Ik moet donderdag om half 9 en jij? Nou dat hoop ik niet hoor dat t zo lang gaat duren! Mijn eerste x kwam ik op dag 10 en was de follikel al te groot. De maand erna moest ik op dag 8 komen en kon ik pas op dag 14 of 16 beginnen.....dan heb je al een week echo's gehad voor er ook maar iets gebeurd. We zetten gewoon in op donderdag!
@ Deb: wat balen...! Wel fijn dat je pas donderdag terug hoeft te komen. Ik moest steeds een dag of 2 dagen later al en dan was het vaak nog niet groot genoeg. Donderdag heb je wel kans dat je gelijk kunt beginnen met spuiten! Deb: ronde 4, tp 23-09, 8-10 testen...nu wachten Sjenaica: poging 1 eigen cyclus 4 tp niet zwanger poging 2 ivf, 29-09 begonnen met spuiten decapeptyl JCD83 : ronde 6: in de ww... 23 oktober testen Selam : ronde 3; terugplaatsing op 12 oktober! Cindy : ronde 3, 23-8 begonnen met spuiten, 24-8 fm, 26-8 Punctie, eicel gevonden,helaas geen bevruchting! Wish : ronde 6, 1e fm 19-09 2e, fm 20-09, 22-09 punctie Klaasje: ronde 4: 27/9 tp 5-cellig embryo, nu wachten..
nog 7 dagen jcd .. en dan breekt het moment aan.. spannend hoor.. ik had het ook steenkoud na de TP ..zat standaard op de bank met een warme fleecedeken... maar vanaf dag 9 werd dat ineens minder.. nog wel koud maar niet echt steen koud.. ik hoop voor jou dat het positief uitvalt en dat je mij niet achter na gaat.. trouwenssssssssssssssssssssssssss .. jij was toch degene die in wolvega gesprek had gehad?? hoe is dat eings afgelopen?? heb je wel een gesprek daar gehad?? als deze poging mislukt ga je dan wel gelijk verder?? of stop je eerst?? natuurlijk hoop ik voor je dat hyper niet nodig is maar was wel ff benieuwd deb tutje .. donderdag zit er gewoon 1 die groot genoeg is!! en gaat de eerste spuit er gewoon weer in!!! ... helaas selam wanner is jouw testdatum?? de 27ste?? spannend spannend spannend.. sjenaica meid jou had ik al wat vragen gesteld op ut andere forum .. dus hier sla ik je ff over nee hoor grapje .. is het een beetje te doen de hyper tot nu toe?? of valt het je tegen?? eerlijk zijn he!! dan weet ik wat me staat te wachten!! Deb: ronde 4, tp 23-09, 8-10 testen...nu wachten Sjenaica: poging 1 eigen cyclus 4 tp niet zwanger poging 2 ivf, 29-09 begonnen met spuiten decapeptyl JCD83 : ronde 6: in de ww... 23 oktober testen Selam : ronde 3; terugplaatsing op 12 oktober! Cindy : ronde 3, 23-8 begonnen met spuiten, 24-8 fm, 26-8 Punctie, eicel gevonden,helaas geen bevruchting! Wish : poging 1 MNC/ICSI .. 2x TP, NIET zwanger poging 2 HYPER/ICSI .. 13 okt start provera,19 okt start decapeptyl,29 okt uitgangsecho Klaasje: ronde 4: 27/9 tp 5-cellig embryo, nu wachten..
Haha wish. Jij doet de korte toch? Ik moet eerst een maand aan de pil en vind dat echt veel te lang duren. De rest valt me mee hoor. Ben wel moe maar verder geen bijwerkingen van de hormonen. Voel ook echt de follikels zitten, dat is wel minder maar heeft niet iedereen.
@ Wish: Ben ik dus niet de enige die het zo koud heeft (had)! Had juist verwacht dat ik veel warmer zou zijn omdat het lichaam wil 'broeden'. Maar goed... het is dus niet vreemd Vannacht werden al die dekens me wat te veel, lag te zweten in bed :S Nu thuis lekker bezig met opruimen en ook niet meer koud Het gesprek in Wolvega hebben we eerst uitgesteld, omdat ik nu een tp heb. Mocht deze poging niet slagen dan neem ik weer contact met ze op om een nieuwe afspraak te maken. Waarschijnlijk gaan we dan wel gelijk door! Ik heb wel via de telefoon en mail contact gehad met hen en vond het gelijk al heel goed klinken. Heel persoonlijk, zonder dat ze me kenden. Heb mijn dossier van het umcg ook al naar hun toegestuurd. Dus ze zijn nu ook op de hoogte van onze situatie. Ik hoop dat het allemaal niet nodig is... Maar ik heb er wel een goed gevoel bij. Al ben ik er nog niet helemaal uit. Groningen zijn we al zo 'vertrouwd'. Maar ja, blijf er toch mee zitten dat we daar gewoon een nummertje zijn... Jij ook al door je pogingen heen! Was ik even vergeten.... Hopelijk nu meer succes! Jullie hebben het trouwens over een lange en korte versie? Wat is het verschil?
