Hoi klaasje Gaat zeker lekker snel ! Ga voor je duimen morgen. Bij mij was die vanmorgen 11 mm dus over 2 dagen weer echo. Denk dat ik dan wel kan beginnen. Ik voel m nu al behoorlijk zitten (voelen jullie dat ook altijd?)
@klaasje jemig die van jou groeide echt heel snel! ik duim voor je dat hij er morgen nog zit..stressen is dat he!! Die van mij was vandaag 18.4 dus zet vanavond pregnyl en dan vrijdagochtend punctie. Hoe vinden jullie de punctie ?, ik was de eerste keer echt vreselijk bang maar vond het heel erg meevallen. Voelde het praktisch niet eens. echt leuk dat we zo gelijk op lopen!! doet me goed om er met jullie over te praten. vertel het niet meer in mn omgeving want word moe van al die goedbedoeld adviezen, en als het mis gaat heb je geen zin om dat te vertellen. @sjenaica ik voel het nooit zitten, ben wel beetje opgeblazen heb ik het idee. (mn buik) Maar ik let ook op alles tot vermoeiend aan toe
Nou goed en slecht nieuws.. Goed: eitje was nog niet gesprongen én goed meegekomen bij de punctie vanmorgen, dus we gaan verder! Slecht: mijn hemel, wat een helse pijnen! Echt.. eerste punctie was links, geen probleem, viel reuze mee. Vorige punctie was rechts, eierstok wat moeilijker bereikbaar dus behoorlijk pijnlijk. Deze maand weer rechts, dus was voorbereid op een pijnlijke punctie, maar vanmorgen was echt verschrikkelijk. Ze konden hem er niet goed voor krijgen, verpleegkundige duwde van buiten, de arts van binnen. Wel 3 of 4 keer moeten prikken, ik hield het niet meer. Heb letterlijk gesmeekt om een time-out of anders maar laten zitten. Gelukkig was het niet voor niks, maar ze zeiden in het ziekenhuis dat ik de volgende keer dormicum krijg als het eitje rechts zit, want dat dit echt niet kan zo.. Ben nog steeds bibberig ervan.. Was niet eens blij toen ze zeiden dat er een eitje gevonden was, interesseerde me niet op dat moment, achteraf natuurlijk wel !! Dus nu weer spannende dagen tot Het Telefoontje.. Er brandt een kaarsje en hopelijk hebben we deze maand weer geluk! Hoe is het bij jullie? Al wat meer groei sjenaica? Jij succes morgen cindy!
Oh!!! Klaasje wat een verhaal zeg bah!!!! Hoe voel je je nu? Dat zal je nog wel ff voelen denk ik. Maar het belangrijkste, het is gelukt! Wat goed weer een stapje verder. Nu idd ff afwachten.... ik duim verder! Ik moet morgen voor echo, mag toch hopen dat ik dan wel een x kan beginnen met prikken op dag 14 van cyclus. Mijn lichaam heeft denk ik al een vakantie gevoel.... lekker rustig aan doen
jemig klaasje lees net je bericht en schrik me dood. Ik was heel relax over de punctie maar nu knijp ik hem toch weer haha help!! Nou ja alles voor het goede doel. Wel super dat er een eitje was dan heb je dus zaterdag terug plaatsing als het goed is. Ik laat jullie morgen wel even weten hoe mijn punctie is gegaan, waarom moet je eigenlijk 3 uur van tevoren nuchter zijn? Ik hoop dat jij morgen ook mag beginnen sjenaica. weltrust groetjes Cindy
Ben benieuwd naar je punctie cindy! Wilde je niet ongerust maken, sorry daarvoor.. wat ik had gisteren is helemaal niet normaal, dat zeiden ze in het ziekenhuis ook, dus no worries! Gek dat dat elke keer zo verschillend verloopt hè, sjenaica? Heb ik ook gehad en dan toch een regelmatige cyclus hebben.. Dit is dus duidelijk 'in eigen cyclus', het ziekenhuis moet je lichaam volgen en niet andersom, haha! Hier gaat het weer helemaal goed, de pijn was gister vrij snel weg, meer een beetje gevoelige buik. Ben nu blij dat ze doorgezet hebben en we een kans hebben.. spannend hoor, morgenochtend telefoontje!
