Wie ook IVF/ICSI MNC (=eigen cyclus)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door klaasje, 7 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    Idd! Dames, kom eens even met wat mooi nieuws!!!

2. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Meiden ik zal jullie niet langer in spanning houden,maar we hebben om kwart over 12 dé terugplaatsing! Yes Yes Yes....ben helemaal hieper de pieper

3. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
  4. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa goed zoooooooooooooooooooooooooo!!

wat ben ik blij voor je!!.. pff wat heb je het spannend gehouden..
    ik verging hier zowat...
    echt super zeg!!

ik hoop je morgen te volgen ;)

5. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    Aaahhhh!!! Super!!! Gefeliciteerd! Duimen draaien!

6. klaasje

klaasje Actief lid

21 feb 2008
    200
    0
    16
    wat geweldig Deb!!!!!!!! Fijn zo'n verlossend telefoontje dan!
    En waarschijnlijk heb je nu de tp al gehad en zit het kleintje al veilig in je buik! succes met 'broeden' haha!

Ik heb vanmorgen weer een echo gehad, 18 mm. Dus hoogstwaarschijnlijk vanavond pregnyl en dinsdag punctie, even afhankelijk van de bloedwaarden, ik wordt nog gebeld.

Kan je de spanning nog aan wish? Of kan je het loslaten en genieten van je zondag? Is altijd zo'n raar gevoel dat er ergens in de wereld in een kastje een deel van jou en een deel van je man misschien wel iets heeeeel bijzonders aan het doen zijn.. buiten jou om! haha

x Klaasje

7. wishfulthinking

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    om eerlijk te zijn???
    ik ben doodsbang .. zo bang om weer teleurgesteld te worden..
    ik durf gewoon niet te hopen!
    ben op van de zenuwen..
    mijn wekker gaat morgen vroeg weer om 04:20 dus krijg telefoon als ik aan het werk ben.. pffffffffff nog niet meegemaakt..

en mag je vanaaf de pregnyl zetten klaasje??
    dan is het bij jou ook snel gegaan of niet??

x

8. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Klaasje ben je al gebeld?

wish hou je het nog vol? nu niet meer in spanning voor mij maar voor jou...zo'n raar gevoel is t, leven tussen hoop en vrees...

ik ben ondertussen inderdaad aan het 'broeden'... sinds 13u zit ons embryo'tje warm binnen in mij...ze was 2 cellig...heb niet gevraagd naar het kwaliteit omdat ik denk dat het niet veel zegt.

oja mijn verhaal:
    Augustus 2010 gestopt met de pil, jaar geprobeerd maar niet zwanger, november 2011 ziekenhuis en in januari begonnen met de iui's. zaad van vriend is slecht ivm te laat geopereerd aan niet ingedaalde ballen. 3 iui's hebben helaas niks opgeleverd en nu dus 4de poging icsi mnc....
    dus tsja we zijn al 2 jaar gestopt met de pil en in november al een jaar in het ziekenhuis... als je er zo op terug kijkt dan is de tijd voorbij gevlogen, maar als je er midden inzit dan is het eigenlijk alleen maar leven tussen hoop en vrees, teleurstellingen en af en toe wat blijdschap( wat tot nu toe iedere keer nog eindigde in teleurstellingen).....

ik lig lekker lui op de bank...filmpje aan en honden naast me... vriendlief is morgen en dinsdag vrij dus dan leuke dingen doene n mijn gedachtes verzetten.
    na de punctie hoef ik een week niet te werken, komt vanuit het werk, en hoef dus pas vrijdag weer aan de slag...heerlijk!!!

9. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    wish ik herken je gevoel zo ontzettend goed... je wil wel positief zijn maar dat is zo ontzettend moeilijk...
    hele dikke knuffel en mijn duimen draaien overuren!!!
    er moeten nu wel wat beebjes bij hoor...

