Wie ook IVF/ICSI MNC (=eigen cyclus)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door klaasje, 7 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    @wishfullthinking...ik heb wel vaker een langere cyclus gehad maar sinds we in de mmm zitten eigenlijk niet echt meer... maar goed het is niet anders...
    ik heb wel een eisprong gehad maar hebben de rond afgeblazen omdat het te lang duurde...maar denk dat het wel maar 1 eitje was uit eindelijk...

Vanmiddag te horen gekregen dat we oom en tante zijn geworden, van een meisje... hun 2de kindje in 2 jaar tijd... hartstikke leuk maar ben ook ontzettend verdrietig... of dat eerlijk is weet ik niet...maar kan het gevoel niet negeren...

2. jcd83

jcd83 Actief lid

12 aug 2012
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    @deb27: ik denk dat dat gevoel heel normaal is hoor...
    Ik heb er ook wel vaak last van... Maar meer wanneer iemand verteld dat ze zwanger is. En de meeste leeftijdsgenootjes zijn inmiddels zwanger van de tweede of derde.
    Ik gun het ze allemaal hoor, maar gun het mijzelf zo langzamerhand ook wel ;)

Euh... ik vind het wel lastig bij houden hier hoe ver iedereen is... Ligt dat aan mij? Misschien is het handig om het even in een soort van schema te zetten? Of hebben jullie er geen last van? Ben er natuurlijk ook later bij gekomen dus zit nog niet heel erg in ieders situatie... (Sorry!!)

Wel heel bijzonder om meerdere eicellen te hebben in de eigen cyclus denk ik! Dan heb je wel meer kans!
    Ik was de laatste keer al blij dat er in ieder geval één was... haha!

4 Pogingen gehad, dat gaat idd wel snel. Ik denk dat als poging nr 5 niet lukt poging nr 6 wel erg spannend gaat worden... Die 'moet' dan wel goed gaan. Heb op dit moment nog niet zoveel zin in de gewone ivf......

3. cindy1983

cindy1983 Lid

15 jul 2012
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    vanmorgen weer heen geweest dag 13 en eitje was nu 13 mm, hij past zich aan op de dag :)
    Ik mag morgen beginnen met prikken en moet vrijdagochtend weer heen.
    Ik ben ook een beetje kwijt wie hoe ver is allemaal.
    Succes allemaal
    xx

4. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    hoi dames ...ff snel ....

Gisteren de waardes te laag voor de punctie ..lh 3,4 .. E2 600

Vandaag lh 5,4 en E2 1140 dus vanavond de pregnyl zetten .. vrijdag de punctie ..

moeten jullie nu ook 5000 eenheden pregnyl zetten voor de punctie?? .. dit was altijd 10000 .. maar blijkbaar veranderd??

Liefsss

5. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    wel een goed idee zo'n lijstje, had ik zelf ook al aan zitten denken...
    wat moet er allemaal in het lijstje staan, gewoon onze naam, welke ronde en hoever we zijn in het traject?

Deb27, ronde 3, 1ste echo fm donderdag 23-8

is dat een idee?

6. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    goed idee, ik kopieer jou en typ mijn zin erbij.

Sjenaica, ronde 6 : eerst echo vrijdag 24-8

@wish, het klopt dat pregnyl verlaagd is naar 5000 dit omdat het slecht leverbaar is.

7. jcd83

jcd83 Actief lid

12 aug 2012
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    :D Doe ik dat ook! (Blij dat ik niet de enige ben die het niet bij kan houden ;))

Ik moest de laatste keer idd ook 5000 eenheden spuiten (ook na de terugplaatsing). Voor de punctie had ik nog de pregnyl, na de terugplaatsing had ik dat andere 'namaak' spul. Vond die laatste wel veel makkelijker en minder pijnlijk! Misschien ook doordat je het met een ander idee spuit....

JCD83: ronde 5; eerste echo maandag 27-8

8. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    Hey dames,
    Vannacht raar gedroomd. Er zaterdag drie follikels en ook drie eitjes. Allemaal bevrucht en allemaal teruggeplaatst omdat ze aan elkaar zaten... Heel raar! Komt vast door jullie verhalen! Haha.
    Ben momenteel een beetje angstig dat er nooit een bevruchting plaats zal vinden. Ik ben echt een positieve denker, maar wat als het tussen zijn zaadje en mijn eitje gewoon niet klikt?! Ik weet dat ik nog maar één icsi mnc heb gehad, maar het beangstigt mij wel.. Rotgevoel!

Selam: ronde 2; na eerst volgende menstruatie (ieder moment)

9. cindy1983

cindy1983 Lid

15 jul 2012
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi selem ik snap je heel goed hoor, ik ben daar ook heel bang voor.
    Ik ben vanmorgen weer begonnen met spuiten en moet morgenvroeg weer heen. We houden goede hoop!!

Selam: ronde 2; na eerst volgende menstruatie (ieder moment)
    Cindy:ronde 3, 23-8 begonnen met spuiten, 24-8 fm

10. wishfulthinking

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    @ selam .. dat gevoel ken ik ook ..en is heeeel begrijpelijk .....
    wij hebben van de 4 pogingen tot nu toe nog maar 1 terugplaatsing gehad .. waarvan
    1x geen bevruchting
    2x geen eicel gevonden

er woont tegen over ons ook een stel die tegelijk begonnen zijn met ons .. ook ivf/icsi mnc .. 5x punctie .. geen enkele x bevruchting ..
    zij hebben de 6e poging niet meer gedaan en zijn overgestapt naar de gestimuleerde cyclus!

toen ik dat hoorde(waren wij met de 4e poging bezig) brak bij mij ook het zweet wel uit .. en zakte mijn optimisme ook naar een dieptepunt ..ut geweten dat gaat knagen stel je nu eens voor dat?? .. in mijn achterhoofd ben ik mij al aan het voorbereiden op de gestimuleerde cyclus .. is dat een raar idee??

