Bij ons is het een drie cellig embryo. Zit nu veilig in mijn buik, toch wel een lekker gevoel dat je het gewoon bij je hebt nu. Had wel wat te weinig gedronken want het was wat moeilijk te zien geloof ik :S Het is idd wel fijn dat je gelijk weer door kunt Deb. Vond ik tenminste van poging 4 naar 5 wel. Na poging 5 duurde het wat langer omdat er geen tp was. We zijn nu al een jaar bezig, maar in 3 maanden hebben we de helft van de behandeling gedaan! ik vind het wel prima... Soms even wachten is ook goed, maar je blijft er toch mee zitten in je hoofd. Als het zsm achter de rug is, is dan ook wel fijn.... Spannend hoor al die testdatums die in zicht komen!! En ook de nieuwe pogingen die starten of aan de punctie toe zijn!
Oh ja! onze minivakantie was erg fijn!! Heerlijk gewandeld in de duinen en op het strand! Ons hondje was daar nog nooit geweest en vond het geweldig. Ze huppelde vrolijk voor ons uit En we hadden natuurlijk prachtig weer! Helpt het echt? met sokken aan in bed? haha! Dan moet ik dat maar doen!! Nog meer tips?
hihi of het helpt sokken aan weet ik niet, heb ik deze keer ook gedaan maar ja helaas... heb ook tarwekiemolie genomen en granaatappelsap gedronken en geen koud drinken/eten....maar ga het de volgende poging niet meer zo doen, ben daar wel klaar mee....
Wish! Dappere dodo! Kun je wel slapen vannacht??? Spannend man! Klaasje, nog even doorzetten... Pfff JCD, zet em op meid. Die eerste week gaat nog wel toch... Wachten! Deb, hoop dat jij ook een beetje kunt slapen vannacht... Ik zet zo m'n eerste spuit Brevactid, de Duitse Pregnyl. Of eigenlijk twee, want het zijn twee ampullen van 5000 i.e. Liefs
@ Selam: hoe ging het spuiten? Moest je de wekker zetten of kon je opblijven? Je weet wel dat je die 2 potjes samen kunt voegen in 1 spuit he? Scheelt weer een prik! @ klaasje: kun jij de spanning nog wat aan?
Deb: ronde 4, tp 23-09, 8-10 testen...nu wachten Sjenaica: poging 1 eigen cyclus 4 tp niet zwanger poging 2 ivf, 29-09 begonnen met spuiten decapeptyl JCD83 : ronde 6: in de ww... 23 oktober testen Selam : ronde 3; 1e echo maandag 1 oktober Cindy : ronde 3, 23-8 begonnen met spuiten, 24-8 fm, 26-8 Punctie, eicel gevonden,helaas geen bevruchting! Wish : ronde 6, 1e fm 19-09 2e, fm 20-09, 22-09 punctie Klaasje: ronde 4: 27/9 tp 5-cellig embryo, nu wachten..
Spannend hoor ! haha Ik heb mijn uitgangsecho gehad. Tot nu toe 3 blaasjes aan beide kanten dus totaal 6. Deze zijn natuulijk nog maar heel klein en denk dat er nog wel wat bij komt???? Weet dus niet zo goed wat ik kan verwachten. Ben nu gestart met spuiten van puregon ernaast en dan heb ik maandag weer een echo.....SPANNEND
Wat spannend Sjenaica!! Zal vast nog wel wat bij komen toch? Het hangt toch ook van de echo af hoeveel je er bij moet spuiten? Om meer blaasjes te krijgen of om juist niet meer te krijgen...?
Ja het hangt van de echo af hoeveel je moet spuiten, maar wat het nou moet gaan doen? Ik heb het ff opgezocht. Bij vrouwen stimuleert follitropine (dit zit in puregon) de groei en rijping van eicellen. Vanaf het moment dat je dit gaat spuiten zit je in de stimulatieface..... Ben erg benieuwd... ik verzamel wel alle antwoorden voor de dames die mij (hoop ik niet) volgen...
hier was vanmorgen de test OMO wit.. dus helaas.. over en voorbij denk ik.. nog geen ongi maar dat zal dan nog wel komen.. (had gisteravond tegen 20:00 toch ook maar testje gedaan en die was ook negatief.. dus de pregnyl was er op dag 5 ook al uit terwijl er nog meer dan 50eh in mijn bloed moest zitten en de kruidvat 2 voor 5 eings al hcg meet vanaf 25.. twijfelde toen of de test wel goed was..) maar dat werd vanmorgen dus dubbel en dwars bevestigd XXX
Ahhhh nee Wish..... wat balen!!!! Wachten op de ongi...en anders over 2 dagen nog een testje doen! Dikke knuff!!!!
Ja idd..... spannend klaasje wanneer mag je testen? Vrijdag toch? En wanneer ga je testen hihi? Hoe voel jij je? Ik blijf duimen
Verd*mme wish...wat n k*t begin van deze week zeg en we hadden allemaal zoveel hoop..hele Dikke knuffel