Jcd ik ga er idd van uit dat ik dinsdag een tp heb. Wat maak je t weer spannand! Hoop echt dat t niet doorzet dat idd goed mogelijk is, suc6 meid! Selam, oh nee toch. Is t niet nog wat te vroeg? Deb, heb beste buikpijn en heb de hele middag geslapen. Punctie zelf is erg mee gevallen. Vanavond beginnen met t vaginaal inbrengen van lutinus dat vanaf dan 3x p/d moet hiervoor in de plaats geen spuiten pregnyl meer.
Waarschijnlijk is het ook te vroeg. Het vage gevoel in m'n onderbuik is al wel wat minder. Misschien omdat ik vanmiddag een eind had gewandeld? Pff, lichte paniek hoor. Ik hoef jullie niets te vertellen. Je wilt zo graag. We wachten maar weer verder, maar gerust ben ik echt niet...
Kan ik me voorstellen selam, denk wij allemaal wel. Ik hoop met je mee en duim voor je. Deze dagen zijn t ergst! Knuff. Wat ook anders was met deze ivf..... wij zijn gewend bij elke fm meeting bloed te prikken. Dit heb ik deze ronde geen 1x gedaan. Bij de punctie werd ook niet eerst gekeken of de follikels er nog waren. Er werd gelijk gepoetst en alles klaargemaakt, toen dat klaar was kreeg ik via de infuus (die al wel aangelegd was) de verdoving, daarna de punctie en daar zagen we de follikels voor het eerst. Was wel appart omdat ik zelf toch nog angst had....wat nou als t allemaal weg is maar die kans is dus best klein. Hele middag geslapen en nog moe. Buikpijn, stijve nek en dikke uislag van de infuus pleister (zit denk ik epoxy in daar ben ik erg allergies voor) en toch tevreden
Helaas... toch ongesteld ... Deb neem jij het stokje weer van mij over? Met een positief resultaat dan natuurlijk ? Succes vandaag !! En umcg? Wat nou 20 procent???? Op naar wolvega!
Oh neeee jcd.... idd waar blijft die 20% Rustig aan meid en dan weer vooruit kijken, op naar meer geluk! Knuff van mij
Deb.... jij heb straks punctie! Heel veel suc6 meid. Vind wel veel verschil in behandelingen hoor. Met ei van 17mm wordt ik nog niet voor punctie ingepland moet echt minimaal 18mm zijn. Of doen ze het bij jou bewust vroeg ivm snelle groei?
bah JCD dat was niet wat ik graag wou horen!! die 20 % pfff wat moet ik daar van denken.. dan had er hier al lang iemand raak geschoten toch?? wat balen meis.. en idd op naar wolvega HELAAS :x deb tut fijn dat er een eitje was!! mijn duimpjes draaien alweer voor woensdag hoor!!! wees jij nou us degene die bij die 20 % hoort selam op welke dag na TP zit je nou?? die pijntjes kunnen idd komen vanwege de wandeling.. je maakt het spannend!! ben benieuwd wat deze ronde voor je gaat brengen!! sjenaica mijn grote vb in dit forum die al 1e de hyper achter de rug heeft!! 12 stuks topper!!! goed gedaan hoor!!! dus de punctie viel mee??? morgen telefoontje?? wanneer hoor je of de rest gedeeld heeft en wat er in de vriezer kan?? ik hoop dat je een aantal maanden vooruit kunt en dat alles gewoon in de vriezer kan blijven zitten.. op naar 2 streepjes!! klaasje ik kan me voorstellen dat het nieuws je niet in de koude kleren is gaan zitten!! je vraagt je af wanneer ben ik nou eens aan de beurt?? ik hoop dat je het een plekje kunt geven.. en mss zijn jullie straks wel samen zwanger?? cindy wat een naar nieuws zeg!! hoe is het nu met doggie?? heb je achteraf toch een beetje kunnen genieten van de vakantie?? kan me voorstellen dat je liever niet gegaan was!! begin je binnenkort wel weer met MNC?? doe rustig aan!! hier vanaaf de laatste pil!! god zij dank!! en alweer de 4e deca gaat erin!! het kan me niet snel genoeg gaan.. trouwens 7 febr intake gesprek Dusseldorf gepland!! hopelijk is dat alles niet nodig.. en is november gewoon een maand vol HCG .. waar alle dames hier gebruik van maken XX
Ik zit nu op dag 10 na de tp. Wat een helse week is dit toch... Maar fijn dat jullie er zijn!!! 😊
Wish de punctie was heel goed te doen hoor, geen zorgen! Morgen tussen 9 en 10 tel voor de tp. Heb in eigen cyclus altijd een bevruchting gehad van minimaal 4 cellen dus ga er wel van uit morgen een tp te hebben. Morgen kunnen al mindef goede bevruchtingen zijn die dan al afvallen. De goed uitziende bevruchtingen moeten zich dan nog 1 dag bewijzen. Overmorgen kan ik dan bellen of en hoeveel er ingevroren kunnen worden. Dit heb ik 1 x gehad met eigen cyclus toen ik 2 eitjes had. Toen die op dag van tp nog kans had om in tevriezen moest ik papieren in vullen en er vast voor tekenen maar toen ik dag later belde kon t toch niet. Maar bij jou schiet t ook al op! Spannend hoor! Duim voor mooi aantal eitjes!
