goed sow!!!!!!!!!!! .. fantastisch nieuws selam... en maar broeden nu!! hier 16 dagen na punctie (dag 33 ???????) en ook nog geen ongi te bekennen..zal het 2e eitje wat rechts gezeten heeft en wat ze 4 x hebben geprobeerd aan te prikken dan toch zijn doorgegroeid en uit zichzelf zijn gesprongen?? pff ik moet wel zeggen mijn cyclussen zijn langer geworden ..voor curreatage netjes na 14 dgn ongi en na de punctie ook.. maar nu na punctie steeds 2 dgn extra erbij .. terwijl ze hier zeggen dat als er een punctie heeft plaatsgevonden dat meestal je luteale fase word verkort met 2 dgn.. ik de vraag dus gesteld waarom word het bij mij steeds 2 dgn langer dan?? uitleg: blijkbaar maak je uit jezelf genoeg hormonen aan om innesteling te bevorderen.. ik zeg tja dan moet je daar wel eens aan toekomen om iets in te laten nestelen :x we wachten maar weer netjes af!! @ klaasje wat ontzettend verdrietig!! tuurlijk blijf je hoop houden en alles kan...... je hoort het nl zo vaak! blijf moed houden hoor!! .. dikke knuffel ... @ deb .. pffffffff het gevoel van stil staan..zo frustrerend.. hopelijk kan vriendlief toch nog wat regelen????? kan me heeeel goed voorstellen dat je baalt.. ook jij een hele dikke knuffel!! xxxxx
Hey meiden, bedankt voor jullie geduim! Vanmiddag een terugplaatsing gehad van een driedelige embryo. Ik dacht dat dat niet goed was, maar volgende gynaecoloog was dit prima. Meestal werden er twee-drie of viercellige embryo's teruggeplaatst. Nou, daarvertrouwen we dan maar op. Ik houd jullie op de hoogte van alle ontwikkelingen... Vind het wel raar hoor!
Selam, goed man! of vrouw eigenlijk.. Ik ga weer gewoon verder duimen voor je. Deb, ik snap dat dat heel frustrerend is.. een knuffel dan maar?
Noh! Verhaal getypt hier en nu is het weg... Maar had ongeveer dit getypt: Selam: wow! Super!! Nu 2 weken ergens anders aan denken en dan over 2 weken hopelijk een positieve test!!!! Succes en sterkte tijdens deze wachtweken!! @ Deb: wat vreselijk balen......... Dikke knuffel van mij! @ Klaasje: je lichaam kan je soms best wel voor de gek houden.... Ik was ook 2 keer meer dan een week over tijd. Dan ga je toch echt denken en hopen.... ook een dikke knuffel voor jou! @ Iedereen: Zijn jullie allemaal echt afhankelijk van de ivf? Of hebben sommigen van jullie nog kans op een spontane zwangerschap? (eigenlijk m.a.w. wat is de reden voor ivf?)
Lieve Deb, door alle commotie had ik jouw bericht even gemist... Ik zou ook woest zijn. Heb echt het idee dat mannen er anders in staan. Niet minder betrokken, maar wat relaxter. "als het deze maand niet lukt, dan kijken we toch uit naar de volgende maand?" Dat verklaart het hele verhaal over "mannen komen van Mars en vrouwen van Venus". Maar gemakkelijk is het zeker niet. Ik hoop dat jullie er samen uitkomen. Leg hem maar heel goed uit hoe jij het ervaart. Succes...
een 3 cellige emmy is prima hoor! ..geen zorgen!! nu lekker broeden!! hier zijn de duivels aangebroken volg week dinsdag op dag 9 de 1e echo weer! wij zijn afhankelijk van ICSI.. een spontane zwangerschap zal hier heel erg uitzonderlijk zijn.. de kansen nihil tot niet zeggen ze!! dit komt door de zwemmers van manlief .. maar heel weinig.. en wat er is...is geen A kwaliteit ..alleen B & C.. xxx
ik schaam me dood, maar het was allemaal een misverstand gebasseerd op mis communicatie.... dom dom dom...maar goed... vandaag ongi geworden en heb volgende week maandag de echo... wish we lopen gelijk,ik ben benieuwd!! wij kunnen ook niet zonder icsi...zaad is zodanig slecht dat er onwijs weinig kans is op een natuurlijk zwangerschap, helaas....
