Wie ook IVF/ICSI MNC (=eigen cyclus)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door klaasje, 7 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Ach wat balen Ennetje! Knuffel!!

2. Ennetje

Ennetje Actief lid

19 aug 2013
    335
    0
    16
    Krijg net telefoontje van het ziekenhuis dat ik maandagochtend voor 8 uur bloed moet laten prikken om te kijken of ik echt niet meer zwanger ben. Mocht ik wel zwanger zijn, dan doen ze geen GIS-echo (gelecho) want dat brengt risico's met zich mee. Ik snap dan ook zeker wel waarom ze willen dat ik mijn bloed laat prikken, maar het voelt een beetje als zout in de wond gezien het vrij duidelijk is dat ik niet meer zwanger ben :) Ik vind mezelf even heel zielig nu :(

3. Marije79

Marije79 Actief lid

20 mrt 2013
    123
    0
    0
    Oh Ennetje, de verwachting was er al, maar als het dan definitief is is het echt wel slikken. Sterkte meid, dikke knuffel.

Mieke, hoe voel je je?

Turngirl, wat fijn, succes met spuiten en echo zondag!

Meliszy, hoe was jou afspraak??

Jcd, knuffel voor jou, omdat je zo lief meeleeft! Hoe gaat het?

Lauwra, nog 4 daagjes en je mag thuis bevallen! Hoe gaan de laatste loodjes??

Fijn weekend meiden!

4. Miekje30

Miekje30 Actief lid

29 apr 2014
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen ennetje.... Maar nu weet je het iig zeker idd... Wel heel vervelend!! :(

Ik mag morgen m'n eerste pregnyl zetten.... Voel me zo bijzonder... Want eigenlijk ben ik nu gewoon zwanger totdat het tegendeel is bewezen... Zo ver zijn we nog nooit geweest...

Spannend weer turngirl :)

5. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Oh wat vervelend Ennetje dat je dan ook nog eens bloed moet gaan prikken. Je gaat toch nu sowiso niet de volgende cyclus verder dus dan hoeft er toch ook geen echo gemaakt te worden? Dat snap ik dan niet zo...
    En hoe voel je je nu? Teleurstelling een plekje aan het geven? T valt niet mee he....

Miekje: Jah geniet er maar heerlijk van:)

Marije: Hoe gaat het met jou dan? Jij hebt toch ook wel n flinke teleursstelling moeten verwerken...! k Zou zelf geloof ik echt verwachten dat er bij 2 toch wel 1 blijft plakken...!
    T gaat hier prima hoor, t wordt echt wel lastig die buik met kind erin:D maar k geniet er ook nog heel erg van. Mag nu toch echt heel rustig aan doen, en dat scheelt!

Van mij ook iedereen n fijn weekend!

6. Ennetje

Ennetje Actief lid

19 aug 2013
    335
    0
    16
    Miekje, geniet van dit gevoel en probeer het vast te houden :D

Lauwra, ik krijg maandag een speciale 'gelecho', dat is om te kijken of er inderdaad een poliep zit... Ze spuiten dan een hele hoop gel in mijn baarmoeder. Stel dat je wel zwanger bent, dan bestaat het risico dat ze het vruchtje wegspuiten. Vandaar de bloedtest en vandaar de echo. Maar zo'n bloedtest voelt zo overbodig. Vanochtend vroeg werd ik wakker omdat het bloed letterlijk langs mijn benen stroomde... Alles eronder... Had eigenlijk gewoon een normale menstruatie verwacht omdat het nog zo pril was. Hoop verder geen verrassingen meer te krijgen, blegh ;)

Jij had een liggingsecho zie ik? Kindje ligt mooi met hoofdje naar beneden? Fijn! Wordt nu echt spannend!

7. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Oh ja dat had je wel eerder al gezegd, sorry! Maar idd overbodig dat bloedprikken. Bah wat voel je je dan vervelend als je zo erg vloeit he. En dat kan zeker wel hoor, je bent echt even zwanger geweest er is al heel wat bms opgebouwd!
    Ik vond dat toen juist daardoor echt zo'n verdrietig gevoel, het is echt een vroege miskraam.

8. Turngirl

Turngirl Actief lid

23 feb 2014
    233
    0
    16
    Vanmorgen weer echo gehad. Blaasje was nu 15mm. Dus wel wat gegroeid. Dinsdag mag ik weer voor echo heen en denk dat er dan wel een punctiedatum afgesproken gaat worden...

9. Marije79

Marije79 Actief lid

20 mrt 2013
    123
    0
    0
    Ennetje, succes vandaag.

