Wie ook IVF/ICSI MNC (=eigen cyclus)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door klaasje, 7 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    @Klaaske: hoe is het met jou?

2. klaasje

klaasje Actief lid

21 feb 2008
    200
    0
    16
    Het gaat wel weer Selam, lief dat je het vraagt.
    Merk wel dat ik het lastig vind om elke keer weer nieuwe energie voor een poging te verzamelen, maar de tranen zijn gedroogd en ik kijk weer vooruit gelukkig!

3. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Wanneer mag je weer voor de volgende poging? Of heb je nog niet gebeld?

4. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    Klaasje, dat snap ik helemaal... Het is ook een emotionele achtbaan waar je in zit. Hoe dan ook, goed dat je vooruit kijkt! Dat is denk ik iets wat je moet doen. Hoe moeilijk ook...
    Deb, zenuwachtig voor morgen? Hoop dat er al iets te zien is!

5. klaasje

klaasje Actief lid

21 feb 2008
    200
    0
    16
    Gaan er even twee daagjes tussenuit, even een romantische hotelovernachting en dagje dierentuin om onze zinnen te verzetten!

Ondertussen succes aan alle dames hier, wachtend, prikkend of op andere wijze oneindig dapper!

Tot over een paar dagen..

x Klaasje

6. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lekker klaasje geniet er ff van!

Morgen eerste echo.....zo benieuwd hoeveel er groeid! Vind t echt super spannend, dit resultaat is beslissend voor 1 hele poging.

7. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    Klaasje, geniet meid! Lekker genieten samen!
    Sjenaica, mijn duimen draaien weer! Hoop op het beste!

8. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    En sjenaica, mooie follikel gezien??

9. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tot nu toe heb ik ongeveer 9 follikels en wat kleintjes. Moet donderdag weer voor echo dus hoop dat de kleintje ook nog mee gaat doen. Arts was wel tevreden met dit resultaat.

10. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    klaasje geniet ervan!!

sjenaica das tot nu toe al een mooie score 9 .. nu idd hopen dat die kleinere ook nog mee gaan doen!!
    weet je al wanneer ongeveer de punctie is??

hoe is het met de broed dames?? :p
    gaat alles goed??

xx

11. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    De punctie is nog niet echt in te schatten maar ze doen t met meerdere follikels liever niet in t weekend dus moet rekening houden met maandag. Dit is DE dag waar ik niet op hoopte maar heb er niks op in te brengen haha.

12. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    @sjenaica: spannend! Mooi aantal al, hopen dat er nog wat bij komt!

Hier alles prima! Vanmiddag een relaxed middagje niks doen! Heerlijk!

13. jcd83

jcd83 Actief lid

12 aug 2012
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deb: ronde 4, tp 23-09, 8-10 testen...nu wachten

Sjenaica: poging 1 eigen cyclus 4 tp niet zwanger
    poging 2 ivf, 29-09 begonnen met spuiten decapeptyl

JCD83 : ronde 6: in de ww... 23 oktober testen

Selam : ronde 3; 1e echo maandag 1 oktober

Cindy : ronde 3, 23-8 begonnen met spuiten, 24-8 fm, 26-8 Punctie, eicel gevonden,helaas geen bevruchting!

Wish : ronde 6, 1e fm 19-09 2e, fm 20-09, 22-09 punctie

Klaasje: ronde 4: 27/9 tp 5-cellig embryo, nu wachten..

14. jcd83

jcd83 Actief lid

12 aug 2012
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier alles nog goed. Wel nog steeds vaak buikpijn (sinds de tp al..)
    Daardoor denk je er wel ontzettend veel aan en ik merk dat ik het daardoor erg spannend vind...
    Ook steeds ontzettend koud... Maar kleed me er nu op en slaap 's nachts onder een dubbel winterdekbed :S En sinds vandaag last van m'n onderrug, maar dat kan ook van het 2 keer uitslapen komen ;)
    Nog helemaal geen last van m'n borsten, wat ik dan wel weer raar vind, omdat ik hier de vorige keer juist heel erg last van had...
    Maar goed, toen ging het niet goed dus dat hoeft geen positief teken te zijn...

Morgen over een week mag ik testen. Ik zit nu op dag 30 van mijn cyclus. Normaal zou ik nu wel ongesteld worden, maar het eerste deel van de cyclus ging dit keer niet zo snel dus ik verwacht dat de menstruatie dan ook wel opschuift. De 17e zet ik de laatste spuit. En vanaf dan mag mijn lichaam het zelf gaan doen....