Selam, echt super en blijf voor je duimen! mag nu wel een x iemand zwanger zijn. Ik zal wel zwanger kunnen worden. De arts zegt van niet, maar toch al 7x gelukt. Ik heb na de zwangerschap van mijn zoon (nu 10) alles van binnen ontstoken gehad en heb er zo lang mee gelopen (krom van de pijn) maar ze konden nooit iets vinden, tot de kijk operatie. Toen was al gezegd dat mijn kansen stuk minder waren geworden. Heb de eerste x gewoon vm gehad en de 2 de x was een buiten baarmoederlijke die al geknapt was. Nu nog 1 eileider die erg verkleeft is met bijna garantie op weer buiten baarmoederlijke zwangerschap, dus teveel risico.
Hier bij de onderzoeken geen reden gevonden voor het uitblijven van een zwangerschap. Eén keer zwanger geweest van een iui-behandeling. Zou dus eventueel mogelijk moeten zijn om zelf zwanger te worden, maar na ruim 7,5 jaar is die kans niet reëel. Er zal wel iets mis zijn, maar niet iets wat ze kunnen vinden. Wel endometriose vastgesteld, zou invloed kunnen hebben, maar dat is niet zeker. Geen verklevingen ed..
Pfff heftig! Bij ons ligt het probleem bij mij... de gyn zei zo n anderhalf jaar geleden wel dat er wel een kans is op spontaan maar weet niet hoe groot die kans nu is... mijn eileider is toen open gemaakt maar geen idee of ie dat nog is.... en hij is sowieso niet helemaal normaal.... Bedacht me gister trouwens dat ik nog maar 3 puncties hoef te ondergaan... gaat snel ineens!
Klinkt idd heftig dames. Wij mochten beginnen met IUI op aanraden van gynaecoloog A. De eerste IUI ging niet door ivm slechte zaadkwaliteit. De tweede is doorgegaan, ondanks de wederom slechte kwaliteit. Toen gynaecoloog B in beeld kwam werd het meteen ICSI. Ik ben verder goed gezond (mijn vriend ook gelukkig, behalve zijn zaad).
@ deb... fijn dat je/jullie toch gaan starten.. gelukkig geen maand stil staan en idd gaan we samen op alleen jij op dag 8 maandag de 1e echo en ik op dag 9 dinsdag de 1e echo.. dit word jullie 4e poging toch?? eens kijken wat de maand gaat brengen hier.. wij gaan maar nergens meer van uit en hopen ook maar niks.. we stappen blanco in het avontuur van onze laatste MNC pff de laatste alweer sjenaica is er bij jullie al nieuws waneer je gaat starten met de hyperstimulatie?? klaasje ga jij deze maand ook weer van start?? is cindy al op vakantie of ging ze aankomende zaterdag???? selam hoe voel je je nu??? en hoe is het met jou JCD?? heb het laatste lijstje gepakt en mijn regel alvast weer bijgewerkt: Deb27 : ronde 3, 23-8 begonnen met spuiten, 28-08 punctie, geen eitje mee gekomen...nu op ongi wachten Sjenaica: ronde 6, vrijdag 31-08 punctie geen eitje mee gekomen. Wachten op ongi en over na gewone ivf JCD83 : ronde 5, 02-09 punctie ----> eiblaasje gevonden .. geen terugplaatsing eicel had 3 kernen ..wachten op de ongi Selam : ronde 2; maandag 3 september 1e echo Cindy : ronde 3, 23-8 begonnen met spuiten, 24-8 fm, 26-8 Punctie, eicel gevonden,helaas geen bevruchting! Wish : ronde 6, 1e echo weer op 18-09-12 Klaasje: ronde 4, maar nu eerst rustmaand
ik heb verkeerde afspraak gekregen vorige week, dus kreeg te horen dat hij maar 5 min voor me had en dat dat niet genoeg was om alles uit te leggen. Baalde echt, was de 1nige dag voor mijn ongi dat ik vrij was. Moet vrijdag /zaterdag ongi worden en donderdag nu dus nieuwe afspraak. Weet dus nog niet eens met zekerheid of ik kan starten. Donderdag nog ff afwachten
