Wie ook IVF/ICSI MNC (=eigen cyclus)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door klaasje, 7 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Turngirl

Turngirl Actief lid

23 feb 2014
    233
    0
    16
    Dames,
    Even een update vanaf hier. Vanmorgen de liggingsecho gehad. Alles was goed. Ons kleintje is al volledig ingedaald en lijkt qua grootte gemiddeld te zijn. Nog eventjes en we mogen haar gaan bewonderen :D

2. Turngirl

Turngirl Actief lid

23 feb 2014
    233
    0
    16
    Vanmorgen bevallen van onze dochter Lysanna Ditta Liewke. Zowel Lysanna als ik maken het goed!

3. Meliszy

Meliszy Actief lid

30 dec 2012
    454
    0
    16
    Vrouw
    Verpleegkundige kraamafdeling
    provincie groningen
    Van Harte Gefeliciteerd Meid! Fijn dat het goed gaat. Geniet er van en laat je lekker vertroetelen

4. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Wauw! Wat super. Van harte gefeliciteerd! Hoe gaat het met jullie?

We hebben morgen een afspraak in het ziekenhuis met de gyn. Ondanks dat we beide erg twijfelen. Voor de vakantie was ik erg zeker van een tweede maar de vakantie heeft daar verandering in gebracht. Hans twijfelde so wie so al.

5. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    #Breekt ff in#

Wat spannend deb;)
    Heel veel s6 vandaag!
    Mag ik vragen wat jou/jullie doet twijfelen?

Turngirl gefeliciteerd met de kleine!

6. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Turngirl: Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Wat een mooie namen zeg! Hoe gaat het nu? Lekker aan't genieten?

Hoe gaat het verder met iedereen?
    Deb, wat heb je besloten?
    Met onzeker85?

Hier alles zn gangetje... een paar weken terug alweer, een miskraam gehad dat was wel verdrietig. We wilden best al heel graag een 2e en dan zomaar spontaan was wel echt een verrassing en groot wonder! Maar t mocht niet zo zijn. We gaan de molen nog niet weer in omdat mijn man het zwaar heeft op t moment, zit beetje tegen burn-out aan. Maar tegelijkertijd genieten we ook heel erg van ons lief zoontje!!

7. Turngirl

Turngirl Actief lid

23 feb 2014
    233
    0
    16
    Hoi Dames,

Hier alles prima. Alles gaat goed met Lysanna. Allemaal bedankt voor de felicitaties. Wij genieten met zn allen heerlijk van elkaar. Het is zo bijzonder dat zo'n compleet wezentje kan groeien in je buik. Ik hoop van harte dat dit geluk jullie allemaal toekomt!
    Lauwra wat een verdrietig nieuws, veel stekte met het verwerken van dit verlies! Knuffel.

8. jcd83

jcd83 Actief lid

12 aug 2012
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier vanochtend getest. Onze 8e en laatste tp. Helaas ook weer negatief...

9. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Jcd wat ontzettend k*t en verdrietig zeg. ... wat nu..? Dikke knuffel

10. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    Och JCD wat een enorme teleurstellingen toch steeds

En idd wat nu?
    Hoe verder?
    Ga je nog wel verder?

Ik zei het toen al eens maar dit kan geen "domme pech" zijn hoor!
    Er is een oorzaak

Mss toch eens verdere onderzoek laten doen?
    Buiten het umcg ?

Veel Sterkte!

11. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Op verzoek heropend.

12. Ennetje

Ennetje Actief lid

19 aug 2013
    335
    0
    16
    Mocht er nog iemand dit topic lezen: ik wilde toch even melden dat we in september onze derde ICSI-poging hebben gehad. Er zijn twee embryo's teruggeplaatst, we hebben geen cryo's.
    Op 2 oktober mocht ik een test doen en... Ik ben weer zwanger!
    We hopen zo dat het deze keer wel goed mag gaan!

Selam, hoe is het met jou? Al aardig hoogzwanger toch?

13. Meliszy

Meliszy Actief lid

30 dec 2012
    454
    0
    16
    Vrouw
    Verpleegkundige kraamafdeling
    provincie groningen
    Aaaah ennetje. Kippenvel bij het lezen van je bericht. Ik gun het je zo enorm, ik hoop dat het goed gaat. Ik wens je in ieder geval een hele gezonde zwangerschap toe!

