Wie ook IVF/ICSI MNC (=eigen cyclus)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door klaasje, 7 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jcd83

jcd83 Actief lid

12 aug 2012
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgen punctie :D

Daarna gaan we gelijk door op minivakantie... Dus kan niet gelijk reageren..............

2. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    super jcd, succes met de punctie en geniet lekker van jullie mini vakantie!!! en dan horen we het goede nieuws als jullie terug zijn!!!

3. jcd83

jcd83 Actief lid

12 aug 2012
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks!

En ondertussen blijf ik doorduimen voor jullie hoor!!!!!!!

Brrr wat spannend!!!!!!!!!!!!!

4. jcd83

jcd83 Actief lid

12 aug 2012
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deb: ronde 4, tp 23-09, 8-10 testen...nu wachten

Sjenaica: poging 1 eigen cyclus 4 tp niet zwanger
    poging 2 ivf, 29-09 begonnen met spuiten decapeptyl

JCD83 : ronde 6: zaterdag 6 oktober punctie!

Selam : ronde 3; 1e echo maandag 1 oktober

Cindy : ronde 3, 23-8 begonnen met spuiten, 24-8 fm, 26-8 Punctie, eicel gevonden,helaas geen bevruchting!

Wish : ronde 6, 1e fm 19-09 2e, fm 20-09, 22-09 punctie

Klaasje: ronde 4: 27/9 tp 5-cellig embryo, nu wachten..

5. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    dank je wel...ja de spanning blijft er goed in!!

6. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    wat goed zeg jcd.. heel veel s6 morgen met de punctie..
    mijn duimen draaien hoor!!
    toi toi toi meid!!
    geniet van je mini vakantie!!

liefs

7. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja deb ik voel t!.....nu nog doorzetten.

Jcd.... jippie eindelijk ik duim voor je

8. klaasje

klaasje Actief lid

21 feb 2008
    200
    0
    16
    Ha eindelijk jcd! Fijn, en ook dat je er even kort tussenuit gaat, veel plezier en ik duim voor en prachtig eitje wat je als embryo weer op kan halen als je terug bent van je welverdiende minibreak!

En hier is het mwa.. geen goed gevoel.. Weet dat het niets zegt en dat ik positief moet blijven, maar kan niet onder het gevoel uit dat het precies hetzelfde voelt als altijd.. Na eerste week langzaam zwaar gevoel in mn buik, beetje typische buikpijn. Altijd hetzelfde en altijd gewoon ongesteld.. Bah, hoop morgen weer wat meer geloof in een goede uitkomst te hebben, dan gaat de laatste pregnyl erin en wordt t echt spannend.

Hoe gaat het daar nu deb?? en wish?? goed of slechte voorgevoelens? symptomen? Jullie komen nu echt in de buurt he? Zo spannend! Ik hoop zoooooooooooooooooooooooooooo op wat positieve testen deze ronde, het zou wel tijd worden toch??

Liefs, Klaasje

9. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    jcd heel veel suc6 ik duim voor je.

Klaasje wat balen dat je er geen goed gevoel erbij hebt. Hoop dat je er dik naast zit wat natuurlijk best mogelijk is. Hoop dat je je vandaag beter voelt!

Hier nog niet ongi maar wel zulke sterke krampen dat t me elke x verbaast dus zal echt niet lang meer duren hoop ik.

10. wishfulthinking

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    jcd heel veel s6 straks .. duim duim duim..
    hoop dat er een mooi eitje gevonden word..

@ klaasje ..dat zware gevoel in je buik kan te maken hebben met een innesteling... dat gebeurt tussen de 5 en 8 dgn na tp..
    ik had dat ook .. en sinds afgelopen dinsdag (8 dgn na TP) is dat weg heb nu gewoon een vollere onderbuik.. wat ik ook heb als ik ongi moet worden
    het kan alle kanten op meid..
    ook al wijzen vorige maanden op dezelfde symptomen het kan nu best wel eens raak zijn..
    ongi en zwangerschap symptomen lijken nu eenmaal heel veel op elkaar helaas!

deb hoe is het met jou?????????
    nog geen duivels hoop ik??
    je weet het he jij bent mijn vb deze maand ..en je weet wat ik gezegd heb over mijn voorgevoel!
    laat me niet in de steek ;)

selam?????????????????????? al nieuws??????????

hier mega zeer tepels en gevoelige borsten ..ook misselijk steeds en aldoor hongergevoel..
    nu nog ongeveer 200 eh pregnyl in me lichaam .. ik relativeer het daar maar mee!!

sjenaica meid is de ongi al doorgebroken????????
    ik hoop het voor je..
    ik stuur die van mij ook jou kant op als je dat goed vind ;)

XX

11. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    stuur maar door wish! Dus al wel wat symptomen.....brrrr spannend!
    Hoop t echt!