Sjenaica, vervelend! En spannend ook, jakkes. Deb: ronde 3, 23-8 begonnen met spuiten, 28-08 punctie, geen eitje mee gekomen...nu op ongi wachten Sjenaica: ronde 6, vrijdag 31-08 punctie geen eitje mee gekomen. Wachten op ongi en over na gewone ivf JCD83 : ronde 5, 02-09 punctie ----> eiblaasje gevonden .. geen terugplaatsing eicel had 3 kernen ..wachten op de ongi Selam : ronde 2; 09-09 terugplaatsing, 24-09 testdatum Cindy : ronde 3, 23-8 begonnen met spuiten, 24-8 fm, 26-8 Punctie, eicel gevonden,helaas geen bevruchting! Wish : ronde 6, 1e echo weer op 18-09-12 Klaasje: ronde 4, maar nu eerst rustmaand
Deb: ronde 4, 1ste fm echo 17 september Sjenaica: ronde 6, vrijdag 31-08 punctie geen eitje mee gekomen. Wachten op ongi en over na gewone ivf JCD83 : ronde 5, 02-09 punctie ----> eiblaasje gevonden .. geen terugplaatsing eicel had 3 kernen ..wachten op de ongi Selam : ronde 2; 09-09 terugplaatsing, 24-09 testdatum Cindy : ronde 3, 23-8 begonnen met spuiten, 24-8 fm, 26-8 Punctie, eicel gevonden,helaas geen bevruchting! Wish : ronde 6, 1e echo weer op 18-09-12 Klaasje: ronde 4, maar nu eerst rustmaand
Deb: ronde 4, 1ste fm echo 17 september Sjenaica: ronde 6, vrijdag 31-08 punctie geen eitje mee gekomen. Wachten op ongi en over na gewone ivf JCD83 : ronde 5, 02-09 punctie ----> eiblaasje gevonden .. geen terugplaatsing eicel had 3 kernen ..wachten op de ongi Selam : ronde 2; 09-09 terugplaatsing, 24-09 testdatum Cindy : ronde 3, 23-8 begonnen met spuiten, 24-8 fm, 26-8 Punctie, eicel gevonden,helaas geen bevruchting! Wish : ronde 6, 1e echo weer op 18-09-12 Klaasje: ronde 4, 1e echo op 20-09
Leuk allemaal langzaam weer vooruit kijken.....Hoop deze maand meer geluk voor iedereen! Bij mij komt t nog niet verder dan de pil slikken als ik deze maand mag beginnen.
Nou ik heb vandaag eindelijk het start gesprek gehad van ivf. De vorige afspraak was ik verkeerd ingepland, was dus blij te horen dat hij vandaag wel tijd had Ik moet zaterdag ongi worden en nu ben ik dit dus gister avond al geworden. Ik wist dat je op cyclus dag 1 met de pil moet beginnen en aangezien ik die in huis had en niet nog een maand wil wachten heb ik heel praaf vanmorgen vast 1 genomen. Toen de procedure uitgelegd werd eind van de middag hoorde ik hem ineens zeggen "voor dat je aan de pil begint eerst bloedprikken" Ik dacht gelijk......weer een maand wachten:x maar gelukkig mog ik toch nog bloed prikken! Over 16 dagen beginnen met prikken en bij 3de dag van volgende ongi eerste echo om te kijken hoeveel blaasjes er groeien. Deb: ronde 4, 1ste fm echo 17 september Sjenaica: poging 1 eigen cyclus 4 tp niet zwanger Poging 2 ivf, 13-09 begonnen met de pil voor 3 week JCD83 : ronde 5, 02-09 punctie ----> eiblaasje gevonden .. geen terugplaatsing eicel had 3 kernen ..wachten op de ongi Selam : ronde 2; 09-09 terugplaatsing, 24-09 testdatum Cindy : ronde 3, 23-8 begonnen met spuiten, 24-8 fm, 26-8 Punctie, eicel gevonden,helaas geen bevruchting! Wish : ronde 6, 1e echo weer op 18-09-12 Klaasje: ronde 4, 1e echo op 20-09
Spannend sjenaica! Ik hoop voor je dat het nu allemaal voorspoedig mag gaan! Bij mij zit de eerste wachtweek er bijna op. Ben blij dat ik fulltime werk! Voel me nu enorm moe, steekjesin m'n buik, maar zoek hier niet echt wat achter. Volgens mij kan dat ook nog helemaal niet. Dus we wachten nog een weekje verder
@ Sjenaica: pfff, duurt best lang in de gewone ivf dus..... Kijk daar vooral tegen op... Dat het allemaal zo lang duurt voor je een punctie hebt enzo.......... En natuurlijk tegen het zo lang spuiten van hormonen en het dubbele gevoel van aan de pil moeten terwijl er anders misschien toch een kans was op spontaan...... :S Heel veel succes met alles!! @ Selam: Spannend hoor! Hopelijk gaat het allemaal goed!! Hier vandaag weer ongesteld geworden. Maandag maar even bellen en dan waarschijnlijk dinsdag over een week de eerste echo weer....