#breekt in Even een vraagje voor een vriendin: weten jullie waar ze in Nederland allemaal ivf of icsi in eigen cyclus doen? En of dat ook regio Den Haag ergens kan? #breekt weer uit
Wauw, wat een drukte ineens weer, leuk Heyitsme, wat fijn dat je ook een terugplaatsing had! Heel veel succes met wachten, hopelijk kunnen we elkaar er een beetje doorheen slepen Miekje, jij weer begonnen. Zou mooi zijn als beide follikels samen doorgroeien! Jcd, wat een dapper besluit! Ik kan me indenken dag het toch op de achtergrond altijd blijft kriebelen. Goed dat jullie eerst helemaal tot rust zijn gekomen. En wat geweldig voor je oudere zus!! Marije, hopelijk gaan die laatste cryo's jou geluk brengen. Meliszy, wat fijn dat je steeds goede echo's hebt. Wel balen dat je er zelf zo ziek van bent Moet je ook overgeven enzo? Hier gaat alles goed, voel dit keer nu al van alles terwijl dat helemaal niet kan, dus dat ligt aan mij Verder probeer ik positief te denken. Vind het wel weer ontzettend spannend... Na de terugplaatsing doe en laat ik wel wat dingen om de innesteling te bevorderen (hoewel veel dingen niet bewezen werken maar dan heb ik in elk geval het gevoel dat ik nog een beetje invloed heb). Ik drink geen koffie meer (drink normaal maar 1 kopje per dag), slik tarwekiemcapsules, drink elke dag een glas granaatappelsap en eet elke dag wat noten. Ook doe ik iets rustiger aan met hardlopen... Maar ja, als het embryo niet goed is, helpt dat allemaal natuurlijk sowieso al niks.
Zo ik ben weer thuis. Toen we gebeld werden moesten we direct de auto in... half 11 een tp gehad van een 5cellig embryo! Die andere 2 eicellen waren wel rijp, maar 1 had zich niet gedeeld en de andere had zich verkeerd gedeeld... nu hopen dat dit een goed embryo is! 29 oktober testen.
Tnx allemaal, ik ga nu ook lekker broeden. Dit is voor mij de eerste keer dat ik 5cellig had. Hopelijk is dit ons lot uit het lab hoeveel cellig is een embryo gewoonlijk op dag 2? Miekje succes morgen met de echo. Was je al begonnen met spuiten?
Dit is wel een interessante link Turngirl: Embryo-atlas | UZ Leuven 5 cellen is hartstikke goed hoor volgens mij!
Alles was goed.. zitten nu 3 eicellen. Maar de grootste was 14 mm. Moest vanmorgen beginnen met prikken en hoogstwaarschijnlijk zondag punctie... en vrijdag moet ik weer komen
Spannend Miekje! Hopelijk zet het allemaal door! Hier vanmorgen heel raar. Mn zus vroeg of ik aan mn neefje van 3 had verteld waarom ik naar het ziekenhuis moest. Want hij zei bij het aankleden, tante ... heeft een baby in de buik. Zo raar. Hopelijk heeft hij gelijk!
Hihi wat leuk zeg turngirl!!! Neefje met voorspelbare krachten, zou heel tof zijn als hij gelijk heeft!