Deb27 : ronde 3, 23-8 begonnen met spuiten, 28-08 punctie, 1 eitje!!! Sjenaica: ronde 6, maandag 27-8 echo en misschien starten JCD83 : ronde 5; eerste echo maandag 27-8 Selam : ronde 2; maandag 3 september 1e echo Cindy : ronde 3, 23-8 begonnen met spuiten, 24-8 fm, 26-8 Punctie Wish : ronde 5, 24-08 punctie ----> eiblaasje gevonden .. geen terugplaatsing na 1 dag al slecht nieuws van lab groningen zag er niet goed uit onder microscoop! Klaasje: ronde 4, maar nu eerst rustmaand
@ deb goed zo!! 3 mm in 1 dag! ..bloedwaardes dus oke?? de punctie in aantocht!! yeah duim duim duim.. nog geen nieuws van cindy??? bij ons nog wel pregnyl verkrijgbaar .. krijgen het dan uit koelkast van fert lab en word dan later door apotheek weer aangevuld.. heb zelfs nog 3x 1500 liggen .. waar ik steeds maar niet aan toe kom om het te gebruiken :x grrrrrrrrrrr x
Even snel... @ Wish: wat vreselijk balen!!!! Vind het zo sneu voor jou/jullie....!!! @ Deb: wat fijn dat de punctie gepland is!! Wie weet donderdag al een tp!! Daar gaan we voor hoor!! ------------------------------------------------------------------------ Deb27 : ronde 3, 23-8 begonnen met spuiten, 28-08 punctie, 1 eitje!!! Sjenaica: ronde 6, maandag 27-8 echo en misschien starten JCD83 : ronde 5; eerste echo maandag 27-8 Selam : ronde 2; maandag 3 september 1e echo Cindy : ronde 3, 23-8 begonnen met spuiten, 24-8 fm, 26-8 Punctie Wish : ronde 5, 24-08 punctie ----> eiblaasje gevonden .. geen terugplaatsing na 1 dag al slecht nieuws van lab groningen zag er niet goed uit onder microscoop! Klaasje: ronde 4, maar nu eerst rustmaand
ohhh meiden ben zo super blij met de punctie maar ook zo super bang... al die hobbels op de weg die gaan komen...wat als het weer tegen valt... ben de teleurstellingen meer dan zat.... sorry even een ego berichtje...
@ jcd en sjenaica ..heel veel s6 morgen met de eerste echo hopen dat er een mooie follikel te zien is!! @ deb .. zo begrijpelijk meis!! .. het is ook een achtbaan waarin je zit! .. eerst de spanning van groeit er wel iets ..dan de hoop op een punctie .. heb je de punctie dan is het weer afwachten is er een eiblaas aanwezig is .. is die aanwezig dan weer wachten of er wel een bevruchting plaats vind..en of er wel een tp komt .. en dan tenslotte die ellendige wachtweken ... een achtbaan van emoties!! je angst is normaal hoor en ik vind het helemaal geen ego bericht! maar kop op meid we gaan van het goede uit!! .. ik zal verschrikkelijk hard voor je duimen.. Liefs
Hey deb, ja het blijft spannend. Snap ik.. Laatst had ik het er met een vriendin over. Je bent (in onze gezamenlijke situatie) je zo bewust van iedere stap die gemaakt wordt. Na mijn eerste punctie werd ik gefeliciteerd door de verpleegkundige met mijn eicel! Normaal gesproken denk je daar niet eens over na. Dus, zooo logisch dat je het spannend vindt! Maar vertrouw op het goede! Meiden die morgen weer een echo hebben: toitoitoi!
