Wie ook IVF/ICSI MNC (=eigen cyclus)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door klaasje, 7 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    o spannend...ga voor je duimen vrijdag en hoop dat je ons niet gaat volgen met slecht nieuws....

cindy...kan ik me zo goed voorstellen...lekker genieten van thailand, zo gaaf dat jullie gaan!! en als jullie terug komen kunnen jullie ontspannen en uit gerust beginnen met de volgende ronde!!

Lieve allemaal bedankt voor jullie lieve berichtjes...vandaag een betere dag... heb lekker veel gewandeld en eet sinds een paar dagen weer echt gezond...ik heb even zo mijn momenten..en helaas geen steun van de (schoon)familie dus dat is lastig...
    en ja moet echt nodig weer afspraak maken met mmw maar iedere keer als ik bel voel ik me rot en als ik eindelijk de afspraak heb voel ik me stukken beter... hihihi

2. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    Cindy, ik hoop dat je samen met je man onwijs geniet van alles om je heen in Thailand. Lijkt me fantastisch. Volgens mij ook heel goed om dat nu te doen als het kan. Om tot rust te komen en om je weer goed op te laden...
    Ondanks alles, geniet vooral!

3. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    yeah goed zo selam.. heel veel s6 morgen ik hoop dat er een mooi eiblaasje gevonden word en dat zondag de terugplaatsing plaatsvind!
    TOI TOI TOI meis!!

4. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    Thanks ladies! Ik houd jullie op de hoogte!!!

5. jcd83

jcd83 Actief lid

12 aug 2012
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel succes Selam!! Ik zal voor je duimen!!

6. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Selam ik ben aan het duimen hoor!!! Zet m op! Hoop dat je ons straks goed nieuws komt brengen! Zijn we wel weer eens aan toe....een positief verhaal!!!!

7. klaasje

klaasje Actief lid

21 feb 2008
    200
    0
    16
    Hier gaan ook positieve gedachten jouw kant op Selam!

8. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    Nou meiden, een positief verhaal! Een eiblaasje, daarna een eicel en toen we weg mochten vertelde ze dat ze ook nog bewegende zaadcellen had gezien. Altijd fijn😉
    Nu afwachten. Hopen op een deling en een terugplaatsing zondag! Pfff

9. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    Jullie duimen mogen gerust nog even doorgaan hoor! En vergeet daarbij zeker niet ook voor jezelf te duimen!!!

10. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super selam! Ga zeker door duimen ik heb het deze maand nog niet nodig dus volop voor jou !

11. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Selam, helemaal super zeg!! mijn duimen blijven draaien!!!

12. klaasje

klaasje Actief lid

21 feb 2008
    200
    0
    16
    Ha fijn!!!! En weer twee spannende dagen, ik duim hoor!

13. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    Bedankt meiden. Inmiddels draaien er al heel wat duimen. Fijn! 😊

14. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    @ selam goed zo en fijn voor jullie nu hopen op een postief telefoontje morgen ! .. hier draaien de duimen nog steeds mee hoor.. spannend zeg!!

liefs

15. klaasje

klaasje Actief lid

21 feb 2008
    200
    0
    16
    okay... hier even mijn verhaal..

Rustmaand dus... heerlijk zorgeloos en cyclusdagloos geleefd, cocktailtjes gedronken op vakantie, even lekker geen foliumzuur en ander verantwoordelijk gedrag, alleen maar genieten!

Maar...
    Voelde me anders de laatste weken..
    Nou is dat al weleens vaker geweest, dat ik dacht.. zou het??
    Woensdag was dag 28 EN m'n verjaardag, normaal al vanaf dag 26 bruinverlies, maar nu niet. Vroeg opgestaan om testje te doen in de overtuiging dat ik terug in bed kon kruipen met het beste nieuws ooit.

Maar helaas.. de extra gevoelige test bleef wit. Tranen.. Had het echt gedacht, hoe onwaarschijnlijk het ook zou zijn na 7,5 jaar in een maand zonder ziekenhuishulp.

Inmiddels is het einde van dag 31 (!!!!) en nog geen bloed gezien. Vandaag allebei veel glimlachen en serieuze hoop.. nog nooit zo laat geweest! Het zou toch niet??

Maar net bij afvegen.. drie keer raden.. KUTZOOI!

Toen ook maar meteen een testje: wit..

Dus..
    Wilde zo graag met goed nieuws komen hier na de ellendige maand die de meesten van jullie hier achter de rug hadden..

Welterusten dames..

16. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    Lieve Klaasje... Wat een teleurstellend verhaal. Wat zul je verdrietig zijn. Ik hoop dat je hoop houdt en dat dit verhaal snel een goed einde krijgt!!! Sweet dreams... Liefs

17. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat ken ik Klaasje. Ook als t onmogelijk is toch hoop houden. Het gebeurd wel eens dat het in zo'n rustmaand lukt dus waarom ons niet! Snap dat je verdrietig bent maar hoop dat je hier de kracht uit kan halen om weer vooruit te kijken en naar je eerste echo toe kan leven! dikke knuff!

Selam. jou spannend uurtje breekt zo aan (als t op zondag ook tussen 9 en 10 is) Ik duim heeeel hard voor je

18. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    klaasje jou gevoel is zo begrijpelijk...waarom gebeurt dat alleen bij anderen en niet bij ons... en ja in zo'n rustmaand neemt je lichaam ook echt rust...dikke knuffel voor jou...

selam weet je al meer?

hier word ik vandaag of morgen ongi... hartstikke fijn zou je denken maar nee, want vriendlief melde vanmorgen doodleuk dat we de komende 2 maanden geen punctie kunnen doen ivm zijn werk...nou je kan je voorstellen dat ik furieus ben... ik snap dat hij geen vrij kan nu er een collega op vakantie is en de maand er na een andere met vakantie, maar om nu al te zeggen het kan niet ipv te overleggen dat hij later kan beginnen... als ik van te voren had geweten dat het elke maand zo moeilijk zou gaan was ik nooit aan eigen cyclus begonnen maar meteen met de hyper...
    sorry even ego berichtje, maar voel me nu gewoon niet lekker...

19. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    Op weg naar het ziekenhuis!!! Liefs!

20. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0