Heb zojuist een mailtje gestuurd met de vraag of we volgende week woensdag op gesprek kunnen komen. We zouden vorige week woensdag al maar ivm de terugplaatsing heb ik dat eerst afgezegd. Kun jij het nog wat volhouden met de spanning? Niks aan! en het is inderdaad wel zo: je zit meer in spanning dan niet... Ik baal ontzettend dat onze poging mislukt is maar op een of andere manier voel ik me nu heel goed en rustig...
Tp gehad van 5 cellige en er zijn (maar) 2 die kans maken voor invriezing. Morgen weten we meer. Weinig maar te vreden
12 dec pas??? keizers das idd lang.. mss had je achteraf al beter in poging 5 van MNC kunnen aangeven dat je door wou met de hyper?? ik heb dat toen maar wel gedaan.. mij werd toen bij poging 5 al verteld dat het aardig druk werd qua hyper behandelingen.. in ons ziekenhuis emmen was dan wel geen wachtlijst maar het werd wel steeds moeilijker met inplannen omdat ze maar zoveel puncties per jaar doen.. maar ja das allemaal achteraf en ik bedoel het niet naar.. begrijp me niet verkeerd ... misschien is het wel een tip vor de dames die met poging 5 beginnen of al in poging 5 zitten?? als je niet te lang wilt wachten met starten hyper om daar zo vroeg mogelijk over te beginnen bij je fert arts?? had je al gebeld met wolvega?? ben wel zeer benieuwd hoe snel je daar terecht kunt.. ik hoop heeeeeeeeeeeel snel
Ik heb bij de start van poging 6 al aangegeven dat ik gelijk een afpraak wilde maken voor de gestimuleerde. Maar dat mocht niet... Ik moest er vanuit gaan dat poging 6 wel zou slagen en dan pas verder zien.... In Wolvega kunnen we gelijk starten. Heb ik de vorige keer gevraagd en toen zei ze dat daar geen wachtlijst is Sjenaica: Top! Nu weer rustig aan doen! En 2 is misschien niet heel veel... maar waarschijnlijk heb je ze niet eens nodig!
vink raar dat jij dat niet mocht.. zoveel werk is inplannen voor hyper nou blijkbaar ook weer niet.. ben ondertussen wel 3 x verschoven van datums omdak maar niet ongi werd afgelopen x na TP trouwens ..ze adviseerden ons bij 6 poging MNC om die niet te doen maar gelijk met de hyper door te gaan.. wij kozen ervoor om poging 6 wel te doen.. anders was je die poging kwijt je mag um achteraf na hyper niet meer "inhalen" terwijl ik bezig was met poging 6 hadden wij tussen de echo's door de bijeenkomst van hyper.. en kreeg ook al gelijk medicatie mee voor hyper terwijl poging 6 nog eens niet voorbij was.. misschien hadden ze er bij ons al GEEN VERTROUWEN meer in en dachten ze laten we gelijk alles maar afhandelen hahaha wel fijn dat er in wolvega geen wachtlijst is.. maar wel zuur dat je toch nog 20% zelf moet gaan betalen.. vind je dat niet zonde?? stel je nou voor(ik hoop het natuurlijk niet voor je) dat je na 3 pogings nog niet zwanger bent en je dus een poging 4 nodig bent en je kiest om de 4e poging toch te doen.. je had dan 40% kunnen besparen en dat geld bij je eventuele zelf betaalde 4e poging kunnen doen.. het is en blijft moeilijk dit..spuiten.. puncties .. geen ei.. wel ei.. geen bevruchting..bevruchting.. bevruchting met 3 kernen..die ellendige wachtweken.. geen innesteling..NIET zwanger.. keuzes maken .. twijfels.. wel of niet switchen van zorgverzekering.. wel of geen emmen/umcg en ga zo maar door pfff wanneer houd het eens op denk ik bij mezelf.. we hebben het al moeilijk genoeg! ik wou dat je zelf geen keuze hoefde te maken en dat het gewoon op een presenteerblaadje werd aangeboden ZO! X
sjenaica, super!! mijn duimen draaien weer!! hopelijk kunnen ze beide worden ingevroren maar heb je ze niet meer nodig!! jcd, wat raar zeg...dat duurt echt wel lang dan....ik hoop dat we het niet nodig gaan hebben maar als ik ze spreek wil ik toch ook dat ze gaan inplannen in ieder geval voor het gesprek...ook ivm onze reis. wish, ja stressvol allemaal he... waarom kunnen wij allemaal niet gewoon zonder stress zwanger worden...zonder al dit gezeik erom heen.. hier nog wat stress erbij, vriendlief kan morgen geen vrij van het werk of later beginnen, staat met een leerling, dus heb nu niemand die mee kan naar het umcg...schoonouders hebben de griep en weten niet of ze mee kunnen....word er echt gek van....zou niet weten wie ik nu moet vragen... hoop zo dat de tp(als die er is) vroeg kan en dat hij mee kan... trouwens het valt me op dat ik meteen al bezig ben met de volgende poging... alsof je er al vanuit gaat dat het toch niet gaat lukken... niet echt handig maar zal wel zelfbescherming zijn
