we blijven allemaal hier, of we nou icsi eigen cyclus doen of hyper....dat maakt niet uit...je hebt toch steun nodig en je 'ei' kwijt kunnen!! jcd, ik ga echt super voor je duimen en hoop dat alles goed gaat en je dinsdag de tp gaat hebben!!!
Haha ja! als we onze eitjes dan tijdens de punctie niet kwijt kunnen, dan hier maar! Ik vond het trouwens wel een gek idee dat tijdens de vorige poging, toen het mis ging, het bevruchte eitje zo door de wc het riool inspoelde... Doe je zo je best om zo ver te komen en dan eindigt het zo.. :S
Gisteravond het boek 'stil verdriet'gelezen.. zij waren eind jaren 70/jaren 80 in de mmm...maar wat ze beschrijft haar gevoel en hoe ze er mee omgaat is zo onwijs herkenbaar... heb er echt wel een paar tranen om gelaten.. zij blijven uit eindelijk kinderloos... hoelang hebben jullie trouwens nog last van de punctie/pregnyl? ik heb sinds donderdag weer last van de punctie..heb dinsdag en woensdag ook flink schoongemaakt in huis om mijn frustratie en verdriet kwijt te kunnen...niet echt handig maar goed..alleen sinds gisteravond een ongi gevoel in mijn buik en nu ook pijnlijke/jeukende boobs... fijn nog die pregnyl...
staat trouwens n mooi gedichtje in het boek: In gedachten ben ik al jaren zwanger, van jou, m'n kind dat ik zo goed ken. maar de laatste tijd word ik steeds banger, dat jij niet weet dat ik je moeder ben. iedere dag word je bij een ander geboren, elke keer draag je een andere naam. ik hoop zo dat je eens bij mij zult horen, zodat we samen verder gaan...
jcd83 HEEEEEL VEEL SUC6 straks ! Hoop echt dat je straks met goed nieuws komt ! Ik duim voor je ! @ deb super mooi gedicht ! kippevel!
Goed nieuws!! Er is een eicel gevonden!! Wel een bloedvaatje geraakt .... kreeg weer hele erge buikpijn dus wat langer in het ziekenhuis gebleven... gaat nu beter na 2 paracetamol. Zijn net thuis en lig lekker op de bank. Later meer want typt zo niet zo handig.
yeah yeah yeah....een eitje, eindelijk goed nieuws...nou gaan we duimen voor dinsdag!!! o balen zeg van je buikpijn, doe maar rustig aan!!! en laat je maar lekker verwennen!!!
Ik kom weer even om het hoekje kijken! Goed zo jcd! Lekker bijkomen vandaag, hopelijk gauw geen buikpijn meer en dan overmorgen goed nieuws!!!
Bedankt voor jullie lieve reacties! Vind het nu wel weer erg spannend worden... Hoop zo dat ik vandaag niet word gebeld..... :S De buikpijn gaat gelukkig al wat beter! Gister een bankhangdag ingelast en vanmorgen iets langer in bed blijven liggen. Bij bewegen voel ik het nu wel maar hoef er geen pijnstillers meer voor. Van de eerste Pregnyl (of ovitrelle) heb ik volgens mij nooit zo'n last. Vorige poging moest ik een 2e spuiten na de terugplaatsing. Toen had ik wel anderhalve week gevoelige/pijnlijke borsten. En ik moest huilen om een droevige film, haha! (normaal niet zo snel last van)
Deb27 : ronde 3, 23-8 begonnen met spuiten, 28-08 punctie, geen eitje mee gekomen...nu op ongi wachten Sjenaica: ronde 6, vrijdag 31-08 punctie geen eitje mee gekomen. Wachten op ongi en over na gewone ivf JCD83 : ronde 5; Zondag punctie gehad, nu wachten op telefoontje wel of geen bevruchting.... Selam : ronde 2; maandag 3 september 1e echo Cindy : ronde 3, 23-8 begonnen met spuiten, 24-8 fm, 26-8 Punctie, eicel gevonden,helaas geen bevruchting! Wish : ronde 5, 24-08 punctie ----> eiblaasje gevonden .. geen terugplaatsing eicel had 3 kernen ..wachten op de ongi Klaasje: ronde 4, maar nu eerst rustmaand
Hey meiden. Vanochtend een echo gehad. Eitje was al wat groter dan verwacht. Ik geloof groter dan 15 mm. Dus meteen beginnen met spuiten en bloedprikken. Woensdag weer een echo. Hopen dat het blaasje niet te snel te groot wordt. Dat hoor ik morgen eventueel, afhankelijk van wat er uit de bloedwaarden komt. Ik vind het weer helemaal spannend! Brrr... Jcd, ik duim voor je. Klaasje, fijn dat je er weer bent!
spannend selam! Soms duurdt alles zo lang.....maar soms gaat t heel snel zoals 15 mm bij eerste echo..... ga voor je duimen!
jcd, hopelijk geen telefoontje gehad?!!! laat je het morgen meteen weten? selam, wat gaat het soms snel he??? hopelijk gauw de punctie... hier even een ego berichtje... ik weet dat we nog maar 3 rondes hebben gehad, afgelopen maand al 2 jaar gestopt met de pil maar merk dat ik steeds moedelozer word, nergens zin in heb, niks me meer boeit en ontzettend emotioneel ben.. mijn omgeving zegt dat ik niet moet opgeven en goede hoop moet houden en me moet richten op leuke dingen...maar hoe kan dat nou als je overal geconfronteerd word met zwanger worden, bijv zelfs in televisieseries waar je het niet verwacht, j emoet spuiten, weer een teleurstelling na een punctie, veel last van de punctie... ik ben er gewoon echt klaar mee, maar weet niet zo goed wat ik met mijn gevoel aan moet en heb het gevoel dat niemand het begrijpt (behalve jullie dan die dit ook doormaken..) ik voel me echt k*t... sorry moest het even van me afschrijven...