10. klaasje

klaasje Actief lid

21 feb 2008
    200
    0
    16
    lieve lieve wish.. ik hoop dat je lekker kan slapen en morgen een heel fijn telefoontje krijgt!

Hier telefoon gehad en idd vanavond (nep)pregnyl en dinsdag dus punctie. Niet bijzonder snel gegaan, hoe het meestal gaat, lekker gewoon dus :)

Lekker rustig aan doen deb, fijn dat je vrij bent deze week. En honden naast je is altijd genieten he?

Mijn verhaal hoef ik niet te typen, staat al in mijn handtekening!

11. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    Meiden, ik blijf in herhaling vallen: spannend weer!
    @wish: krijg je morgen een belletje over het tijdstip van de terugplaatsing? Als het niet goed zou zijn hadden ze toch vandaag al wel gebeld? Hoop op goed nieuws voor je!
    @deb: het gaat nu goed!

Mijn verhaal: mijn man zijn ballen waren ook niet goed ingedaald en heeft een aantal jaren geleden kanker gekregen. Gelukkig is dit heel goed afgelopen, maar zijn zaadkwaliteit is wel slecht. Wij zijn bezig sinds januari 2011 en lopen sinds januari dit jaar in het ziekenhuis.

12. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Wish,spannend...pfff wat een zenuwen dit weekend

13. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Wish je houdt de spanning er goed in....

14. wishfulthinking

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    #474 wishfulthinking, 24 sep 2012
    Laatst bewerkt: 24 sep 2012
    net thuis werk een half uur verderop ... en jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dames we hebben een terug plaatsing ..wat een spanning ....om 11:45 er zijn.. xxx

15. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Yes Yes Yes Yes Yes Yes Yes....helemaal super! Ben helemaal blij

16. wishfulthinking

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    lief dat je zo mee leeft .. ;) doet me erg goed X

17. klaasje

klaasje Actief lid

21 feb 2008
    200
    0
    16
    jeeeeeeejjjjjjj wish!!!! goed zo!!!!!!!!!!!

18. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    En al aan het broeden,wish? Hoeveel cellig is hij/zij?

19. wishfulthinking

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    #479 wishfulthinking, 24 sep 2012
    Laatst bewerkt: 24 sep 2012
    25 min later dan gepland waren we aan de beurt..
    ik stond op knappen .. zo nodig moest ik naar het toilet :p

het is een "top" embryo zeiden de laborant en degene die hem of haar heeft terugplaatst .. beter konden we het niet krijgen .. 4 cellig :D
    preciez als de 1e x..

Hebben een echo meegekregen van de emmy nadat ie geplaatst was..

dus hier is het gebroed ook in volle gang ..
    moet wel zegge dak buikpijn heb..
    had ik de vorige x ook volgens hubbie..
    had jij dat ook deb??

heb nieuwe pantoffels gehaald voor in huis .. voor warme voeten..
    en de sokken liggen al klaar voor in bed :p..

deb hoe voel je je?
    wat is het ook een raar iets vind je niet??.. je gaat eingelijk zwanger weer naar huis..zo apart

jcd morgen weer een echo toch?? .. hopen dat er een mooi eitje te zien is..

Klaasje jij al een beetje zenuwachtig??..
    ik hoop dat je deb & mij volgt.. als 1e een mooi eitje gevonden .. dan ook bevruchting ..en dat ook jij op het wachtbankje plaats mag nemen ;)

selam ben jij al wat over de teleursteling heen??
    heb je het een beetje een plekje kunnen geven??
    ik vind je een dappere meid ;)

hoe is het met jou sjenaica???

20. jcd83

jcd83 Actief lid

12 aug 2012
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo! Even een heel stuk terug gelezen en nu even proberen op alles te reageren ;)

Allereerst nog bedankt voor jullie lieve reacties na mijn dipje :) Voel me inmiddels weer wat beter. Heb geen vertrouwen in poging 6, maar sta er nu wel weer wat beter in!

