Vooral jonge kinderen voelen dat soms aan ja. Heb ik vaker gehoord. Je gaat snel Miekje. Als de rest ook doorzet!
Er waren nog steeds 2 eitjes!!! Zondag worden ze allebei weggehaald... vanavond pregnyl spuiten... En duimen maar! !!
Ik duim ook voor je mee. Hier vanmorgen de pregnyl van dag 3 na tp gespoten... helaas wel last van de bijwerking. Al sinds de 10000 eh misselijk....
Oeeehh turngirl!!! Spannend, wanneer is je testdag? Hoe is het met de andere broedenden? Hadden jullie ook meer last van de punctie met meerdere follikels?
Ik heb ook last van de pregnyl. Misselijk bij vlagen. Zere buik en onderrug. En zooooooo'n zin in vette hap steeds. Miekje dat is super zeg. 2 follikels! Ik duim. Turngirl. Ik heb gister de eerste 1500 pregnyl gespoten. Rotspul... maarja. Ben benieuwd hoeveel plakkers we straks hebben!
Miekje, zitten de follikels allebei in dezelfde eierstok? Dan zul je weinig meer last hebben denk ik. Bij mij moesten toen beide eierstokken worden aangeprikt, en toen bloedde ik daarna wel ietsje meer. Maar niet noemenswaardig hoor.
Hier gelukkig geen bijwerkingen van de pregnyl trouwens. Hopelijk blijft dat zo. Heb dat eerder ook nooit gehad volgens mij. Voor mij zit de eerste wachtweek er alweer bijna op. Maar die tweede is altijd een stuk vervelender
Bij de tweede punctie zaten de follikels bij mij aan dezelfde kant. Toen weinig last gehad. Deze keer beide kanten. Toen wel meer last en meer bloedverlies inderdaad. Spannend al die wachtende, hopelijk ook allemaal plakkers. Ik mag de 29ste testen. Dus duurt nog erg lang...
Follikels zitten beide aan de rechterkant. Ben net gebeld punctie is om 11.20 en vannacht om 01.20 pregnyl spuiten... wel echt een rot tijdstip! Alles voor het goede doel hè
Dat scheelt miekje. Is goed te doen, al zeg ik het zelf. Hier nog meer bizar nieuws. Mn andere neefje meld even dat ik baby's eet, want anders kan ik toch geen baby in de buik hebben. Ook hij weet niks van het hele traject. Wat zullen bij mij die 2 weken nu lang duren...
Ik voel mijn eisprong altijd, heb het gevoel ook altijd net voor de punctie... ben dan altijd bang dat we net te laat zijn... Nou we gaan zo die kant maar op! Vingers crossed!!!