Deb: ronde 5, 22 okt punctie, eitje 17 mm nu Sjenaica: poging 1 eigen cyclus 4 tp niet zwanger poging 2 ivf, 29-09 begonnen met spuiten decapeptyl JCD83 : Eigen cyclus verhaal is afgesloten... Nu verder met gestimuleerde ivf Selam : ronde 3; terugplaatsing op 12 oktober! Cindy : ronde 3, 23-8 begonnen met spuiten, 24-8 fm, 26-8 Punctie, eicel gevonden,helaas geen bevruchting! Wish : poging 1 MNC/ICSI .. 2x TP, NIET zwanger poging 2 HYPER/ICSI .. 13 okt start provera,19 okt start decapeptyl,29 okt uitgangsecho Klaasje: ronde 5: wachten op eerste echo
Deb, wat goed! Spannende tijden dus alweer.. het is eigenlijk per maand maar kort 'niet-spannend' he? Heb je alweer goede moed en energie? Je bent zo snel gegaan deze maand nl. Ik duim voor je hoor! Selam, houd je het nog vol? Je komt in de buurt he? Ben jij dan maar onze primeur, vertel hoe je het gedaan hebt, dan volgen wij! Sjenaica, ik vind je maar wat stoer! En succes vandaag (ik ga er vanuit dat je in ieder geval wel een tp hebt, toch?)!! Hier vandaag weer de eerste echo, poging 5 alweer.. Begin m een beetje te knijpen zo langzamerhand voor al die uitblijvende resultaten hier.. Zou wel heel graag in eigen cyclus zwanger worden. Al dat ge-hyper lijkt me niks.. Met de zwangerschap van mn zusje ben ik inmiddels ok. Het is haar 2e kindje, die komen bij mij over het algemeen minder hard aan als eerste kindjes. Blijkbaar is het 'voor het eerst moeder worden' voor mij confronterender.. Bij haar is het echter extra gevoelig allemaal, omdat haar eerste zwangerschap gelijk opliep met die van mij destijds.. Totdat ik na 9 weken een miskraam kreeg en zij inmiddels een gezond kind van bijna 2 heeft rondlopen. Ik heb gelukkig geen jaloerse gevoelens, maar zag aan haar buik en nu aan mijn neefje precies hoe groot mijn kindje zou zijn geweest. Best heftig af en toe, maar kan gelukkig ook enorm genieten van hem, ben een trotse tante!
Klaasje hoe was je eerste echo? Wat gaat t toch snel he! Snap dat t extra spannend is nu je alweer bij poging 5 bent. Ik heb met zwangerschap net zoiets. De zus van mijn beste vriendin was tegelijk zw met mij en ik heb ook miskraam gehad. Op verjaardagen kom ik haar ook tegen. Bij jou staat t nog iets dichter bij. Maar als je zo lang bezig bent bouw je dat soort dingen op, kan niet anders maar zwaar is t zeker! Ik heb 10.45 een tp. Heb nog niet doorgevraagt naar de rest.... hou t nog ff spannend!
yeah sjenaica super hoor!!! je bent bijna aan de beurt, ben heel benieuwd hoe de andere eitjes zich hebben gedeeld... jcd, shit dat je toch ongi bent geworden en dat je nu door moet voor de hyper... zijn daar al afspraken over gemaakt? klaasje, hoe was je echo? ik snap je gevoel heel erg, heb er ook totaal geen vertrouwen meer in dat ik nog in mnc zwanger raak al hoop ik van harte dat dat wel gebeurt... wish, hoe is het met jou? jij ook bijna een echo toch? super dat je een afspraak hebt staan in dusseldorf... ga je ook nog contact nemen met istanbul? selam, hoe gaat het met jou? nou hier maar weer wachten he... was vanmorgen om 7u al wakker met knallende hoofdpijn... gisteren ging de punctie vrij vlot...al liep het natuurlijk allemaal weer anders... waren ten eerste onze ponskaartjes vergeten, zowel van emmen als umcg, dus niet handig,, gelukkig op tijd aanwezig in beide ziekenhuizen en nieuwe laten maken... ze konden eerst mijn eitje niet vinden en gezien ik zondag steken had gehad rechts ging ik ervanuit dat het eitje al gesprongen was, maar niet veel geduw en gezoek gelukkig een eitje gevonden door de arts.. maar dit betekende wel dat mijn eierstok goed verstopt zat en de punctie dus geen pretje was... het duurde niet zo lang dat scheelde maar daarna goed last... onderweg eerst allemaal wegen afgezet in emmen en super veel mist en in groningen de brug open :O argghhh...maar gelukkig in umcg aangekomen vonden ze een eitje en waren de zaadjes ook in orde!!! dus ben heel erg benieuwd morgen, vind het wel weer erg spannend....
Deb: ronde 5, 22 okt punctie, eitje gevonden, 24 okt telefoontje afwachten Sjenaica: poging 1 eigen cyclus 4 tp niet zwanger poging 2 ivf, 29-09 begonnen met spuiten decapeptyl JCD83 : Eigen cyclus verhaal is afgesloten... Nu verder met gestimuleerde ivf Selam : ronde 3; terugplaatsing op 12 oktober! Cindy : ronde 3, 23-8 begonnen met spuiten, 24-8 fm, 26-8 Punctie, eicel gevonden,helaas geen bevruchting! Wish : poging 1 MNC/ICSI .. 2x TP, NIET zwanger poging 2 HYPER/ICSI .. 13 okt start provera,19 okt start decapeptyl,29 okt uitgangsecho Klaasje: ronde 5: wachten op eerste echo
Vanochtend met groningen gebeld: we kunnen 12 december voor een tussengesprek komen. In januari volgt dan zo'n info ochtend of middag en daarna kunnen we starten. Pffff, duurt wel erg lang hoor!! Niet eerlijk.... We zijn al een jaar lang kind aan huis bij hun en dan laten ze ons zo lang wachten! Heb niet meer gevraagd of het ook eerder kan. Ga nu eerst contact opnemen met Wolvega!