Wish! Zet em op! Ik ben vanmorgen ongesteld geworden. Heel hevig en vreselijke krampen. Even flink gehuild, tranen gedroogd, heerlijk uitgeslapen en nu weer verder. Van het weekend genieten, wijntje en maandag bellen met het ziekenhuis. We zijn nu wel weer een stap verder, er is bevruchting en celdeling mogelijk. Dat is al winst. Drie Kerr is scheepsrecht dan maar!!!
Nee selam! begon echt goede hoop te krijgen.Balen man! Soms vraag ik me toch af waar die 20% kans blijft na tp..... het is nog geen 1 van ons gelukt.
Nee!!!!!!!! Wat vreselijk naar!! Zit bijna te huilen En dan schrijf je ook nog zo n sterk bericht! Heel veel respect voor jou hoor!!!! Punctiegangers: heel veel succes!!! Hoop morgen op een tp!! WIsh: ben nieuwsgierig!! Later meer! Lig heel wat berichten achter, maar nu even geen tijd om verder te reageren.... Knuffel voor iedereen!
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dames er is een eitje gevonden.. hahaha deb laat de zenuwen maar varen hoor .. erg he dat je ook zo in spanning zit voor een ander.. ik had dat bij jou ook!.. ik dacht ..het ging bij jou ook zo snel ..was heel erg benieuwd of het bij jou wel goed kwam.. en later was er gelukkig een eitje gevonden..dus je was eings mijn voorbeeld deze maand dus je had burggraaff bij de punctie?? van hem ben ik toen zwanger geraakt in dec 2011 .. ( door punctie dan he ) .. hihihi niet dat jullie wat anders denken @ selam .. wat onzettend kloten en verdrietig voor jullie(excusses voor mijn taalgebruik) wat pak je deze teleurstelling dapper op.. erg knap van je..ik neem mijn petje ervoor af!! Zoals je zegt er is bevruchting geweest en een mooie deling.. dus geef zeker de moed niet op!! het kan dat heb je bewezen.. volgende x heb je 2 dikke vette strepen op die mooie test..let maar op mijn woorden geniet van je wijntje .. dikke knuffel xxx
hahaha wish nee hoor dacht al dat je bedoelde via de punctie... wat is jouw 'verhaal' eigenlijk? want je bent wel al een keer zwanger geweest dus? Hoe voel je je? last van de punctie of valt het mee? bij mij komt het met vlagen... pfff hier beginnen rustig aan de zenuwen te komen voor morgen...vind het zo ontzettend spannend...
Wauw, geweldig wish!!! Het wordt weer ouderwets spannend hier, wel een goeie eitjes-oogst deze maand.. hopelijk volg ik snel. En SHIT Selam! Inderdaad lekker een wijntje en goed hoe je ermee omgaat. Dikke knuffel voor jou!
Wish, wat super! Heerlijk gevoel. Hopen dat alles goed mag gaan. Deb, ik kon ook niet meer slapen. Ben gaan haken! Met bezig met een heel mooi plaid. Haha. Succes! Meiden, bedankt voor jullie lieve bemoedigende woorden. Fijn!
ook al een uur wakker .. pff.. ik hoop het zo voor je meid..leef ontzettend met je mee .. vind het net zo spannend als voor mezelf eings.. mijn ei zat dit x rechts.. voorgaande maanden links behalve in dec waar ik toen zwanger van was.... marie jose zei dat meeste mensen meer pijn hebben met links.. mijn hubbie vroeg toen kan het ermee te maken hebben of je links of rechtshandig bent?? ze wist het niet .. maar ze zei wie weet is het een onderzoekje waard in de toekomst hahahah ik heb helemaal niets geen pijn gehad .. zelfs tijdens de punctie niets vernomen.. echt helemaal niets.. het was voorbij zonder dat ik het wist mijn verhaal ..10 jr spiraal gehad .. en bezig vanaf 4 jan 2011 ..4 jan spiraal eruit .. 6 jan ongi ..in maart begonnen met tempen en ovulatie testen.. begin sept zijn wij naar de huisarts gegaan .. hij is een man uit duizenden ..bekeek alle temp kaarten .. zei niet wacht nog maar een half jr maar zei gelijk we doen zaadtest bij man..en daaruit bleek dat zwanger worden op de normale manier wel heeeeeeeeeel moeilijk zou worden.. doorverwijzing naar z.huis .. weer zaadtest.. weer heel slecht .. icsi enige mogelijkheid voor ons.. eind okt met MNC gestart .. ei al gesprongen in nov zonder enige medicatie te hebben gespoten zo snel groeide het ei was overal te laat mee..(deze poging telde niet mee) dec 2e poging .. en daar was ik zwanger van .. tot 7 weken en toen ging het mis.. met cytotec proberen op te wekken .. niet gelukt .. alsnog curreatage.. in maart een cyste ..op dag 9 poging afgebroken..(ook deze poging telde niet mee) daarna 2x geen eicel in het lab gevonden .. 1x geen bevruchting en 1 x bevruchting maar 3 kernen.. ons noemen ze hier de pechgevallen .. we hebben alles wat fout kan gaan al mee gemaakt.. BEHALVE een tp en dan NIET zwanger.. nou poging 6 (eingelijk dus poging 8 al ) weet je .. daar zijn we mee bezig en word vervolgd.. wil je vertellen wat jouw verhaal is?? en miss de andere dames ook?? klaasje wanneer heb jij weer een echo?? x
Dames wat een vroegte vandaag! Ook ik was 7.30 uur wakker ondanks mijn bezoek pas gister/vanmorgen om 2 uur weg gingen. Vandaag koopzondag in assen dus aan t werk vandaag. Deb..... duim op goed bericht