Wie ook IVF/ICSI MNC (=eigen cyclus)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door klaasje, 7 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Selam...... wens jou heel goed bericht toe! Hoop dat je straks een mooie tp hebt!

jcd ik heb maandag 1ste echo, hoop idd wel dat er wat blaasjes bij komen. Tuurlijk is 6 ook al meer kans, maar om ze in te vriezen moeten ze aan hoge voorwaarden voldoen en dat is wel moeilijk te halen als ik soms om me heen hoor.
    Maar aangezien ik in de stimulatie fase zit duim ik voor toch iets meer.
    Trek je niks aan van die slechte berichten...... zorg gewoon voor 1 goede ;) dan volgen wij jou wel!

2. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    en selam???
    spannend hoor .. ik hoop dat je een TP hebt... ;)

wij krijgen het meestal 2 dgn na de punctie te horen.. of het nou goed of slecht nieuws is..
    heb 1 x gehad dat ze na 1 dag al belden dat was toen we een bevruchting met 3 kernen hadden.. verder altijd na 2 dgn..

jcd houd moed .. dat het bij ons 3en zo gelopen is.. wil niet zeggen dat het bij jou ook negatief uitpakt.. ieder lichaam reageert anders.. de 1 accepteerd het wel de ander niet..
    positief blijven denken meid ;)

xxx

3. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    Joepie! Net een tp gehad van een tweecellig embryo... En nu wachten... X

4. klaasje

klaasje Actief lid

21 feb 2008
    200
    0
    16
    wauw! mooi Selam, lekker broeden!

Ik heb vanmorgen een test gedaan, het is immers de testdatum en mijn menstruatie heeft nog helemaal niet doorgezet, verlies niks meer. Maar helaas, de welbekende hagelwitte kleur..

jcd, het is denk ik wel belangrijk dat je jezelf zo warm mogelijk houdt, dus als je het steeds koud hebt lekker warme sokken aan, dekentje als je thuis bent en de verwarming een tikkie hoger! Lekker warm maken nu het buiten zo herfstig is, succes!

5. wishfulthinking

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    goed zo selam en nu idd lekker broeden .. zet hem op de komende 2 weken :p hahaha

wat rot voor je klaasje dat de test omo wit was.. stiekem heb je toch nog hoop.. dat weet ik van mezelf..

hier ook nog geen ongi .. dag 33 hier pffffffffff ..
    het mag van mij wel komen nu.. zit erop te wachten :x kwil verder!

6. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    yes selam! Super!

Balen klaasje.....nog ff aanzien dus grrrrr.

Wish wat rot zeg..... laat t dan idd gewoon komen.

7. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames....zijn de ongi's al door gebroken?

8. wishfulthinking

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    hier nog niet .. wel met afvegen gisteraaf en vanmorgen een heel klein beetje oud bruin.. maar het zet niet door..

ik zou vandaag anders met de pil beginnen ..
    na weer een telefonisch gesprek met ziekenhuis gister (heb inmiddels nu een luteale fase van 21 dgn wat niet normaal is denk ik??) ..
    moet ik afwachten tot maandag.. maandag zowieso bellen .. als het niet door gezet heeft bloedtest .. en dan kijken wat ze beslissen..

hoe is het met de rest??

9. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    Nou, al één dag voorbij... 😉
    Ik maak me een beetje zorgen om het feit dat het embryo maar twee-cellig was. De arts zei dat dit verder prima is. Ervaring? Iemand? Xx

10. wishfulthinking

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    ja deb heeft daar ervaring mee .. die had de laatste x ook een 2 cellige.. het resultaat weet je helaas :x
    maar het zegt allemaal niks hoeveel cellig een emmy is.. ook van een 2 cellige kun je zwanger raken..ligt eraan of je lichaam het accepteerd of niet..
    dus zet um op met broeden meis!! ;)

11. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach wat vervelend zeg wish...... bah!

Selam ik heb alleen tussen 4 en 6 cellig gehad en ook geen 1x zwanger.....zegt helemaal niks meid. Heb genoeg verhalen gelezen dat 2 cellig zich netjes heeft ingenesteld..... als dat beslissend zou zijn was ik wel zwanger geweest van die 6 cellige maar helaas. Zet m op meid!

12. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    Thanks meiden! Houd jullie op de hoogte!

13. klaasje

klaasje Actief lid

21 feb 2008
    200
    0
    16
    Hier vannacht buikpijn en echt ongesteld geworden, nu officieel over dus. Ben er zo moe van, de hele situatie..

Selam, het maakt dus inderdaad niet uit hoeveel cellig, ik had deze ronde voor het eerst een 5-cellige (eerder 2 en 3), het is echt de innesteling die het 'm doet volgens mij..

Wish, ik vind dat ze je wel lang laten twijfelen hoor! heftig..

14. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bah klaasje, zo lang tussen hoop en vrees. Vond t bij jou ook wel lang duren! Ik haal de testdatum nooit.

Ja nou dat vind ik dus ook.... Zo lang in "onzekerheid"
    Ik weet dat je geen hoop meer hebt wish maar ik zou zelf pas 100% gerust zijn als de ongi er is.
    Kan je weer lekker vooruit kijken. Vind het echt heel rot voor jou dat t zo lang duurdt.

Dikke knuff voor jullie

15. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    Hey Klaasje... Eindelijk, maar ook definitief. Vind het heel verdrietig voor je. Veel sterkte. Rust lekker uit!

16. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    ohh klaasje shit zeg... dikke knuffel...

selam, zoals wish al zei had ik een 2 cellige en je weet hoe dat gegaan is... terwijl ik ook hier op het forum las dat er mensen met een 2 cellige zwanger zijn geworden... dus tsja je kan het gewoon nooit van te voren zeggen!!!

17. wishfulthinking

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    jaaaaaaaaaaaaaa hier eindelijk de duivels ..
    god zij dank!!

we kunnen verder.. geen onzekerheden meer!!

X

18. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    O wish wat ontzettend fijn! Helemaal happy voor je....al klinkt dat raar om te zeggen over dé rode duivels ;)

19. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eindelijk duidelijkheid wish.....fijn!

20. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    @Wish, goed dat je het van de positieve kant bekijkt! Je kunt weer verder... Zet em op meid!

Deel Deze Pagina