Deb! Ik hoop t, ik hoop t, ik hoop t!!!! Ik heb de eerste druppels van jullie ontvangen! Ik denk dat ik mijn echo voor dinsdag in plan.
ooooeeeeeei deb!!! Jij maakt het wel heul spannend nu... Wat als het niet de pregnyl is... o ik hoop het zoooooooooo!
nou hier sinds gisteravond bloed bij het afvegen dus ben bang dat het voor ons einde verhaal is...het heeft nog niet door gezet maar zal vast niet lang duren...
Nee!!! Ik had zo'n goede hoop! Ik hoop dat t niet doorzet! Morgen is je testdatum? Vind dat je al heel ver bent....misschien zet t niet door! Ik duim ervoor!
nee he... natuurlijk kan ik zeggen dat je hoop moet houden, maar snap dat je denkt dat het einde verhaal is.. SHIT, ik baal echt, had zo gehoopt dat het goed zat.
Dames, ik ben heel benieuwd hoe het met iedereen gaat! jcd jij hebt hoop ik vandaag een tp.... duim duim duim! Deb vertel me alsjeblieft dat het niet door gezet heeft!!! Hoop het echt!!! Mijn ongi stelde echt niks voor. Vrijdag begon het en was alleen bij afvegen. Zaterdag en zondag was alles bijelkaar nog geen inlegkruisje gevuld.... Heb gebeld of dit wel goed genoeg was voor een afspraak, want hoorde mijn arts nog zeggen dat ik pas moest beginnen met tellen als ik echt bloed. Ik heb niet het idee dat er meer komt dan dit. Voor mijn ongi had ik zo'n last van pijntjes alsof ik al blaasjes had zitten. Dat gevoel was helemaal weg toen ik ongi moest worden en het is nu weer terug gekomen. Heb gelukkig een afspraak voor morgen gekregen dus we zullen het zien... spannend weer!
Helaas,hier heeft t doorgezet. Ben wel naar t werk gegaan,maar kon alleen maar huilen dus naar huis gestuurd...ik ben er kapot van...
Ach nee Deb! Wat verdrietig... Wel fijn dat je nu thuis bent. Zo op je werk zitten is ook niks... Ga je voor de zekerheid nog wel testen? Je weet het maar nooit...... Ik ben om half 10 gebeld voor een tp! (sorry is nu wel heel dubbel om dat hier neer te zetten...) Ik had het niet meer verwacht omdat het zo lang duurde voordat we wat hoorden, maar het was erg druk op het lab zeiden ze. Vanmiddag kwart over 2 moeten we er zijn.
Yes jcd wat goed. Selam jij woensdag punctie zie ik!? Ik ga duimen! Wish en klaasje hoe gaat het bij jullie?
JAAA geweldig jcd!!! Ik snap dat het dubbel voelt, nu net na het slechte nieuws van Deb, maar helaas is dit onze situatie en kunnen we er niet op rekenen allemaal gezellig tegelijkertijd zwanger zijn.. Maar super joh! en spannend! Was je minivakantie fijn?? GRRRRRRRRRRRRRRR Deb!!! Lieverd, wat kan dat dan hard aankomen he, ondanks dat je al denkt dat het niet goed gaat. Herken dat gevoel dat het dan toch pas doordringt als je echt ongesteld wordt. Hopelijk heb je een boel lieve mensen om je heen om je te troosten en om je een dekentje, zakdoekjes en thee te brengen vandaag, neem maar rustig de tijd. Ik denk aan je hoor! En we horen maar niks van Wish.. ben wel erg nieuwsgierig naar hoe het daar gaat, je mag morgen toch al testen Wish? Ik mag pas vrijdag.. maar ik haal die testdatum eigenlijk nooit, dus als ik ongesteld wordt, verwacht ik eigenlijk op di/wo eerste bloed. Helaas is het altijd anders en kan je nergens op rekenen.. maar wel hopen!!! Raar hoot Sjenaica, maar misschien omdat je aan de pil bent dat het zo anders is? Bij de echo kunnen ze tenminste zien hoe het er van binnen voor staat. Ik ben benieuwd..
Jcd, fijn!!! Een terugplaatsing! Supernieuws. Konden we wel ff gebruiken. Nu nog een mooie uitslag voor Wish en Klaasje!!! Denk aan jullie allemaal!
JCD wat goed zeg!! en wat een mooie afsluiter van je laatste eigen MNC .. zoals ik al zei heb je een goede korte break gehad?? wel ff alles van je af kunnen zetten?? nu lekker in de broed stand.. sokken aan in bed.. niet teveel koud drinken..maar lekkere warme thee en ut buikje lekker warm houden.. lieve lieve lieve deb wat onzettend rot en ontzettend KL*TEN vind ik het voor je! Ik snap heeeeeeeeeeeeeeeel goed dat je er kapot van bent.. Mijn gevoel zei echt wat anders.. Dus naar huis gestuurd?? Denk vooral aan jezelf meid.. Hele dikke stevige warme knuff!! Sjenaica dus morgen de uitgangsecho?? Wat ontzettend spannend zeg! Ik ben benieuwd hoe alles eruit ziet en wat ze gaan zeggen!! Selam bij jou de punctie al bekend?? Mijn duimen draaien alvast.. Ook weer spannend zeg.. Klaasje hoe voel jij je?? Kom je de laatste dagen nog een beetje door?? Ik hoop dat er dins of woens geen bloed te zien is en dat je netjes de 14 wachtdagen overbrugt en dan naar de 9 mnd mag.. duim duim duim dames hier nog geen nieuws hoor .. ik test ook niet eerder dan morgen want de laatste cyclussen werd ik steeds 16 dgn na punctie ongi .. morg dag 17 .. dus dag 1 van de menstruatie als ik goed tel.. Dus in de afwachtstand hahaha.. X
Jcd, al lekker aan het broeden? hoeveel cellig was het embryo? o wish en klaasje jullie houden het nog erg spannend, mijn duimen draaien voor jullie!! ik moet eerlijk zeggen dat ik blij ben dat ze me naar huis hebben gestuurd, heb echt een dagje voor mezelf gehad, chocolade in huis gehaald, pittenzak op de buik en lekker op de bank...aan het einde van de middag een uur met de honden gewandeld, stofzuiger door het huis gehaald, buikspieroefeningen gedaan en mijn verstand weer even op nul gezet... het doet nog steeds ontzettend veel pijn en er zullen heus nog wel tranen vloeien maar ik voel me nu oke... vanmorgen ook al contact gehad met het ziekenhuis en mag volgende week maandag voor een echo komen, die vrijdag dan waarschijnlijk de punctie...zo zie je maar weer je krijgt amper de tijd en rust om het een plekje te geven want je moet eigenlijk meteen weer door... misschien maar goed ook!! lieve meiden, ontzettend bedankt allemaal voor jullie lieve woorden!!!