Slecht nieuws hier helaas Selam... Te klein vruchtje en ze kon niet goed zien of het hartje wel klopte. We moesten er vanuit gaan dat het niet goed is. Over een week weer terug om het zeker te weten, dan kan ik stoppen met de hormonen en dan komt hopelijk de miskraam uit zichzelf op gang
Oh, Ennetje..... Ook hier sprakeloos... Wat naar... Vind het echt erg voor je meid. Veel sterkte. Liefs
Veel sterkte ennetje. Toch laat ik mijn duimen draaien voor je!! Gun het je zo dat dit positief afloopt...
Helaas, geen goede afloop... Ik hoop nu maar dat de miskraam vanzelf op gang komt, anders over twee weken weer terug...
Hee ennetje. Hoe gaat het nu? Hoe is het afgelopen? Ik hoop dat curettage niet nodig is geweest. En hoe gaat het met de andere dames?
Meliszy, Hier na omstandigheden redelijk. Ik werk momenteel therapeutisch (50%) ivm rugklachten. Morgen 28 weken, dus nog 6 weken werken en dan met verlof. Merk dat het therapeutisch werken beter is voor mij. Kleine is verder druk aanwezig op momenten wanneer ik even rustig aan wil doen. Hoe is het met jou? Komt nu echt snel dichterbij zeg!
Hey girls, Ben ook erg benieuwd hoe het met iedereen gaat. In het bijzonder met Ennetje.. Hoop dat je er een beetje door heen komt. Met mij gaat het goed. Donderdag de eerste echo bij de vk gehad. Alles was goed, een prachtig minimensje gezien. Uitgerekende datum is nu 1 november. Lieve groet!
Dames ik heb hier een vraagje over IVF MNC: Wat wordt er nu precies vergoed vanuit de verzekering en bij welke ziekenhuizen lopen jullie en raden jullie het aan? Worden alle 6 pogingen (tot welke grens) als 1 ivf poging geteld? Ik vind hier bar weinig info over. Ik stel deze vraag aangezien het vaak voorkomt dat er geen cryo's overblijven en dat je dan eigenlijk slechts 1 tp hebt gehad. In dat geval lijkt me een IVF-MNC veel handiger waarbij je 6x kans hebt op een tp.