Hai dames, de punctie ging weer niet vanzelf maar er was wel een eicel gelukkig! Net telefoon gehad, om half 12 de terugplaatsing!!!! Alweer een terugplaatsing, wat een wonder. We zijn zo blij!
Balen dat die puncties bij jou altijd zo lastig zijn meliszy. Maar goed nieuws dat je zo weer een tp hebt! Ik ga voor je duimen dat deze wel blijft plakken. Liefs
Fijn Meliszy! Weer een terugplaatsing! Het beste medicijn voor een vervelende punctie Heyitsme, hoe voel jij je? Nog maar drie nachtjes slapen toch? Werd jij in het verleden al voor de testdatum ongesteld of niet? En als ik het goed begrijp heb jij toch steeds wel een behoorlijk goede kans, omdat het zaad van je vriend in orde is. Ik duim voor je! Miekje, hoe voel jij je? Heb je komende week weer een echo om te kijken of alles schoon is? En wil je dan meteen weer beginnen? Of wordt aangeraden om eerst nog een cyclus over te slaan? Turngirl, gaat best snel voorbij hè, zo'n cyclus? En nu eerst lekker op vakantie! Wanneer gaan jullie? Ik ben gisteren ongesteld geworden, dus waarschijnlijk mag ik zaterdag komen voor de eerste echo. Morgen maar even bellen. Ik hoop op een normale cyclus deze keer, zodat ik op ongeveer dag 14 de punctie heb. Want wij willen rond de eerste twee weken van september op vakantie (ja, alweer haha). Wel spannend hoor, de laatste poging in eigen cyclus... Ik hoop zo dat we geluk hebben en niet over hoeven te gaan op de grote behandelingen... Maar als ik realistisch ben is die kans helaas niet zo groot. We zullen zien...
Een terugplaatsing is idd hét medicijn na een vervelende punctie! Spannend zeg Ennetje.. We fijn dat jullie weer mogen beginnen... En de laatste in dit traject... Ik ga extra hard duimen dat je niet de hyperstimulans hoeft te doen Ik voel me redelijk... Toch nog veel krampen, en dat valt fysiek best zwaar, ben er nu wel een beetje klaar mee... De arts zei dat het wel 2 weken kan blijven rommelen... Mijn cyclus moet eerst weer op orde zijn voordat we mogen beginnen... Dus eerst menstruatie afwachten...
Ennetje bij de eerste tp was ik op dag 10 al ongesteld ja. De 2e tp was ons zoontje! Vl zijn zaad is goed ja. 17 jaar terug had hij kanker en is daardoor daarna onvruchtbaar geworden. Hij heeft destijds zijn zaad wel in laten vriezen. In principe functioneert alles bij mij normaal. Tsja nog 3 spannende nachtjes. Volop klachten zeg maar. Maar ik durf amper te hopen nog
Spannend allemaal heyitsme. Ik zal voor je duimen. ennetje, wij gaan 1 september een midweekje naar noord-Limburg op vakantie. En ja zo'n rustmaand gaat snel voorbij. Al had ik wel deze maand beetje zitten rekenen etc wanneer de punctie enzo zou zijn. Maar toevalliger wijs was dat anders vrijwel gelijk met heyitsme en dan dus ook met jou. Ik verwacht morgen mijn ongi.
Hier sinds gister minimaal bruinverlies. Vanmorgen een test gedaan. 1 dag te vroeg en een heeeeeel licht streepje. Misschien de pregnyl nog. Ik ga kijken of de ongi vandaag doorzet. Anders test ik morgen gewoon nog een keer. Heb t gevoel niet zwanger te zijn hoor.
Hmm ongesteld worden is niet de bedoeling natuurlijk Streepje zou niet meer van de pregnyl moeten kunnen komen. Hopelijk is het bruinverlies vals alarm en heb je morgen een duidelijkere streep! Ik blijf voor je duimen!
Mn menstruatie zet nog niet echt door. En heb echt t idee op ontploffen te staan! Volle bolle buik! Nog maar even afwachten.
Ik hoop zo voor je dat je niet ongesteld wordt en vandaag een duidelijkere test hebt! Duimen draaien!