Wie ook IVF/ICSI MNC (=eigen cyclus)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door klaasje, 7 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    Poeh. De zenuwen zijn nu flink bezig...

Turngirl wat een super resultaat!!! Hoe gaat het nu?

Miekje. Fijn hoor, straks weer beginnen eindelijk! Duimen voor 4 op het wachtbankje?!!

Marije dat gevoel ken ik ook wel ja, weer zin hebben om tr starten!

Hoe voel jij je Ennetje?

2. Miekje30

Miekje30 Actief lid

29 apr 2014
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik duim mee!!!

3. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    Ja een terugplaatsing. 1 eicel was niet rijp. De ander wel!!

4. Miekje30

Miekje30 Actief lid

29 apr 2014
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaaa! !! Goed nieuws!!!!

5. Turngirl

Turngirl Actief lid

23 feb 2014
    233
    0
    16
    Super! Succes Zo met de terugplaatsing.

6. Miekje30

Miekje30 Actief lid

29 apr 2014
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit weer in de wachtkamer... bijzonder eigenlijk dat je steeds weer dezelfde mensen ziet zitten....

7. Marije79

Marije79 Actief lid

20 mrt 2013
    123
    0
    0
    Heyitsme, Oh wat fijn! Succes zometeen!

Miekje jij ook met je echo!

8. Marije79

Marije79 Actief lid

20 mrt 2013
    123
    0
    0
    Heyitsme wat fijn!! Succes zometeen.

Miekje, jij ook met je echo!

9. Miekje30

Miekje30 Actief lid

29 apr 2014
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zien jullie mijn berichtje ook heel klein?

10. Miekje30

Miekje30 Actief lid

29 apr 2014
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net terug uit het ziekenhuis... had 2 blaasjes van 11 mm aan de rechterkant.... bms was al wel dik... Dus even bloed afgenomen. Afhankelijk van het bloed moet ik morgen of woensdag terugkomen... Dus wachten maar weer af...

11. jcd83

jcd83 Actief lid

12 aug 2012
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo! Wat een tp's hier! Super! En tegelijk ook superspannend allemaal!!
    Succes dames!! Ik word al zenuwachtig als ik er aan denk......

@ Marije: ik ben het even kwijt, sorry... Maar heb jij nu nog cryo's? Of ga je met een nieuwe poging starten? De vierde toch?

Wij hebben nu al bijna een jaar 'rust'. Vorig jaar eind oktober/begin november de laatste tp gehad van een cryo. Een week na onze negatieve test het bericht van m'n jongste zusje en zwager dat zij zwanger waren. Dat is een periode heel moeilijk geweest. Halverwege die zwangerschap ging het een stuk beter en aan het einde werd het weer moeilijk. Tot de kleine er was (gelukkig!). Omdat het ons allemaal zo zwaar viel was het wel een reden om de behandeling voorlopig stop te zetten.
    Maar toch kun je het niet uit je hoofd zetten... Je weet dat die ene poging/kans er nog is...
    Een week na de geboorte van mijn kleine nichtje vertelde m'n oudste zus dat ze zwanger is (na 10 jaar! en een aantal iui pogingen nu spontaan). Zulke berichten geven hoop en voor haar kan ik ook alleen maar blij zijn (hoe gemeen dat ook weer voelt tegenover mijn jongere zusje...)
    In ieder geval zette het ons wel weer aan het denken... Tuurlijk dromen wij ook van het wonder van een spontane zwangerschap, maar tegelijk moeten we ook maar realistisch blijven....
    Dus: vanochtend het umcg gebeld. Pfff.......

12. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    Ja... geen idee waar dat aan ligt.

jcd83 dat is echt flink slikken he als je dat hoort.
    mijn zusje vertelde ook dat ze zwanger was toen wij 2 jaar terug bezig waren. Uiteindelijk waren we nog met zn 3en zwanger! Heel speciaal.
    houd moed he. Wonderen zijn de wereld niet uit zeg ik maar!

Toen we aan de beurt waren voor de punctie was het een 3 cellige embryo. Toen de laborante kwam vertelde ze dat het intussen doorgedeeld was en nu 4 cellig. Dat stemt positief!
    Grappig was wel dat ons zoontje mee was en ineens heel hard NEEE riep toen ze het embryo net hadden geplaatst. Dus dat zorgde voor flinke lachbuien...

13. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    Maar deze is normaal.
    Dat gaat alweer snel dan Miekje!
    Liever een keer teveel he!

14. Miekje30

Miekje30 Actief lid

29 apr 2014
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar idd... 2 vriendinnen van me zijn ook zwanger.. ben heel blij voor ze, maar is toch ook wel moeilijk hoor..