Turngirl, fijn dat je van start bent!

Meliszy, hoe gaat het?

Miekje, hoe voel je je?

10. Ennetje

Ennetje Actief lid

19 aug 2013
    335
    0
    16
    Dankjewel Marije! Vanochtend bloedgeprikt, moest voor acht uur dus ik zat daar met m'n goede gedrag om twintig voor acht. Gaat de prikpoli pas om acht uur open. Standaard. Fijn dat ze zich daar boven niet bewust van zijn... ;)

Ik dacht er na de flinke bloeding zaterdagochtend wel 'vanaf' te zijn, heb zaterdag verder ook geen klachten gehad, voelde me gewoon ongesteld. Maar gistermiddag kreeg ik vanuit het niets ineens enorme krampen. En ik was alleen thuis :( Het duurde ongeveer anderhalf uur en ik wist van gekheid niet hoe ik moest zitten of liggen. Ben de hele tijd maar op de wc gebleven... Voelde me vreselijk, moest ook overgeven van de pijn :( Hier had ik dus echt niet op gerekend... Veel bloed en stolsels verloren nog en gelukkig trok daarna de pijn weer weg. Ik ben wel blij dat ik straks een echo heb, kunnen ze meteen zien hoe het eruitziet nu... En hoop dat mijn hcg 0 is, zodat die gelecho door kan gaan. Nou, tot zover mijn enge verhalen hoop ik ;)

Maar eh Marije, superlief hoe je aan iedereen denkt en met iedereen meeleeft, maar hoe gaat het nu met jou? Lauwra vroeg het ook al. Trek je het een beetje? En wanneer krijg je eventueel een cryoterugplaatsing, weet je dat al? Kan dat nog in deze cyclus? Of de volgende? En worden dat er weer twee (als ze goed ontdooien)?

11. Marije79

Marije79 Actief lid

20 mrt 2013
    123
    0
    0
    Jeetje ennetje, heftig hoor. Hoop dat het duidelijk is nu. Maar wat heb je je naar gevoeld...

Met mij gaat het goed. Over op de orde vd dag😉 Cryo is na onze vakantie, zal juli zijn, misschien weer gelijk met jou?!? Twee terugplaatsen. Zag laatst een zwangere vrouw en vind het heel onwerkelijk dat ik dat misschien nooit meer ga meemaken... Het weekend bij m'n zusje geweest heeft een jochie van twee, dat vind ik zo leuk om te zien, hoe die twee van dan met elkaar omgaan. Dan vind ik het echt wel heel jammer dat we niet al een tweede kindje hebben. Mijn zus is weer zwanger, maar ik kan dan met liefde aan haar zeggen, moet je kijken wat leuk, dat heb jij gewoon straks!! We moeten gewoon maar het leukste speeladres worden voor vriendjes, dan kom ik ook aan m'n trekken, Hihi. En verder geloof ik het nog steeds, maar wanneer, m'n geduld wordt op de proef gesteld, maar daar zal wel een rede voor zijn... Ik hoop het zo!

Hoe was de uitslag en de echo??

12. Miekje30

Miekje30 Actief lid

29 apr 2014
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ennetje... Wat ontzettend vervelend zeg!! Zou het toch niet een vroege miskraam geweest kunnen zijn? Hoop voor je dat de wat meer kunnen zien op de echo....

Ben ook benieuwd hoe het met Marije gaat...

Met mij gaat het goed hoor, voel van alles ... Geen idee of dat het juiste is.....woensdag en zaterdag weer pregnyl spuiten en dan 6 juni testdatum...

13. Ennetje

Ennetje Actief lid

19 aug 2013
    335
    0
    16
    Haha Miekje, ik moet steeds om je lachen. Volgens mij heb je weer wat berichtjes gemist, even teruglezen :D

Ik doe later verslag, heb nu bezoek!

14. Miekje30

Miekje30 Actief lid

29 apr 2014
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2114 Miekje30, 26 mei 2014
    Laatst bewerkt: 26 mei 2014
    Tjonge jonge doe ik het alweer he!!!!
    Heftig allemaal hoor meid!

En lieve Marije, het is allemaal zo vervelend!! Ik hoop zo voor jullie dat de terugplaatsing in juli helemaal goed gaat!
    Knap hoe je omgaat met deze situatie hoor!

15. Miekje30

Miekje30 Actief lid

29 apr 2014
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Soms ben ik zo'n doos... Haha

Even een hele dikke knuffel voor jullie meiden!

16. Turngirl

Turngirl Actief lid

23 feb 2014
    233
    0
    16
    Mijn blaasje was vanmorgen al 20mm! En bms 8,3mm. Dit betekend dus vanavond pregnyl en donderdag punctie...

