Wie ook IVF/ICSI MNC (=eigen cyclus)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door klaasje, 7 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    helaas het heeft doorgezet...

2. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey deb wat balen zeg! Gelukkig hoef je niet een maand te wachten met natuurlijke cyclus en heb je als het goed is over 9 dagen weer echo. Dat vind ik altijd wel fijn.

Klaasje hoe is het met jou?

Hier weinig te melden gevoel me goed op wat pijntjes in de lies na.

3. klaasje

klaasje Actief lid

21 feb 2008
    200
    0
    16
    Ben bang dat er nu twee afgevallen zijn, ook hier helder rood bloedverlies..
    Dus Sjenaica, nu moet jij het doen! Zou mooi zijn!

Deb: balen.. zit hetzelfde.. wat moet je zeggen.. een knuffel dan maar.

4. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    ook een dikke knuffel voor jou klaasje...

5. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh balen dames !

Nou dan blijf ik nog over idd. Vanaf morgen wordt t spannend voor mij, dan zit ik op dag 9. Ik voel mee niet zwanger maar ook niet niet zwanger.

Ook knuf van mij voor jullie.

6. klaasje

klaasje Actief lid

21 feb 2008
    200
    0
    16
    zet m op Sjenaica!!

7. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel Klaasje!

Nou dag 9 aangebroken. Alles rommelt in mijn baarmoeder, dus zal wel aan het afbreken zijn. We wachten af!

8. mirella74

mirella74 Lid

11 jul 2012
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb op 30 juni terugplaatsing gehad van een embryo… maar ik heb 7 dagen later eens een zwangerschapstest gedaan en deze was negatief. Vandaag 11 juli heb ik nogmaals een test gedaan en weer negatief… vrijdag de 13e moet ik een bloedtest laten doen… In het begin voelde ik mij misselijk enzo en deze week had ik wat buikpijn. De dokter zegt da ik me nog geen zorgen moet maken (ik heb die maandag gebeld). Zou ik nog zwanger kunnen zijn.? Ik hoop het zo… ik ben bang om slecht nieuws te verwachten, want ik keek er zo naar uit… maar iedereen zegt dat ik positief moet blijven… groetjes

9. klaasje

klaasje Actief lid

21 feb 2008
    200
    0
    16
    Afwachten blijft moeilijk..
    Ik ben gister echt ongesteld geworden en heb voor de zekerheid een test gedaan (mn eerste deze cyclus) om definitief te zien dat het niet toch heeeeel misschien nog.. enzo.
    Nieuwe afspraak voor uitgangsecho poging 3 staat alweer gepland, lastig hoor. Ook het vertellen van het slechte nieuws aan de mensen die meeleven..
    Ben benieuwd naar jullie afloop deze poging, ik help hopen!

x Klaasje

10. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi klaasje,

hier nog niet opgesteld maar vermoed nog steeds het elk moment te worden.
    Heb vanaf gisteren ook niet het gevoel meer in de wachtweken te zitten. Alles voelt normaal hoe gek t ook klinkt. Maar goed maak ondanks dat nog steeds kans, we wachten het nog ff af.

Ja het blijft vervelend om iedereen te vertellen dat t weer niet gelukt is. Je moet t elke x weer opnieuw vertellen terwijl je er eigenlijk niet mee bezig wil blijven, heb ik teminste.

X sjenaica

11. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Ik ken dat gevoel wel hoor Klaasje, toch nog even die test doen, voor het geval dat....

Sjenaica, ik hoop dat het bij jou niet doorzet en het goedkomt... wanneer is je testdag?

Ik heb vanmorgen het ziekenhuis gebeld en nu blijken ze een zomerstop te hebben in de week dat ik mijn punctie zou moeten hebben....
    had ze gisteren gebeld dat ik een maand wilde stoppen maar dat voelde niet goed, dus terug gebeld en nu dus die zomerstop. ik kan eventueel wel de punctie in groningen laten doen...moet maandag terug bellen wat ik wil... pfff om gek van te worden...
    laten jullie de punctie in groningen doen of in jullie eigen ziekenhuis?

Mirella weet je al meer?

12. klaasje

klaasje Actief lid

21 feb 2008
    200
    0
    16
    Deb: UMCG is mijn eigen ziekenhuis, ik doe alles in Groningen, dus ook de punctie. Als je het gevoel hebt toch direct door te willen, is Groningen een prima plek voor de punctie!

Sjenaica: je voelt van alles of juist weer helemaal niets.. ellendige dagen dit! Hou nog even vol..

13. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames,

Hier nog niks te zien, maar het gevoel dat het gaat komen begint nu wel. Als het er morgen niet is test ik zondag, maar mijn test d.d. is de 18e.

