keer dgs, moet ik wel dan. Zie wel heel erg op tegen deze punctie...maarja komt ook wel weer goed
Ik lees ook stilletjes mee, kijk dagelijks wel weer even nu er weer zoveel activiteit is! Ennetje en Marije: Wat een mooie emmy's hebben jullie terug gekregen, een 4 cellige is toch het mooiste! En Marije zelfs 2! Wauw! Hoop je stiekem op een tweeling? Alle anderen ook heel veel succes en ook rust gewenst! 'Leuk' dat er weer nieuwe dames bij zijn! Hier is alles oké. Kan het heel vaak nog niet geloven dat ik zwanger ben, denk nog wel eens dat ik straks wakker wordt... ik gun het jullie allemaal ook enorm en denk vaak aan jullie!!
Lamaris ik heb de echo's en punctie in het ziekenhuis in Emmen gehad en de terugplaatsing in het umcg. Woon je erg ver van Groningen? Lauwra en tijgertje wat fijn om weer wat van jullie te horen. De komende dagen reageer ik even uit gebreid, moet zo werken. Fijne dag allemaal. Liefs
Meiden, ik maak me zorgen Ik ging net naar de wc en had wat bloedverlies... Het is nog maar vijf dagen sinds de terugplaatsing. Zou ik nu al ongesteld kunnen worden? Bah, ik was juist vrij relaxt deze week, maar dat is nu weer omgeslagen. Voor een innestelingsbloeding lijkt het me weer erg vroeg. Balen dit
Hè wat vervelend.... Volgens mij zou het wel heel goed innestelingsbloed kunnen zijn nu hoor! Maar ik werd altijd ook heel snel ongesteld na een tp... Zolang het niet doorzet hoop houden!!! Misschien was het ook wel oud bloed? Niet teveel piekeren hoor! Komt vast goed!! Komen jullie moederdag allemaal een beetje door?
Ennetje, ik denk er net zo over als jcd, innesteling😊 Hele dag aan het werk geweest, dus niet zoveel speciaals. Ik persoonlijk heb er ook niet zoveel mee. Mijn moeder ook niet. Maar de zelfgemaakt kadootjes zijn natuurlijk wel erg leuk. En jij jcd, moeilijke dag voor jou?
Hmm ik weet het niet hoor, het maakt me knap onzeker. Had vanmiddag dus eerste bloed, was roze/rood bij afvegen. Vanavond had ik wat bruine smurrie... Laten we hopen op innestelingsbloeding, dan mag het van mij best nog even door bloeden Vorige keren werd ik pas ongesteld op testdag, maar dat zegt natuurlijk niets... Nou ja, ik kan niks anders doen dan afwachten Ik kom net van m'n moeder vandaan. Heb eigenlijk niet zoveel met Moederdag, maar m'n moeder denkt daar anders over haha.
Ja idd. Denk ook niets om je ongerust over te maken. ongesteld kan idd denk ik niet. Je bmzv kan toch nog niet zijn afgebroken. Ik denk ook innesteling dat is ergens tussen dag 5 en 10 of iets met die poliep. Probeer niet te veel te piekeren je kan toch niks beinvloeden. Ik duim heel hard voor een innesteling.