Wat knap dat je dat kan meliszy! Ik hoop op een mooie en bijzondere kraamtijd voor jullie! Bedankt voor het Welkom! Ennetje klopt. We hebben een zoontje mogen krijgen dmv icsi mnc! 4e ronde, 2e tp was het! Enorm verrast dat het zo snel was gelukt!
Wat ontzettend k** meliszy. Wat super mooi dat je bij haar de kraamzorg gaat doen. Ennetje hopelijk is er morgen meer te zien. Welkom heyitsme. Knap dat je het icsi traject weer aan gaat.
Meliszy, wat lief dat je zo aan me denkt Er was een follikel van 11 mm te zien en eentje van 10 mm. Dinsdag weer terug... Zou leuk zijn als ze allebei 'mee gaan doen', maar dat is nog afwachten natuurlijk. Het komt allemaal iets trager op gang dan de vorige keer. Heyitsme, wauw, wat een geluk hebben jullie inderdaad gehad! Hopelijk gaat het nu weer zo voorspoedig
Waardeloos weer Meliszy! Goed dat je lekker afleiding hebt gezocht. Super leuk dat je gaat kramen bij je vriendin! Gezellig en afleiding voor jou! Zie je er ook niet een beetje tegenop?
Ennetje, dat zou inderdaad mooi zijn dat ze beide mee gaan doen. Dat kan wel een oorzaak zijn dat het niet snel groeit deze ronde. Had ik vorige keer tenminste wel, hoop met je mee!
Ennetje heb je een wat langere cyclus? Ik denk dat wij het geluk hebben dat ik "niks mankeer", als ik het zo mag zeggen, en mijn vriend voordat hij kanker kreeg dus ook gewoon vruchtbaar was. Maar het blijft gewoon superspannend, je bent er zo mee bezig.
Mijn cyclussen variëren tussen de 24 en 28 dagen ongeveer. Cyclus hiervoor was 24 dagen, maar nu lijkt hij wat langer te worden. Morgen zit ik op dag 12 en heb ik de derde echo. En nog niet begonnen met spuiten dus, terwijl ik vorige keer de punctie al op dag 14 had... Ben benieuwd! Hoe verlopen jouw echo's Heyitsme?
Ik heb een cyclus van 35 dagen, nooit langer, wel eens korter. Zit nu op dag 14 (derde echo net gehad) en er was vanmorgen een eitje die wat groter was dan de rest (11 mm) Afgaande op onze vorige rondes gaat deze ook gewoon lekker doorgroeien. (ik hoop het) Nog niks hoeven spuiten of prikken. Maar het kan soms ook ineens anders lopen is mijn ervaring! Blijft weer spannend he! t is afwachten, en vertrouwen op je lichaam.
Helaas geen goed nieuws... Er zat een bloedstolsel in het vruchtzakje en het embryo was te klein voor wat het nu zou moeten zijn.... De verwachting is dat we het gaan verliezen... Volgende week weer komen en dan bekijken wat er dan moet gebeuren.... Pffffff
Nee toch Miekje, wat erg... Van euforie naar verdriet, zo oneerlijk dit, na alle moeite... Ook geen kloppend hartje? Hoe ver ben je nu?
Nee ook geen kloppend hartje.... Ik ben nu 7.4 weken..... Waarschijnlijk is het na 6 weken al gestopt met groeien... Het is idd heel verdrietig... We zijn er allebei flink ondersteboven van.. Nu maar afwachten....
Pff jeetje, ik vind het zo oneerlijk! Ik hoop dat jullie troost kunnen vinden bij elkaar. Ik leef met jullie mee en geef je in gedachte een dikke knuffel.
Ohhhhhj nee Miekje, wat vind ik dit verschrikkelijk voor jullie! Het is niet eerlijk Heel veel sterkte en ook sterkte met weer een week spanning pfff...
Miekje hoe is het nu? Misschien een beetje een vraag naar de bekende weg... vandaag weer echo gehad. Bms was goed gegroeid en follikel van 11 mm naar ruim 16 mm! Morgen dus weer een echo. net de Gonal F en cetrotide weer voor het eerst gespoten. De cetrotide jeukt alleen nu. Is wat rood en dik. Herken ik niet van eerder. Iemand?
Heyitsme, dat is zeker super snel gegroeid. En dat rood en jeuk herken ik zeker van de cetrotide. Heb ik elke keer ook gehad, hield bij mij zeker nog 1,5uur aan en was bij houdingswisseling pijnlijk. Is gewoon een erg vervelende bijwerking