Wie ook IVF/ICSI MNC (=eigen cyclus)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door klaasje, 7 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    Turngirl, wat heerlijk om je kindje zo te zien bewegen!!! Super!

Ennetje, de punctie al achter de rug? Viel het mee? Hoop voor je dat het goed is gegaan en dat je zondag een terugplaatsing hebt!!!

2. Ennetje

Ennetje Actief lid

19 aug 2013
    335
    0
    16
    Hoi Selam, ik was ontzettend gespannen, weinig geslapen maar de punctie viel erg mee. Wel een raar gevoel als de spuit met pijnstilling erin gaat, voelde me heel zwaar worden. Maar eigenlijk was dat best lekker haha, en het deed nog wel wat zeer, maar wel een stuk minder.
    Het resultaat was ook fijn: 10 eicellen gevonden! Meer dan verwacht :) Zondag hopelijk een positief telefoontje dat we een terugplaatsing hebben. En ik hoop heel erg dat er ook wat embryo's kunnen worden ingevroren!

3. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    Wat een goed nieuws Ennetje! Wauw, 10! Ik vond de punctie ook altijd een naar gevoel. In eigen cyclus is het natuurlijk zonder verdoving, dat zal niet gaan bij de hormonale! Ik hoop voor je dat je morgen meteen gebeld wordt voor een terugplaatsing. Spannend! Fingers crossed!!!

4. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    Ennnnn Ennetje?? Hoop zo voor jullie dat je een prachtige terugplaatsing hebt gehad!!!

5. Ennetje

Ennetje Actief lid

19 aug 2013
    335
    0
    16
    Hoi Selam,

Ik heb inderdaad weer een mooi 4-cellig embryootje in mijn buik 😀
    De 29e mag ik testen, enorm spannend.
    Wat het nog spannender maakt, is dat er helaas maar 1 embryo goed genoeg was om in te vriezen... Dat viel wel een beetje tegen...
    Nu maar hopen dat ik die cryo helemaal niet nodig heb!
    Het is hier trouwens erg stil omdat we veel met elkaar op whatsapp zitten. Mocht je je willen aansluiten, kun je even een privéberichtje sturen naar Heyitsme 😉

6. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Super Ennetje! Ik duim voor je!
    Lijkt me leuk de app maar ja ben zelf niet in de mmm bezig.

7. jcd83

jcd83 Actief lid

12 aug 2012
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maakt niet uit hoor Deb! Je mag er best bij!

8. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    Spannend Ennetje! Ik ben vandaag weer naar het MCW geweest. Wij gaan weer beginnen. Ik word volgende week ongesteld (hopelijk niet natuurlijk). Komende cyclus is nog zonder ziekenhuis, maar begin februari wordt m'n eicel en sprong weer gevolgd! Jm ben benieuwd!!!

9. Ennetje

Ennetje Actief lid

19 aug 2013
    335
    0
    16
    Hoi Selam, hoe is het met jou? Bijna weer beginnen?

Ik zag dat het topic gesloten was, dus ik heb even gevraagd of ie weer open mocht, zou anders toch zonde zijn.

Ik had op tweede kerstdag helaas al bloedverlies, testdatum was 29 december... Nu verplicht een rustmaand (helaas, grrr, word gek van dat wachten steeds) en denk over tien dagen ofzo weer ongesteld te worden. Dan moet ik pilletjes slikken en krijg ik hopelijk een terugplaatsing van onze cryo. Maar dan moet die wel goed uit de vriezer komen. Erg spannend dus! Anders moeten we weer helemaal opnieuw beginnen, met ivf nummer 3 alweer 😳

10. Ennetje

Ennetje Actief lid

19 aug 2013
    335
    0
    16
    Even een 'upje' voordat het topic weer gesloten wordt ;)

11. jcd83

jcd83 Actief lid

12 aug 2012
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    :)

Ben benieuwd hoe het met jou, Selam, gaat!

12. Onzeker85

Onzeker85 Actief lid

11 feb 2014
    367
    44
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal! Ik zie ineens een mnc topic hier! Dat is fijn zeg! Wij hebben gisteren de intake voor ivf gehad en als mijn cyclus deze ronde goed genoeg wordt bevonden dan gaan wij ook voor mnc-ivf. Ik vind het wel spannend allemaal nu. Na 6 keer iui en alles eromheen en tussendoor hopen we echt een keer op resultaat. Maar goed, iedereen hier hoopt daar natuurlijk op ;)

Wat zijn jullie ervaringen met de punctie zonder verdoving?

13. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    Hey dames!

Leuk ok weer iets te horen. Ennetje, wat vreselijk balen. Zijn jullie alweer begonnen?
    Wij zijn deze week begonnen met het volgen van de cyclus. Tot nu toe geen goed begin, er lijkt geen eicel te groeien. Raar, heb altijd een eisprong gehad. Maandag nog een echo en dan hopen dat er iets te zien is. Zo niet, dan volgende maand nogmaals. Blijkt er dan weer geen eicel te rijpen, dan moeten we verder met ICSI in de hormonale cyclus. Ik hoop dat het gewoon pech is. Wordt vervolgd!

Xxx selam

14. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    Hey dames!

Leuk ok weer iets te horen. Ennetje, wat vreselijk balen. Zijn jullie alweer begonnen?
    Wij zijn deze week begonnen met het volgen van de cyclus. Tot nu toe geen goed begin, er lijkt geen eicel te groeien. Raar, heb altijd een eisprong gehad. Maandag nog een echo en dan hopen dat er iets te zien is. Zo niet, dan volgende maand nogmaals. Blijkt er dan weer geen eicel te rijpen, dan moeten we verder met ICSI in de hormonale cyclus. Ik hoop dat het gewoon pech is. Wordt vervolgd!

Xxx selam

15. Turngirl

Turngirl Actief lid

23 feb 2014
    233
    0
    16
    Wat raar Selam, hopelijk is er nu wel wat te zien en hoef je niet over op de hormonale behandeling.
    onzeker85: Spannend zeg dat je ook gaat beginnen met IVF. Bij mij vielen eigenlijk altijd de puncties wel mee. Dit verschilt natuurlijk van persoon tot persoon. Succes in elk geval!

16. Onzeker85

Onzeker85 Actief lid

11 feb 2014
    367
    44
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hey Turngirl, gelukkig.. Je bent nu zwanger als ik het goed begrijp uit je handtekening? Verloopt het voorspoedig?

En Selam, bij jou is het alsnog mis gegaan? Nu dus mogelijk geen follikelgroei, dat zou balen zijn..

Bij mij gaan ze de komende cyclus volgen om te kijken of het echt MNC-IVF wordt. Vrijdag de eerste fm. Ben benieuwd! Aan de ene kant een goed gevoel als het in eigen cyclus is: geen hormoonexplosie en kans op overstimulatie maar aan de andere kant vind ik het ook wel erg spannend omdat er dan in principe maar één eicel is waar alles vervolgens wel goed mee moet gaan om tot een tp te komen.

17. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    Dames,

Goed nieuws. M'n eitje heeft een groeispurt gehad! Maandag ruim 17 mm. Morgen checken of de eicel ook daadwerkelijk gesprongen is. Gelukkig maar. Hoe gaat het met de rest??

Fijn om weer ff te "kletsen"!

18. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    Eitje gesprongen! Dus het lijkt allemaal positief. Xx

19. Ennetje

Ennetje Actief lid

19 aug 2013
    335
    0
    16
    Fijn Selam, dat het toch uiteindelijk volgens schema is gegaan :) Hebben jullie het eitje nog even 'benut'? ;)

En Onzeker85, spannend, hopelijk heb jij ook een mooie regelmatige cyclus, zodat jullie ook snel kunnen beginnen. Het eigen cyclus traject is echt wel een mooie kans. Ik had maar liefst vier terugplaatsingen (helaas geen zwangerschap). Terwijl ik nu in de eerste gestimuleerde poging zit en nu hooguit twee terugplaatsingen heb in totaal.

Ik heb gisteren de echo gehad, alles zag er goed uit, baarmoederslijmvlies was mooi dik en de eierstokken mooi rustig. Mijn lichaam is nu dus klaar voor de terugplaatsing van de cryo. Aanstaande dinsdag is DE dag. Als ik dinsdag niet word gebeld, heb ik 's middags de terugplaatsing. Als de cryo niet goed ontdooit, bellen ze me en dan zal ik me klaar moeten gaan maken voor ICSI-poging 3....

20. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    Jeetje Ennetje, het is bijna zover! Wat spannend... Zie je er tegenop, of heb je er zin in? Vooralsnog gaat alles voorspoedig! Houden zo, hopelijk over tweeëneenhalve week een positieve test!!!
    Wij hebben "ons best" nog even gedaan. Qua timing perfect, wie weet, nog een winder! Zou wel echt fantastisch zijn. Tja, het is al eens gelukt, waarom niet nog een keer?!

Good luck girls!

Deel Deze Pagina