Jcd heb t even ergens anders gekopieerd Ik doe de lange. Het lange protocol Op cyclusdag 3 of 4 begint u met de pil (Microgynon® 30). De pil brengt de eierstokken tot rust. Op pildag 17 beginnen met Decapeptyl®-injecties, 1maal daags 1 onderhuidse (subcutane) injectie. De Decapeptyl®-injecties zijn enerzijds bedoeld om de eierstokken tot rust te brengen (versterking van het effect van de pil) en anderzijds om de natuurlijke eisprong te onderdrukken. Hierdoor wordt voorkomen dat de follikels al vanzelf verdwenen zijn voordat het aanprikken daarvan kan plaatsvinden.De pilstrip dient te worden afgemaakt; met de Decapeptyl®-injecties moet u doorgaan totdat de follikels rijp zijn. Bijna altijd zal er twee tot vier dagen na het beëindigen van de pilstrip een onttrekkingsbloeding optreden. Als er binnen een week geen bloeding optreedt, dient u contact met ons op te nemen. Op de dag van de onttrekkingsbloeding (cyclusdag 1) neemt u opnieuw contact op met de receptie van het IVF-centrum. U wordt s middags teruggebeld en krijgt een afspraak voor een echoscopisch onderzoek voor de tweede of derde cyclusdag. Indien alles in orde is, wordt nu daadwerkelijk met de stimulatie van de eierstok(ken) middels Gonal-F® of Puregon® begonnen. Hiermee gaat u door totdat de follikels rijp zijn.De bovengeschetste IVF-behandeling volgens het lange protocol strekt zich dus uit over twee maanden. Het korte protocol Op cyclusdag 2 start u met Decapeptyl®-injecties, 1 maal daags 1 onderhuidse injectie. De Decapeptyl®-injecties helpen in het korte protocol een beetje mee om de eierstok(ken) te stimuleren, maar belangrijker is dat ze de natuurlijke eisprong onderdrukken.Op cyclusdag 3 begint u met de stimulatie van de eierstok(ken) met Gonal-F® of Puregon®. Met Decapeptyl® en Gonal-F® of Puregon® gaat u door totdat de follikels rijp zijn. Dit kan worden beoordeeld met echoscopisch onderzoek en bloedonderzoek.
Zo, wij zijn weer terug! Was goed om even samen weg te zijn. Hier gebeurt alweer een boel. Goed aantal eiblaasjes nu al Sjenaica, en alweer de tweede wachtweek voor JCD, wordt spannend! Deb: ronde 4, tp 23-09, 8-10 testen...nu wachten Sjenaica: poging 1 eigen cyclus 4 tp niet zwanger poging 2 ivf, 29-09 begonnen met spuiten decapeptyl JCD83 : ronde 6: in de ww... 23 oktober testen Selam : ronde 3; terugplaatsing op 12 oktober! Cindy : ronde 3, 23-8 begonnen met spuiten, 24-8 fm, 26-8 Punctie, eicel gevonden,helaas geen bevruchting! Wish : poging 1 MNC/ICSI .. 2x TP, NIET zwanger poging 2 HYPER/ICSI .. 13 okt start provera,19 okt start decapeptyl,29 okt uitgangsecho Klaasje: ronde 5: wachten op eerste echo
pfff ik vind het zo spannend............ Door die buikpijn steeds ben ik er zoveel mee bezig...... Vannacht moest ik heel vaak plassen en werd ik toch weer wakker van buikpijn. Niet dat het niet uit te houden is maar ik voel het gewoon. Vanochtend ook steeds buikpijn en nu weer niks. Wel een beetje misselijk. Vanochtend ook laatste spuit gezet.... Wel steeds wat witte afscheiding. Geen idee wat dat kan betekenen. Ik denk steeds dat het niet goed zit, maar tegelijk hoop ik natuurlijk van wel.... Bah! Vind er niks meer aan. Ook het vooruitzicht dat we met de gewone ivf toch ook deze weken weer mee zullen maken, met evenveel kans.......... Morgen mag een collega testen. Zij had een tp van 2 embryo's. Ben benieuwd hoe dat gegaan is! Hoop eigenlijk wel dat als zij zwanger is ik het dan ook ben........ :S Bah! Wat zijn gevoelens toch stomme dingen............ Fijn dat het zo leuk was om er even tussenuit Klaasje! Nu klaar voor ronde 5? Deb: ronde 4, tp 23-09, 8-10 testen...nu wachten Sjenaica: poging 1 eigen cyclus 4 tp niet zwanger poging 2 ivf, 29-09 begonnen met spuiten decapeptyl JCD83 : ronde 6: in de ww... 23 oktober testen Selam : ronde 3; terugplaatsing op 12 oktober! Cindy : ronde 3, 23-8 begonnen met spuiten, 24-8 fm, 26-8 Punctie, eicel gevonden,helaas geen bevruchting! Wish : poging 1 MNC/ICSI .. 2x TP, NIET zwanger poging 2 HYPER/ICSI .. 13 okt start provera,19 okt start decapeptyl,29 okt uitgangsecho Klaasje: ronde 5: wachten op eerste echo
Welkom terug klaasje! Fijn dat je t leuk heb gehad. Erg he jcd.....en t kan van alles zijn, snap dat je er erg mee bezig bent. Alles kan 2 kanten op gaan. Afscheiding kan van spuiten zijn of zwangerschap..... ook dat kan 2 kanten op. Ik heb ook 1 maand zulke wachtweken gehad en was er toen ook echt klaar mee. Sterkte meid en geef de moed niet op!