@deb jij de eerste echo weer gehad?? .. was er al iets te zien??

@cindy jij morgen voor de 3e fm meting?? .. misschien zien we elkaar nog wel .. ik neem morgen ook weer eens plaats in de beruchte wachtkamer daar :p

en maar duimen duimen en nog eens duimen

@ sjenaica jij ook morgen heen zie ik .. hopen dat er weer mooi eiblaasje mag zitten .. misschien ook tot morgen... afhankelijk hoelaat je moet natuurlijk ;)

Liefs

Deb27 : ronde 3, 1ste echo fm donderdag 23-8
    Sjenaica : ronde 6 : eerst echo vrijdag 24-8
    JCD83 : ronde 5; eerste echo maandag 27-8
    Selam : ronde 2; na eerst volgende menstruatie (ieder moment)
    Cindy : ronde 3, 23-8 begonnen met spuiten, 24-8 fm
    Wish : ronde 5, 24-08 punctie

11. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    @Selam, dat gevoel heb ik ook gehad... de eerste keer was er gelijk geen bevruchting en de tweede keer wel...wat was ik blij want dat betekende dat het zaadje en eitje wel een match waren... maar helemaal begrijpelijk hoor....

vanmorgen een echo gehad op dag 8... gezien mijn te dunne baarmoederslijmvlies had zij zoiets van dat word hem niet totdat ze mijn eierstokken ging bekijken... daar zat al een eitje in van 14 mm en een mogelijke cyste van 17 mm.... dus morgen terug komen... wel al begonnen met spuiten... gaat er snel zo..had het door de vorige cyclus niet zien aan komen... hihihi

12. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Deb27 : ronde 3, 23-8 begonnen met spuiten, 24-08 2de fm echo.

13. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    Menstruatie: check!!!:)

14. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    Jeetje, dit is echt inzichtelijk!!!
    @wish: morgen punctie! Oh, spannend joh!! Heel veel succes morgen! Zal aan je denken!

15. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dit is zeker makkelijk! Misschien is het makkelijk dat als er iets veranderd is bij jezelf om het hele lijstje weer te kopieren en die verandering aan te passen:( Zo blijft iedereen up to date;)

Selam eindelijk ongi! Nu kan je weer af tellen. Moet je op dag 10 voor echo?

Wish ook veel suc6 van mij morgen! Ik ga duimen voor je!

16. cindy1983

cindy1983 Lid

15 jul 2012
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    wish heel veel succes voor straks, altijd weer super spannend.
    selam wat kan een menstruatie dan ineens welkom zijn he :)
    deb wat gaat dat snel ja bij jou nu, op dag 8 al een eitje van 14 mm, heb je dat al eens eerder gehad? Ik ga altijd pas op dag 11/12 heen voor eerste echo en moet dan meestal nog een keer heen voordat ik mag beginnen met prikken.
    gebruiken jullie elke maand nieuwe gonal f? Of ook wel eens een restje van wat over was van die maand ervoor??

17. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Succes met de punctie!

18. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    Ook van mij: veel suc6!!!

19. jcd83

jcd83 Actief lid

12 aug 2012
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Wish: hoe is het gegaan? Ben waarschijnlijk te laat om je succes te wensen maar heb wel aan je gedacht hoor!! Hoop dat alles goed ging!!!

Ik moet meestal ook meerdere keren terug komen voordat het eiblaasje groot genoeg is... De vorige keer was ie op dag 11 ineens groot genoeg. Toen hoefde ik nog maar 1 keer terug te komen voor de 18 mm en toen de keer daarop gelijk de punctie al!
    Deze keer viel dat in mijn vakantie. de vorige keren was ik aan het werk en moest ik 'tig' keer heen.... Stom dat het in de vakantie dan wel zo snel gaat. Nou ja, was er ook wel blij mee natuurlijk!

Volgens mij heb ik 2 x gehad dat ik nog wel Gonal F over had. 1x had ik em toen niet in de koelkast bewaard na de laatste spuit (volgens mij) en 1x wel nog gebruikt. Maar weet het niet eens zeker meer.... Opzich kan het wel natuurlijk...

20. wishfulthinking

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    #240 wishfulthinking, 24 aug 2012
    Laatst bewerkt: 24 aug 2012
    hallo dames,

de punctie is goed verlopen hoor .. links aangeprikt
    rechts ook geprobeerd aan te prikken maar na 4 x prikken :$ nog geen vloeistof int buisje toen heb ik gezegd stop er maar mee!

Het moet wel leuk blijven! ;)

En JAAAAAAAAAAAAA er is een eiblaasje gevonden :D
    zondag het beruchte telefoontje tussen 9 en 10 uur !

duimen maar weer!!

Deze ronde gewoon nog puregon gebruikt .. dus die vraag over gonal-f kan ik niet beantwoorden..

@ deb ... hoe is je FM gegaan? woww op dag 8 al 14mm?? das snel en hoe is het met de cyste?? aan het slinken???

@ cindy dezelfde vraag hoe is je fm gegaan??

is er al een punctie datum in aantocht dames???

@ sjenaica...1 fm gehad was er al iets te zien ???

@ selam.. de duivels aangebroken.. hoeraaaaaaa .. op naar nieuwe poging .. hopelijk de laatste ;)

Wish : ronde 5, 24-08 punctie ----> eiblaasje gevonden

Deel Deze Pagina