Ja nu ongesteld. Balen, wij zitten er helemaal doorheen, dinsdag op woensdagnacht plotseling overlijden van de stiefvader van m'n man en nu dit nog. Nu eerst alles op een rijtje krijgen en nu een rustpauze ingelast... Sorry voor m'n egopost. Ik zal de komende dagen weinig reageren hier.
Ag jeetje meid! Wat verschrikkelijk. Gecondoleerd en veel sterkte voor jullie. Kan me goed voorstellen dat jullie er even helemaal doorheen zitten. Alle ellende valt nu samen. Dat je hier weinig reageert is begrijpelijk. Neem de tijd voor elkaar en ik denk dat die rustpauze verstandig is. Nogmaals veel sterkte en een dikke digitale knuffel
Ach wat erg zeg! Gecondoleerd en sterkte. Ook met het een plekje geven van weer een mislukte poging... ik weet hoe erg het is... Dikke knuffel voor je!
Aah nee Turngirl, wat erg, gecondoleerd met het verlies... Verstandig om even een rustpauze in te lassen, hoe moeilijk misschien ook. Eerst dit een beetje zien te verwerken... Ook vanaf hier een dikke knuffel!
Hoi Dames. Hoe gaat het met jullie allemaal. Je hebt toch binnenkort je eerste echo, of naja eigenlijk 2e hihi miekje? Ik mag zaterdag testen maar ik denk niet dat het is gelukt hoor, voel helemaal niks. Toen het vorige maand ingenesteld was had ik.direct symptomen . Extreem moe, misselijk, rugpijn, krampen, zere borsten en helemaal geen pukkels, Nu heb ik sinds vandaag gevoelige borsten maar dat komt denk ik door de pregnyl en ik heb juist veel pukkels. Verder helemaal geen klachten. Moet ook eerlijk zeggen dat ik het sinds deze ronde echt een beetje losgelaten heb. Ben er helemaal niet zo mee bezig. En opzich is dat best fijn
Hoi Meliszy, goed dat je het een beetje los kunt laten. De meeste meiden die dat schreven, bleken zwanger te zijn Het kan allemaal! Ik mag vrijdag weer heen voor de eerste echo! Woensdag de uitslag gekregen van de poliepen, gelukkig goedaardig! Miekje, lukt het een beetje te genieten op vakantie?
Yes! Goed nieuws ennetje!!! Spannend Meliszy... Ik was er ook van overtuigd dat ik niet zwanger was.... En kijk nu! Ik voel me aardig goed, heb wel last van m'n darmen in de zin van verstoppingen en dan weer diarree.... Heel vervelend, vooral als je in t laatste geval in een restaurant zit... Hebben dinsdag 29/7 de echo.... Heel spannend allemaal hoor! We zitten nu op curacao en hebben hier ook Nederlandse artsen dus als er iets is kunnen we daar ook terecht... En ik kan t noodnr. Van t z'huis in NL dag en nacht bellen..
Hoi dames, Wil ennetje even veel succes wensen voor morgen en miekje voor dinsdag. Allemaal weer spannend! Ik mag overmorgen testen maar alles wijst erop dat ik ongesteld word, de vorige keer een dag voor de testdatum en ik denk nu weer. Heb steeds menstruatiekramp en dan gauw naar de wc maar dat is al 2 dagen zo wn totop heden nog geen bloed. Mijn borsten doen wel pijn. Frustrerend dat de symptomen van een zwangerschap hetzefde zijn als die van een naderende menstruatie haha. We zullen zien...
Meliszy wat ontzettend frustrerend zeg. Gadver. Ik hou nog wel even hoop voor je hoor! Ennetje heel veel succes! Miekje jij veel succes en hopelijk plezier dinsdag. Hier een drukke week gehad. Onze kleine meid is zaterdag een jaar geworden. Wat is het snel gegaan en wat gun ik het jullie ook zo. Dinsdag voor het eerst weer mijn menstruatie. Dat heb ik niet gemist Meiden fijne avond. Ik denk aan jullie. Liefs
Ennetje, succes voor morgen! En meliszy, nog even volhouden. Mijn duimen draaien voor je dat de menstruatie uitblijft. Hier verder weer aardig goed. Wel lekker om deze maand even geen poging te hebben, maar gewoon lekker rust. Liefs
Ongesteld... Laat de teleurstellngen van vandaag geen schaduw werpen op de dromen van morgen las ik net op mvm op mijn facebook. Nou... ik heb het er even mee gehad!
Ach nee, Meliszy, wat k*t om het zo maar te zeggen! Huil flink uit, en wees lief voor jezelf. Je bent vrij toch vandaag? Het is prutweer, dus kruip lekker op de bank met een pot thee en chocola... Stom gedoe!
Hallo meiden! Mag ik hier inspringen/inhaken en meekletsen? Wij zijn net weer gestart voor een broertje/zusje! dmv icsi in mnc. vanmorgen de eerste echo gehad! Spannend weer allemaal.
Meliszy, wat ontzetten klote... Baal maar flink de komende dagen en succes met het verwerken hiervan! Heyitsme, welkom, natuurlijk mag je hier meekletsen!
Dankjewel meiden, Ik heb niet gejankt, wel flink gebaald natuurlijk. Ben lekker naar mijn beste vriendin gegaan. Ze is zwanger en over 2 dagen uitgerekend en we hebben een hele gezellige dag gehad. Nu gaat mijn focus naar haar. Ga namelijk de kraamzorg bij haar doen. Even voor de dames die dat niet weten, ik ben verpleegkundige met een half jaar werkervaring op de kraamafdeling en verloskamers. Vandaar dat ik de kraamzorg bij haar doe. Ennetje, hoe is jouw echo gegaan??
Knap van je hoor Meliszy! En bijzonder dat je de kraamzorg gaat doen bij je vriendin! Welkom Heyitsme! Hebben jullie voor jullie eerste kindje ook icsi in eigen cyclus gedaan? Wij zijn gek op succesverhalen Op de echo vanochtend was nog weinig te zien helaas, zondag weer terugkomen...