hallo allemaal, zo eindelijk tijd om even achter de laptop te duiken, mn man is jarig vandaag en hele dag visite gehad, lig nu kapot op bed want was natuurlijk van vanmorgen punctie spanning al erg moe....maaaaaar goed nieuws er is een eicel gevonden!!! Dus super blij weer een stap verder...toch hou ik tot de terug plaatsing wel steeds een slag om de arm waardoor ik toch aardig relax blijf..totdat het is terug geplaatst dan is de stres niet meer te houden. De punctie ging weer harstikke goed, ook helemaal geen napijn deze keer maar wel ietsje meer bloedverlies. Nu is het wachten op dinsdagochtend spannend spannend hoop het zo..zou toch wel mooi zijn op mijn man zijnn verjaardag punctie ne daarvan zwanger worden..mooi verhaal voor later Deb wat super dat je dinsdag punctie hebt! hoe laat moet je? ik kan me je gevoel heel goed voorstellen hoor...je bent er zo klaar voor en we moeten zo lang en veel wachten!! sjenaica ik hoop dat je morgen mag beginnen!! wat raar ja dat die gynacoloog maar 1 doorsnede ging meten. bij mij hebben ze volgens mij ook wel eens geen baarmoederslijmvlies gemeten. Wish ik ben heel benieuwd naar je telefoontje morgen met de arts, heel veel succes!! En je duimen hebben goed werk verricht, super lief!! Denk je dat je met de gewone ivf/icsi moet beginnen?? Wij hadden vorige keer duitse pregnyl en nu had ik 2 doosjes gewone. Hoe an het eigenlijk dat die pregnyl re bijna niet is, ons is verteld ivm een afgekeurde partij? is dit jullie ook verteld?? Allemaal super bedankt voor jullie belangstelling vandaag! LIEF!! Deb27 : ronde 3, 23-8 begonnen met spuiten, 28-08 punctie, 1 eitje!!! Sjenaica: ronde 6, maandag 27-8 echo en misschien starten JCD83 : ronde 5; eerste echo maandag 27-8 Selam : ronde 2; maandag 3 september 1e echo Cindy : ronde 3, 23-8 begonnen met spuiten, 24-8 fm, 26-8 Punctie, eicel gevonden Wish : ronde 5, 24-08 punctie ----> eiblaasje gevonden .. geen terugplaatsing na 1 dag al slecht nieuws van lab groningen zag er niet goed uit onder microscoop! Klaasje: ronde 4, maar nu eerst rustmaand
Hey Cindy nog gefeliciteerd met je man. Wat weer een super goed nieuws!!! We gaan verder voor je duimen! Dat verhaal over pregnyl heb ik nog niet eerder gehoord. Weet wel dat er weinig moeders voor moeders zijn. Die zwangere vrouwen geven hun ochtend urine en daar kunnen ze het medicijn van maken. Dus meiden we moeten gewoon allemaal zwanger worden en dan kunnen we ze helpen haha.
Yes blaasje was 14.5 mm dus wij zijn gestart! Woensdag weer echo. Deb27 : ronde 3, 23-8 begonnen met spuiten, 28-08 punctie, 1 eitje!!! Sjenaica: ronde 6, maandag 27-8 gestart woensdag 29-8 echo JCD83 : ronde 5; eerste echo maandag 27-8 Selam : ronde 2; maandag 3 september 1e echo Cindy : ronde 3, 23-8 begonnen met spuiten, 24-8 fm, 26-8 Punctie, eicel gevonden Wish : ronde 5, 24-08 punctie ----> eiblaasje gevonden .. geen terugplaatsing na 1 dag al slecht nieuws van lab groningen zag er niet goed uit onder microscoop! Klaasje: ronde 4, maar nu eerst rustmaand
Jippie!!! We zitten in een positieve flow! Cindy, morgen wordt een topdag met een topembryo! Deb, morgen voor jou ook een topdag met een topeitje! Toitoitoi!!!
Deb27: kan me voorstellen dat je bang bent... Je leeft er eigenlijk heel erg naar toe maar tegelijk is het ook super spannend... Alvast heel veel succes voor morgen!! Cindy: Gaat vast helemaal goed komen! Gefeliciteerd met je man (had je nog wel zin in al die visite?) Ik vond het spannendste het telefoontje over de bevruchting. Na de tp werd ik weer wat rustiger, al zocht ik toen ook wel steeds om bevestiging (die niet te vinden was natuurlijk..) Duitse pregnyl weet ik niks van.. Heb nu zelf wel weer die andere want pregnyl is nog niet leverbaar. Sjenaica: we gaan bijna gelijk op: Heb vandaag eerste echo gehad. Eiblaasje was nog niet helemaal groot genoeg maar moet gewoon morgen beginnen met spuiten en woensdag terugkomen. Waarschijnlijk is het dan nog niet groot genoeg voor de punctie, maar dat zien we dan wel weer! Ze worden gelukkig wel wat makkelijker met de echo's. De eerste 3 pogingen moest ik zo'n beetje dagelijks naar Groningen... Maar ze weten nu natuurlijk ook wel een beetje beter hoe mijn cyclus is. Zelf hoop ik dat zaterdag of zondag de punctie is. Mooi einde van mijn vakantie En mocht het goed gaan dan word ik niet op mijn werk gebeld over de tp (moet volgende week woensdag weer werken). Want dat zie ik echt niet zitten............ Was de vorige keer echt zo zenuwachtig.. Toen heb ik mijn man de telefoon laten opnemen. helaas kan dat nu niet want die is ook al weer aan het werk.. Nou ja... eerst maar zo ver komen... Deb27 : ronde 3, 23-8 begonnen met spuiten, 28-08 punctie, 1 eitje!!! Sjenaica: ronde 6, maandag 27-8 gestart woensdag 29-8 echo JCD83 : ronde 5; dinsdag 28 augustus starten met injecties, woensdag 2e echo (UMCG) Selam : ronde 2; maandag 3 september 1e echo Cindy : ronde 3, 23-8 begonnen met spuiten, 24-8 fm, 26-8 Punctie, eicel gevonden Wish : ronde 5, 24-08 punctie ----> eiblaasje gevonden .. geen terugplaatsing na 1 dag al slecht nieuws van lab groningen zag er niet goed uit onder microscoop! Klaasje: ronde 4, maar nu eerst rustmaand
jcd83 ik zag eerst best tegen de verjaardag op maar het was super gezellig, even afleiding en andere dingen om mee bezig te zijn. Ik hoop dat je eitje woe al groot genoeg is om de punctie te plannen, was bij mij wel zo vorige week! Dus kan best snel gaan. Deb heel veel succes morgen met de punctie en ik ga duimen dat het eitje ermee uitkomt!!! Ben je erg zenuwachtig? Wish hebben jullie al met fertarts gesproken?? Weltrusten allemaal en lekker dromen over dat we mooie zwangere buiken hebben, ik hoop zo dat onze dromen werkelijkheid worden!!!! Deb27 : ronde 3, 23-8 begonnen met spuiten, 28-08 punctie, 1 eitje!!! Sjenaica: ronde 6, maandag 27-8 gestart woensdag 29-8 echo JCD83 : ronde 5; dinsdag 28 augustus starten met injecties, woensdag 2e echo (UMCG) Selam : ronde 2; maandag 3 september 1e echo Cindy : ronde 3, 23-8 begonnen met spuiten, 24-8 fm, 26-8 Punctie, eicel gevonden Wish : ronde 5, 24-08 punctie ----> eiblaasje gevonden .. geen terugplaatsing na 1 dag al slecht nieuws van lab groningen zag er niet goed uit onder microscoop! Klaasje: ronde 4, maar nu eerst rustmaand
hier intens verdrietig, de arts bede vanmorgen om 9.00 dat er geen bevruchting heeft plaatsgevonden ik kan niet meer stoppen met huilen. Ben zo zat van die teleurstellingen en het wachten, we willen zo graag en zijn er zo klaar voor. Hoe kan het nou?? Straks lukt het gewoon nooit met onze combi.... Ik heb zo afspraak bij psycholoog voor de eerste keer, heel toevallig stond dat vanmorgen gepland om 11u, ik zie het echt even niet meer zitten.
Deb27 : ronde 3, 23-8 begonnen met spuiten, 28-08 punctie, 1 eitje!!! Sjenaica: ronde 6, maandag 27-8 gestart woensdag 29-8 echo JCD83 : ronde 5; dinsdag 28 augustus starten met injecties, woensdag 2e echo (UMCG) Selam : ronde 2; maandag 3 september 1e echo Cindy : ronde 3, 23-8 begonnen met spuiten, 24-8 fm, 26-8 Punctie, eicel gevonden,helaas geen bevruchting! Wish : ronde 5, 24-08 punctie ----> eiblaasje gevonden .. geen terugplaatsing na 1 dag al slecht nieuws van lab groningen zag er niet goed uit onder microscoop! Klaasje: ronde 4, maar nu eerst rustmaand
ach cindy toch!! .. ik weet het... het doet zo zeer die teleurstellingen elke x! heb het met je te doen!! .. s6 straks bij de psych.. gooi al je frustratie eruit en huil er maar lekker op los! een hele stevige warme knuffel en weet je staat er niet alleen voor!! Deb ik denk niet dat je dit nog leest .. maaaaaaaaaaaaaaaar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel s6 hoor!!! toi toi toi duim duim duim!!! zal ff vertellen hoe het met ons afgelopen is .. gistermorg gebeld .. dossier lag nog bij onze fertarts op tafel .. dus die erbij gepakt en kort uitgelegd wat er was gebeurt .. toch gesprek aangevraagd kon eerst volg week maandag pas .. maar omdat wij dat te lang vonden duren konden we gistermiddag nog terecht om 16:00 uur bij onze eigen arts! nou daar ga je dan.. vol met vragen .. verdriet .. machteloosheid waar het op neer kwam.. mijn eicel had teveel kernen nl 3 en dat moeten er 2 zijn.. (wat veel vaker voorkomt bij gestimuleerde ivf/icsi) ECHT ECHT domme pech noemde ze het ( :x klinkt me bekend in de oren) maar geen aantoonbare reden voor waarom dat gebeurt! en zoals ik verwacht had adviseerde ze ons om over te stappen naar de gestimuleerde.. we hebben van de 5 pogingen nl maar 1 terugplaatsing gehad en das wel erg weinig vond