17. Miekje30

Miekje30 Actief lid

29 apr 2014
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeh spannend turngirl!!!!

18. Ennetje

Ennetje Actief lid

19 aug 2013
    335
    0
    16
    Marije, ik vind het knap hoe jij ermee omgaat! En inderdaad, het kan echt nog, dus houd moed. Eerst lekker op vakantie straks! Wanneer gaan jullie?

Miekje, je komt aardig relaxt over, klopt dat? Ikzelf ben namelijk tijdens de wachtweken vreselijk nerveus haha. Morgen weer prikken! Gaf mij altijd een fijn gevoel in de wachtweken, dat je even actief nog iets kunt doen om de innesteling te bevorderen.

Turngirl, ik zal voor je duimen dat ze het eitje vinden, spannend altijd!

De uitslag van mijn bloedtest was 1,6, oftewel nagenoeg nul. Mijn slijmvlies was ook alweer mooi dun en alles leek aardig schoon. Klopt ook wel, heb vandaag nog maar weinig bloedverlies gelukkig. Ik vond de gelecho wat rommelig gaan, en ze kon niet goed zien of er nou wel of niet een poliep zat... Ze zou 's middags overleggen met de gynaecoloog of er nog een nieuwe gelecho nodig was (...) of dat ze een hysteroscopie gingen doen, met een kijkertje de baarmoeder in. Gistermiddag werd ik teruggebeld en ze gaan het laatste doen. Als ze dan een poliep zien en deze kan makkelijk worden weggesneden, dan wordt dat meteen gedaan. Het schijnt niet echt een pretje te zijn, ik krijg dan ook pijnstilling en antibiotica van tevoren. Ik wist dat deze cyclus zou vervallen hierdoor en de arts raadde het sowieso aan na een vroege miskraam omdat alles nu waarschijnlijk toch anders verloopt dan anders. Maar gister hoorde ik dat de hysteroscopie pas in mijn volgende cyclus kan... En dat betekent dat díe cyclus dus ook 'vervalt' 😳 En aangezien ik pas eind juni terugkom van vakantie en de hysteroscopie in de eerste tien dagen van de cyclus moet plaatsvinden, is het nog maar de vraag of ik dan op tijd terug ben. Hangt er helemaal vanaf hoe lang mijn cyclus nu duurt... Hysteroscopie staat nu gepland op 1 juli, maar misschien zit ik dan al te ver in de cyclus. En dan zou ik nóg een cyclus moeten overslaan :( In het beste geval moet ik dus twee cyclussen overslaan, in het ergste geval drie cyclussen. Vind ik niet leuk :( Maar ja, niets aan te doen helaas ;)

Lauwra, bij jou nog alles rustig?

19. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Marije: fijn dat je zo relaxt en nuchter bent! Ik denk dat het wel scheelt dat je al een kind hebt? Hoewel het verlangen naar een 2e niet minder zal zijn en ook om nog een keer zwanger te zijn... ik moet er ook wel eens aan denken hoor, dat dit de laatste weken zijn dat ik ooit zwanger ben...

Turngirl: Spannend, morgen punctie:)
    Miekje ook spannend! Heb je last van kwaaltjes?

Ennetje: oh bah een hysteroscopie! Bij mij moest het voor we uberhaupt met ivf mochten beginnen (we zijn in een ander ziekenhuis begonnen en pas later voor ivf/mnc gekozen) t Was niet echt n pretje en de dag zelf wat krampen gehad maar het was ook heel mooi om in je baarmoeder te kijken ;) Het begin van de eileiders zag je heel goed. T Had wel wat:p k Hoop dat de afspraak gunstig uitvalt voor je in elk geval! Het is ook altijd maar wachten wachten wachten he!

Hier alles nog rustig hoor:)

20. Miekje30

Miekje30 Actief lid

29 apr 2014
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ennetje:
    Dat lijkt me best pijnlijk! En idd, van dat wachten krijg je op den duur ook wel genoeg.... Hoop dat de afspraak een beetje gunstig valt....3 cyclussen overslaan is best veel...

Ik begin wat last van m'n borsten te krijgen, heb inmiddels 2x pregnyl gespoten, dus de bijwerkingen doen goed hun best ;) voel ook allerlei krampen... Kan ook alle kanten op gaan...,
    Ben idd best relaxed.. Ben ik eigenlijk altijd wel geweest, vind het wel heel spannend hoor...!! :D

Hoop dat ze een eitje vinden turngirl! :)

Deel Deze Pagina