Wie ook IVF/ICSI MNC (=eigen cyclus)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door klaasje, 7 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekje30

Miekje30 Actief lid

29 apr 2014
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maak je geen zorgen ennetje, is idd vast een innstelling. Ik blijf duimen in ieder geval!
    Ik ben zaterdag ongesteld geworden dus morgen het z'huis even bellen voor een afspraak voor eerste echo en dan mogen we weer!

2. Meliszy

Meliszy Actief lid

30 dec 2012
    454
    0
    16
    Vrouw
    Verpleegkundige kraamafdeling
    provincie groningen
    Ennetje, ik hooooooop echt zo enorm op een innesteling!!!!! Toi toi toi, nog even lekker broeden!

3. Ennetje

Ennetje Actief lid

19 aug 2013
    335
    0
    16
    Jullie zijn lief meiden! Ik hoop dat jullie gelijk krijgen 😄

Ik had gisteren alleen nog wat lichtbruine afscheiding, geen bloed meer! De eerste wachtweek zit erop... Verder voel ik vrij weinig, hoop steeds misselijk wakker te worden, met enorm zere borsten. Maar niets van dat alles 😜 Afwachten maar...

Marije, hoe gaat het met jou? Heb je er een goed gevoel over?

4. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    ennetje het blijft spannend!! Ik hoop zo dat het een goed teken is!!!!

5. Miekje30

Miekje30 Actief lid

29 apr 2014
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zat te denken he ennetje, kan het ook niet nog van de punctie zijn? Ik had ook een week na de punctie wat bloedverlies.... M'n duimen draaien overuren hihi
    Vanmorgen z'huis gebeld en ze willen me nu al op dag 7 zien ipv 9, dus mag vrijdag al heen!

6. Ennetje

Ennetje Actief lid

19 aug 2013
    335
    0
    16
    Hoi Miekje,

Wat fijn dat je bijna weer mag beginnen! Gaat dan best snel hè :D

Ik weet niet of het bloedverlies nog van de punctie kan komen. Het was 'vers' bloed en je zou denken als het van de punctie kwam dat het dan oud bloed zou zijn. Heb het in elk geval nog niet eerder gehad, wel altijd wel bruinverlies in de dagen na de punctie...

Misschien kan het wel hoor, maar ik ga nu maar van het meest positieve scenario uit haha ;)

7. Miekje30

Miekje30 Actief lid

29 apr 2014
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaa moet je ook zeker doen!! Spannend hoor! :)
    De tijd gaat inderdaad snel, ben heel benieuwd hoe de eitjes erbij liggen hihi ;)

8. Ennetje

Ennetje Actief lid

19 aug 2013
    335
    0
    16
    Marije, hoe ben jij de eerste wachtweek doorgekomen?

9. Meliszy

Meliszy Actief lid

30 dec 2012
    454
    0
    16
    Vrouw
    Verpleegkundige kraamafdeling
    provincie groningen
    Ik ben vandaag ongesteld geworden op dag 13 na de punctie.
    Gisteren al enorm veel buik, been en rugkrampen, dit heb ik anders nooit al een dag vantevoren.
    Ook word ik altijd netjes 14 dagen na mijn ei ongi en nu dus eerder. Kun je nagaan wat eigenlijk een punctie en hormonen met je lijf doet

Nu gaat alles weer beginnen, morgen weer bellen voor de 1e afspraak. Aan de ene kant fijn dat de 2e ronde nu begint maar aan de andere kant zoveel angst voor de punctie:(
    Ik ga iig vragen om extra tijd bij de 1e afspraak want no way in hell dat ik de punctie krijg zonder pijnbestrijding. Ik ga jullie niet op de kast jagen met mijn verhaal over de punctie maar de vorige keer is behoorlijk misgegaan...

Ennetje, nog een week wachten, het moet haast wel een innesteling zijn geweest!

10. Ennetje

Ennetje Actief lid

19 aug 2013
    335
    0
    16
    Meliszy, echt vervelend dat je zo'n nare ervaring hebt gehad, en dan meteen de eerste keer... Je mag het van mij best even van je af schrijven hoor, we zijn wel wat gewend ;) Hebben ze een bloedvaatje geraakt? Of konden ze er niet goed bij? Kan me voorstellen dat je er nu extra tegenop ziet. Maar de kans is groot dat het nu gewoon goed gaat!

Nou, zo positief als ik de eerste week was, zo negatief ben ik nu. Ik heb deze poging eigenlijk al afgeschreven. Merk gewoon helemaal niks. Vorige keren had ik last van mijn borsten, nu niet. Ook niet van de Pregnyl. Dat vind ik zo raar. Verder voel ik hier en daar wel wat steken, maar dat heb ik altijd wel... En als het zondag inderdaad een innesteling was geweest, dan zou ik nu toch wel wat 'klachten' moeten hebben? Vandaag voor de laatste keer Pregnyl gespoten. Ik heb er een hard hoofd in :(

11. Marije79

Marije79 Actief lid

20 mrt 2013
    123
    0
    0
    Oh Ennetje, zo herkenbaar. Die eerste week kom ik ook altijd fluitend door en nu begin ik aan alles te twijfelen... Wel zere borsten, maar dat kan net zo goed van de ustrogan komen en wordt nu minder of treed er gewenning op... En twee avonden misselijk geweest. Maar ik raak het euforie gevoel altijd kwijt die tweede week. Heb nog wel positief idee, dit wordt hem gewoon, maar voel het niet meer zo... Sterkte meid ik leef letterlijk met je mee😉

Miekje30, fijn he dat je gelijk door kan. Spannend vrijdag alweer eerste echo. Ik ben benieuwd!