14. Ennetje

Ennetje Actief lid

19 aug 2013
    335
    0
    16
    Lief Meliszy, dankjewel!
    Hoe gaat het met jou en jullie zoontje?

15. Ophoopvanzegen

19 okt 2015
    55
    0
    0
    NULL
    Groningen
    Wij zijn inmiddels ook begonnen aan onze eerste poging ICSI MNC (eigen cyclus)
    Erg spannend allemaal, al die verhalen die ik lees over dames die na de 6e poging nog steeds niet zwanger zijn....

16. Ennetje

Ennetje Actief lid

19 aug 2013
    335
    0
    16
    Spannend Ophoopvanzegen!

Hier helaas geen succes met MNC, maar er zijn ook genoeg succesverhalen! Heel veel succes!

17. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Ennetje! Van harte gefeliciteerd! Wat een goed nieuws zeg!! Hoe voel je je? En nog kans op een tweeling? Of al een echo gehad?
    En leuk dat je het forum heropend hebt! Het was wel jammer dat hij gesloten was maar er was ook niet zoveel activiteit meer.

Op hoop van zegen: Welkom hier! En wat spannend dat je morgen je eerste punctie hebt! Zie je er tegenop? t Viel mij reuze mee de eerste keer. Succes! En laat je weten hoe t ging?

Wij denken erover om ook weer te gaan starten binnen kort. Maar nog niet echt zeker...
    Vooral omdat ik in juni toch spontaan zwanger geweest ben wil manlief het toch nog weer een kans geven. Maar het spontane is er nu toch weer af, toch elke keer weer hoop hebben en als ik merk vruchtbaar te zijn weer verplichte 'nummertjes'. En we hebben dat al 5 jaar gedaan zonder ook maar 1 keer zwanger geweest te zijn... maar ja de wonderen zijn de wereld niet uit.
    Misschien starten we dan in januari. Ik heb er zin in tenminste! Een 2e kindje zou erg welkom zijn.

18. Ophoopvanzegen

19 okt 2015
    55
    0
    0
    NULL
    Groningen
    Ja ik zie er echt best wel tegenop. Morgen om 9:00 is het zo ver. Ik ben echt de uren al aan het aftellen. En dan zeg ik tegen mezelf "morgen om deze tijd heb ik het gehad"
    Ja ik ben wat dat betreft wel blij met de dormicum die ik vanavond mag nemen. Ik lig er echt al nachten wakker van... :(
    ik zal morgen laten weten hoe het me vergaan is

19. Ennetje

Ennetje Actief lid

19 aug 2013
    335
    0
    16
    Hoi Lauwra, dankjewel :)
    Donderdag heb ik de echo, eindelijk! Dan ben ik als het goed is 7 weken en 2 dagen. Afgaand op de enorme misselijkheid die ik al twee weken heb gedurende de hele dag zou het me niet verbazen als het er twee zijn ;) Vorige keer was ik niet echt misselijk, ja heel soms, maar toen zat het ook niet goed. Dus hoe vervelend het ook is, de misselijkheid geeft veel hoop dat het nu wel goed zit! Al blijft het ontzettend spannend en zal ik donderdag doodsbenauwd op die stoel liggen...

Leuk dat jullie er binnenkort ook weer voor willen gaan. Echt niet leuk van je miskraam.... Ik kan me voorstellen dat je man het dan toch nog even zo wil proberen, want het traject is heftig natuurlijk. Willen jullie dan weer naar Groningen en het MNC-traject in? Jij bent nog jong toch?

Ophoopvanzegen, het komt goed! Ik was ook stiknerveus de eerste keer, dat weet ik nog wel. Maar het is gelukkig heel snel voorbij! Hopen op een mooi eitje of misschien wel twee! Succes alvast!

20. Ophoopvanzegen

19 okt 2015
    55
    0
    0
    NULL
    Groningen
    De punctie was te doen. Ik schrok van de prik, maar vooral het "uitzuigen" deed me zeer. Maar nu ik weet wat ik kan verwachten ga ik er een mogelijk volgende keer beter in

En het mooie is dat ze 2 eitjes hebben gevonden ipv 1 of geen. Helemaal blij dus. Nu afwachten, vrijdag ochtend horen we of er een bevruchting is

Deel Deze Pagina