Bagger... Kan er niet bij Wish!!! Vind het echt kl#te voor je! Klaasje, wanneer mag je testen?? Jcd, als je dat nu even eerder had gezegd...😜 Het was een pijnlijke prik trouwens. Min spul, die Duitse Pregnyl... Morgen weer even spannend! Jullie horen het! Truste!
selam heeeeeeeeeeeel veel s6 straks... natuurlijk denk ik aan je!! mijn duimen draaien hoor.. TOI TOI TOI meid!! klaasje het word voor jou ook spannend nu.. zet hem op!! Jcd lekker aan het broeden??? hier nog steeds geen ongi .. vanmiddag reageer ik meer dames .. de plicht roept..
Selam heel veel succes en ik duim voor een heel mooi eitje. Wish....wat spannend! Ik geef de hoop nog niet helemaal op hoor! Heb het zelf ook mee gemaakt met mijn zoon dat de test negatief was toen ik al overtijd was..... zou toch mooi zijn....die ongi laat zich anders wel erg lang op zich wachten niet? Meestal zit ik tussen wachtdag 10-12 dat ik al ongi word. Is straks wel anders want dat wordt de ongi tegengehouden door de medicatie..... Hoe voel jij je dan? Heb je het gevoel dat je ongi wordt (niet dat dat zekerheid geeft) brrrrrr spannend hoor!!!
ik zit nu 18 dgn na punctie en 16 dgn na tp.. ik heb er zelf geen hoop meer in hoor.. als ik vandaag niet ongi word moek morgen weer contact opnemen met ziekenhuis.. mijn schema voor de hyper moet dan worden aangepast .. ik zou beginnen met de pil( zij hadden uitgerekend tussen 6 en 10 oktober) dat ik ongi zou worden.. maar ik denk dak die allerlaatste datum voorbij ga :x:x Selam en?????? spannend weer hoor!! XX
Selam... is het goed gegaan? Wish, vervelend hé als het dan niet komt?! Maar ga je nog wel een testje doen als je morgen ochtend nog niet ongi bent?
Selam hoe is het gegaan? Sorry dat ik het niet eerder zei van die spuit... Dacht dat je dat wel wist.... Is ons toen gelijk op die infomiddag al verteld en staat ook in de (nederlandse) gebruiksaanwijzing.... Je kunt dan gewoon eerst water opzuigen, dat bij het ene potje poeder doen, weer opzuigen en dan bij het 2e potje poeder en dat samen opzuigen en dan spuiten. Je houdt dan 1 potje water over. Wish: er is nog wel een beetje hoop toch.... Soms gaat het zwangerschapshormoon niet zo snel... Heb hier sinds de tp al buikpijn. Niet heel erg maar voel het wel steeds Geen idee wat het is.. Volgens internet kan het nog van de hormonen komen of van de punctie of van de tp. Soms ook ineens veel geel/bruine afscheiding bij het afvegen. en de keer daarna weer niets. Daarnaast heb ik het steeds koud en veel zin in eten... De vorige keer had ik het volgens mij ook heel vaak koud, maar ja, toen ging het mis. Verder heb ik 3 puistjes (anders eigenlijk nooit), wil mn haar niet zitten en laat ik dingen vallen. Laatste twee heb ik altijd voor ik ongesteld word. Pfff... vind nu de eerste week al spannend :S
Het lieve meiden. Hier alles goed. Op de bank met een kruik. Mooi eitje! Dus de eerste overwinning is er! Wish, wat spannend dat je nog steeds niet ongesteld bent. Wie weet... Jcd, gekheid hoor! Is toch m'n eigen schuld! Er zat alleen een Duitse bijsluiter bij. En als ik nu wat beter m'n best had gedaan tijdens Duitse les... Ik had idd wel gedacht dat het in een spuit kon, maar wist niet precies hoe. Maakt niet uit, het is gelukt. Ze vertelden in het ziekenhuis dat ik waarschijnlijk pas vrijdag word gebeld, ook als het niet goed blijkt te zijn. Dit ivm de evt late bevruchting en deling. Dus de komende 40 uur zijn weer even spannend! Heb het al eerder gezegd, maar ben zo blij met jullie! Weet hoe gek dit klinkt, we kennen elkaar niet. Maar we hebben iets gemeenschappelijks. Fijn! Thanks meiden, voor jullie luisterend oog😉
Wish hoe gaat het nu bij jou? Al een ongi begonnen of nog een testje gedaan? Klaasje hoe gaat het bij jou? Selam, super de punctie is gelukt! Ik ga voor je duimen! En ik ben ook blij met jou/jullie hoor! Zonder dat we elkaar kennen hebben we toch veel aan elkaar! Jij ook bedankt voor je luisterend oog
selam wat super .. nu hopen dat er bevruchting optreed.. ook altijd spannend die 2 dgn vond ik klaasje al nieuws??? jij maakt het ook spannend gisteravond met afvegen zat er in het slijm (sorry voor omschrijving) donkerbruin bloed.. 3 x afgeveegd en 3x klein beetje..tot op heden nog steeds geen ongi GRRRRRRRRRRRRRR :x:x heb nog niet getest.. zo eerst ziekenhuis maar ff bellen .. jcd druk aan het broeden zie ik.. tja die kwaaltjes.. dat kan van alles betekenen meestal lijken ze heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel op elkaar.. duim duim duim sjenaica tot nu toe 6 follikels te zien?? het kan ook met dit nog alle kanten op ... hoop dat er nog een aantal bijkomen.. wanneer had je volgende echo?? Deb lieverd hoe is het met jou??? jij over 4 dgn alweer echo.. gaat snel met jou XX
ooo wish wat zwaar irritant zeg...heb je het ziekenhuis al gebeld? wat zeiden ze? Klaasje hoe is het met jou? al getest? of hou je het nog vol? hier gaat het goed hoor en inderdaad maandag alweer echo, de tijd vliegt, dan gewoon al beginnen met onze 5de poging.... pffff de andere meiden lekker rustig aan doen... oja selam bellen ze jou normaal op de dag na de punctie al dan? want bij ons is het standaard dat ze pas op de 2de dag bellen...