Meliszy, net wat ennetje zegt, geen punctie is gelijk. Re is bij mij gevoelloos, zelfs met 8 eieren en links is pijnlijk. Heb laatste punctie voor het eerst liggen janken op tafel. Maar de follikel daarna was weer pijnloos. Heel raar. Hoop dat het meevalt en dat je gehoord wordt.

12. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Ennetje ik had zelfs toen ik zwanger was nergens last van. Pas met 6 weken kwam het pas. Dus toch positief proberen te blijven hoor. Geen klachten zegt niks.

Ohhh meliszy wat vervelend dat het zo tegen viel. Je mag het van mij ook best even hier van je afschrijven hoor.

13. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Ennetje: Kom op hoor! Nog lang niet treuren want die bloeding vind ik best wel positief! Heeft iemand hier dat ook niet gehad en bleek zwanger?
    Bij mij begonnen de echte klachten ook pas rond 5-6 weken en heel minimaal nog maar. Je hebt daar dan nog zo weinig hcg in je lijf!

Marije: Duim voor je meid! Jij ook hoop houden hoor! Je hebt dubbele kansen!;)

Meliszy: ja die hormonen kunnen nog wel eens wat geks uitrichten op je lijf. Ik heb een keer gehad na een terugplaatsing dat het 3 weken duurde voor er een follikel ging groeien in de volgende cyclus.
    En weet je al wanneer je weer mag en of je wat extra tijd krijgt om even te praten over de nare punctie? Wat de anderen zeggen: geen punctie is gelijk idd! Maar kan me voorstellen dat je er nu even klaar mee bent, als ik je zo hoor!

14. Ennetje

Ennetje Actief lid

19 aug 2013
    335
    0
    16
    Oh echt meiden, als ik jullie toch niet had zou ik niet weten hoe ik die wachtweken door zou moeten komen :)
    Ik word hier zó onzeker van! Gisteren verloor ik de hele dag lichtbruine afscheiding en dacht weer ongesteld te worden. Maar vandaag is het alleen nog maar wat gelig. En ben ik weer een stuk positiever. Maar dat kan morgen weer helemaal omslaan en dan kom ik hier weer zeuren :D

Marije, voor jou is het nog zoveel spannender dan voor mij! Goed dat je positief blijft denken. Dit moet(en) 'm/ze gewoon worden! Jij mag donderdag testen toch? Nog een kleine week volhouden...

Miekje, hoe was je eerste echo?

15. Miekje30

Miekje30 Actief lid

29 apr 2014
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2035 Miekje30, 16 mei 2014
    Laatst bewerkt: 16 mei 2014
    Zooo echo weer gehad! Eitje was 15mm dus cetrocide en gonalF gespoten. Morgen en zaterdag weer spuiten en dan Zondag weer echo en ik verwacht dan dinsdag de punctie...

Hoe gaat het nu Ennetje en Marije??

Vervelend Meliszy dat het zoveel pijn deed! Schrijf hier maar lekker van je af idd hoor!

16. Miekje30

Miekje30 Actief lid

29 apr 2014
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje ik lees gewoon niet goed, zie nu pas dat Marije en ennetje hadden gereageerd! Lijkt me idd ook zo onzeker en spannend allemaal! Duimen duimen duimen! Echt fijn dat ik dit groepje heb gevonden!

17. Turngirl

Turngirl Actief lid

23 feb 2014
    233
    0
    16
    Wat een actief forum dit. Ook wij gaan starten met ivf mnc, vorige week voorlichting gehad, vandaag is m'n menstruatie begonnen en dat betekend vrijdag eerste follikelmeting. Spannend nu het dichterbij komt. Iedereen veel succes met alles.

18. Ennetje

Ennetje Actief lid

19 aug 2013
    335
    0
    16
    Wauw Miekje, je gaat lekker snel zeg!
    Ja, maak je borst maar vast nat voor de wachtweken, want ik heb er alle vertrouwen in dat jij die nu ook gaat beleven :D

Welkom Turngirl! Schrijf lekker mee als je wil. Mag ik vragen waarom jullie aangewezen zijn op ivf?

19. Marije79

Marije79 Actief lid

20 mrt 2013
    123
    0
    0
    Wow Miekje30, lekker om weer zo snel bezig te zijn! Hopelijk groeit hij mooi door, succes met spuiten en de echo morgen!

Ennetje hoe gaat het? Hier sinds gisteren geen doorzichtige witte afscheiding meer, maar beige bruin met slijm en ja zo begint mijn menstruatie.... Vind ik wel wat vroeg, maar is 6 weken na mn vorige menstruatie, heb week langer deca gespoten ivm met hematoom. Vannacht nachtdienst gehad en was wel misselijk bij het opstaan, maar borsten zijn weer 'leeg' en gevoelloos... Afwachten dus....

Turngirl, leuk dat je ook meeschrijft! Vrijdag de echo en dan van start!

Meliszy, heb je al een afspraak en heb he wat meer tijd gekregen?

20. Ennetje

Ennetje Actief lid

19 aug 2013
    335
    0
    16
    Hoi Marije, volgens mij maakt het niet uit dat je zes weken geleden je laatste menstruatie hebt gehad. Door alle hormonen heb je nu toch een kunstmatige cyclus natuurlijk. En ik had eergisteren ook precies hetzelfde: bruinige, slijmerige afscheiding (mmm, wat klinkt dat lekker...) maar dat is nu weer over. Hoop dat het bij jou ook weer over gaat en dat het van de innesteling is! Maar ja, spannend is het gewoon, vreselijk. Succes en hopelijk kun je een beetje van het weekend genieten met dit mooie weer!

Deel Deze Pagina