Schrik wel een beetje van jullie bericht over de pregnyl. Na de terugplaatsing bij poging 4 moest ik een dag later 5000 eenheden spuiten. Dat ze dit nu hebben teruggedraaid is lijkt mij omdat het niet genoeg goed resultaat gaf......
    Niet erg leuk dat ik dan net toen die tp had.... Wie weet was het anders wel blijven zitten....... Zullen we natuurlijk nooit achter komen, maar wat dat betreft mag het ziekenhuis wel iets beter informeren of de keuze aan de 'patient' over laten..... :(

Ik krijg trouwens altijd gonal-f (van UMCG) ben al meer dan een jaar bezig, maar is altijd gonal-f geweest.
    En in het UMCG word ik voor de punctie wel altijd schoon gespoeld met lauw water + van binnen deppen met steriele doekjes.

@ Wish: jij hebt alles voor de gewone ivf al in huis, heb je daar om gevraagd? Denk dat ik dat morgen ook maar ga vragen....
    Zo snel mogelijk door......

Ik had de keer van de tp ook maar 2 echo's gehad. Blijkbaar zijn dat de beste kansen gezien de resultaten nu ;)

@ Sjenaica: fijn dat je even naar de efteling bent geweest: even lekker er tussen uit!

@ Selam: hoe is het nu met jou? Kun je het een beetje van je af zetten?

Wat super van de tp's!!!! Nu maar lekker bij jullie houden en over 2 weken een paar positieve testen hier op het forum!! :D

Ons verhaal:

In 2009 kreeg ik last van buikpijn. Ben toen na diverse onderzoeken 2 weken voor onze trouwdag geopereerd. Ze hebben een cyste weggehaald die de pijn veroorzaakte. Ook zagen ze toen dat de eileiders verstopt zaten en niet goed ontwikkeld waren. Verder kwamen ze er achter dat ik 2 baarmoeders had en maar 1 nier.
    Het kinderen krijgen zou een ziekenhuisverhaal worden vertelden ze toen.

Een paar maanden na onze trouwdag zijn we opnieuw naar het ziekenhuis gegaan om er achter te komen wat er nou precies aan de hand was en hoe we nu verder moesten. We gingen opeens 'verplicht' aan kinderen denken...
    In Drachten (waar ik in behandeling was) konden ze ons niet verder helpen dus werden we naar het umcg gestuurd.
    Daar begonnen alle onderzoeken van voor af aan, omdat Drachten niet duidelijk was volgens het umcg....

Opnieuw een kijkoperatie gehad en heel veel echo's, een mri scan en zo'n onderzoek waarbij ze kijken of je eileiders open zijn (dat dezen dicht zitten schijnt bij een dubbele baarmoeder niet voor te komen...) Maar helaas. Na een zeer pijnlijk onderzoek (echt, dat wil ik nooit meer!!!!!!!!!) werd ons verteld dat ze beide dicht zitten.

Toen opnieuw geopereerd. 1 eileider is weg gehaald. De andere hebben ze laten zitten omdat ik die niet kwijt wilde. (werd ons 5 minuten voor de operatie nog even gevraagd op zo''n manier van dat ie eigenlijk weg gehaald moest worden :x).
    Er is een kans dat ik toch spontaan zwanger kan worden. Dit hebben we ook een half jaar geprobeerd. De eileider is kleiner dan normaal maar ziet er van binnen wel normaal uit.

Na een half jaar toch maar weer naar het ziekenhuis gegaan.
    Vorig jaar zijn we in de zomervakantie voor het eerst begonnen met de ivf in eigen cyclus. Eerst een maand alleen maar echo''s en toen echt los.
    Helaas ging het bij de 2e poging gigantisch mis waardoor ik heel lang moest wachten voor ik verder kon.

Inmiddels dus al 3 jaar in de mm en een dik jaar bezig met deze behandeling waarvan morgen de laatste start...

Zo, en nu eerst stampot boerenkool maken ;)

Deel Deze Pagina