Gister bloed en tranen, heel klein beetje bloed en heel veel tranen. Precies volgens mijn boekje dus einde oefening, maar ook precies volgens boekje vandaag bijna geen bloedverlies en dus toch weer een beetje hoop.. OM GEK VAN TE WORDEN! wat een KUT-gedoe toch weer elke maand.. Zo dus.. (sorry)
wat frusterend he?? ik weet heeeeeeeeeeeel goed hoe je je voelt.. had je al wel getest???? ik heb ook nog een test gedaan vandaag .. nog witter dan OMO wit... en nog steeds geen ongi!! Pfff wat een positieve vooruitzichten waren het en wat een dompers van uitslagen!! dikke knuf
wat raar wish, jij zit nu al dagen na je testdatum... ziekenhuis maar eens bellen inderdaad. En hoe langer het echte bloeden uitblijft, hoe meer hoop je weer krijgt, erg vermoeiend allemaal! ik heb nog niet getest, misschien dat ik morgen test als het dan nog niet doorgezet heeft, maar misschien zelfs nog niet.. ben niet zo gek op die witte testen namelijk.. en denk dat het dan gewoon wat later doorzet, vorige (rust)maand was ook opeens een hele lange cyclus.
Hè Klaasje.. Dikke shit....... Deb, de vorige keren zou ik de volgende dag gebeld kunnen worden als het biet goed was gegaan en twee dagen later, tussen 9.00-10.00 uur als het wel goed was gegaan met het tijdstip van de punctie. Gisteren zeiden ze idd dat ik er vanuit moest gaan vrijdag pas gebeld zou worden omdat ze dan beter de bevruchting/deling kunnen zien. Kortom, dat wordt spannend morgen. Pfff. En dan weer twee weken in de spanning. Oh dames, ik had zo gehoopt op een positieve afloop voor jullie... Weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Grrrr... Succes en sterkte voor iedereen, waar je ook staat!
Klaasje wat balen zeg! Maar ook jij nog niet ongi.....pfffff vermoeiend dit he?! Wish echt k* hoor....en nog geen ongi...... Bah.....niet leuk
Hè wat een trieste berichten hier weer... Ik had toch echt wel verwacht dat één van jullie 3en nu zwanger zou zijn (en het liefst allemaal natuurlijk!) Selam: spannend!! Ik meende dat ze ooit eens tegen ons zeiden dat wanneer ze een dag eerder zien dat het niet goed is ze dan al bellen zodat je niet onnodig een dag langer in onzekerheid zit. Maar goed, morgen is het ook al zover! Ik duim hoor!!! @Sjenaica: wanneer moest jij nu ook alweer voor de tweede echo? Er zullen vast nog wel wat blaasjes bij komen toch? Maar anders is 6 toch ook wel een mooie oogst? (Is hetzelfde als 6 puncties in eigen cyclus!) Daar zullen vast wel een paar toppertjes bij zitten! Hier nog steeds hetzelfde.. Buikpijn blijft aanhouden. Niet constant maar wel vaak. En ook steeds zo koud...... :S En moe! Vandaag de eerste spuit gezet na de punctie. Voel er niet veel van: geen pijnlijke borsten ofzo... Misschien komt dat nog... Had ik de vorige keer wel heel erg last van. Nou ja, het zegt ook allemaal niks... Kan alleen maar afwachten... Maar na jullie negatieve berichten zie ik het bij mij ook niet zo zitten eigenlijk.........
@jcd: ik dacht ook dat je slecht nieuws krijgt op de dag na de punctie en goed nieuws twee dagen na de punctie. Maar goed, we zullen zien. Ben morgen gewoon aan het werk... Dus hoop op goed nieuws (natuurlijk!). Jullie horen het weer!