Volgende week woensdag kunnen we in Wolvega te plak Waarschijnlijk ook wel eerder maar dit komt ons het beste uit... En ja, die 20%... Het is idd wel veel geld... Weet nog niet hoeveel maar dat zullen we volgende week wel horen. Maar in Groningen moesten we de laatste medicijnen ook steeds zelf betalen (ovitrelle, grrrrrrrr (heb zelfs nog een pak liggen die ik niet meer mocht gebruiken -> dag geld... en die duitse pregnyl). Ik heb aan de ene kant wel zoiets van Groningen is goedkoper/gratis. Maar ja, als ik de verhalen hoor over Wolvega en zie hoe leuk het contact met hun nu al is dan heb ik het er denk ik wel voor over. Daar komt bij dat die samenwerking met duseldorf mij wel aanspreekt. Normaal zouden we niet naar het buitenland gaan voor een poging, maar op deze manier komt het buitenland naar ons toe Als het kinderen krijgen niet lukt binnen de vergoede pogingen stoppen we. Dan is het gewoon zo en willen we ons daar, hoe moeilijk het ook is, bij neer leggen. Want wanneer stop je anders? En hoeveel druk ligt er dan wel niet op zon betaalde poging...? Wel een verschil met wat groningen tegen ons zei toen we vroegen naar de gestimuleerde! Ik vind ze wat dat betreft niet mensvriendelijk... Snappen ze dan niet hoe gevoelig het allemaal is? En dat onze levens er dag en nacht door worden beinvloedt? Maar goed.... De artsen opzich zijn wel leuk in Groningen...
wij gaan ook niet verder dan de 3 vergoedingen... er moet ergens een grens getrokken worden....en ik weet dat ik anders doorga, dus was fijn dat vriendlief zei tot hier en niet verder!!
Deb: ronde 5, 22 okt punctie, eitje 17 mm nu Sjenaica: poging 1 eigen cyclus 4 tp niet zwanger poging 2 icsi 23-10 tp JCD83 : Eigen cyclus verhaal is afgesloten... Nu verder met gestimuleerde ivf Selam : ronde 3; terugplaatsing op 12 oktober! Cindy : ronde 3, 23-8 begonnen met spuiten, 24-8 fm, 26-8 Punctie, eicel gevonden,helaas geen bevruchting! Wish : poging 1 MNC/ICSI .. 2x TP, NIET zwanger poging 2 HYPER/ICSI .. 13 okt start provera,19 okt start decapeptyl,29 okt uitgangsecho Klaasje: ronde 5: wachten op eerste echo
dat meen je niet sjenaica??? daarom stelde ik ook de vraag gister op ander forum.. valt ut mee of tegen qua waarschijnlijke invriezingen?? maar van de 12 1 TP en 0 in de vriezer.. dat vink wel heeeeeeeeeel erg tegen vallen!! zo gaan de pogingen idd snel.. wat kloten zeg.. ik begin um nu ook wel heeeeeeeeeeel erg te knijpen!! hadden ze achteraf dan beter niet 2 kunnen terug plaatsen denk ik dan maar weer..(ik weet dat ze dat niet doen maar toch) nu worden ze weg gegooid :x erg sneu dit! heb jij je al verdiept in dusseldorf?? mss kunnen ze daar meer voor je doen?? daar vriezen ze nl alles in .. ik hoop nogmaals dat je de 3e poging niet eens nodig hebt maar gewoon 2 dikke vette strepen roze hebt!
Sjenaica en Deb, wat spannend voor jullie beide. En idd gelijk op! Super. Wel balen voor jou sjenaica dat je geen embryo's in de vriezer hebt. Maar wat Wish zegt: hopen dat je ze opknipt nodig hebt en dat het nu hartstikke raak is!! Hier nog geen menstruatie. Heb het gevoel dat ik het ieder moment kan worden, maar zolang het uitblijft... Vind het spannend! Vorige keer was ik op deze dag al ongesteld, meteen 's ochtends. Gisteren kwam ik een goede kennis tegen die ook na drie keer ICSI mnc zwanger is geraakt. Dus ik houd toch nog hoop! Jullie horen het!
Spannend selam! Nog ff volhouden! Heb me niet verdiept in dusseldorf. Weet niet of ik dat wel wil. Bij de volgende poging (die natuurlijk niet komt) krijg ik wel 2 terug.
sjenaica positief zijn & blijven he !! knap van je !! selam je houd het spannend!! nog 3 dgn... heb je nog last van krampjes?? ben zeeeeeeeeer benieuwd