Hier alles goed. Je kunt merken dat het vakantie is rustig op de forums. Bij jou ook alles goed? Nog lekker aan het broeden?
Hier gaat het met ups en downs... Valt me mentaal allemaal behoorlijk zwaar... Maar moeten hier doorheen.... Dinsdag weer naar t ziekenhuis, er is overigens nog steeds niks gebeurd.. Pfffff daar word ik ook onzeker van... Vanmorgen wel goed nieuws van een goede vriendin, zij zit ook in ivf traject en zijn nu na een miskraam weer zwanger! Geeft mij ook weer hoop! En ben echt oprecht blij voor hun!
Bah, miekje. Wat vervelend zeg. Gefeliciteerd met je vriendin, ik hoop dat alles goed gaat. Gisteren bij de fm had ik 2 eicellen 1 links en 1 rechts van beide 12 mm. Morgen moet ik weer terug komen. Als ze beide doorgroeien worden beide eierstokken dus gepuncteerd. Ik hoop dat ze me voldoende pijnbestrijding willen geven. Ik ben heel slank (54 kg) dus fentanyl en dormicum zou voldoende moeten zijn maar dat is het niet bij mij. De dormicum doe ik helemaal niks op en de 1,5 ml fentanyl is ook niet voldoende. Bij de 2e punctie kreeg ik 2,2 ml fentanyl maar toen kreeg ik een ademstilstand, iedereen in paniek en nu zijn ze dus zoekende wat wel werkt bij mij. Bijzonder mens ben ik haha
Een ademstilstand??? Wat eng!! Krijg je een soort roesje ofzo? Wat goed dat je eicellen nu goed groeien!! Zou mooi zijn als ze 2 kunnen aanprikken! Spannend hoor!
Begrijpelijk Miekje dat je leven met ups en downs is momenteel. Maar fijn van het goede nieuws van je vriendin. Hoop blijven houden is belangrijk! Meliszy dat is spannend! Hoop voor je dat ze beide mee blijven doen. En de juiste pijnbestrijding voor je gaan vinden!
Ja ik heb medicijnen gekregen ( maagzuurremmers) die je vaginaal moet inbrengen. Moet het 2 dagen gebruiken en over 2 weken terugkomen... Ga er morgenochtend mee beginnen... En dan hopen dat t loskomt...op de echo leek t er wel op... Wil het heel graag een plekje geven en weer verder. Blijf morgen lekker een dagje thuis op de bank!
Ik hoop dat het spontaan gebeurt Miekje, lijkt mij veel beter ook het verwerken. Super nieuws van je vriendin zeg! Oei meliszy! dat klinkt freaky zeg! Hoe is het nu ja? En bij jullie turngirl en ennetje? hier nog (hopelijk aan het broeden) nergens last van eigenlijk, gister alleen wat buikpijn. voor de rest bezig met bezigheidstherapie, maart valt me weer zwaar tegen geloof ik...
Spannend meliszy, dus vanavond de pregnyl... Hier nog lekker rustig. Volgende week zit m'n eerste maand rust er alweer op. Dan doen we nog een maand rust... Anders zitten we met de echo's etc, we gaan dan op vakantie dus gaat niet lukken.
Oeh spannend Meliszy!! Ik ga duimen voor een prachtig eitje! Wanneer is jouw testdatum heyitsme? En hoe voel je je?? Geniet lekker van jullie pauze turngirl! Ik heb uiteindelijk toch medicijnen moeten nemen... De miskraam is op gang gekomen... En hoe gek t ook klinkt, ik kan nu verder en het uiteindelijk een plekje geven...
De pijn is opzich te doen met een kruik en paracetamol, maar het is niet echt een pretje Hoop wel dat het snel beter wordt..
Hopelijk heb je snel minder last Miekje. Gelukkig komt het nu zelf ook op gang. Sterkte daarmee he! Mijn testdatum is trouwens de 20e! Meliszy alvast succes morgen! Turngirl nog een maand rust, geniet ervan meid. Het is slopend zat alles bij elkaar. Vandaag de laatste pregnyl 1500 gespoten. Ik heb buikpijn en rugpijn en zere borsten bij vlagen. Dus ik ben niet zo positief. Vooral zelfbescherming denk ik. Bleh. Stomme wachten ook. Gewoon nog 7 dagen (of minder)
Dankjewel meiden, Miekje, hopelijk kun je het een plekje geven en wel vertouwen blijven houden in de volgende rondes. Het zal niet makkelijk zijn voor je. Veel sterkte!