Lekker Klaasje, om er even tussen uit!

Sjenaica: gaat goed! Al weer meer dan tijdens de vorige echo!

En als ik me niet vergis had Deb vandaag de eerste echo alweer?

Wish: hoe is het met jou nu?

En komt Cindy al bijna terug?

@ Selam: hoe gaat het bij jou? Ook last van kwaaltjes?

15. jcd83

jcd83 Actief lid

12 aug 2012
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja... dit weekend binnen 2 dagen over 4 nieuwe zwangerschappen gehoord... De 5e wist ik gelukkig al (van een vriendin en die had mij al iets eerder ingelicht).
    3 van de 5 zie ik wekelijks.... Niet echt leuk. Zijn zijn alle 3 in april uitgerekend en laat ik dat nou ook zijn geweest als poging 4 goed was afgelopen :(
    Maar goed, het zal zo zijn redenen wel hebben..........
    Ik hoop nu nog meer dat deze embryo blijft zitten.. ;)

16. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jcd wat vervelend. Ik heb dat ook met een collega. Die is met de pil gestopt in de zelfde maand dat ik mijn eerste poging had. Zij is dus al ongeveer 22 wk zwanger en ik zie haar paar x per week.
    Dat is dus het nadeel dat wij er zo lang mee bezig zijn, er zijn elke maand wel weer dingen waar je gedachten aan koppeld. Elke keer als je er mee geconfronteerd wordt denk je....ow ja...als.... dan.... Moed blijfen houden hoor! Onze tijd komt er hoop ik eraan!

Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd heel erg moe ben en heel veel slaap. Weet niet of dit nou van de hormonen komt of van de pijntjes die ik voel. Vandaag vroegen veel collega's los van elkaar of ik ziek ben..... Blijkbaar straal ik enorme vermoeidheid uit. Geen energie voor wat dan ook....zucht.... en misschien nog wel een week voor de punctie...wordt nog wat.

17. Selam

Selam Actief lid

24 jul 2012
    282
    0
    0
    Geen bijzondere kwaaltjes, maar dat kan natuurlijk ook nog niet! Ik heb iedere maand last van m'n borsten. Echt mijn "eisprongkwaaltje". Iedere maand weer. Als ik m'n eisprong later heb, heb ik dus ook later last van m'n boobies. Verder ben ik ontzettend mie. Maar dat hoort bij de tijd van het jaar en drukte op m'n werk.
    Jcd, die buikpijn herken ik wel. Ik heb het ook al ik me uitrek of moet niezen. Zal vast nog een "nawee" zijn van de punctie denk ik??
    Ik zit ook standaard met een kleedje op de bank, veel warme thee en zoveel mogelijk rust!

Deb: ronde 4, tp 23-09, 8-10 testen...nu wachten

Sjenaica: poging 1 eigen cyclus 4 tp niet zwanger
    poging 2 ivf, 29-09 begonnen met spuiten decapeptyl

JCD83 : ronde 6: in de ww... 23 oktober testen

Selam : ronde 3; terugplaatsing op 12 oktober!

Cindy : ronde 3, 23-8 begonnen met spuiten, 24-8 fm, 26-8 Punctie, eicel gevonden,helaas geen bevruchting!

Wish : ronde 6, 1e fm 19-09 2e, fm 20-09, 22-09 punctie

Klaasje: ronde 4: 27/9 tp 5-cellig embryo, nu wachten..

18. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    sjenaica, spannend hoor!!

Hier was vanmorgen helaas niks te zien, dus donderdag weer een echo...ben benieuwd...normaal gesproken had ik nu al mogen beginnen met spuiten maar natuurlijk loopt het weer anders...

19. sjenaica

sjenaica Actief lid

8 jul 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen deb dat er nog niks te zien is. Het gaat ook geen maand t zelfde he. We lopen wel gelijk met de echo nu, ik moet ook donderdag weer.

20. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    oh ja is ook zo ja!! hoe laat mag jij?

tsja word er zo wel moedeloos van, dit is niet echt handig voor een controlfreak ;) vorige keer had ik na de eerste 2 icsi's opeens een cyclus van 36 dagen dus we zullen zien....

Deel Deze Pagina