Ik doe de punctie ook altijd in Umcg, in Assen doen ze dat niet zelf. Mij bevalt het goed daar, maar dat is natuurlijk ook de plek waar ik me daarin thuis voel. Snap best dat het ff een raar idee is, maar als je het niet wilt uitstellen is het een goede optie.

14. Doosje31

Doosje31 Actief lid

12 okt 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Om iedereen hier even op te beuren

Ik heb 2 volledige IVF behandelingen gehad
    Beide mislukt
    Uit de 2e behandeling is een cryo gekomen
    Die heb ik in mijn eigen cyclus terug gekregen en heb 1x pregnyl gespoten
    En zwanger !

Heb zelf een korte cyclus van 25 dagen en het voelde niet goed dat mijn cyclus verlengt werd met ivf.
    In eigen cyclus voelde beter en dat was t dus ook

Zet um op meiden
    Ik weet hoe het voelt !

15. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Doosje,

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Goed joh!

Nou dames, bij mij is de ongi ook gekomen. Echt een klap is het niet, want heb dit echt gevoeld. Wel jammer natuurlijk.

23 juli zal mijn eerste echo weer zijn en dan zou ik ergens rond dat weekend wel een punctie hebben. Na die week heb ik 3 weken vakantie dat vind ik wel prettig. Dit gaat mijn laatste poging in eigen cyclus worden.
    Meiden, ik zeg we gaan ervoor!!! We zitten redelijk bij elkaar in de buurt dus kunnen we het gezellig samen doen.

Knuff

16. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    o nee sjenaica, shit zeg... dikke knuffel voor jou!! fijn dat je wel meteen door kan... maar wat ben je weer snel ongi zeg....

Ik twijfel nog steeds...

Doosje gefeliciteerd!!

17. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey deb,

Je moet doen waar je je goed bij voelt! Ik vind t al lang genoeg duren en heb de kracht om door te gaan. Hierna zit er elke x een maand tussen, dus nog ff profiteren dat t zo snel kan.

18. klaasje

klaasje Actief lid

21 feb 2008
    200
    0
    16
    Had zo gehoopt dat het bij jou wel zou lukken deze maand Sjenaica.. jammer! Met z'n allen op naar volgende maand inderdaad!

Ik ben zelf 3 maanden aan de lucrin geweest voor de IVF's om mijn cyclus en daarmee de endometriose stil te leggen. Ik wil nu dus zoveel mogelijk profiteren van de rustige situatie in m'n buik en ga dus ook meteen door, bekijk het gewoon per keer, maar nu voelt het goed om door te gaan. Als ik straks 6 pogingen gehad heb, moet ik weer 3 maanden lucrin voor ik door mag naar de gewone IVF. Weer om de ontstekingen rustig te maken. Maar hoop toch echt dat ik ergens in de eigen cyclus behandelingen zwanger raak.. please..

Weet je al wat je doet Deb? Twijfel je alleen door die punctie in het UMCG, of ook of je wel direct door wil?

En Doosje: heel fijn zulke verhalen, dan blijkt dat het toch echt mogelijk is! Ga genieten en hou die baby vast he? haha ;)

Fijn weekend allemaal!

19. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh dat is ook niet leuk Klaasje! Nou idd maar hopen dat het gewoon in de natuurlijke cyclus gaat lukken. Dat hoop ik ook, maar nu het mijn laatste kans wordt is mijn geloof al iets gekrompen dat het gaat lukken. Maar het kan nog!

Wel gezellig dat we het samen kunnen doen!

Fijn weekend!

20. ginkel78

ginkel78 Actief lid

20 feb 2011
    301
    0
    0
    Debiteuren Beheer
    Utrecht
    ik ben Linda ik ben 34 jaar en we zijn sinds dec 2010 bezig met ons eerste kindje maar dat wil niet echt lukken.
    ik heb 25 mei een kijkoperatie gehad waar ze een poliep hebben weg gehaald en zijn ze er achter gekomen dat mijn eileiders helemaal verstopt zitten en alles daar om heen helemaal verkleefd zit dus dat ik op de normale manier ik nooit kinderen zal krijgen dus was nog als enige optie ivf mogelijk. ben nu 25 juni weer in het ziekenhuis geweest daar hebben ze een binnenwaardse echo gemaakt en toen kwam naar voren dat ze bij 1 eierstok niet goed bij kunnen dus alleen nog mogelijk is om ivf te doen in eigen cyclus
    23 juli moeten we weer terug komen in het ziekenhuis om te kijken wanneer we kunnen starten

Deel Deze Pagina