Wie ook IVF/ICSI MNC (=eigen cyclus)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door klaasje, 7 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ennetje

Ennetje Actief lid

19 aug 2013
    335
    0
    16
    Gelukkig Heyitsme, dat zit er maar weer op en wat mooi, twee eicellen zo onverwachts! Ik duim dat ze allebei rijp zijn, dubbele kans!

Turngirl, ben je nerveus voor morgen? Bij mij zijn tijdens de derde poging zes follikels leeggezogen! En daar kwamen vier eicellen uit. Van tevoren wisten we niet dat er nog zoveel eiblaasjes mee waren gaan doen dus ik had ook geen verdoving. En dat was best pittig, maar ook weer zo achter de rug. Ja het duurt natuurlijk wel ietsje langer, maar het is te doen!

Wij zijn weer terug en nu beginnen de zenuwslopende wachtweken. De laborante was vanochtend aan de telefoon heel enthousiast: een heel mooi embryo, beter kan niet eigenlijk, zei ze! En in het ziekenhuis had ze ook een grote glimlach, een toppertje noemde ze het :D Natuurlijk hoeft dit niks te zeggen, maar het geeft wel een heel fijn gevoel!

2. Ennetje

Ennetje Actief lid

19 aug 2013
    335
    0
    16
    Miekje, hoe is het met jou? Alweer begonnen inmiddels? Of wacht je nog op je menstruatie?

En Meliszy, ik hoor ook heel graag hoe het met jou gaat!

3. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    Was dat ook in eigen cyclus???

4. Ennetje

Ennetje Actief lid

19 aug 2013
    335
    0
    16
    Klopt Heyitsme, maar dat is wel echt een uitzondering. Uiteindelijk was er ook maar eentje rijp helaas (wel een terugplaatsing).

5. Miekje30

Miekje30 Actief lid

29 apr 2014
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat een goede berichten allemaal!!!
    Wij hebben maandag alweer de eerste echo! :)

6. Miekje30

Miekje30 Actief lid

29 apr 2014
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat was even een testberichtje... mn telefoon deed de laatste tijd een beetje raar.. had ik een heel verhaal gemaakt, kon ik het niet plaatsen.
    Die laborante is idd altijd heel vrolijk... krijg ik ook altijd weer een positieve fibe van.
    We hebben weer 'zin' om weer te beginnen. Vind het ook wel weer een beetje eng hoor.... maar we blijven positief!

7. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    Heeft iemand van jullie t spoednr van umcg. Lijkt alsof ik koorts heb. Zal straks eerst even de temp meten.

8. Miekje30

Miekje30 Actief lid

29 apr 2014
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Staat op t oranje kaartje.. gewoon naar umcg bellen en vragen naar dienstdoende ivf arts

9. Miekje30

Miekje30 Actief lid

29 apr 2014
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    050 3616161 ;)

Hoop dat de koorts nog zakt!

10. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    37.8 volgens thermometer. Heb wel 2 uur terug paracetamol gehad.
    Heb geen oranje kaartje. Stom he.
    Maar bedenk me nu dat ie in mn telefoon staat. Sorry. Hihi

11. Ennetje

Ennetje Actief lid

19 aug 2013
    335
    0
    16
    Kan de punctie niet doorgaan dan als je koorts hebt?

12. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    Maar ik heb de punctie al gehad. Vandaar dat t me even niet lekker zit. Koorts door punctie? Maar misschien zie ik wel spoken.

Thanks nog miekje!!!

13. Turngirl

Turngirl Actief lid

23 feb 2014
    233
    0
    16
    Hmm, dat is inderdaad raar, heyitsme. Heb je nog gebeld dan? Wel fijn dat er 2 eitjes zijn gevonden.
    Ik ben wel beetje zenuwachtig voor morgen, vorige punctie had ik 2 blaasjes en nu dus 3. Het komt vast wel weer goed morgen. Jullie horen nog van mij!

14. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    Ik heb t even afgewacht en voel me nu weer beter!

Succes alvast meid! neem in ieder geval paracetamol! Toi toi toi!!

15. Turngirl

Turngirl Actief lid

23 feb 2014
    233
    0
    16
    Punctie viel mee. Alleen na de punctie toch even paracetamol genomen. Er zijn gewoon ook 3 eitjes gevonden, het is dus allemaal niet voor niks geweest.

16. Ennetje

Ennetje Actief lid

19 aug 2013
    335
    0
    16
    Super Turngirl, hopelijk zijn ze alle drie rijp en goed!

En sorry Heyitsme, ik was even in de war met Turngirl die de punctie nog moest hebben (oeps). Fijn dat het beter gaat!

En fijn Miekje dat je bijna weer gaat beginnen. Kan me voorstellen dat het nog spannender is nu.

17. Miekje30

Miekje30 Actief lid

29 apr 2014
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whoehoeeee turngirl!! Nu weer wachten op t telefoontje! Morgen mag ik weer! Ook meteen medicijnen ophalen en ok denk eind van de week punctie! :)

18. Turngirl

Turngirl Actief lid

23 feb 2014
    233
    0
    16
    Ja het wachten op telefoontje begint nu ook voor mij.
    Heyitsme, succes met het wachten morgen op jou telefoontje!
    Ennetje, succes met je wachtweken.
    Miekje, hopelijk is er morgen al wat te zien. En zitten we volgende week alle 4 in de wachtweken...
    Ohwja hier voel ik me wel aardig goed. Pijn neemt af, alleen nog wel aardig wat bloedverlies. Maar goed er is vandaag natuurlijk aardig wat geprikt.

19. Marije79

Marije79 Actief lid

20 mrt 2013
    123
    0
    0
    Wat gaan jullie lekker meiden! Op naar mooie rterugplaatsingen en plakkers, wordt wel weer eens tijd! Ik krijg er ook weer helemaal 'zin' in!

20. Ennetje

Ennetje Actief lid

19 aug 2013
    335
    0
    16
    Succes morgen Heyitsme!!!

Deel Deze Pagina