Wie ook IVF/ICSI MNC (=eigen cyclus)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door klaasje, 7 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ennetje

Ennetje Actief lid

19 aug 2013
    335
    0
    16
    Heyitsme, we gaan aardig gelijk op. Ik zit vandaag op cyclusdag 14 en had nu een eiblaasje van 15 mm, dus ben ook begonnen met spuiten. Alleen moet ik zaterdag weer terugkomen. Maandag waarschijnlijk de punctie.

Ze dacht alleen nog/weer iets te zien in mijn slijmvlies :( Maar ze wist het ook niet zeker, kon de volgende keer ook wel weer weg zijn. Verdorie, hoop toch niet dat daar nog steeds of weer een poliep zit, of een verkleving of wat dan ook. Bah.

2. Miekje30

Miekje30 Actief lid

29 apr 2014
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het gaat goed hoor.... Wel wat last van de zwangerschapshormonen die nog in m'n lichaam zitten... Verder wel ok! Probeer door te gaan en positief te blijven. Ik kan zwanger worden en dat is ook al een stap verder....

Hoe is t met jou ennetje? Al een idee wanneer de punctie is?

3. Miekje30

Miekje30 Actief lid

29 apr 2014
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Och lees t nu pas.... Sorry.. Doe ik t weer he haha... Ok.. Maandag waarschijnlijk punctie dus... Hoop dat t geen poliep of Iets ander is... Waarom gaat t nooit eens volgens t boekje he.... Pffff ik duim voor je meid!

4. Miekje30

Miekje30 Actief lid

29 apr 2014
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Certrotide jeukte bij mij ook! :(

5. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    Hmmm Ennetje dat is niet leuk, hopelijk geen rare dingen!

Miekje, het weten dat het kan is vast al een soort van geruststelling?

De jeuk van de cetrotide is inderdaad een uur a anderhalf, en dan weer over gelukkig!

Vanmorgen dus weer echo gehad, hoegfde alleen cetrotide te spuiten en de Gonal F niet, ei was al 18 mm! Dus wordt vanmiddag gebeld voor het tijdstip van de punctie (zondag) en Pregnyl. Gaat ineens heel snel...

We hadden ons nog verslapen (zoontje en ik) Normaal is hij altijd 6 uur a half zeven wakker, Maar meneertje had ons wakker gehouden van 12 tot half 4 vannacht... Kon ik om 10 uur nog wel terecht gelukkig, maar was flink haasten haha!

6. Ennetje

Ennetje Actief lid

19 aug 2013
    335
    0
    16
    Hier vanochtend ook jeuk van de cetrotide, maar ik was vergeten het er een half uurtje eerder uit te halen :) Als ik dat wel doe, heb ik er geen last van.

Fijn Heyitsme, zondag de punctie. Zie je er tegenop? Ik mag dus hopelijk maandag... Maar eerst morgen nog een echo, lekker vroeg ;)

Goed zo Miekje, goede instelling. Al lijkt me dat verdraaid moeilijk... Wanneer moet je weer heen? Nog steeds zwangerschapshormonen?

Meliszy, hoe is het met jou? Op welke dag mag jij weer heen? En hoe gaat het met je vriendin? Nog niet bevallen?

Turngirl, nog aan het 'genieten' van jullie pauze?

7. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    Altijd leuk die echo's in het weekend.
    Als ik werk dan is vroeg juist prettig!

Hmm ik kijk er nu nog niet tegen op, komt zondag wel haha. Ik laat het gewoon over me heen komen. 't is niet anders. De momenten erna vond ik eerder spannender, wachten op de uitslag of er wel of geen eicel was.

Moet alleen nog een oppas zien te regelen, en dat gaat lastig worden, iedereen is op vakantie...

Hebben jullie het allemaal vertelt op het werk?
    Ik de vorige keer wel, maar dat was ook echt nodig.
    Inprincipe hoef ik het qua werkuren niet te vertellen, ik mag ze zelf indelen, werk op maandag tm woensdag... Maar eerst nog genieten van nog 2 weken vakantie!

8. Turngirl

Turngirl Actief lid

23 feb 2014
    233
    0
    16
    Ja geniet nog lekker van onze rustpauze! Wel raar om hier te lezen dat iedereen weer om de dag heen moet en wij ervoor hebben gekozen om dit juist even niet te doen. Intussen het leven hier weer opgepakt. Gaat goed. Net terug van 2 nachtjes op de camping.
    Miekje, wat goed dat je zo'n instelling hebt. Die teleurstelling die jullie gehad hebben is niet niks.
    Heyitsme en ennetje, succes met jullie punctie.
    Ennetje, de cetrotide vergeten eruit te halen? Koelkast bedoel je? Cetrotide mag je toch bewaren bij kamertemperatuur... En al meer duidelijkheid of het niet weer een cyste o.i.d. is?

9. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    Geniet even lekker van die pauze Turngirl, even de zinnen verzetten en tijd samen.

cetrotide is op kamertemp ja, de pregnyl haal ik er wel even een half uur van te voren uit straks haha. Moet om 00:45 spuiten.

10. Turngirl

Turngirl Actief lid

23 feb 2014
    233
    0
    16
    Pff mooie tijd om te spuiten... Haha dus wat later op de ochtend de punctie. Dat is wel fijn. Tenminste dat vond ik. Ivm de reistijd ook trouwens. Laatste keer had ik 8.30u de punctie en moet een uur rijden. Dus heb net zo lief wat de punctie. Maar dat is wel extra zenuwen kweken op die ochtend ;)
    Succes in elk geval met de pregnyl, die vond ik ook nooit fijn...

11. Miekje30

Miekje30 Actief lid

29 apr 2014
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben op z'n tijd nog wel heel verdrietig hoor, maar idd zwanger worden lukt... Dus ik geloof echt nog steeds dat het nog een keer gaat lukken!

Ik moet dinsdag weer komen.... Heb nog steeds de kwaaltjes en heel af en toe verlies ik een veegje bloed, maar heb geen buikpijn en t zet ook niet door.... We wachten maar weer af...

Spannend hoor de punctie, ik vind het wachten op de uitslagen ook het meest spannend hoor... En dat telefoontje is een crime!

Ik heb het wel verteld op het werk, ik zit in het onderwijs en dat betekent dat er inval geregeld moet worden als ik naar het z'huis moet. Ze gunnen me gelukkig alle tijd die ik nodig heb :)

12. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    Oh miekje dat is fijn zeg van je collega's
    Verdriet mag er ook nog zijn natuurlijk, dat hoeft niet direct een plekje. Je lichaam zal misschien wat van slag zijn?
    De uitslag ja pffff, de poging van ons zoontje waren er dus in totaal 4, waarvan er 2 keer geen eicel gevonden was. Dus daar denk ik nu steeds aan.

De pregnyl is geen fijne nee. die heb ik niet gemist!

Vandaag even leuke dingen doen, en morgen zien we wel weer!

Wij wonen dichtbij het UMCG, normaal 20 minuten rijden tenzij spits. Dat is ideaal. om 10.45 de punctie ja.

13. Turngirl

Turngirl Actief lid

23 feb 2014
    233
    0
    16
    Heyitsme, succes met de punctie straks! Hopelijk vinden ze de eicel!

14. Ennetje

Ennetje Actief lid

19 aug 2013
    335
    0
    16
    Heyitsme, punctie al achter de rug?

Ik heb morgen de punctie, spannend weer!

15. Turngirl

Turngirl Actief lid

23 feb 2014
    233
    0
    16
    Ik zat me gisteren te bedenken, wanneer wij deze maand een nieuwe poging gedaan hadden wij ook nu ergens de punctie gehad. Vanmorgen ovulatietest gedaan en deze was knalpositief... Dus we weten wat ons te doen staat ;)
    Ennetje, jij ook succes met de punctie morgen!

16. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    Ja. Punctie zit er weer op! En een mooi eicelletje gevonden!

Nou turngirl. Lekker klussen!

Ennetje ik wens je alvast succes!

17. Turngirl

Turngirl Actief lid

23 feb 2014
    233
    0
    16
    Fijn dat de punctie erweer opzit! Viel het mee? Fijn dat de eicel is gevonden. Dat blijft altijd spannend. Nu wachten op het telefoontje dinsdagochtend.

18. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    Het viel mee. Prikje zelf valt ook mee. Het geduw enzo vind ik vervelender. Bloedt alleen wat meer dan ik gewend ben.
    Maar ze moesten ook 2 keer prikken.

19. Turngirl

Turngirl Actief lid

23 feb 2014
    233
    0
    16
    Hmm oke dat is balen. Prikje vindt ik vaak ook wel meevallen. Dat bloeden hoort er inderdaad wel bij... Trekt wel weer weg. Maar laat je vandaag in elk geval maar lekker verwennen ;)

20. Meliszy

Meliszy Actief lid

30 dec 2012
    454
    0
    16
    Vrouw
    Verpleegkundige kraamafdeling
    provincie groningen
    Sorry dames dat ik niet veel heb gereageerd, mijn beste vriendin is woensdag bevallen dus daar ben ik nu aan het kramen en daarnaast ook nog werken en mijn paarden doen. Dus heb het heel druk.
    Heyitsme, super dat er een eicel gevonden is, ik hoop op een mooi embryo voor je.

Ennetje, veel succes met de punctie he!

Deel Deze Pagina