Had vanmorgen trouwens mijn deca spuit recht in mijn vinger.....au!
    Was klaar met spuiten dus deed de dop erop, kwam de naald via de zijkant van de dop zo recht mijn vinger in.....heel appart en wist niet dat dit mogelijk was.... dus als jullie zo ver komen (hoop t niet) oppassen!

12. jcd83

jcd83 Actief lid

12 aug 2012
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    We hebben een eicel!!

Mag beslist geen ovitrelle gebruiken dus nu recept voot Duitse pregnyl.

maar eerst op vakantie!

13. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Yes Yes! Helemaal super! Geniet van jullie vakantie!

14. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    Wha, wat een spannende tijden dames!!! Heb jullie op de voet gevolgd, maar zelf geen tijd gehad/gemaakt om te reageren... Hectisch en megadruk op m'n werk. Even een update: donderdag echo twee gehad, er was een eitje je zien, <14 mm. Vrijdag begonnen met Cetrotide en Gonal. Morgen echo drie en zoals het nu lijkt maandag of dinsdag terugplaatsing. Ik heb ook de Duitse Pregnyl in huis. Dus nog eventjes afwachten.

Wat betreft het afspreken: ik ben heel benieuwd wie jullie in het echt zijn, wat jullie doen etc. Maar voor nu vind ik het fijn zoals het is. Klaasje verwoordt het mooi. Ik ben blij met mijn "forumvriendinnetjes"! Zonder vooroordelen! Maar wie weet, als we straks allemaal een dikke buik hebben!!!...&#128522;
    Meiden, succes met de spanning en kriebels in de buik... Ik laat morgen weten hoe het is gegaan. Liefs!

15. klaasje

klaasje Actief lid

21 feb 2008
    200
    0
    16
    JEEEEEEEEEEEJJJJ JCD!!! Goede afloop van die lange aanloop, ga lekker genieten van je vakantietje!

En Selam, jij gaat ook alweer snel! Spannend! Leuk dat je ondanks alle drukte ons toch even bijpraat!

En zo'n spuit in je vinger Sjenaica.. heb ik ook een keer gehad.. Weet niet meer met welk middel, maar je schrikt er wel even van, he?

16. wishfulthinking

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    YEEEEAAAAAAAAAAH JCD wat super .. zoals ik al zei ik hoop echt dat deze allerlaatste 6e poging een knaller van een afsluiter voor je word!!
    Geniet van je mini vakantie!!!!!!!!

Selam ook al begonnen met de welbekende spuiten zie ik..
    ik neem aan dat je bedoelt maandag of dinsdag punctie ipv terugplaatsing???
    of lees ik het nu verkeerd??
    iig fijn dat er bij jou ook schot in de zaak zit ;)

@ sjenaica dat zal idd wel ff schrikken geweest zijn met die spuit..
    wanneer heb je de 1e uitgangs echo??
    hopen dat het een beetje opschiet met die ongi van je..
    maar meestal als je er op zit te wachten dan komt het maar niet!
    pff geduld is een schone zaak

17. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    Ach, natuurlijk bedoel ik een punctie! Het gaat snel, maar zo snel ook weer niet! Thanks Wish!
    Geduld... Inderdaad...

18. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    top dat je dan de punctie al hebt Selam...wat gaat het nu opeens snel allemaal.. en tot nu toe gaat het bij iedereen de goede kant op...

Ik heb net een clear blue test gedaan met indicator...hahaha kon het niet laten en hij is al bijna een jaar over datum (hoe bedoel je al een tijd bezig;)) en er kwam te staan 1-2 weken zwanger...dus heb nog pregnyl in mijn lichaam...verder heb ik geen testen in huis dus nu echt wachten ;)

het word ook steeds spannender...en nog steeds geen rood verlies en dat had ik vorige keer wel al en nu al bijna op de dag van nod en nog niks.... waaahhhh

19. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    Whaaat!! Betekent dat niet gewoon dat je zwanger bent???!!!! Kan dat niet gewoon??? Wanneer mag je officieel testen?

20. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Officieel pas maandag...

Deel Deze Pagina