Hebben jullie dat ook gehad? Met meerdere folikels al dik bms?

15. jcd83

jcd83 Actief lid

12 aug 2012
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat klinkt idd goed Heyitsme! Dan is je embryootje druk bezig met delen :)
    Leuk dat je zoontje mee was. Zoiets bijzonders en hij kan zich er later niks van herinneren... Wel grappig is dat. Hij moest eens weten wat papa en mama aan het doen zijn... ;) Hopelijk krijgt hij niet gelijk met z'n 'nee!' ;)

@ Miekje: ik heb nooit meerdere follikels gehad... Maar idd, beter een keer teveel naar het ziekenhuis...

16. Turngirl

Turngirl Actief lid

23 feb 2014
    233
    0
    16
    Hoe dik was je bms dan Miekje?
    Ik heb zowel de vorige poging als deze poging wel meerdere follikels gehad, maar dat was bij mij steeds pas later zichtbaar. Bij de derde echo. Ik moest toen wel de dag erop gelijk weerkomen, maar dat zal per persoon wel weer verschillen. Want deze poging ben ik op zaterdag (1 follikel), maandag (1 follikel), dinsdag (3 follikels), woensdag (3 follikels) en vrijdag (3 follikels) geweest. Donderdag ben ik dus niet geweest, maar dat kwam meer omdat op de woensdag leek alsof rechts niet meer meedeed. Maar op vrijdag hadden deze ineens ook weer meegedaan en gisteren bij de punctie was ook zeker wel te zien dat die ook weer meer gegroeid waren. Mijn bms verschilde bij elke meting weer. De ene keer iets dikker, de andere keer iets dunner. (dunste 7,4 en dikste 11,8) Geen touw aan vast te knopen.

17. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    Hij is nu al bang dat hij zijn speelgoed moet delen haha.

Ik heb 1 keer 2 follikels gehad, maar niet groot genoeg uiteindelijk. Mijn bms is wel altijd al snel dik en dan is er nog niet 1 follikel die al opvalt.

Doen of deden jullie ook iets of niets juist na de tp?
    Vast wel eerder gevraagd haha.

18. Marije79

Marije79 Actief lid

20 mrt 2013
    123
    0
    0
    Jcd! Wat dapper dat je gebeld hebt en jullie er weer voor willen gaan. Ik hoop het zo voor je! Ik heb weinig moeite met zwangeren om me heen, iedereen heeft er twee en zelfs een paar twee gekregen in de tijd dat we inmiddels bezig zijn, in januari alweer 4 jaar, onvoorstelbaar waar de tijd is gebleven... Het zal ook enorm schelen dat we al een zoontje hebben, niet dat de wens naar een tweede minder is daardoor, maar je bent gewoon moeder met al een kind. Daarom hoop ik ook zo voor jullie dat het lukt!!! Ik ben bijna ongesteld en heb dan idd nog twee cryo's, die we tegelijk laten terugplaatsen.

Gezellig weer deze activiteit hier!!!

19. Miekje30

Miekje30 Actief lid

29 apr 2014
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb ik niet gevraagd hoe dik bms was.... Ze heeft nog niet gebeld dus denk dat ik woensdag gewoon weer moet komen... bloeduitslagen zullen dan wel goed geweest zijn denk ik :)

Jcd: spannen weer hoor!! Idd dapper dat jullie het weer aandurven!

Wij doen niets bijzonders na een TP.... niet bewust in ieder geval!

20. Meliszy

Meliszy Actief lid

30 dec 2012
    454
    0
    16
    Vrouw
    Verpleegkundige kraamafdeling
    provincie groningen
    Nou. Heel vreemd ik kreeg dus helemaal geen meldingen meer!
    Ik heb heel veel gemist las ik, ik zal vanaf nu weer trouw meelezen en schrijven!
    Met mij gaat het goed, heel ziek Door de zwangerschap dus op het moment ook niet aan het werk.
    Met de baby gaat het super! Heb nu 4 echo's gehad al en het is een druk schoppend kindje haha.
    Vrijdag mogen we weer even baby kijken.
    Ik gun het jullie ook zo enorm!!! Iedereen veel succes! En een dikke knuffel voor degenen die het nodig hebben.

Trouwens. Ons kindje was maar een 2 cellig embryo en toch is het blijven plakken, terwijl de vorige allemaal toppers waren en 4 cellig en die zijn niet blijven plakken. Probeer je daar dus niet teveel op te focussen!

Deel Deze Pagina