klaasje welkom terug, fijn dat jullie genoten hebben en het jullie goed gedaan heeft!! Jcd, ik had het ook koud en ook veel afscheiding...maar ja het kan inderdaad 2 kanten op, spannend hoor!! ik moet morgen om 9u, ben benieuwd... zal het lijstje weer even updaten...
Deb: ronde 5, 2de fm 18 okt Sjenaica: poging 1 eigen cyclus 4 tp niet zwanger poging 2 ivf, 29-09 begonnen met spuiten decapeptyl JCD83 : ronde 6: in de ww... 23 oktober testen Selam : ronde 3; terugplaatsing op 12 oktober! Cindy : ronde 3, 23-8 begonnen met spuiten, 24-8 fm, 26-8 Punctie, eicel gevonden,helaas geen bevruchting! Wish : poging 1 MNC/ICSI .. 2x TP, NIET zwanger poging 2 HYPER/ICSI .. 13 okt start provera,19 okt start decapeptyl,29 okt uitgangsecho Klaasje: ronde 5: wachten op eerste echo
Deb, spannend morgen! Good luck! Jcd, houd je het nog een beetje vol? Klaasje, fijn dat je er weer bent! Wish en Sjenaica, nog even geduld... Cindy?... Zet em op meiden! Truste😴
En Deb was er al wat groots te zien? Hier op de echo, Rechts: 7 follikels tussen 14 en 21 mm en 3 tussen 11 en 14 mm Links: 4 follikels tussen 14 en 19 mm Wel appart vind ik wat links in mijn dominante kan. Morgen weer meten en dan kijken of ze de punctie in kunnen plannen. Wel was er mogelijk een poliep te zien in de baarmoeder dat gaan we nu ff in de gaten houden.
klaasje fijn dat het je goed gedaan heeft wb en op naar de 1e echo .. selam hoe voel jij je????????? ook al weer nerveus aan het worden??? jcd.. ik had toen ook witte afscheiding en van dat koud hebben wist je al.. het kan 2 dingen betekenen .. en ik hoop goed nieuws!! snap dat je in 2 strijd zit umcg of wolvega..bij de 1 ben je al bekend en het andere is nieuw.. ik had toen ook gevraagd waarom je in wolvega maar 80% vergoed krijgt?? is dat omdat het een prive kliniek is? wij gaan naar DD of instanbul als deze hyper op niets uitloopt.. die keuze hebben we al gemaakt.. ook zitten wij daarom in twijfel om nog over te stappen van zorgverzekering..bij menzis krijg je nl in het buitenland 100% vergoeding over de 100% vergoeding vanuit het basis pakket dus 200% .. icsi kost in DD 2300 volgs mij en dan komen de kosten van narcose.. bloedafnemen enz er nog overheen.. dat zou inhouden als we nu verzekerd blijven bij de huidige dat we dan bijna 1000 nog zelf moeten betalen.. terwijl je bij menzis 2 x het vergoede bedrag van nl tarief krijgt.. twijfels twijfels twijfels hier!! sjenaica meid... 11 stuks .. niet mis!! idd raar dat links normaal gesproken je dominante kant is en nu rechts de overhand neemt???.. ik hoop dat de kleinere nog ff mee gaan doen.. en dat morgen de punctie ingepland kan worden!! een poliep?? kan dat kwaad?????????? deb tutje ..ik had je al gesproken .. en wat zei ik in het vorige bericht hier .. donderdag kun je beginnen met spuiten.. en het is ook nog zo..hahahaha cindy ook al heel lang niet meer gezien hier!! die is toch al terug van vakantie neem ik aan??? morgen gaat hier de 1e deca erin .. ook wel weer spannend xxx
Dus morgen deca wish.... weer een stapje vooruit. Poliep kan de innesteling in de weg zitten. We houden t in de gaten want kan ook weg gaan. Vind t wel raar want je zag aan t eind van mijn slijmvlies een witte vlek zitten. Dit was er de afgelopen 8 maanden niet. Misschien is t morgen wel weer weg, zou fijn zijn.
yes yes yes een eitje van 15 mm, dus begonnen met spuiten!! zaterdag weer een echo!! even kort gaan eten bij de schoonfamilie...vandaag of morgen reageer ik even op iedereen liefs
Top Deb!!! Hopen op dat het goed blijft groeien! Vandaag dag 6 na terugplaatsing en begin nu wel een klein beetje de kriebels te krijgen. Beetje angstig ook. De hoop is groot, de angst ook. Bah...