Maak me nu toch wel zorgen. Blaasje is bijna niet gegroeid. Zondag nog een echo. Gelukkig was je pijn snel weg klaasje. Ik had vorige maand een super gevoel na punctie (in de zin weinig pijn) 2 uur later lag ik krom van de pijn, zo erg dat ik op bed zelfs geen houding zonder pijn kon vinden. Had dat nooit eerder gehad, snapte er niks van. Cindy hoe is t bij jou gegaan ?
geeft niks Klaasje hoor, het is juist zo fijn dat je hier even je verhaal kwijt kan! heb er wel slecht van geslapen haha Maar de punctie ging weer heel erg goed en was zo klaar ppfff gelukkig. Het voelt wel vervelend vooral dat leegzuigen vind ik maar het viel me weer 100% mee!! En het belangrijkste..er is een eitje mee uit gekomen Nu afwachten tot zondagochtend! Ik hoop het zo. Klaasje jij word morgenvroeg gebeld toch? En sjenaica wat jammer dat het zo langzaam groeit. heb jij normaal wel een goede cyclus? Groetjes Cindy
even gauw tussendoor, ben aan het werk namelijk.. Positief telefoontje vanmorgen en inmiddels een 3-cellig vriendje in mijn buik! Spannende weken voor de boeg.. Nu duimen voor telefoontje van cindy morgen, en benieuwd naar de echo van sjenaica.. succes dames!
Wat goed klaasje, we gaan weer verder duimen. Maak me wel zorgen over de echo morgen. Dag 16 van de cyclus lijkt me wel heel laat om nog te kunnen beginnen. Morgen weten we meer.
wauww super klaasje, ik hoop het zo voor je!! Vorige keer had ik ook 3 cellig en was daar toen zwanger van geworden. Wij zijn vanmorgen ook gebeld met goed nieuws..er was en mooi embryotje Hij was 2 cellig maar ze dacht als we vanmiddag kwamen hij wel 3 cellig zou zijn. We gaan zo heen. sjenaica hoe is jou echo gegaan? Hoop dat je mag beginnen vandaag! Groetjes Cindy
Super cindy! Ik mag eindelijk beginnen met prikken. 14 mm, ik had t niet meer gedacht. Hoop dat t nu wat sneller gaat.
sjenaica super dat je mag beginnen, en met de gonal f gaat het meestal wel sneller. Ons embryo was 4 cellig toen we vanmiidag kwamen en zag er mooi uit, weinig fragmentatie ofzo...nu lig ik thuis op bank en de laptop op schoot en me af te vragen of die straling ook slecht zijn zijn voor het embryo haha we krijgen nog wat komende 2 week. ben zo benieuwd en ook voor jullie! Klaasje jij mag een dag voor mij aan testen toch? Deb thanxx!!
hey deb, kan je een beetje genieten van de rust en het lekkere weer? Dank je voor de lieve woorden! Cindy, 4 cellig, een snellerd dus! Ik kan zelf de 12e testen, maar haal die testdatum nooit, dus als ik die dag nog niet ongesteld ben is het eigenlijk al heel wat.. Ons embryo was dus 3 cellig bij terugplaatsing, maar 2 cellig toen we in het ziekenhuis kwamen. We zagen op het scherm de 3e cel ontstaan, heel bijzonder en toevallig! Vind het zo raar.. vraag me de hele tijd af of het nu al ingenesteld zou kunnen zijn of dat het al 'mislukt' kan zijn.. Weten jullie wanneer een innesteling plaats vindt? Of misschien kan dat ook weer heel erg verschillen? Voel in elk geval niets bijzonders, houd me voor de zekerheid maar een beetje rustig en hoop me suf.. ook voor jullie hoor! Wanneer krijg je weer een echo sjenaica?
Hey dames, Ik moet dinsdag weer voor een echo. Cindy: super 4 cellig! en nu maar weer wachten, zucht! Klaasje: dat heb ik ook een keer gezien. Hij was 4 cellig en toen werd hij op t scherm ineens 5 cellig. Idd heel bijzonder! Daarvoor had ik 2x 4 cellig maar die van voorige maand was 6 cellig. Innesteling is volgens mij tussen 3 en 5 dagen na tp, maar kan altijd eerder en later natuurlijk. Nou ik hoor het al, jullie wachtweken zijn echt begonnen! Suc6 meiden ga duimen!
het is nog maar 1 dag na de terugplaatsing en ik stres al ppffff heb vanmiddag die pregnyl 5000 gespoten en had net bij afwegen veel doorzichtig slijm met ook 3 kleine bruine puntjes erin...grrr straks is het al mis... hoe gaat ie bij jullie??