ze! wij hebben zelf besloten om toch de laatste poging eigen cyclus in sept te gaan doen! waarom toch niet die laatste kans benutten vonden wij! voor hetzelfde geldt??? en je mag hem na de gestimuleerde versie niet inhalen dus we gaan ervoor! mocht die poging weer niets worden gaan we gelijk door met de gestimuleerde.. sept/okt slecht nieuws.. bij menstruatie gelijk aan de pil! Ik moet zeggen het gesprek heeft ons goed gedaan.. we weten dat we niet hoeven te wachten als er in sept weer niets uitkomt.. en ten 2e .. ze haalde uit onze negativiteit ook een postief iets .. ER HEEFT EEN BEVRUCHTING PLAATS GEVONDEN! omdat wij zo verdrietig waren hadden wij daar zelf niet eens bij stil gestaan! in juni was het zaad nl zo slecht dat er gesproken werd over een waarschijnlijke pesa als we de gestimuleerde versie zouden gaan doen! laatste semen analyse in aug .. zag er gelukkig beter uit .. nog niet veel zaadjes maar 15.000 maar allemaal te gebruiken! dus pesa tot nu toe weer van de baan! pfff en zo kan ik nog wel ff door gaan! sorry voor het lange verhaal dames.. hoop dat ik het duidelijk genoeg uitgelegd heb en anders vraag maar raak! Liefs
Hier ook slecht nieuws... er is geen eitje mee gekomen... ben erg boos, teleurgesteld en verdrietig en kan ook niet stoppen met huilen... we hebben nou alles wel gehad, geen bevruchting, geen blijvende tp en nu geen eitje mee gekomen... ben zo klaar met die teleurstellingen...waarom word het ons gewoon niet gegund... ben er echt even klaar mee... cindy, kut kut kut.... dikke knuffel voor jou wish... fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad en ja ik zou ook die laatste kans nog pakken... en inderdaad er is een bevruchting geweest.. dat is in het hele slecht nieuws gesprek dan wel iets positiefs!!!
@ deb he bah!! nee toch??.. grrrrrrrrrrr .. ook wij dachten dat we alles wel gehad hadden ..ei al gesprongen .. zwanger maar MK.. cyste poging afgebroken... 2 x geen ei meegekomen .. 1 x geen bevruchting .. 1 x dus eicel met teveel kernen .. en elke x komen we toch weer voor verassingen te staan ..je hebt het in je eigen cyclus niet voor het zeggen het is de natuur roepen ze dan!! maar het is zo frustrerend ..:x en je word er zo verdrietig wanhopig & moedeloos van! en je vraagt je van alles af .. waarom?? waarom wij?? hoe kan het?? en ga zo maar door .. ook jij een hele warme stevige knuf.. kom op meissie .. niet opgeven! Liefs
deb wat ongelofelijk verdrietig, ik snap je gevoel zo goed!! het is niet eerlijk!! Al die bezoekjes/pijn/stres doorstaan en het word niet beloond! hey bahh wat een kutzooi allemaal Heel veel liefs en dikke knuf Wish wat een heftig gesprek maar wel fijn dat jullie er over hebben gepraat, je hebt groot gelijk dat je die laatste poging nog gaat doen anders krijg je later misschien spijt en elke kans is er 1!! Ik ga even lekker door met zwelgen in zelfmedelijden,gesprek met psycholoog luchte wel op, mn tranen zijn eindelijk gestopt. Ik had dat niet verwacht maar ze bleven egwoon stromen, het is zo'n intens verdriet! Wij gaan aankomende maand geen behandeling doen want gaan 15 sept 2 week naar thailand, even lekker gedachten verzetten en genieten...ben er echt aan toe! Daarna weer met frisse moed verder....of zal ik stiekum met een thai het bed in duiken tijdens mn eisprong hihi Ik wou dat we heel veel geld hadden dan wou ik wel een babytje adopteren...maar dat proces duurd ook zo lang ZUCHT wat moeilijk allemaal. Dikke knuf
cindy, ja wat kan je een verdriet hebben dan he? ik kon ook niet meer stoppen hoor...we willen dit zo graag en dan is het ons deze maand weer niet gegund.. en dat is het ook...deze maand zijn we gewoon weer niet zwanger...weer niet... na alles wat we al hebben gedaan is het deze maand weer niet gelukt... fijn dat jullie naar Thailand gaan, even er tussen uit... wij gaan eind december voor 4 weken naar Australie...even eruit... wij weten nog niet wat we aankomende maand doen... ligt er ook aan wanneer mijn ongi komt... bij vriendlief is er dan een collega op vakantie en ze zijn dan nog maar met zn 2....
dames wat een teleustellingen allemaal! Bah bah bah ! heeeeele dikke knuffel van mij ! Snap heel goed dat t verdriet niet meer te stoppen is. Wel eng dat er nog geen 1 tp is geweest..... schut me weer ff wakker.